Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OΙ κατασκευαστές χειραγωγούν τις εκπομπές ρύπων
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. OΙ κατασκευαστές χειραγωγούν τις εκπομπές ρύπων
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    7
    12
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      Ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο
      http://www.bbc.co.uk/news/business-21759258

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nafpaktos last edited by

        Ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο
        http://www.bbc.co.uk/news/business-21759258

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nafpaktos last edited by

          Ωραίο και ενδιαφέρον άρθρο
          http://www.bbc.co.uk/news/business-21759258

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            The book of tricks available to carmakers during the tests includes techniques such as:

            disconnecting the alternator, thus no energy is used to recharge the battery during the test

            the use of special lubricants that are not used in production cars, in order to reduce friction

            turning off all electrical gadgets such as the air-conditioning or the radio

            Slick tyres are pumped hard to reduce rolling resistance. Brakes are adjusted, or at times even disconnected, to reduce friction. Cracks between body panels and windows are taped up to reduce air resistance. Sometimes they even remove the wing mirrors.

            Δεν φταίνε αυτοί, αλλά εμείς που τα ανεχόμαστε, αλλά και η πολιτεία (δηλαδή εμείς δια των εκπροσώπων μας) που δεν τους τραβάει μερικά σκαμπίλια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              travelman last edited by

              Πριν 5 χρόνια φαντασιωνόμασταν ιπποφορβεία κάτω από το καπώ μας και τώρα ήρωες είναι οι επιδέξιοι αυγοπόδαροι. Οι κατασκευαστές απλά θα πατήσουν επί πτωμάτων προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες μας, όπως κάνει όποιος θέλει να επιβιώσει σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

              Αυτό που δεν είναι λογικό είναι να επιδοτείται η αγορά καινούργιων οχημάτων μέσω των χαμηλών ή και ανύπαρκτων τελών κυκλοφορίας, και να επιτρέπονται τα βρωμοκαρκινογόνα ντίζελ στις πόλεις και τα μέτρα να βαφτίζονται πράσινα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Ωραίο άρθρο.

                H A45 AMG με τα 350 άλογα και τα 4.5 για 0-100 ισχυρίζονται ότι βγάζει 180 g/km....
                To νέο Golf GTi κοντά τα 140 (κάπου το πήρε το μάτι μου ότι μπαίνει και στο δακτύλιο με χειροκίνητο κιβώτιο )...
                Το νέο Clio RS επίσης εκεί γύρω (144?)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vagnar last edited by

                  Αυτό είναι το NEDC, πόσο CO2 να βγάλει με τέτοιες ταχύτητες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Vagnar έγραψε:

                    Αυτό είναι το NEDC, πόσο CO2 να βγάλει με τέτοιες ταχύτητες.

                    Δεν φαινεται τιποτα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vagnar last edited by

                      Με opera φαίνεται, με firefox δεν φαίνεται....
                      Τέσπα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
                        Με opera φαίνεται, με firefox δεν φαίνεται....
                        Τέσπα

                        χρωμ εδω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Εξελίξεις.....

                          (το άρθρο ήταν στα αγγλικά, πέρασε από google translate & έγιναν κάποιες λίγες διορθώσεις - μη σας παραξενεύει αν είναι γραμμένο λίγο 'περίεργα')

                          Η ASA θέτει κανόνες σχετικά με τα παραπλανητικά «επίσημα» νούμερα κατανάλωσης καυσίμου

                           * Ιδιοκτήτης Audi παραπονέθηκε για την οικονομία καυσίμου...
                           * Δεν ταιριάζει με τα στοιχεία ισχυρίστηκε…
                           * Αποποίηση ευθυνών θα εμφανίζεται σε όλες τις διαφημίσεις
                          

                          Η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) έχει αποφανθεί ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων πρέπει να προσθέσουν «αποποίηση ευθυνών» στις διαφημίσεις που περιλαμβάνουν νούμερα για την οικονομία καυσίμου, μια απόφαση που θα έχει επιπτώσεις στη βιομηχανία αυτοκινήτου στο σύνολό της.
                          Η «αποποίηση ευθυνών» θα αρχίσει να εμφανίζεται στις διαφημίσεις αυτοκινήτων σε όλες τις πλατφόρμες διαφήμισης. Κάθε κατασκευαστής θα είναι σε θέση να επιλέξει το δικό του κείμενο.
                          Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι επαγγελματικές ενώσεις θα κληθούν από την ASA στο άμεσο μέλλον. Η απόφαση δεν ισχύει για τις διαφημίσεις που έχουν ήδη δημοσιευθεί.
                          Η απόφαση έρχεται μετά τη διαμαρτυρία μιας πελάτισσας στην ASA μετά την αγορά ενός Audi A3 1.6 TDI. Στην ιστοσελίδα της Audi το αυτοκίνητο διαφημίζεται με τιμή κατανάλωσης καυσίμου του 68.9 miles per gallon (mpg).
                          Ο ιδιοκτήτης παραπονέθηκε ότι δεν είχε επιτευχθεί το ποσοστό αυτό και ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική.
                          H Volkswagen υποστήριξε ότι όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούν νούμερα που προέρχονται από επίσημο εργαστήριο, τα οποία νούμερα είναι ευρέως γνωστό ότι δεν συμβαδίζουν με τα νούμερα που επιτυγχάνονται σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
                          Ως αντίλογο, η ASA αντέτεινε ότι ήταν «απίθανο να είναι σαφές στον μέσο καταναλωτή ότι το αναφερόμενο νούμερο βασίστηκε σε μια τυποποιημένη δοκιμή και δεν ήταν κατ 'ανάγκην αντιπροσωπευτικό του τι θα μπορούσε να επιτύχει κάποιος κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου».
                          Έτσι η Audi καλείται να καταστήσει σαφές ότι οι τα νούμερα που αναφέρονται στις διαφημίσεις είναι από τα «τυποποιημένα» στοιχεία της ΕΕ και δεν μπορούν να επιτευχθούν σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
                          *

                          Πηγή: http://m.whatcar.com/news_article.xml?newsid=39350

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            trident1971 last edited by

                            Για χρόνια ψευδονται....

                            Youtube Video

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nidosan last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr