-
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
-
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
-
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;
-
1)συνηθως εχουμε προβλημα στο χρονισμο.
Τον τσεκαρες?
2)Τα κολλαρα? -
Οντως πολλα 150αρια μοτερ βγαζαν θεμα στην τροχαλια του στροφαλου (ή στον τεντωτηρα) η οποια 'στραβογυρναγε' ελαχιστα γυρω απο το κεντρο της και προκαλουσε προβλημα στον χρονισμο το οποιο μεταφραζοταν σε κοψιματα,ρεταρισματα κτλπ.
Nα κοιταξει το συνεργειο τις τιμες short term fuel και long term fuel μεσω διαγνωστικου (ειναι τιμες αυτες πρεπει να ειναι οσο πιο κοντα στο 0 αν δεν υπαρχει προβλημα πανω απο 10 ειναι σοβαρα τα πραγματα) που ειναι σαφεις ενδειξεις για το αν υπαρχει θεμα χρονισμου..Ας κανει και κατευθειαν ελεγχο στα σημαδια του χρονισμου απλα οι τιμες των παραπανω δειχνουν κατευθειαν αν υπαρχει θεμα το οποιο το 'μεταφραζει' ο εγκεφαλος στη παροχη καυσιμου.
Μεγαλο long term fuel ωστοσο μπορει να οφειλεται σε απωλειες καυσαεριων.. δλδ κοιτας και για ραγισμενη τουρμπινα, το downpipe, πολλαπλη εξαγωγης.. Το γεγονος ομως οτι δε σου βγαζει μνμ στο καντραν ακομα και δε βλεπετε και κατι αλλο στο διαγνωστικο και σου κανει και κοψιματα δειχνει λαθος χρονισμο που σημαινει τροχαλια ή τεντωτηρα.Αν ειναι απο τον τεντωτηρα αυτο ειναι αναγνωρισιμο απο το αν σου κροταλιζει τα πρωινο στη κρυα εκκινηση και μετα απο λιγο στρωνει.Δλδ το θεμα εχει να κανει ειτε με τροχαλια του στροφαλου (εχει βγει νεο ανταλλακτικο βελτιωμενο) ειτε με τον τεντωτηρα απ οτι φαινεται.
-
Πολυ μπουρδελα αυτα τα μοτερ ρε πστ μου.
-
Το θεμα Πασχο ηταν στα 150αρια και κυριως 207 που πουλησαν και πολυ και ηταν τα πρωτα που τα φορεσαν.Το θεμα εχει παρουσιαστει εως και σε λιγα c4 πρωτης σειρας και μετα εκοψε.Εχουν γινει αρκετες αλλαγες σε επιμερους ανταλλακτικα του μοτερ,επανασχεδιασμος του μουαγιε, στο γραναζακι και την τροχιαλια στροφαλου,τεντωτηρας διαφορετικος ,μεχρι 2-3 διαφορετικα ελατηρια βαλβιδων εχουν βγει χωρις να ποναει εκει. Το μεγιστο κοστος αντικαταστασης ολων των περιφερειακων αυτων μαζι με εργατικα ,δλδ το χειροτερο σεναριο που αλλαζες και καδενα και τεντωτηρες και τροχαλια με τα παρελκομενα της κτλπ εφτανε τα 500e περιπου για εκτος εγγυησης.
Το 156αρι οσο 'ιδιο' κι αν θεωρειται εχει αρκετες σημαντικες αλλαγες μεχρι και αλλη αισθηση σε θεμα δυναμης σου δινει λενε (προσωπικα πανω σε αυτο κραταω μικρο καλαθι). -
Ο χρήστης dimkoi έγραψε:
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;μαλλον εχεις θεμα στο χρονισμο των βαλβιδων και ειναι προβλημα γνωστο σε ολους εκτος απο τους Γαλλους που κανουν την παπια απο την πρωτη μερα!
ισως απο τα πιο προβληματικα μοτερ ever........
απο καταναλωση λαδιου πως πας;;;εχεις αλλαξει αντλια νερου;;; -
Την παπια δε την κανουν. Για οποιοδηποτε κομματι του thp υπηρχε θεμα εχει βγει βελτιωμενος κωδικος και ξαναβελτιωμενος μετα ασχετως αν διορθωθηκε το θεμα.
Το θεμα το αντιμετωπισαν γιατι απ οσα διαβαζω δεν υπαρχουν θεματα με ds3,c5 ΙΙ,c4 ΙΙ κτλπ που τους φορεσαν αργοτερα παρα μονο πολλα 207 που πρωτοφορεθηκε και ειχαν θεμα και ορισμενα 3008-308-c4 fl mk1..Η αντλια νερου ειναι μικροτερης εκτασης θεμα και οντως εχουν αναφερθει περιπτωσεις και 3008 και 207. Τα προβληματα αφορουν αυτοκινητα του ετους 2007-2008 αντε και λιγο '09.Αυτο που παντως εγω κραταω και θελω να πω με αφορμη το θεμα ειναι οτι οι κινητηρες με καδενα ΘΕΛΟΥΝ συντηρηση. Οι βιομηχανιες εχουν περασει στο κοσμο οτι 'μαγκα αυτο δεν εχει ιμαντα δε παθαινει τπτ κτλπ'. Δεν ειναι ετσι.. κανενας τεντωτηρας δε φτιαχτηκε ακομα για να κραταει 150.000km..οπως αλλαζες ιμαντα ετσι κι εδω πρεπει να γινεται συντηρηση..δεν ειναι αθανατο.. Porsche 944 ανοιγαν για συντηρηση απο τοοοοτε.Ειναι κατι το οποιο ισως το ειχα αναφερει και παλιοτερα ή σε κατιδιαν μου συζητησεις με ανθρωπους που πηραν αυτοκινητα με καδενα και ελεγαν το παραπανω επιχειρημα. Θελει συντηρηση..Το θεμα ειναι να μη θελει καθε 30.000km.
-
Εχω συναδελφο με 3008 που ειχε ολα τα θεματα με χρονισμο,καταναλωση λαδιου,διαρροη απο αντλια νερου κτλ
το θεμα ειναι οτι και τα νεα ανταλακτικα δεν ελυσαν τα προβληματα......
στα της καδενας τωρα,δεν γινεται να θελει μεγαλυτερη συντηρηση απο εναν με ιμαντα η' οτι η καδενα ευθυνεται για τα προβληματα χρονισμου........ειναι λαθος ο τροπος που ασφαλιζει η τροχαλια στον αξονα δηλ δεν ασφαλιζει! -
Το θεμα ειναι οτι δεν εχει καποιο πολυσφηνο για να ασφαλιζει.Σα λυση μηχανολογικα κι εμενα δε μου αρεσει υπαρχουν και αλλα μοντελα ετσι ομως π.χ. ford. Εχει βγει καινουργιο μουαγιε επισης βελτιωμενο. Τ ανταλλακτικα εχουν βγει στη πορεια συνεχως βελτιωμενα και σαφεστατα με επιλυση του προβληματος...Απο αυτοκινητα που διαβαζω και μερικα ξερω και προσωπικα. Οι νεοι τεντωτηρεςς ειναι σαφως πιο σκληροι π.χ. Αν τωρα πηγαινε και του βαζαν ιδιο κωδικο δε μου κανει εντυπωση και ουτε φταιει η μαμα peugeot γι αυτο.. Αλλα οι παπαριδες που το επιαναν. Γι αυτο λεω οτι δε κανει τη παπια.
Επισης τεντωτηρες αλλαζες στους ιμαντες, εδω γιατι να μην αλλαζεις ? Αυτο λεμε...και φυσικα οχι τοσο συντομα. Δεν ειπε κανεις τιποτα για τη καδενα και ουτε εχει θεμα η καδενα αλλωστε.
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Εχω συναδελφο με 3008 που ειχε ολα τα θεματα με χρονισμο,καταναλωση λαδιου,διαρροη απο αντλια νερου κτλ
το θεμα ειναι οτι και τα νεα ανταλακτικα δεν ελυσαν τα προβληματα......
στα της καδενας τωρα,δεν γινεται να θελει μεγαλυτερη συντηρηση απο εναν με ιμαντα η' οτι η καδενα ευθυνεται για τα προβληματα χρονισμου........ειναι λαθος ο τροπος που ασφαλιζει η τροχαλια στον αξονα δηλ δεν ασφαλιζει!Ειναι αληθεια εχω ακουσει και εγω πολλα παραπονα,καταναλωση λαδιου και προβληματα με την αντλια νερου.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το θεμα ειναι οτι δεν εχει καποιο πολυσφηνο για να ασφαλιζει.Σα λυση μηχανολογικα κι εμενα δε μου αρεσει υπαρχουν και αλλα μοντελα ετσι ομως π.χ. ford. Εχει βγει καινουργιο μουαγιε επισης βελτιωμενο. Τ ανταλλακτικα εχουν βγει στη πορεια συνεχως βελτιωμενα και σαφεστατα με επιλυση του προβληματος...Απο αυτοκινητα που διαβαζω και μερικα ξερω και προσωπικα. Οι νεοι τεντωτηρεςς ειναι σαφως πιο σκληροι π.χ. Αν τωρα πηγαινε και του βαζαν ιδιο κωδικο δε μου κανει εντυπωση και ουτε φταιει η μαμα peugeot γι αυτο.. Αλλα οι παπαριδες που το επιαναν. Γι αυτο λεω οτι δε κανει τη παπια.Επισης τεντωτηρες αλλαζες στους ιμαντες, εδω γιατι να μην αλλαζεις ? Αυτο λεμε...και φυσικα οχι τοσο συντομα. Δεν ειπε κανεις τιποτα για τη καδενα και ουτε εχει θεμα η καδενα αλλωστε.
τεντωτηρα ναι να αλλαξεις αλλα καθε ποτε;;;;
η μαζντα λεει ''ακουστικος ελεγχος καθε 100Κ''
τι να πω.....γνωριζεις αλλοι καδενατοι κατασκευαστες ποτε λενε αλλαγη;;; -
Το 'και φυσικα οχι τοσο συντομα' επιμελως δε το διαβαζεις....
-
αυτο σημαινει απο 80Κ ΕΩΣ 180Κ χλμ.......οτι βρεξει ας κατεβασει!
-
Δεν αντιλαμβανομαι ακριβως αν συμφωνεις ή κλασσικα ειρωνευεσαι αλλα 100e σε 80.000km ή 200e σε 160.000km δε το θεωρω κατι το τραγικο. Ιδιως αν προκειται να εχω ενα καλυτερο αυτοκινητο σε πολλους τομεις. Και ξαναλεω οτι δε δικαιολογω τα αρκετα προβληματα του μοτερ τις πρωτες χρονιες. Η κουβεντα ξεκινησε σχετικα με τη συντηρηση των κινητηρων με καδενα.
Οι alfa romeo 1.6 ts ανα 50.000km θελαν ιμαντες π.χ.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το θεμα Πασχο ηταν στα 150αρια και κυριως 207 που πουλησαν και πολυ και ηταν τα πρωτα που τα φορεσαν.Το θεμα εχει παρουσιαστει εως και σε λιγα c4 πρωτης σειρας και μετα εκοψε.Εχουν γινει αρκετες αλλαγες σε επιμερους ανταλλακτικα του μοτερ,επανασχεδιασμος του μουαγιε, στο γραναζακι και την τροχιαλια στροφαλου,τεντωτηρας διαφορετικος ,μεχρι 2-3 διαφορετικα ελατηρια βαλβιδων εχουν βγει χωρις να ποναει εκει. Το μεγιστο κοστος αντικαταστασης ολων των περιφερειακων αυτων μαζι με εργατικα ,δλδ το χειροτερο σεναριο που αλλαζες και καδενα και τεντωτηρες και τροχαλια με τα παρελκομενα της κτλπ εφτανε τα 500e περιπου για εκτος εγγυησης.
Το 156αρι οσο 'ιδιο' κι αν θεωρειται εχει αρκετες σημαντικες αλλαγες μεχρι και αλλη αισθηση σε θεμα δυναμης σου δινει λενε (προσωπικα πανω σε αυτο κραταω μικρο καλαθι).Μωρε κι εγω για 207 ραλυ μιλαω βασικα που 4 στους 3 φιλους κλαινε με μαυρο δακρυ.. οσο μαλακια κι αν ακουγεται αυτη η γενικοτητα με τους φιλους τυχαιο δεν ειναι. Κι οσο θυμαμαι σε εξουσιοδοτημενο αλλαγη τουρμπινας και ΟΛΑ τα υπολοιπα εντος εγγυησης (προπερσυ σε μοντελο 09) το ποσο εγραφε 4500 γιουρια ευτυχως ομως 3 μηνες πριν ληξει.Στον αλλο επειδη η πεζω το αναγνωριζει,2 μηνες αφου εληξε,τα ιδια,4000 γιουρια αυτη τη φορα.. Τωρα για τι 500αρια μιλας εσυ δεν ξερω...φυσικα η καταναλωση λαδιου το τρελο κροταλισμα τα καυσαερια κλπ δεν λυθηκαν.
-
εγω ειμαι περιεργος..... αμα πω ''peugeot ειναι τη περιμενεις?''
θα μου τα ψαλεται και παλι?
μηπως θα μου πειτε οτι την τελευταια 5ετια η peugeot εχει ανεβασει κατα πολυ την ποιοτητα στα αυτοκινητα και στα μοτερ της?Θελω να ακουσω τι ακουσω παλι ειμαι περιεργος
Φιλαρακι μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω αλλα ετσι οπως το λες πολλα περνανε απο το μυαλο μου οτι μπορει να ειναι.
-
Ναι όντως. Ακόμα ένα άχρηστο post με ένα σωρό βλακείες μέσα.
-
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT 308 cc 150 HP