-
Κυριακο φιλε,φυσικα και δεν ειναι υπερ-ατου το 7αρι,ομως ουτε κ η ML !Πολυ καλα παει η AMG φυσικα,αλλα τυγχανει να εχω οδηγησει ΟΛΕΣ ΤΙΣ σειρες της ML απο του 2004 και μετα!Ναι,ειναι ποιοτικες μεχρι ενα σημειο(ποσα τιμονια εχω δει ξεφτισμενα και ποσα δερματα ενω 1 ειχε και τριγμους),ωραια μηχανικα συνολα,απο αξιοπιστια,απο οτι ειχα βιωσει σχετικα καλα(ειχαν προβληματακια),ομως προσωπικα αν μου χαριζαν ,ευχαριστως θα δεχομουν το δωρο ,ωστε μετα να την πουλουσα !
Τελος αφηνω τον θορυβο κυλισης!Εξαιρετικη η ML,αλλα αν μπεις μετα στο Mazda δεν παθαινεις κανενα σοκ!
ενα επισης δειγμα απο οδηγηση μου με ML
-
Όπως εσύ έχει οδηγήσει ML έτσι και εγώ έχω οδηγήσει cx-7.
Η όλη συζήτηση ξεκίνησε από εκεί:
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Επειδή έχω και εγω το ίδιο αμάξι και ήμουν στην φάση να το δώσω λόγω της φορομπιχτικης επιδρομής του σαμαρα. Δεν αξίζει να δώσεις αυτο το αμάξι για τα λεφτα που προσφέρει η αγορα . Ένα αμάξι κλάσης ML mercedes να το παίρνουν οι αντιπροσωπείες 6 χιλιαρικα και να έχουν φάτσα οτι ταχα σου κάνουν και χάρη.
Ούτε καν.... Μάλλον δεν έχεις μπει σε ML
Εσύ πιστεύεις ότι ML και CX-7 είναι της ίδιας κλάσης; Για να καταλάβω αν έχει ουσία να συζητάμε ή όχι.
-
Oxι,δεν ειναι φυσικα,ομως απο την αλλη αν ξεχασουμε κλασεις και κατηγοριες που ετσι εχουν τεθει και το δουμε πιο σφαιρικα,τα πραγματα δεν ειναι καθολου χαωδη!
Φυσικα και εχω οδηγησει και CX7!
-
Δεν είναι τα πάντα το γκάζι.
Αλλιώς θα κυκλοφορούσαν μόνο evo.Από το ML και τα αυτοκίνητα αντίστοιχης αξίας-κλάσης, πηγαίνεις ατσαλάκωτος. Βυθίζεσαι στην καθισματάρα τους, βάζεις το D, η αερανάρτηση απορροφάει τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων και τέλος. Ενδεχωμένος το CX-7 είναι πιο γρήγορο. Και στρίβει σου λέω και καλύτερα.
Χμμμ γρήγορο τετρακίνητο και να στρίβει..... Χμμμ Mitsubishi EVO X τότες... -
Μα οχι Κυριακο,δεν μιλησα για γκαζι,για ανεση κανω λογο περισσοτερο!Προσωπικα δεν βρηκα καθολου ασχημα σε αυτα το CX7 ,αλλα σιγουρα η ML σε αυτον τον τομεα ειναι μια σκαλα πανω!
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Μα οχι Κυριακο,δεν μιλησα για γκαζι,για ανεση κανω λογο περισσοτερο!Προσωπικα δεν βρηκα καθολου ασχημα σε αυτα το CX7 ,αλλα σιγουρα η ML σε αυτον τον τομεα ειναι μια σκαλα πανω!...εχει και κανα 30αρι παραπανω το ML,μην ξεχνιομαστε...και ειναι αλλο ειδους αυτοκινητο...
Το CX7 ειναι πιο κοντα στην X6,παρα σε ML...δλδ δυνατα,ψηλα,βαρια και αχρηστα τετρακινητα... -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Μα οχι Κυριακο,δεν μιλησα για γκαζι,για ανεση κανω λογο περισσοτερο!Προσωπικα δεν βρηκα καθολου ασχημα σε αυτα το CX7 ,αλλα σιγουρα η ML σε αυτον τον τομεα ειναι μια σκαλα πανω!
...εχει και κανα 30αρι παραπανω το ML,μην ξεχνιομαστε...και ειναι αλλο ειδους αυτοκινητο...
Το CX7 ειναι πιο κοντα στην X6,παρα σε ML...δλδ δυνατα,ψηλα,βαρια και αχρηστα τετρακινητα...Σίγουρη υποψηφιότητα για την πιο άστοχη σύγκριση Το CX7 είναι -σε διαστάσεις, χώρους, ιπποδύναμη κλπ- ανάμεσα σε Q5 και Q7 ή αντιστοίχως ανάμεσα σε X3 και X5. Το Χ6 είναι μια κατηγορία μόνο του (άντε μαζί με το Evoque)...
Βαρύ (υπερβολικά) δεν είναι, δυνατό ναι (αλλά όχι Χ5Μ ή Cayenne Turbo style), ψηλό (και πάλι υπερβολικά, στυλ Defender) δεν είναι, ενώ τετρακίνητο είναι (αλλά και πάλι όχι στυλ Defender ή ακόμα και Niva)...Δηλαδή κοινώς γρήγορο (ή σβέλτο), άνετο (όσο γίνεται), ευρύχωρο και τετρακίνητο sport utility vehicle
-
Sport?
Ουτε να στριψεις,ουτε χωμα πατας με δαυτα... -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Sport?
Ουτε να στριψεις,ουτε χωμα πατας με δαυτα...Για το στρίβειν, εξαρτάται με τι το συγκρίνεις. Αν το συγκρίνεις με το RX8 ή με οποιοδήποτε πραγματικό sport (hatch, sedan, coupe οτιδήποτε), προφανώς και δεν στρίβει. Αν το συγκρίνεις με Range, ML, non-M X, non-Turbo Cayenne κλπ, μια χαρά στρίβει, μπορεί και καλύτερα από μερικά από δαύτα...
Για χώμα, χιόνι, άμμο κλπ, επέτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη, καθώς μια χαρά κατεβαίνει παραλίες, ανεβαίνει σε χιονοδρομικά (δες videos ρώσσων που κάνουν τρελά πράγματα με CX7 στα χιόνια), μια χαρά πέρασα κάθετα τη λίμνη Τάκα και τα τριγύρω χωράφια με αρδευτικά 1 μέτρου κλπ κλπ....Δεν είναι 'κατσίκι', προφανώς ούτε Defender, Discovery ή έστω Niva, αλλά δεν κολώνει εύκολα, όσο σπαστική και αν είναι η ηλεκτρονική εμπλοκή της 4WD...
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Μα οχι Κυριακο,δεν μιλησα για γκαζι,για ανεση κανω λογο περισσοτερο!Προσωπικα δεν βρηκα καθολου ασχημα σε αυτα το CX7 ,αλλα σιγουρα η ML σε αυτον τον τομεα ειναι μια σκαλα πανω!
...εχει και κανα 30αρι παραπανω το ML,μην ξεχνιομαστε...και ειναι αλλο ειδους αυτοκινητο...
Το CX7 ειναι πιο κοντα στην X6,παρα σε ML...δλδ δυνατα,ψηλα,βαρια και αχρηστα τετρακινητα...Έχεις ζήσει με κάποιο από αυτά τα 'άχρηστα'; Το αν αξίζει τα 30-40 χιλιάρικα παραπάνω το ML είναι άλλη συζήτηση. Όπως και το να νομίζεις ότι οι άλλοι που πλήρωσαν τα διπλά λεφτά είναι μ@λ@κες, και εσύ(ο χ αγοραστής του CX-7) είδε το φως το αληθινό.
Sport?
Ουτε να στριψεις,ουτε χωμα πατας με δαυτα...Για το στρίβειν, εξαρτάται με τι το συγκρίνεις. Αν το συγκρίνεις με το RX8 ή με οποιοδήποτε πραγματικό sport (hatch, sedan, coupe οτιδήποτε), προφανώς και δεν στρίβει. Αν το συγκρίνεις με Range, ML, non-M X, non-Turbo Cayenne κλπ, μια χαρά στρίβει, μπορεί και καλύτερα από μερικά από δαύτα...
Για χώμα, χιόνι, άμμο κλπ, επέτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη, καθώς μια χαρά κατεβαίνει παραλίες, ανεβαίνει σε χιονοδρομικά (δες videos ρώσσων που κάνουν τρελά πράγματα με CX7 στα χιόνια), μια χαρά πέρασα κάθετα τη λίμνη Τάκα και τα τριγύρω χωράφια με αρδευτικά 1 μέτρου κλπ κλπ....Δεν είναι 'κατσίκι', προφανώς ούτε Defender, Discovery ή έστω Niva, αλλά δεν κολώνει εύκολα, όσο σπαστική και αν είναι η ηλεκτρονική εμπλοκή της 4WD...
Για να κάνεις παπάδες στο χιόνι, χρειάζεσαι απλά ένα χιονολάστιχο. είναι τετρακίνητο, αλλά όχι off-road. Προφανώς θα πάει εκεί που θα δυσκολευτεί ένα απλό ιχ. ΑΛΛΑ δεν έχει αργό και δεν είναι αυτόματο= fail για off-road.
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Για να κάνεις παπάδες στο χιόνι, χρειάζεσαι απλά ένα χιονολάστιχο. είναι τετρακίνητο, αλλά όχι off-road. Προφανώς θα πάει εκεί που θα δυσκολευτεί ένα απλό ιχ. ΑΛΛΑ δεν έχει αργό και δεν είναι αυτόματο= fail για off-road.Δεν θα βρεις πουθενά σηματάκια ή αναφορές σε Off-road, 4WD κλπ πάνω στο CX7, στα εγχειρίδιά του, ή ακόμα και στα διάφορα press releases κ.ο.κ. Γιατί απλά είναι SUV, με κάποιες δυνατότητες off-road (λόγω ύψους, ηλεκτρονικής τετρακίνησης και σχετικά καλών προβόλων/γωνιών προσέγγισης-διαφυγής)
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Έχεις ζήσει με κάποιο από αυτά τα 'άχρηστα';
Οχι αγαπητε,ειμαι λατρης της αυτοκινησης,οχι θυμα του marketing...
Sport?
Ουτε να στριψεις,ουτε χωμα πατας με δαυτα...Για το στρίβειν, εξαρτάται με τι το συγκρίνεις. Αν το συγκρίνεις με το RX8 ή με οποιοδήποτε πραγματικό sport (hatch, sedan, coupe οτιδήποτε), προφανώς και δεν στρίβει. Αν το συγκρίνεις με Range, ML, non-M X, non-Turbo Cayenne κλπ, μια χαρά στρίβει, μπορεί και καλύτερα από μερικά από δαύτα...
Το στριψιμο αφορα σπορ ελαφριες κατασκευες,οποτε μοιραια θα το συγκρινεις με αυτα,και οχι με αλλα περιπτερα...
Ωστοσο γνωριζω οτι ενα cx7 στα σωστα χερια,αφηνει χαλαρα πισω ML σε στροφοδιαδρομη/βουνο...
Επ ουδενι ομως κανενα απο αυτα δεν ακουμπα τον ορο sport vehicle...γι αυτο οι γατοι του Marketing εβαλαν και το utility στη μεση...και κατσε να βγαλεις ακρη μονος σου...
Για χώμα, χιόνι, άμμο κλπ, επέτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη, καθώς μια χαρά κατεβαίνει παραλίες, ανεβαίνει σε χιονοδρομικά (δες videos ρώσσων που κάνουν τρελά πράγματα με CX7 στα χιόνια), μια χαρά πέρασα κάθετα τη λίμνη Τάκα και τα τριγύρω χωράφια με αρδευτικά 1 μέτρου κλπ κλπ....Δεν είναι 'κατσίκι', προφανώς ούτε Defender, Discovery ή έστω Niva, αλλά δεν κολώνει εύκολα, όσο σπαστική και αν είναι η ηλεκτρονική εμπλοκή της 4WD...Σαφως και εχεις πιο αντικειμενικη αποψη στον τομεα... -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Έχεις ζήσει με κάποιο από αυτά τα 'άχρηστα';
Οχι αγαπητε,ειμαι λατρης της αυτοκινησης,οχι θυμα του marketing...
Τότε δεν μπορείς να εκφέρεις γνώμη για τα 'περίπτερα', όπως λες.
Κάνω περίπου 30.000χλμ το χρόνο. Το 2012 έκανα περίπου 2000χλμ με το mx-5 που έχω. 2.0lt sport, μπλοκέ, εξάρι σασμάν και πολλά άλλα. ΟΛΑ τα υπόλοιπα τα έκανα με το ταπεινό φιατάκι. Γιατί ήθελα να μεταφερθώ από το Α στο Β. Οπότε το καλοκαίρι αγόρασα ένα βαρύ 'περίπτερο'. Και είναι το καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο που έχω αγοράσει.
Όσο μεγαλώνουμε οι ανάγκες και οι προτεραιότητες αλλάζουν. Για αυτό και καλό είναι να μη χλευάζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Όπως λέει και ο σοφός λαός:' Αυτά που κοροϊδεύουμε συνήθως τα λουζόμαστε'... -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Τότε δεν μπορείς να εκφέρεις γνώμη για τα 'περίπτερα', όπως λες.
Κάνω περίπου 30.000χλμ το χρόνο. Το 2012 έκανα περίπου 2000χλμ με το mx-5 που έχω. 2.0lt sport, μπλοκέ, εξάρι σασμάν και πολλά άλλα.Πολυ ωραιος μεχρι εδω... ΟΛΑ τα υπόλοιπα τα έκανα με το ταπεινό φιατάκι.Κανενα προβλημα... Γιατί ήθελα να μεταφερθώ από το Α στο Β. Οπότε το καλοκαίρι αγόρασα ένα βαρύ 'περίπτερο'. Και είναι το καλύτερο συνολικά αυτοκίνητο που έχω αγοράσει.Ποιο αυτοκινητο?Τι ειναι καλυτερο οδηγικα απο το mx5 σου?Δεν πιστευω αυτο που διαβαζω.... Όσο μεγαλώνουμε οι ανάγκες και οι προτεραιότητες αλλάζουν.Σαφως!
Για αυτό και καλό είναι να μη χλευάζουμε ότι δεν γνωρίζουμε.ΟΚ εσυ που γνωριζεις λοιπον ως κατοχος περιπτερου και ενος σωστου mx5 εξηγησε μου τι το sport,εχουν τα sport utility vehicles? Όπως λέει και ο σοφός λαός:' Αυτά που κοροϊδεύουμε συνήθως τα λουζόμαστε......και μην ανησυχεις μεχρι τωρα λουζομαι μονο με σαμπουαν...
-
α) Ποτέ δε συμφώνησα με τον όρο suv(=sport). Θα συμφωνήσω ότι τόσο βαρύ αυτοκίνητο ΔΕΝ μπορεί να είναι sport.
β) Πήρα ένα 3.0lt diesel Grand Cherokee. Δεν κάνει πάντες, δεν στρίβει όπως το mx-5, δεν έχει την 'πολεμική' θέση οδήγησης. ΑΛΛΑ. Έχει άπειρη ροπή για προσπέραση. Εϊναι αυτόματο. Πάει παντού. Πάει ξεκούραστα εμένα και άλλους 4 με τις αποσκευές μας. Σε χιόνι, βουνό, λάσπες, άσφαλτο, παραλίες. Έφτασα φέτος Σκανδιναβία οδικώς με αυτό, και δεν κουράστηκα. Με το mx κατέβηκα Αθήνα πριν 4 χρόνια και βγήκα σαν αναποδο S. Πονούσαν τα αυτιά μου, η μέση μου, το κεφάλι μου. Το περίπτερο όπως λες έχει το ίδιο κόστος κίνησης καυσίμου ανά χλμ, με το 60% ελαφρύτερο μχ!!!
γ) Σκέφτομαι να δώσω το φιατάκι, γιατί βλέπω ότι δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου -
Μπραβο Κυριακο ομως! Σημασια εχει που χαιρεσαι τα αποκτηματα σου Παντα ετσι ευχομαι!
-
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Μπραβο Κυριακο ομως! Σημασια εχει που χαιρεσαι τα αποκτηματα σου Παντα ετσι ευχομαι!+1
-
Τί έγινε;.....βγήκαμε για προσυλητισμό;....
-
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Τί έγινε;.....βγήκαμε για προσυλητισμό;....Σε τι,και σε ποιον αναφερεσαι?
-
Ace μήπως σε ενδιαφέρει αυτό?
Ανταλλαγή CX7 με.....τι ?