Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT 308 cc 150 HP
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT 308 cc 150 HP
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    27
    5402
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimkoi last edited by

      ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimkoi last edited by

        ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimkoi last edited by

          ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s3 last edited by

            1)συνηθως εχουμε προβλημα στο χρονισμο.
            Τον τσεκαρες?
            2)Τα κολλαρα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • N
              nonos last edited by

              Οντως πολλα 150αρια μοτερ βγαζαν θεμα στην τροχαλια του στροφαλου (ή στον τεντωτηρα) η οποια 'στραβογυρναγε' ελαχιστα γυρω απο το κεντρο της και προκαλουσε προβλημα στον χρονισμο το οποιο μεταφραζοταν σε κοψιματα,ρεταρισματα κτλπ.
              Nα κοιταξει το συνεργειο τις τιμες short term fuel και long term fuel μεσω διαγνωστικου (ειναι τιμες αυτες πρεπει να ειναι οσο πιο κοντα στο 0 αν δεν υπαρχει προβλημα πανω απο 10 ειναι σοβαρα τα πραγματα) που ειναι σαφεις ενδειξεις για το αν υπαρχει θεμα χρονισμου..Ας κανει και κατευθειαν ελεγχο στα σημαδια του χρονισμου απλα οι τιμες των παραπανω δειχνουν κατευθειαν αν υπαρχει θεμα το οποιο το 'μεταφραζει' ο εγκεφαλος στη παροχη καυσιμου.
              Μεγαλο long term fuel ωστοσο μπορει να οφειλεται σε απωλειες καυσαεριων.. δλδ κοιτας και για ραγισμενη τουρμπινα, το downpipe, πολλαπλη εξαγωγης.. Το γεγονος ομως οτι δε σου βγαζει μνμ στο καντραν ακομα και δε βλεπετε και κατι αλλο στο διαγνωστικο και σου κανει και κοψιματα δειχνει λαθος χρονισμο που σημαινει τροχαλια ή τεντωτηρα.Αν ειναι απο τον τεντωτηρα αυτο ειναι αναγνωρισιμο απο το αν σου κροταλιζει τα πρωινο στη κρυα εκκινηση και μετα απο λιγο στρωνει.

              Δλδ το θεμα εχει να κανει ειτε με τροχαλια του στροφαλου (εχει βγει νεο ανταλλακτικο βελτιωμενο) ειτε με τον τεντωτηρα απ οτι φαινεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pasxos last edited by

                Πολυ μπουρδελα αυτα τα μοτερ ρε πστ μου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nonos last edited by

                  Το θεμα Πασχο ηταν στα 150αρια και κυριως 207 που πουλησαν και πολυ και ηταν τα πρωτα που τα φορεσαν.Το θεμα εχει παρουσιαστει εως και σε λιγα c4 πρωτης σειρας και μετα εκοψε.Εχουν γινει αρκετες αλλαγες σε επιμερους ανταλλακτικα του μοτερ,επανασχεδιασμος του μουαγιε, στο γραναζακι και την τροχιαλια στροφαλου,τεντωτηρας διαφορετικος ,μεχρι 2-3 διαφορετικα ελατηρια βαλβιδων εχουν βγει χωρις να ποναει εκει. Το μεγιστο κοστος αντικαταστασης ολων των περιφερειακων αυτων μαζι με εργατικα ,δλδ το χειροτερο σεναριο που αλλαζες και καδενα και τεντωτηρες και τροχαλια με τα παρελκομενα της κτλπ εφτανε τα 500e περιπου για εκτος εγγυησης.
                  Το 156αρι οσο 'ιδιο' κι αν θεωρειται εχει αρκετες σημαντικες αλλαγες μεχρι και αλλη αισθηση σε θεμα δυναμης σου δινει λενε (προσωπικα πανω σε αυτο κραταω μικρο καλαθι).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Ο χρήστης dimkoi έγραψε:
                    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ PEUGEOT 308 cc. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΤΗΣ PEUGEOT. Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ TURBO. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ. ΣΕ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ PEUGEOT-BMW 150HP, ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ; ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ;

                    μαλλον εχεις θεμα στο χρονισμο των βαλβιδων και ειναι προβλημα γνωστο σε ολους εκτος απο τους Γαλλους που κανουν την παπια απο την πρωτη μερα!
                    ισως απο τα πιο προβληματικα μοτερ ever........
                    απο καταναλωση λαδιου πως πας;;;εχεις αλλαξει αντλια νερου;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Την παπια δε την κανουν. Για οποιοδηποτε κομματι του thp υπηρχε θεμα εχει βγει βελτιωμενος κωδικος και ξαναβελτιωμενος μετα ασχετως αν διορθωθηκε το θεμα.
                      Το θεμα το αντιμετωπισαν γιατι απ οσα διαβαζω δεν υπαρχουν θεματα με ds3,c5 ΙΙ,c4 ΙΙ κτλπ που τους φορεσαν αργοτερα παρα μονο πολλα 207 που πρωτοφορεθηκε και ειχαν θεμα και ορισμενα 3008-308-c4 fl mk1..Η αντλια νερου ειναι μικροτερης εκτασης θεμα και οντως εχουν αναφερθει περιπτωσεις και 3008 και 207. Τα προβληματα αφορουν αυτοκινητα του ετους 2007-2008 αντε και λιγο '09.

                      Αυτο που παντως εγω κραταω και θελω να πω με αφορμη το θεμα ειναι οτι οι κινητηρες με καδενα ΘΕΛΟΥΝ συντηρηση. Οι βιομηχανιες εχουν περασει στο κοσμο οτι 'μαγκα αυτο δεν εχει ιμαντα δε παθαινει τπτ κτλπ'. Δεν ειναι ετσι.. κανενας τεντωτηρας δε φτιαχτηκε ακομα για να κραταει 150.000km..οπως αλλαζες ιμαντα ετσι κι εδω πρεπει να γινεται συντηρηση..δεν ειναι αθανατο.. Porsche 944 ανοιγαν για συντηρηση απο τοοοοτε.Ειναι κατι το οποιο ισως το ειχα αναφερει και παλιοτερα ή σε κατιδιαν μου συζητησεις με ανθρωπους που πηραν αυτοκινητα με καδενα και ελεγαν το παραπανω επιχειρημα. Θελει συντηρηση..Το θεμα ειναι να μη θελει καθε 30.000km.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Εχω συναδελφο με 3008 που ειχε ολα τα θεματα με χρονισμο,καταναλωση λαδιου,διαρροη απο αντλια νερου κτλ
                        το θεμα ειναι οτι και τα νεα ανταλακτικα δεν ελυσαν τα προβληματα......
                        στα της καδενας τωρα,δεν γινεται να θελει μεγαλυτερη συντηρηση απο εναν με ιμαντα η' οτι η καδενα ευθυνεται για τα προβληματα χρονισμου........ειναι λαθος ο τροπος που ασφαλιζει η τροχαλια στον αξονα δηλ δεν ασφαλιζει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nonos last edited by

                          Το θεμα ειναι οτι δεν εχει καποιο πολυσφηνο για να ασφαλιζει.Σα λυση μηχανολογικα κι εμενα δε μου αρεσει υπαρχουν και αλλα μοντελα ετσι ομως π.χ. ford. Εχει βγει καινουργιο μουαγιε επισης βελτιωμενο. Τ ανταλλακτικα εχουν βγει στη πορεια συνεχως βελτιωμενα και σαφεστατα με επιλυση του προβληματος...Απο αυτοκινητα που διαβαζω και μερικα ξερω και προσωπικα. Οι νεοι τεντωτηρεςς ειναι σαφως πιο σκληροι π.χ. Αν τωρα πηγαινε και του βαζαν ιδιο κωδικο δε μου κανει εντυπωση και ουτε φταιει η μαμα peugeot γι αυτο.. Αλλα οι παπαριδες που το επιαναν. Γι αυτο λεω οτι δε κανει τη παπια.

                          Επισης τεντωτηρες αλλαζες στους ιμαντες, εδω γιατι να μην αλλαζεις ? Αυτο λεμε...και φυσικα οχι τοσο συντομα. Δεν ειπε κανεις τιποτα για τη καδενα και ουτε εχει θεμα η καδενα αλλωστε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            Ο χρήστης GGAB έγραψε:
                            Εχω συναδελφο με 3008 που ειχε ολα τα θεματα με χρονισμο,καταναλωση λαδιου,διαρροη απο αντλια νερου κτλ
                            το θεμα ειναι οτι και τα νεα ανταλακτικα δεν ελυσαν τα προβληματα......
                            στα της καδενας τωρα,δεν γινεται να θελει μεγαλυτερη συντηρηση απο εναν με ιμαντα η' οτι η καδενα ευθυνεται για τα προβληματα χρονισμου........ειναι λαθος ο τροπος που ασφαλιζει η τροχαλια στον αξονα δηλ δεν ασφαλιζει!

                            Ειναι αληθεια εχω ακουσει και εγω πολλα παραπονα,καταναλωση λαδιου και προβληματα με την αντλια νερου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Ο χρήστης nonos έγραψε:
                              Το θεμα ειναι οτι δεν εχει καποιο πολυσφηνο για να ασφαλιζει.Σα λυση μηχανολογικα κι εμενα δε μου αρεσει υπαρχουν και αλλα μοντελα ετσι ομως π.χ. ford. Εχει βγει καινουργιο μουαγιε επισης βελτιωμενο. Τ ανταλλακτικα εχουν βγει στη πορεια συνεχως βελτιωμενα και σαφεστατα με επιλυση του προβληματος...Απο αυτοκινητα που διαβαζω και μερικα ξερω και προσωπικα. Οι νεοι τεντωτηρεςς ειναι σαφως πιο σκληροι π.χ. Αν τωρα πηγαινε και του βαζαν ιδιο κωδικο δε μου κανει εντυπωση και ουτε φταιει η μαμα peugeot γι αυτο.. Αλλα οι παπαριδες που το επιαναν. Γι αυτο λεω οτι δε κανει τη παπια.

                              Επισης τεντωτηρες αλλαζες στους ιμαντες, εδω γιατι να μην αλλαζεις ? Αυτο λεμε...και φυσικα οχι τοσο συντομα. Δεν ειπε κανεις τιποτα για τη καδενα και ουτε εχει θεμα η καδενα αλλωστε.

                              τεντωτηρα ναι να αλλαξεις αλλα καθε ποτε;;;;
                              η μαζντα λεει ''ακουστικος ελεγχος καθε 100Κ''
                              τι να πω.....γνωριζεις αλλοι καδενατοι κατασκευαστες ποτε λενε αλλαγη;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Το 'και φυσικα οχι τοσο συντομα' επιμελως δε το διαβαζεις....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • G
                                  ggab last edited by

                                  αυτο σημαινει απο 80Κ ΕΩΣ 180Κ χλμ.......οτι βρεξει ας κατεβασει!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Δεν αντιλαμβανομαι ακριβως αν συμφωνεις ή κλασσικα ειρωνευεσαι αλλα 100e σε 80.000km ή 200e σε 160.000km δε το θεωρω κατι το τραγικο. Ιδιως αν προκειται να εχω ενα καλυτερο αυτοκινητο σε πολλους τομεις. Και ξαναλεω οτι δε δικαιολογω τα αρκετα προβληματα του μοτερ τις πρωτες χρονιες. Η κουβεντα ξεκινησε σχετικα με τη συντηρηση των κινητηρων με καδενα.

                                    Οι alfa romeo 1.6 ts ανα 50.000km θελαν ιμαντες π.χ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pasxos last edited by

                                      Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                      Το θεμα Πασχο ηταν στα 150αρια και κυριως 207 που πουλησαν και πολυ και ηταν τα πρωτα που τα φορεσαν.Το θεμα εχει παρουσιαστει εως και σε λιγα c4 πρωτης σειρας και μετα εκοψε.Εχουν γινει αρκετες αλλαγες σε επιμερους ανταλλακτικα του μοτερ,επανασχεδιασμος του μουαγιε, στο γραναζακι και την τροχιαλια στροφαλου,τεντωτηρας διαφορετικος ,μεχρι 2-3 διαφορετικα ελατηρια βαλβιδων εχουν βγει χωρις να ποναει εκει. Το μεγιστο κοστος αντικαταστασης ολων των περιφερειακων αυτων μαζι με εργατικα ,δλδ το χειροτερο σεναριο που αλλαζες και καδενα και τεντωτηρες και τροχαλια με τα παρελκομενα της κτλπ εφτανε τα 500e περιπου για εκτος εγγυησης.
                                      Το 156αρι οσο 'ιδιο' κι αν θεωρειται εχει αρκετες σημαντικες αλλαγες μεχρι και αλλη αισθηση σε θεμα δυναμης σου δινει λενε (προσωπικα πανω σε αυτο κραταω μικρο καλαθι).

                                      Μωρε κι εγω για 207 ραλυ μιλαω βασικα που 4 στους 3 φιλους κλαινε με μαυρο δακρυ.. οσο μαλακια κι αν ακουγεται αυτη η γενικοτητα με τους φιλους τυχαιο δεν ειναι. Κι οσο θυμαμαι σε εξουσιοδοτημενο αλλαγη τουρμπινας και ΟΛΑ τα υπολοιπα εντος εγγυησης (προπερσυ σε μοντελο 09) το ποσο εγραφε 4500 γιουρια ευτυχως ομως 3 μηνες πριν ληξει.Στον αλλο επειδη η πεζω το αναγνωριζει,2 μηνες αφου εληξε,τα ιδια,4000 γιουρια αυτη τη φορα.. Τωρα για τι 500αρια μιλας εσυ δεν ξερω...φυσικα η καταναλωση λαδιου το τρελο κροταλισμα τα καυσαερια κλπ δεν λυθηκαν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dj-mitsos last edited by

                                        εγω ειμαι περιεργος..... αμα πω ''peugeot ειναι τη περιμενεις?''

                                        θα μου τα ψαλεται και παλι?
                                        μηπως θα μου πειτε οτι την τελευταια 5ετια η peugeot εχει ανεβασει κατα πολυ την ποιοτητα στα αυτοκινητα και στα μοτερ της?

                                        Θελω να ακουσω τι ακουσω παλι ειμαι περιεργος

                                        Φιλαρακι μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω αλλα ετσι οπως το λες πολλα περνανε απο το μυαλο μου οτι μπορει να ειναι.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mirage last edited by

                                          Ναι όντως. Ακόμα ένα άχρηστο post με ένα σωρό βλακείες μέσα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:

                                            ...
                                            Φιλαρακι μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω
                                            ...

                                            Αφου λοιπον δεεεν..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr