-
Σε Scirocco φιλου, ~4ετιας, ~65-70Κ χλμ, αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγαν μετα φοβου θεου στην αντιπροσωπεια.
Τους ειπαν οτι εχει πηδηξει ενα δοντι η καδενα, εβγαλαν ενα κοστολογιο 'απο τοσα=δε θυμαμαι, μεχρι τοσα=1400 , αναλογως τι θα βρουμε'. Ενδεχομενως να αλλαξουν εκτος απο τεντωτηρα, γραναζια κλπ και πιθανα 'καθρέφτη'. Επισης και λαδια-φιλτρο λαδιου, αλλα δεν καταλαβα το λογο.- WTF ειναι ο 'καθρεφτης'? Πρωτη φορα το ακουω.
- Δε θυμαμαι να εχει ξαναναφερθει εδω σαν βλαβη, το εχετε ξανακουσει? Ο συνεργειας είπε 'μου φερνουν ενα καθε μηνα με τετοιο θεμα'.
Μαλλον ο τεντωτηρας την εκανε τη ζημια.
Αποψεις? -
Σε Scirocco φιλου, ~4ετιας, ~65-70Κ χλμ, αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγαν μετα φοβου θεου στην αντιπροσωπεια.
Τους ειπαν οτι εχει πηδηξει ενα δοντι η καδενα, εβγαλαν ενα κοστολογιο 'απο τοσα=δε θυμαμαι, μεχρι τοσα=1400 , αναλογως τι θα βρουμε'. Ενδεχομενως να αλλαξουν εκτος απο τεντωτηρα, γραναζια κλπ και πιθανα 'καθρέφτη'. Επισης και λαδια-φιλτρο λαδιου, αλλα δεν καταλαβα το λογο.- WTF ειναι ο 'καθρεφτης'? Πρωτη φορα το ακουω.
- Δε θυμαμαι να εχει ξαναναφερθει εδω σαν βλαβη, το εχετε ξανακουσει? Ο συνεργειας είπε 'μου φερνουν ενα καθε μηνα με τετοιο θεμα'.
Μαλλον ο τεντωτηρας την εκανε τη ζημια.
Αποψεις? -
Σε Scirocco φιλου, ~4ετιας, ~65-70Κ χλμ, αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγαν μετα φοβου θεου στην αντιπροσωπεια.
Τους ειπαν οτι εχει πηδηξει ενα δοντι η καδενα, εβγαλαν ενα κοστολογιο 'απο τοσα=δε θυμαμαι, μεχρι τοσα=1400 , αναλογως τι θα βρουμε'. Ενδεχομενως να αλλαξουν εκτος απο τεντωτηρα, γραναζια κλπ και πιθανα 'καθρέφτη'. Επισης και λαδια-φιλτρο λαδιου, αλλα δεν καταλαβα το λογο.- WTF ειναι ο 'καθρεφτης'? Πρωτη φορα το ακουω.
- Δε θυμαμαι να εχει ξαναναφερθει εδω σαν βλαβη, το εχετε ξανακουσει? Ο συνεργειας είπε 'μου φερνουν ενα καθε μηνα με τετοιο θεμα'.
Μαλλον ο τεντωτηρας την εκανε τη ζημια.
Αποψεις? -
Καλημέρα Trident!
Το θέμα με τις καδένες είχε απασχολήσει κι εμένα καθώς και τα 2 μου αυτοκίνητα έχουν. Σου παραθέτω λοιπόν δημοσιεύσεις.
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=199551Απόσπασμα: 'Due to extensive experience with Lotus, Mercedes, and Porsche timing chains I consider myself an expert on their survival.Purely self proclaimed, nobody has ever challenged me:) Timing chains do not stretch, the rollers wear out. The rollers wear because oil contaminates, mainly carbon particulates from blow-by, gradually lap the chain rollers and sprockets. This adds slack into the chain. If this slack cannot be taken out by the chain tensioner, the chain will eventually rub on something its not supposed to, or experience a sharp slacken/tension cycle that snaps a link, this is known a 'load reversal'. Load reversals usually happen during a downshift or sudden deceleration from shifting. Sometimes the chain tensioner fails before the chain wears, usually a hydraulic chain tensioner leak, or a simple plastic rubbing tensioner that breaks up. Some hot rod builders experience chain trouble from violent cam harmonics that come from their high lift, stiff spring valvetrains. In this case it is usually a valve train component that breaks, which jams the valve train and snaps the timing chain. I never knew it until recently, but chain wear can be almost compleatly prevented by using a bypass filter. The bypass filters remove the abrasive contaminates and the chain can last almost forever.** a 'normal' engine simply will not experience noticable chain wear with a constant supply of clean oil.**'
Επίσης: http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1769960
'Oil that is spent will cause the timing chain to wear quicker.'
' If the oil is not lubricating it will cause wear on a roller chain. Seen it on a engine that had a head gasket leak with coolant in the oil.'
' ...chains do not stretch they wear, which increases the chains length.'Σου έδωσα λίγη δουλίτσα ε;
Μήπως είχε κάψει λαδάκια και ο φίλος δεν το είχε πάρει χαμπάρι; Η χαμηλή στάθμη λιπαντικού μπορεί να 'βοήθησε'.
-
Καθρεπτη θυμαμαι να λεμε το κομματι λαμαρινας αναμεσα σε επιβατες και μηχανοστάσιο (αγγλικα το λενε firewall νομιζω) καθως και σε διαμηκεις κινητηρες το κομματι του κινητηρα που βλεπει μπροστα.
κανω λαθος; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καθρεπτη θυμαμαι να λεμε το κομματι λαμαρινας αναμεσα σε επιβατες και μηχανοστάσιο (αγγλικα το λενε firewall νομιζω) καθως και σε διαμηκεις κινητηρες το κομματι του κινητηρα που βλεπει μπροστα.
κανω λαθος;Εμείς οι παππούδες καθρέφτη λέμε την πλευρά του κινητήρα / μπλοκ που ''κοιτάει'' το κιβώτιο.
Τελικά και η καδένα δεν έχει 100% ασφάλεια,έπρεπε να το προλάβει, θόρυβο λογικά δεν θα έκανε με τόσα μπόσκα στην καδένα; -
Έγραψα βλακεία!
-
καθρεπτη εννοουμε το μερος του κινητηρα που εχει τον ιμαντα χρονισμου ή την αλυσιδα χρονισμου.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
καθρεπτη εννοουμε το μερος του κινητηρα που εχει τον ιμαντα χρονισμου ή την αλυσιδα χρονισμου.Αυτό είναι το σωστό.
-
θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμαντα -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
καθρεπτη εννοουμε το μερος του κινητηρα που εχει τον ιμαντα χρονισμου ή την αλυσιδα χρονισμου.
Αυτό είναι το σωστό.
Όντως, πάει ξεκούτιανα, αλτσχαίμερ
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμανταΟι tsi ειναι καδενατοι.
-
Τα λαδια αλλάζονταν με ρυθμούς αντιπροσωπειας, καθε 15.000 χλμ νομιζω ή όποτε. Δε μου αρεσε και το ειχα πει.
Γιατι να 'χρειαζεται πιθανα να αντικτασταθει ο καθρεφτης'??? Τι διαολο προβλημα μπορει να εχει? Οικονομκη στενοτητα στον Παζαροπουλο? -
πεσ το βρε φιλε οτι αυτα στα ειπε ο παζαροπουλος..... ρωτησες Φιλιππαιο-Ρωρρη ?
Ρωτα αν σου ειναι εφικτο και στο QUATTRO SERVICE χαλανδρι (δεν σκιζει τοσο) -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τα λαδια αλλάζονταν με ρυθμούς αντιπροσωπειας, καθε 15.000 χλμ νομιζω ή όποτε. Δε μου αρεσε και το ειχα πει.
Γιατι να 'χρειαζεται πιθανα να αντικτασταθει ο καθρεφτης'??? Τι διαολο προβλημα μπορει να εχει? Οικονομκη στενοτητα στον Παζαροπουλο?Στο Παζαροπουλο το πηγε....σωθηκε!
Παντως και golf 5 κολλητου ρεταρε και τελικα ειχε καβαλησει δοντια η καδενα! Αλλαχτηκε μαζι με ολα τα συναφη (γλιστρες, τρομπες, τεντωτηρες αν τα λεω σωστα) ατω απο την μιση τιμη που αναφερεις!
Μπουρδελο-κινητηρες τελικα!! -
Δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο και δεν επηρεαζω τον ιδιοκτήτη. Δεν εχω άποψη για τον Παζαροπουλο στο σερβις, περα απο οτι διαβαζω για τα οικονομικα προβληματα που ειχε καιρο τωρα. Ειναι τοσο για τα πανηγυρια?
Και εμενα το κοστος μου φαινεται υπερβολικο.
Θα ηταν συνετη και η αλλαγη της αντλιας νερου μια και θα καταπιαστουν με ολα αυτα?? Το περιεργο ειναι οτι δεν τη βρισκω στα ανταλλακτικα στο Mister auτο και το nt parts. -
Την αντλία νερού την γυρίζει ιμάντας και ΠΟΤΕ η καδένα.
Καλό είναι να μην τη γυρίζει ο ιμάντας χρονισμού, ιδίως σε κινητήρες interference.
-
-
Απο το ΤΤ ειναι αυτη? Δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο κανουν πλαστικα σε καποια vag τετοια μερη ενος κινητηρα...
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καθρεπτη θυμαμαι να λεμε το κομματι λαμαρινας αναμεσα σε επιβατες και μηχανοστάσιο (αγγλικα το λενε firewall νομιζω) καθως και σε διαμηκεις κινητηρες το κομματι του κινητηρα που βλεπει μπροστα.
κανω λαθος;κι εγω αυτο ξερω.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Την αντλία νερού την γυρίζει ιμάντας και ΠΟΤΕ η καδένα.Καλό είναι να μην τη γυρίζει ο ιμάντας χρονισμού, ιδίως σε κινητήρες interference.
Γιατι εχω την εντυπωση οτι οι αντλιες νερου παιρνουν κινηση απο τον ιμαντα χρονισμου?
Scirocco καδένα πήδηξε δόντι...