-
Ενας γνωστός θέλει να αγοράσει 4χ4 και είναι ανάμεσα σε:Βιταρα 1η και 2η γενια και νιβα.Budget 7000
-
Ενας γνωστός θέλει να αγοράσει 4χ4 και είναι ανάμεσα σε:Βιταρα 1η και 2η γενια και νιβα.Budget 7000
-
Ενας γνωστός θέλει να αγοράσει 4χ4 και είναι ανάμεσα σε:Βιταρα 1η και 2η γενια και νιβα.Budget 7000
-
Νιβα
-
vitara αβλεπι...
εκτός αν 'πιανουν' τα χερια του να διορθωνει να συνεχη ψιλοπροβληματα ( και να αλλαξει και το μαμα δυναμο....) -
τα 7.000 παντως ειναι πολλά.... εκτός αν........... παρει 2!!!!!!!!!!1
-
an εχει κουρσα για καθε μερα, η αλλη λυση, τοτε ΝΙΒΑΚΛΑ αν το θελει για παιχνιδι σοβαρο εκτος.
να προσεξει τα τελη να ειναι βασει κυβισμου και οχι βασει ρυπων γιατι την εκατσε (το νιβα εχει ρυυυπους πολλους).
3000 και πολλα ειναι -
Αν τον ενδιαφέρει να κινείται σε δρόμο τότε Vitara, αν όμως θέλει να πηγαίνει και εκτός δρόμου τότε Vitara. Αν το θέλει για διακοσμητικό ή για να το κάνει κοτέτσι τότε Νιβα.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν τον ενδιαφέρει να κινείται σε δρόμο τότε Vitara, αν όμως θέλει να πηγαίνει και εκτός δρόμου τότε Vitara. Αν το θέλει για διακοσμητικό ή για να το κάνει κοτέτσι τότε Νιβα.Να δεις που το περίμενα να ξέρεις και από διακόσμηση και από κότες!
Συμφωνώ μαζί σου όμως. Αν ήτανε κατάλληλος για Νίβα θα το ήξερε και δεν θα ρώταγε, αφού ρωτάει δεν είναι. Βιτάρα λοιπόν. -
κατάλληλος για Νίβα--------> S&M
Πέρα από πλάκα ο μόνος λόγος για να πάρει κανείς Νίβα είναι αν του αρέσει σαν όχημα ή αν θέλει να -το- μαστορεύει.
Δεν υπάρχει καμία σχέση, το Vitara είναι 100 χρόνια μπροστά, πολύ ικανότερο εκτός και εντός δρόμου.(μιλάω για το απλό 8βάλβιδο 3πορτο Vitara, αν μιλάμε 16v ή για Grand Vitara, 6κύλινδρα κλπ η διαφορά είναι χαώδης)
-
Κι όμως το απείραχτο Νίβα σε σχέση με απείραχτο Βιτάρα με ίδια λάστιχα πρέπει λόγω 3 διαφορικών και επιλογών να είναι καλύτερο σε αρκετές καταστάσεις..... εφόσον λειτουργεί όπως πρέπει! Και αυτό το τελευταίο είναι η διαφορά κλειδί.
-
Τα 3 διαφορικά του δίνουν ένα μικρό πλεονέκτημα στην άσφαλτο το οποίο εξανεμίζεται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο που είναι έτη φωτός πίσω σε όλα.
Σε χώμα δεν έχει το παραμικρό πλεονέκτημα, επι πρόσθετα διαλύεται αν το χρησιμοποιήσεις.
Ασχέτως της αξιοπιστίας και των βλαβών, είναι υποδεέστερο εκτός και εντός δρόμου.
Καταλαβαίνω πως πολλοί θεωρούν πως επειδή είναι brutal (aka αρχαϊζον) σε εμφάνιση θα είναι πιο 'σκυλί' εκτός δρόμου. Δεν ισχύει.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Τα 3 διαφορικά του δίνουν ένα μικρό πλεονέκτημα στην άσφαλτο το οποίο εξανεμίζεται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο που είναι έτη φωτός πίσω σε όλα.Σε χώμα δεν έχει το παραμικρό πλεονέκτημα, επι πρόσθετα διαλύεται αν το χρησιμοποιήσεις.
Ασχέτως της αξιοπιστίας και των βλαβών, είναι υποδεέστερο εκτός και εντός δρόμου.
Καταλαβαίνω πως πολλοί θεωρούν πως επειδή είναι brutal (aka αρχαϊζον) σε εμφάνιση θα είναι πιο 'σκυλί' εκτός δρόμου. Δεν ισχύει.
κι όμως είναι πολύ σκυλί εκτός δρόμου,αλλά όπως είπατε αρκεί να δουλεύει!Απο 2 φίλους που είχανε νίβα(ή αniva όπως το έλεγε ο ένας) και οι 2 είχανε τρομερά προβλήματα.Το βιτάρα είναι ένα αυτοκίνητο που δεν συγκινεί εντός δρόμου αλλά τα καταφέρνει!Εκτός δρόμου είναι αρκετά καλό αλλά όχι και σαν το νίβα.Γενικά αν πάρει νίβα πρέπει να ξέρει τι θα έχει στην κατοχή του και να έχει τσέπη+υπομονή για να το φροντίζει.
-
Το πλεονέκτημα θα το έχει σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σαθρού εδάφους κλπ πχ χιόνια.
Τώρα βέβαια ψειρίζουμε τη μαιμού (ΙΚΕ έχεις εικόνες για όλα, θέλω εικόνα που να το δείχνει αυτό!) στην πράξη ο πιο καλός οδηγός με τα πιο κατάλληλα λάστιχα θα πάει μπροστά. -
Λυπάμαι που χαλάω το μύθο αλλά ασχέτως βλαβων, ένα Νίβα δεν έχει τίποτα απολύτως καλύτερο εκτός δρόμου από ένα Vitara.
onyx κάνε ότι θες με τη μαϊμότα αλλά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σαθρά εδάφη κλπ στο Vitara απλά βάζεις τετρακίνηση. Στο Νίβα θα πρέπει επίσης να μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό αλλιώς θα κολλήσει πιο εύκολα από Vitara με πίσω κίνηση.
Τα 3 διαφορικά του Νίβα δεν δίνουν το παραμικρό πλεονέκτημα εκτός δρόμου, στη πράξη από πλευράς μετάδοσης και μόνο, η 4κίνηση του Νίβα (με κλειδωμένο το κεντρικό, αναγκαστικά) έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με την 4κίνηση του Βιτάρα.
Το πλεονέκτημα του Νίβα είναι πως ονομάζει το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού 'ΚΑΡΟ' που στα αυτιά ενός άσχετου ακούγεται πολύ φαντεζί.
-
Kαι περαν των ανωτερω, αν θελησεις να τα 'φτιαξεις' για το vitara υπαρχουν τα παντα - για το niva τα παντα αλλα σε ιδιοκατασκευες - πατεντες...
ως αντιστοιχα 'καμμενος' το θεωρω κι αυτο συμαντικό...
-
Αυτό που λέω είναι ότι το Νίβα σου δίνει αυτά που σου προσφέρει το Βιτάρα (απλή μπλοκαρισμένη τετρακίνηση και κοντά) αλλά και πολλές άλλες δυνατότητες (τετρακίνηση όχι μπλοκέ ή κοντά όχι μπλοκέ) που εκεί που χρειάζονται θα δώσουν πλεονέκτημα.
-
- το μεγεθος μετατροχιου και μεταξονιου, ειδικά το πρωτο..
αλλα τα προβληματα ειναι τοσα πολλά ( αν δεν ασχοληθεις να τα λυσεις ) οπου 'σβηνουν' τα οποια πλεονεκτηματα του....
Βεβαια με μια μηχανη απο 2λιτρο μιραφιορι πχ μιλαμε για αλλες καταστασεις....
- το μεγεθος μετατροχιου και μεταξονιου, ειδικά το πρωτο..
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτό που λέω είναι ότι το Νίβα σου δίνει αυτά που σου προσφέρει το Βιτάρα (απλή μπλοκαρισμένη τετρακίνηση και κοντά) αλλά και πολλές άλλες δυνατότητες **(τετρακίνηση όχι μπλοκέ ή κοντά όχι μπλοκέ) **που εκεί που χρειάζονται θα δώσουν πλεονέκτημα.Που ακριβώς χρειάζονται αυτά εκτός δρόμου?
-
Και μόνο η δυνατότητα να είσαι τετρακίνητος σε σκληρό χωματόδρομο ή βρεγμένη άσφαλτο είναι ένα πλεονέκτημα. Δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να περιορίσουμε τις ικανότητες μόνο εκτός δρόμου.
Εκτός δρόμου, σε χιόνι και άμμο δεν θέλεις να είσαι κάρο. Πιθανόν και στη λάσπη. Βέβαια αυτά είναι γενικεύσεις και δεν είναι σωστές, υπάρχει χιόνι και χιόνι, λάσπη και λάσπη κλπ, ο γνώστης θα πρέπει να ξέρει τι θα επιλέξει ανάλογα με την περίπτωση.
Απλά υπάρχουν οι επιπλέον επιλογές (όπως πχ και στο υπέρτατο εργαλείο τα κλασικά Land-Range Rover).
H λύση του Βιτάρα, όπως και τόσων άλλων, μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική (και σαφώς οικονομικότερη κατασκευαστικά) αλλά είναι λιγότερο ολοκληρωμένη.
4x4 budget 7000 ευρω.