Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    4x4 budget 7000 ευρω.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. 4x4 budget 7000 ευρω.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Εκτός Δρόμου
    20
    112
    464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros-4x4 last edited by

      Ενας γνωστός θέλει να αγοράσει 4χ4 και είναι ανάμεσα σε:Βιταρα 1η και 2η γενια και νιβα.Budget 7000

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        spiros-4x4 last edited by

        Ενας γνωστός θέλει να αγοράσει 4χ4 και είναι ανάμεσα σε:Βιταρα 1η και 2η γενια και νιβα.Budget 7000

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros-4x4 last edited by

          Ενας γνωστός θέλει να αγοράσει 4χ4 και είναι ανάμεσα σε:Βιταρα 1η και 2η γενια και νιβα.Budget 7000

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Νιβα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fokion_sportage last edited by

              vitara αβλεπι...
              εκτός αν 'πιανουν' τα χερια του να διορθωνει να συνεχη ψιλοπροβληματα ( και να αλλαξει και το μαμα δυναμο....)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                fokion_sportage last edited by

                τα 7.000 παντως ειναι πολλά.... εκτός αν........... παρει 2!!!!!!!!!!1

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • E
                  eltassos last edited by

                  an εχει κουρσα για καθε μερα, η αλλη λυση, τοτε ΝΙΒΑΚΛΑ αν το θελει για παιχνιδι σοβαρο εκτος.
                  να προσεξει τα τελη να ειναι βασει κυβισμου και οχι βασει ρυπων γιατι την εκατσε (το νιβα εχει ρυυυπους πολλους).
                  3000 και πολλα ειναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Αν τον ενδιαφέρει να κινείται σε δρόμο τότε Vitara, αν όμως θέλει να πηγαίνει και εκτός δρόμου τότε Vitara. Αν το θέλει για διακοσμητικό ή για να το κάνει κοτέτσι τότε Νιβα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης IKE έγραψε:
                      Αν τον ενδιαφέρει να κινείται σε δρόμο τότε Vitara, αν όμως θέλει να πηγαίνει και εκτός δρόμου τότε Vitara. Αν το θέλει για διακοσμητικό ή για να το κάνει κοτέτσι τότε Νιβα.

                      Να δεις που το περίμενα να ξέρεις και από διακόσμηση και από κότες!
                      Συμφωνώ μαζί σου όμως. Αν ήτανε κατάλληλος για Νίβα θα το ήξερε και δεν θα ρώταγε, αφού ρωτάει δεν είναι. Βιτάρα λοιπόν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        κατάλληλος για Νίβα--------> S&M

                        Πέρα από πλάκα ο μόνος λόγος για να πάρει κανείς Νίβα είναι αν του αρέσει σαν όχημα ή αν θέλει να -το- μαστορεύει.
                        Δεν υπάρχει καμία σχέση, το Vitara είναι 100 χρόνια μπροστά, πολύ ικανότερο εκτός και εντός δρόμου.

                        (μιλάω για το απλό 8βάλβιδο 3πορτο Vitara, αν μιλάμε 16v ή για Grand Vitara, 6κύλινδρα κλπ η διαφορά είναι χαώδης)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Κι όμως το απείραχτο Νίβα σε σχέση με απείραχτο Βιτάρα με ίδια λάστιχα πρέπει λόγω 3 διαφορικών και επιλογών να είναι καλύτερο σε αρκετές καταστάσεις..... εφόσον λειτουργεί όπως πρέπει! Και αυτό το τελευταίο είναι η διαφορά κλειδί.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Τα 3 διαφορικά του δίνουν ένα μικρό πλεονέκτημα στην άσφαλτο το οποίο εξανεμίζεται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο που είναι έτη φωτός πίσω σε όλα.

                            Σε χώμα δεν έχει το παραμικρό πλεονέκτημα, επι πρόσθετα διαλύεται αν το χρησιμοποιήσεις.

                            Ασχέτως της αξιοπιστίας και των βλαβών, είναι υποδεέστερο εκτός και εντός δρόμου.

                            Καταλαβαίνω πως πολλοί θεωρούν πως επειδή είναι brutal (aka αρχαϊζον) σε εμφάνιση θα είναι πιο 'σκυλί' εκτός δρόμου. Δεν ισχύει.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pointer last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Τα 3 διαφορικά του δίνουν ένα μικρό πλεονέκτημα στην άσφαλτο το οποίο εξανεμίζεται από το υπόλοιπο αυτοκίνητο που είναι έτη φωτός πίσω σε όλα.

                              Σε χώμα δεν έχει το παραμικρό πλεονέκτημα, επι πρόσθετα διαλύεται αν το χρησιμοποιήσεις.

                              Ασχέτως της αξιοπιστίας και των βλαβών, είναι υποδεέστερο εκτός και εντός δρόμου.

                              Καταλαβαίνω πως πολλοί θεωρούν πως επειδή είναι brutal (aka αρχαϊζον) σε εμφάνιση θα είναι πιο 'σκυλί' εκτός δρόμου. Δεν ισχύει.

                              κι όμως είναι πολύ σκυλί εκτός δρόμου,αλλά όπως είπατε αρκεί να δουλεύει!Απο 2 φίλους που είχανε νίβα(ή αniva όπως το έλεγε ο ένας) και οι 2 είχανε τρομερά προβλήματα.Το βιτάρα είναι ένα αυτοκίνητο που δεν συγκινεί εντός δρόμου αλλά τα καταφέρνει!Εκτός δρόμου είναι αρκετά καλό αλλά όχι και σαν το νίβα.Γενικά αν πάρει νίβα πρέπει να ξέρει τι θα έχει στην κατοχή του και να έχει τσέπη+υπομονή για να το φροντίζει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Το πλεονέκτημα θα το έχει σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σαθρού εδάφους κλπ πχ χιόνια.
                                Τώρα βέβαια ψειρίζουμε τη μαιμού (ΙΚΕ έχεις εικόνες για όλα, θέλω εικόνα που να το δείχνει αυτό!) στην πράξη ο πιο καλός οδηγός με τα πιο κατάλληλα λάστιχα θα πάει μπροστά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Λυπάμαι που χαλάω το μύθο αλλά ασχέτως βλαβων, ένα Νίβα δεν έχει τίποτα απολύτως καλύτερο εκτός δρόμου από ένα Vitara.

                                  onyx κάνε ότι θες με τη μαϊμότα αλλά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, σαθρά εδάφη κλπ στο Vitara απλά βάζεις τετρακίνηση. Στο Νίβα θα πρέπει επίσης να μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό αλλιώς θα κολλήσει πιο εύκολα από Vitara με πίσω κίνηση.

                                  Τα 3 διαφορικά του Νίβα δεν δίνουν το παραμικρό πλεονέκτημα εκτός δρόμου, στη πράξη από πλευράς μετάδοσης και μόνο, η 4κίνηση του Νίβα (με κλειδωμένο το κεντρικό, αναγκαστικά) έχει ακριβώς την ίδια συμπεριφορά με την 4κίνηση του Βιτάρα.

                                  Το πλεονέκτημα του Νίβα είναι πως ονομάζει το κλείδωμα του κεντρικού διαφορικού 'ΚΑΡΟ' που στα αυτιά ενός άσχετου ακούγεται πολύ φαντεζί.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • F
                                    fokion_sportage last edited by

                                    Kαι περαν των ανωτερω, αν θελησεις να τα 'φτιαξεις' για το vitara υπαρχουν τα παντα - για το niva τα παντα αλλα σε ιδιοκατασκευες - πατεντες...

                                    ως αντιστοιχα 'καμμενος' το θεωρω κι αυτο συμαντικό...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Αυτό που λέω είναι ότι το Νίβα σου δίνει αυτά που σου προσφέρει το Βιτάρα (απλή μπλοκαρισμένη τετρακίνηση και κοντά) αλλά και πολλές άλλες δυνατότητες (τετρακίνηση όχι μπλοκέ ή κοντά όχι μπλοκέ) που εκεί που χρειάζονται θα δώσουν πλεονέκτημα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fokion_sportage last edited by

                                        • το μεγεθος μετατροχιου και μεταξονιου, ειδικά το πρωτο..
                                          αλλα τα προβληματα ειναι τοσα πολλά ( αν δεν ασχοληθεις να τα λυσεις ) οπου 'σβηνουν' τα οποια πλεονεκτηματα του....
                                          Βεβαια με μια μηχανη απο 2λιτρο μιραφιορι πχ μιλαμε για αλλες καταστασεις....
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Αυτό που λέω είναι ότι το Νίβα σου δίνει αυτά που σου προσφέρει το Βιτάρα (απλή μπλοκαρισμένη τετρακίνηση και κοντά) αλλά και πολλές άλλες δυνατότητες **(τετρακίνηση όχι μπλοκέ ή κοντά όχι μπλοκέ) **που εκεί που χρειάζονται θα δώσουν πλεονέκτημα.

                                          Που ακριβώς χρειάζονται αυτά εκτός δρόμου?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Και μόνο η δυνατότητα να είσαι τετρακίνητος σε σκληρό χωματόδρομο ή βρεγμένη άσφαλτο είναι ένα πλεονέκτημα. Δεν βλέπω γιατί θα πρέπει να περιορίσουμε τις ικανότητες μόνο εκτός δρόμου.
                                            Εκτός δρόμου, σε χιόνι και άμμο δεν θέλεις να είσαι κάρο. Πιθανόν και στη λάσπη. Βέβαια αυτά είναι γενικεύσεις και δεν είναι σωστές, υπάρχει χιόνι και χιόνι, λάσπη και λάσπη κλπ, ο γνώστης θα πρέπει να ξέρει τι θα επιλέξει ανάλογα με την περίπτωση.
                                            Απλά υπάρχουν οι επιπλέον επιλογές (όπως πχ και στο υπέρτατο εργαλείο τα κλασικά Land-Range Rover).
                                            H λύση του Βιτάρα, όπως και τόσων άλλων, μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματική (και σαφώς οικονομικότερη κατασκευαστικά) αλλά είναι λιγότερο ολοκληρωμένη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr