-
Ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο
http://www.bbc.co.uk/news/business-21759258 -
Ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο
http://www.bbc.co.uk/news/business-21759258 -
Ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο
http://www.bbc.co.uk/news/business-21759258 -
The book of tricks available to carmakers during the tests includes techniques such as:
disconnecting the alternator, thus no energy is used to recharge the battery during the test
the use of special lubricants that are not used in production cars, in order to reduce friction
turning off all electrical gadgets such as the air-conditioning or the radio
Slick tyres are pumped hard to reduce rolling resistance. Brakes are adjusted, or at times even disconnected, to reduce friction. Cracks between body panels and windows are taped up to reduce air resistance. Sometimes they even remove the wing mirrors.
Δεν φταίνε αυτοί, αλλά εμείς που τα ανεχόμαστε, αλλά και η πολιτεία (δηλαδή εμείς δια των εκπροσώπων μας) που δεν τους τραβάει μερικά σκαμπίλια.
-
Πριν 5 χρόνια φαντασιωνόμασταν ιπποφορβεία κάτω από το καπώ μας και τώρα ήρωες είναι οι επιδέξιοι αυγοπόδαροι. Οι κατασκευαστές απλά θα πατήσουν επί πτωμάτων προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες μας, όπως κάνει όποιος θέλει να επιβιώσει σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον.
Αυτό που δεν είναι λογικό είναι να επιδοτείται η αγορά καινούργιων οχημάτων μέσω των χαμηλών ή και ανύπαρκτων τελών κυκλοφορίας, και να επιτρέπονται τα βρωμοκαρκινογόνα ντίζελ στις πόλεις και τα μέτρα να βαφτίζονται πράσινα...
-
Ωραίο άρθρο.
H A45 AMG με τα 350 άλογα και τα 4.5 για 0-100 ισχυρίζονται ότι βγάζει 180 g/km....
To νέο Golf GTi κοντά τα 140 (κάπου το πήρε το μάτι μου ότι μπαίνει και στο δακτύλιο με χειροκίνητο κιβώτιο )...
Το νέο Clio RS επίσης εκεί γύρω (144?) -
Αυτό είναι το NEDC, πόσο CO2 να βγάλει με τέτοιες ταχύτητες.
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Αυτό είναι το NEDC, πόσο CO2 να βγάλει με τέτοιες ταχύτητες.
Δεν φαινεται τιποτα
-
Με opera φαίνεται, με firefox δεν φαίνεται....
Τέσπα
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Με opera φαίνεται, με firefox δεν φαίνεται....
Τέσπα
χρωμ εδω
-
Εξελίξεις.....
(το άρθρο ήταν στα αγγλικά, πέρασε από google translate & έγιναν κάποιες λίγες διορθώσεις - μη σας παραξενεύει αν είναι γραμμένο λίγο 'περίεργα')
Η ASA θέτει κανόνες σχετικά με τα παραπλανητικά «επίσημα» νούμερα κατανάλωσης καυσίμου
* Ιδιοκτήτης Audi παραπονέθηκε για την οικονομία καυσίμου... * Δεν ταιριάζει με τα στοιχεία ισχυρίστηκε… * Αποποίηση ευθυνών θα εμφανίζεται σε όλες τις διαφημίσεις
Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) έχει αποφανθεί ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να προσθέσουν «αποποίηση ευθυνών» στις διαφημίσεις που περιλαμβάνουν νούμερα για την οικονομία καυσίμου, μια απόφαση που θα έχει επιπτώσεις στη βιομηχανία αυτοκινήτου στο σύνολό της.
Η «αποποίηση ευθυνών» θα αρχίσει να εμφανίζεται στις διαφημίσεις αυτοκινήτων σε όλες τις πλατφόρμες διαφήμισης. Κάθε κατασκευαστής θα είναι σε θέση να επιλέξει το δικό του κείμενο.
Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι επαγγελματικές ενώσεις θα κληθούν από την ASA στο άμεσο μέλλον. Η απόφαση δεν ισχύει για τις διαφημίσεις που έχουν ήδη δημοσιευθεί.
Η απόφαση έρχεται μετά τη διαμαρτυρία μιας πελάτισσας στην ASA μετά την αγορά ενός Audi A3 1.6 TDI. Στην ιστοσελίδα της Audi το αυτοκίνητο διαφημίζεται με τιμή κατανάλωσης καυσίμου του 68.9 miles per gallon (mpg).
Ο ιδιοκτήτης παραπονέθηκε ότι δεν είχε επιτευχθεί το ποσοστό αυτό και ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική.
H Volkswagen υποστήριξε ότι όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν νούμερα που προέρχονται από επίσημο εργαστήριο, τα οποία νούμερα είναι ευρέως γνωστό ότι δεν συμβαδίζουν με τα νούμερα που επιτυγχάνονται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Ως αντίλογο, η ASA αντέτεινε ότι ήταν «απίθανο να είναι σαφές στον μέσο καταναλωτή ότι το αναφερόμενο νούμερο βασίστηκε σε μια τυποποιημένη δοκιμή και δεν ήταν κατ 'ανάγκην αντιπροσωπευτικό του τι θα μπορούσε να επιτύχει κάποιος κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου».
Έτσι η Audi καλείται να καταστήσει σαφές ότι οι τα νούμερα που αναφέρονται στις διαφημίσεις είναι από τα «τυποποιημένα» στοιχεία της ΕΕ και δεν μπορούν να επιτευχθούν σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
* -
-
OΙ κατασκευαστές χειραγωγούν τις εκπομπές ρύπων