Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Scirocco καδένα πήδηξε δόντι...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Scirocco καδένα πήδηξε δόντι...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    25
    53
    1292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trident1971 last edited by

      Σε Scirocco φιλου, ~4ετιας, ~65-70Κ χλμ, αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγαν μετα φοβου θεου στην αντιπροσωπεια.
      Τους ειπαν οτι εχει πηδηξει ενα δοντι η καδενα, εβγαλαν ενα κοστολογιο 'απο τοσα=δε θυμαμαι, μεχρι τοσα=1400 , αναλογως τι θα βρουμε'. Ενδεχομενως να αλλαξουν εκτος απο τεντωτηρα, γραναζια κλπ και πιθανα 'καθρέφτη'. Επισης και λαδια-φιλτρο λαδιου, αλλα δεν καταλαβα το λογο.

      1. WTF ειναι ο 'καθρεφτης'? Πρωτη φορα το ακουω.
      2. Δε θυμαμαι να εχει ξαναναφερθει εδω σαν βλαβη, το εχετε ξανακουσει? Ο συνεργειας είπε 'μου φερνουν ενα καθε μηνα με τετοιο θεμα'.

      Μαλλον ο τεντωτηρας την εκανε τη ζημια.
      Αποψεις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • T
        trident1971 last edited by

        Σε Scirocco φιλου, ~4ετιας, ~65-70Κ χλμ, αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγαν μετα φοβου θεου στην αντιπροσωπεια.
        Τους ειπαν οτι εχει πηδηξει ενα δοντι η καδενα, εβγαλαν ενα κοστολογιο 'απο τοσα=δε θυμαμαι, μεχρι τοσα=1400 , αναλογως τι θα βρουμε'. Ενδεχομενως να αλλαξουν εκτος απο τεντωτηρα, γραναζια κλπ και πιθανα 'καθρέφτη'. Επισης και λαδια-φιλτρο λαδιου, αλλα δεν καταλαβα το λογο.

        1. WTF ειναι ο 'καθρεφτης'? Πρωτη φορα το ακουω.
        2. Δε θυμαμαι να εχει ξαναναφερθει εδω σαν βλαβη, το εχετε ξανακουσει? Ο συνεργειας είπε 'μου φερνουν ενα καθε μηνα με τετοιο θεμα'.

        Μαλλον ο τεντωτηρας την εκανε τη ζημια.
        Αποψεις?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Σε Scirocco φιλου, ~4ετιας, ~65-70Κ χλμ, αναψε λαμπακι κινητηρα, το πηγαν μετα φοβου θεου στην αντιπροσωπεια.
          Τους ειπαν οτι εχει πηδηξει ενα δοντι η καδενα, εβγαλαν ενα κοστολογιο 'απο τοσα=δε θυμαμαι, μεχρι τοσα=1400 , αναλογως τι θα βρουμε'. Ενδεχομενως να αλλαξουν εκτος απο τεντωτηρα, γραναζια κλπ και πιθανα 'καθρέφτη'. Επισης και λαδια-φιλτρο λαδιου, αλλα δεν καταλαβα το λογο.

          1. WTF ειναι ο 'καθρεφτης'? Πρωτη φορα το ακουω.
          2. Δε θυμαμαι να εχει ξαναναφερθει εδω σαν βλαβη, το εχετε ξανακουσει? Ο συνεργειας είπε 'μου φερνουν ενα καθε μηνα με τετοιο θεμα'.

          Μαλλον ο τεντωτηρας την εκανε τη ζημια.
          Αποψεις?

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • T
            theosalas last edited by

            Καλημέρα Trident!
            Το θέμα με τις καδένες είχε απασχολήσει κι εμένα καθώς και τα 2 μου αυτοκίνητα έχουν. Σου παραθέτω λοιπόν δημοσιεύσεις.
            http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=199551

            Απόσπασμα: 'Due to extensive experience with Lotus, Mercedes, and Porsche timing chains I consider myself an expert on their survival.Purely self proclaimed, nobody has ever challenged me:) Timing chains do not stretch, the rollers wear out. The rollers wear because oil contaminates, mainly carbon particulates from blow-by, gradually lap the chain rollers and sprockets. This adds slack into the chain. If this slack cannot be taken out by the chain tensioner, the chain will eventually rub on something its not supposed to, or experience a sharp slacken/tension cycle that snaps a link, this is known a 'load reversal'. Load reversals usually happen during a downshift or sudden deceleration from shifting. Sometimes the chain tensioner fails before the chain wears, usually a hydraulic chain tensioner leak, or a simple plastic rubbing tensioner that breaks up. Some hot rod builders experience chain trouble from violent cam harmonics that come from their high lift, stiff spring valvetrains. In this case it is usually a valve train component that breaks, which jams the valve train and snaps the timing chain. I never knew it until recently, but chain wear can be almost compleatly prevented by using a bypass filter. The bypass filters remove the abrasive contaminates and the chain can last almost forever.** a 'normal' engine simply will not experience noticable chain wear with a constant supply of clean oil.**'

            Επίσης: http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1769960
            'Oil that is spent will cause the timing chain to wear quicker.'
            ' If the oil is not lubricating it will cause wear on a roller chain. Seen it on a engine that had a head gasket leak with coolant in the oil.'
            ' ...chains do not stretch they wear, which increases the chains length.'

            Σου έδωσα λίγη δουλίτσα ε;

            Μήπως είχε κάψει λαδάκια και ο φίλος δεν το είχε πάρει χαμπάρι; Η χαμηλή στάθμη λιπαντικού μπορεί να 'βοήθησε'.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • ?
              A Former User last edited by

              Καθρεπτη θυμαμαι να λεμε το κομματι λαμαρινας αναμεσα σε επιβατες και μηχανοστάσιο (αγγλικα το λενε firewall νομιζω) καθως και σε διαμηκεις κινητηρες το κομματι του κινητηρα που βλεπει μπροστα.
              κανω λαθος;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 106s16
                106s16 last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                Καθρεπτη θυμαμαι να λεμε το κομματι λαμαρινας αναμεσα σε επιβατες και μηχανοστάσιο (αγγλικα το λενε firewall νομιζω) καθως και σε διαμηκεις κινητηρες το κομματι του κινητηρα που βλεπει μπροστα.
                κανω λαθος;

                Εμείς οι παππούδες καθρέφτη λέμε την πλευρά του κινητήρα / μπλοκ που ''κοιτάει'' το κιβώτιο.
                Τελικά και η καδένα δεν έχει 100% ασφάλεια,έπρεπε να το προλάβει, θόρυβο λογικά δεν θα έκανε με τόσα μπόσκα στην καδένα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Έγραψα βλακεία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • D
                    dim8 last edited by

                    καθρεπτη εννοουμε το μερος του κινητηρα που εχει τον ιμαντα χρονισμου ή την αλυσιδα χρονισμου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • A
                      alexeft last edited by

                      Ο χρήστης dim8 έγραψε:
                      καθρεπτη εννοουμε το μερος του κινητηρα που εχει τον ιμαντα χρονισμου ή την αλυσιδα χρονισμου.

                      Αυτό είναι το σωστό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 8
                      • E
                        eltassos last edited by

                        θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
                        σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμαντα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • 106s16
                          106s16 last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                          καθρεπτη εννοουμε το μερος του κινητηρα που εχει τον ιμαντα χρονισμου ή την αλυσιδα χρονισμου.

                          Αυτό είναι το σωστό.

                          Όντως, πάει ξεκούτιανα, αλτσχαίμερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
                            θεωρητικα , η καδενα ειναι αθανατη και θελει απλως συντηρηση στους τεντωτηρες-γλυστρες καθε 100000 χλμ περιπου.
                            σιγουρα εχει καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου?..διοτι η VAG τα μπερδευει..αλλα μοτερ ειναι με καδενα και αλλα με ιμαντα

                            Οι tsi ειναι καδενατοι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Τα λαδια αλλάζονταν με ρυθμούς αντιπροσωπειας, καθε 15.000 χλμ νομιζω ή όποτε. Δε μου αρεσε και το ειχα πει.
                              Γιατι να 'χρειαζεται πιθανα να αντικτασταθει ο καθρεφτης'??? Τι διαολο προβλημα μπορει να εχει? Οικονομκη στενοτητα στον Παζαροπουλο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • E
                                eltassos last edited by

                                πεσ το βρε φιλε οτι αυτα στα ειπε ο παζαροπουλος..... ρωτησες Φιλιππαιο-Ρωρρη ?
                                Ρωτα αν σου ειναι εφικτο και στο QUATTRO SERVICE χαλανδρι (δεν σκιζει τοσο)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • Y
                                  yamaha13 last edited by

                                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                                  Τα λαδια αλλάζονταν με ρυθμούς αντιπροσωπειας, καθε 15.000 χλμ νομιζω ή όποτε. Δε μου αρεσε και το ειχα πει.
                                  Γιατι να 'χρειαζεται πιθανα να αντικτασταθει ο καθρεφτης'??? Τι διαολο προβλημα μπορει να εχει? Οικονομκη στενοτητα στον Παζαροπουλο?

                                  Στο Παζαροπουλο το πηγε....σωθηκε!
                                  Παντως και golf 5 κολλητου ρεταρε και τελικα ειχε καβαλησει δοντια η καδενα! Αλλαχτηκε μαζι με ολα τα συναφη (γλιστρες, τρομπες, τεντωτηρες αν τα λεω σωστα) ατω απο την μιση τιμη που αναφερεις!
                                  Μπουρδελο-κινητηρες τελικα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • T
                                    trident1971 last edited by

                                    Δεν ειναι δικο μου το αυτοκινητο και δεν επηρεαζω τον ιδιοκτήτη. Δεν εχω άποψη για τον Παζαροπουλο στο σερβις, περα απο οτι διαβαζω για τα οικονομικα προβληματα που ειχε καιρο τωρα. Ειναι τοσο για τα πανηγυρια?

                                    Και εμενα το κοστος μου φαινεται υπερβολικο.
                                    Θα ηταν συνετη και η αλλαγη της αντλιας νερου μια και θα καταπιαστουν με ολα αυτα?? Το περιεργο ειναι οτι δεν τη βρισκω στα ανταλλακτικα στο Mister auτο και το nt parts.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Την αντλία νερού την γυρίζει ιμάντας και ΠΟΤΕ η καδένα.

                                      Καλό είναι να μην τη γυρίζει ο ιμάντας χρονισμού, ιδίως σε κινητήρες interference.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by


                                        free image hosting

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • N
                                          nonos last edited by

                                          Απο το ΤΤ ειναι αυτη? Δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο κανουν πλαστικα σε καποια vag τετοια μερη ενος κινητηρα...

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          Καθρεπτη θυμαμαι να λεμε το κομματι λαμαρινας αναμεσα σε επιβατες και μηχανοστάσιο (αγγλικα το λενε firewall νομιζω) καθως και σε διαμηκεις κινητηρες το κομματι του κινητηρα που βλεπει μπροστα.
                                          κανω λαθος;

                                          κι εγω αυτο ξερω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • T
                                            trident1971 last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Την αντλία νερού την γυρίζει ιμάντας και ΠΟΤΕ η καδένα.

                                            Καλό είναι να μην τη γυρίζει ο ιμάντας χρονισμού, ιδίως σε κινητήρες interference.

                                            Γιατι εχω την εντυπωση οτι οι αντλιες νερου παιρνουν κινηση απο τον ιμαντα χρονισμου?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr