-
Έχω ένα Skoda Octavia σεντάν, το παλιό 4x4. Πριν περίπου ένα χρόνο, καθώς η μπαταρία του έφτανε στο τέλος ζωής της, άρχισε να παρουσιάζει διάφορα προβλήματα ηλεκτρολογικά. Το φωτάκι πάνω από το παρμπρίζ δεν άναβε πάντα όταν ξεκλείδωνα. Μετά άρχισε να 'βραχνιάζει' ο ήχος που κάνει όταν πατάς το κλειδί για να ανοίξει και μετά άρχισαν να παρουσιάζει προβλήματα ξεκλειδώματος η μία από τις πίσω πόρτες. Επίσης για κάποιο διάστημα δεν έπαιζε το αριστερό ηχείο, αλλά έφτιαξε μόνο του). Άλλαξα την μπαταρία, αλλά τα προβλήματα με τις κλειδαριές και το φωτάκι κ.λπ. συνέχισαν. Κατά το καλοκαίρι η προβληματική πίσω κλειδαριά μονιμοποίησε το πρόβλημα και μόνο περιστασιακά δούλευε ενώ άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα και η άλλη πίσω κλειδαριά.. Το πήγα στην αντιπροσωπεία (τεσπα, σε εξουσιοδοτημένο service) και είπαν ότι απαιτείται αλλαγή των δύο κλειδαριών (κόστος γύρω στα 350 ευρώ!!!). Είπαμε να τις ψεκάσουμε με γράσο μήπως και βελτιωθεί η κατάσταση, πράγμα που έγινε για λίγο, αλλά στη συνέχεια άρχισε να έχει πρόβλημα και η κλειδαριά του συνοδηγού. Όταν έπιασαν τα κρύα, πρώτον αποχάλασαν οι πίσω κλειδαριές (η μία αραιά και που δουλεύει, ιδιαίτερα αν πιάσει ζέστη), αλλά έφτιαξε η κλειδαριά του συνοδηγού ταυτόχρονα με το αποχάλασμα των πίσω. Επίσης, το φωτάκι δουλεύει πλέον σπάνια όταν ανοίγει η πόρτα ή πατάω το κλειδί και ο ήχος του κλειδώματος-ξεκλειδώματος έχει σχεδόν χαθεί (αλλά ακούγεται αμυδρά).
Για να μην πολυλογώ, έχω την υποψία ότι πρόκειται για ηλεκτρολογικό πρόβλημα και ότι τα 350 ευρώ (που δε μου περισσεύουν) θα πάνε χαμένα αν αλλάξω κλειδαριές. Αυτός που μου πούλησε τη μπαταρία δεν παραδέχεται ότι το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρολογικό, αλλά δε γνωρίζω πού να απευθυνθώ για μια έγκυρη γνώμη.
Έχει κανένας φίλος ακούσει κάτι σχετικό; Μπορείτε να με παραπέμψετε κάπου εκτός της αντιπροσωπείας για ηλεκτρολογικό έλεγχο; Μήπως (όντας άσχετος με αυτά τα θέματα) είμαι τελείως off και το καλύτερο θα είναι να πάω να αλλάξω τις κλειδαριές;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε βοήθεια.
-
Έχω ένα Skoda Octavia σεντάν, το παλιό 4x4. Πριν περίπου ένα χρόνο, καθώς η μπαταρία του έφτανε στο τέλος ζωής της, άρχισε να παρουσιάζει διάφορα προβλήματα ηλεκτρολογικά. Το φωτάκι πάνω από το παρμπρίζ δεν άναβε πάντα όταν ξεκλείδωνα. Μετά άρχισε να 'βραχνιάζει' ο ήχος που κάνει όταν πατάς το κλειδί για να ανοίξει και μετά άρχισαν να παρουσιάζει προβλήματα ξεκλειδώματος η μία από τις πίσω πόρτες. Επίσης για κάποιο διάστημα δεν έπαιζε το αριστερό ηχείο, αλλά έφτιαξε μόνο του). Άλλαξα την μπαταρία, αλλά τα προβλήματα με τις κλειδαριές και το φωτάκι κ.λπ. συνέχισαν. Κατά το καλοκαίρι η προβληματική πίσω κλειδαριά μονιμοποίησε το πρόβλημα και μόνο περιστασιακά δούλευε ενώ άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα και η άλλη πίσω κλειδαριά.. Το πήγα στην αντιπροσωπεία (τεσπα, σε εξουσιοδοτημένο service) και είπαν ότι απαιτείται αλλαγή των δύο κλειδαριών (κόστος γύρω στα 350 ευρώ!!!). Είπαμε να τις ψεκάσουμε με γράσο μήπως και βελτιωθεί η κατάσταση, πράγμα που έγινε για λίγο, αλλά στη συνέχεια άρχισε να έχει πρόβλημα και η κλειδαριά του συνοδηγού. Όταν έπιασαν τα κρύα, πρώτον αποχάλασαν οι πίσω κλειδαριές (η μία αραιά και που δουλεύει, ιδιαίτερα αν πιάσει ζέστη), αλλά έφτιαξε η κλειδαριά του συνοδηγού ταυτόχρονα με το αποχάλασμα των πίσω. Επίσης, το φωτάκι δουλεύει πλέον σπάνια όταν ανοίγει η πόρτα ή πατάω το κλειδί και ο ήχος του κλειδώματος-ξεκλειδώματος έχει σχεδόν χαθεί (αλλά ακούγεται αμυδρά).
Για να μην πολυλογώ, έχω την υποψία ότι πρόκειται για ηλεκτρολογικό πρόβλημα και ότι τα 350 ευρώ (που δε μου περισσεύουν) θα πάνε χαμένα αν αλλάξω κλειδαριές. Αυτός που μου πούλησε τη μπαταρία δεν παραδέχεται ότι το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρολογικό, αλλά δε γνωρίζω πού να απευθυνθώ για μια έγκυρη γνώμη.
Έχει κανένας φίλος ακούσει κάτι σχετικό; Μπορείτε να με παραπέμψετε κάπου εκτός της αντιπροσωπείας για ηλεκτρολογικό έλεγχο; Μήπως (όντας άσχετος με αυτά τα θέματα) είμαι τελείως off και το καλύτερο θα είναι να πάω να αλλάξω τις κλειδαριές;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε βοήθεια.
-
Έχω ένα Skoda Octavia σεντάν, το παλιό 4x4. Πριν περίπου ένα χρόνο, καθώς η μπαταρία του έφτανε στο τέλος ζωής της, άρχισε να παρουσιάζει διάφορα προβλήματα ηλεκτρολογικά. Το φωτάκι πάνω από το παρμπρίζ δεν άναβε πάντα όταν ξεκλείδωνα. Μετά άρχισε να 'βραχνιάζει' ο ήχος που κάνει όταν πατάς το κλειδί για να ανοίξει και μετά άρχισαν να παρουσιάζει προβλήματα ξεκλειδώματος η μία από τις πίσω πόρτες. Επίσης για κάποιο διάστημα δεν έπαιζε το αριστερό ηχείο, αλλά έφτιαξε μόνο του). Άλλαξα την μπαταρία, αλλά τα προβλήματα με τις κλειδαριές και το φωτάκι κ.λπ. συνέχισαν. Κατά το καλοκαίρι η προβληματική πίσω κλειδαριά μονιμοποίησε το πρόβλημα και μόνο περιστασιακά δούλευε ενώ άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα και η άλλη πίσω κλειδαριά.. Το πήγα στην αντιπροσωπεία (τεσπα, σε εξουσιοδοτημένο service) και είπαν ότι απαιτείται αλλαγή των δύο κλειδαριών (κόστος γύρω στα 350 ευρώ!!!). Είπαμε να τις ψεκάσουμε με γράσο μήπως και βελτιωθεί η κατάσταση, πράγμα που έγινε για λίγο, αλλά στη συνέχεια άρχισε να έχει πρόβλημα και η κλειδαριά του συνοδηγού. Όταν έπιασαν τα κρύα, πρώτον αποχάλασαν οι πίσω κλειδαριές (η μία αραιά και που δουλεύει, ιδιαίτερα αν πιάσει ζέστη), αλλά έφτιαξε η κλειδαριά του συνοδηγού ταυτόχρονα με το αποχάλασμα των πίσω. Επίσης, το φωτάκι δουλεύει πλέον σπάνια όταν ανοίγει η πόρτα ή πατάω το κλειδί και ο ήχος του κλειδώματος-ξεκλειδώματος έχει σχεδόν χαθεί (αλλά ακούγεται αμυδρά).
Για να μην πολυλογώ, έχω την υποψία ότι πρόκειται για ηλεκτρολογικό πρόβλημα και ότι τα 350 ευρώ (που δε μου περισσεύουν) θα πάνε χαμένα αν αλλάξω κλειδαριές. Αυτός που μου πούλησε τη μπαταρία δεν παραδέχεται ότι το πρόβλημα μπορεί να είναι ηλεκτρολογικό, αλλά δε γνωρίζω πού να απευθυνθώ για μια έγκυρη γνώμη.
Έχει κανένας φίλος ακούσει κάτι σχετικό; Μπορείτε να με παραπέμψετε κάπου εκτός της αντιπροσωπείας για ηλεκτρολογικό έλεγχο; Μήπως (όντας άσχετος με αυτά τα θέματα) είμαι τελείως off και το καλύτερο θα είναι να πάω να αλλάξω τις κλειδαριές;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε βοήθεια.
-
Σε polo 6n2 1.4 με παρόμοιο πρόβλημα έφταιγαν πάντως οι κλειδαριές. Δεν ξέρω γιατί αλλά κάτι μου λέει ότι η octavia φοράει τις ίδιες...
-
ενταξει μετα απο τοσα χρονια λογικο ειναι ολα λιγο ως πολυ να αρχιζουν να τα φτηνουν scoda ειναι το αμαξι, παραπετασμα της vw με φτηνοτερη κατασκευη τι περιμενεις?
παντως το προβλημα σου δεν πρεπει να ειναι με την μπαταρια αλλιως θα ειχες και σε αλλα θεματα προβλημα π.χ. μιζα εχω και εγω ενα παρομιο προβλημα με το 3θυρο vw golf μου η αριστερη πορτα εδω και 1 χρονο δεν ανταποκρινεται και ανοιγοκλεινει μονο χειροκινητα με το κλειδι ο μηχανισμος κοστιζει γυρω στα 150 ευρο (οχι σε αντιπρωσοπεια) και για τις δυο πορτες.αλλα να σου πω δε σκεφτηκα ποτε να δωσω τοσα να τον φτιαξω.
Παντως δε νομιζω να σε δουλευουν ετσι και αλλιως θα τον δοκιμασουν και αν δεν ειναι αυτο δε θα σου παρουν λεφταμπορεις να κανεις βεβαια το εξις για να τσεκαρεις αν δεν ειναι αυτο.
-μετρα ταση μπαταριας, ταση δυναμο, KAI ΔΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΩΣΕΙΣ (συμαντικο)
αν ολα αυτα διχνουν νορμαλ τοτε λειπαμε η αντιπρωσοπεια πρεπει να εχει δικιο.
απο την αλλη 350 ευρο ειναι πολλα πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογιο αλλαξε το μηχανισμο σε ολες τις πορτες με καμια 280αρα και βρες την υγεια σου
οσον αφορα τα μικροθεματα λαμπακια κ.λ δεν εγινε και κατι αστα ος εχουν -
Ο χρήστης Dj Mitsos έγραψε:
ενταξει μετα απο τοσα χρονια λογικο ειναι ολα λιγο ως πολυ να αρχιζουν να τα φτηνουν scoda ειναι το αμαξι, παραπετασμα της vw με φτηνοτερη κατασκευη τι περιμενεις?παντως το προβλημα σου δεν πρεπει να ειναι με την μπαταρια αλλιως θα ειχες και σε αλλα θεματα προβλημα π.χ. μιζα εχω και εγω ενα παρομιο προβλημα με το 3θυρο vw golf μου η αριστερη πορτα εδω και 1 χρονο δεν ανταποκρινεται και ανοιγοκλεινει μονο χειροκινητα με το κλειδι ο μηχανισμος κοστιζει γυρω στα 150 ευρο (οχι σε αντιπρωσοπεια) και για τις δυο πορτες.αλλα να σου πω δε σκεφτηκα ποτε να δωσω τοσα να τον φτιαξω.
Παντως δε νομιζω να σε δουλευουν ετσι και αλλιως θα τον δοκιμασουν και αν δεν ειναι αυτο δε θα σου παρουν λεφταμπορεις να κανεις βεβαια το εξις για να τσεκαρεις αν δεν ειναι αυτο.
-μετρα ταση μπαταριας, ταση δυναμο, KAI ΔΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΩΣΕΙΣ (συμαντικο)
αν ολα αυτα διχνουν νορμαλ τοτε λειπαμε η αντιπρωσοπεια πρεπει να εχει δικιο.
απο την αλλη 350 ευρο ειναι πολλα πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογιο αλλαξε το μηχανισμο σε ολες τις πορτες με καμια 280αρα και βρες την υγεια σου
οσον αφορα τα μικροθεματα λαμπακια κ.λ δεν εγινε και κατι αστα ος εχουνΧωρις παρεξηγηση αλλα αν μετρησεις ποσοι κατοχοι wv αναφερουν τα προβληματα τους σε σχεση με αυτους που εχουν skoda θα ελεγε κανεις οτι η wv ειναι παραπετασμα της skoda με κακη ποιοτητα κατασκευης
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
ενταξει μετα απο τοσα χρονια λογικο ειναι ολα λιγο ως πολυ να αρχιζουν να τα φτηνουν scoda ειναι το αμαξι, παραπετασμα της vw με φτηνοτερη κατασκευη τι περιμενεις?
παντως το προβλημα σου δεν πρεπει να ειναι με την μπαταρια αλλιως θα ειχες και σε αλλα θεματα προβλημα π.χ. μιζα εχω και εγω ενα παρομιο προβλημα με το 3θυρο vw golf μου η αριστερη πορτα εδω και 1 χρονο δεν ανταποκρινεται και ανοιγοκλεινει μονο χειροκινητα με το κλειδι ο μηχανισμος κοστιζει γυρω στα 150 ευρο (οχι σε αντιπρωσοπεια) και για τις δυο πορτες.αλλα να σου πω δε σκεφτηκα ποτε να δωσω τοσα να τον φτιαξω.
Παντως δε νομιζω να σε δουλευουν ετσι και αλλιως θα τον δοκιμασουν και αν δεν ειναι αυτο δε θα σου παρουν λεφταμπορεις να κανεις βεβαια το εξις για να τσεκαρεις αν δεν ειναι αυτο.
-μετρα ταση μπαταριας, ταση δυναμο, KAI ΔΕΣ ΤΙΣ ΓΕΙΩΣΕΙΣ (συμαντικο)
αν ολα αυτα διχνουν νορμαλ τοτε λειπαμε η αντιπρωσοπεια πρεπει να εχει δικιο.
απο την αλλη 350 ευρο ειναι πολλα πηγαινε σε ενα ηλεκτρολογιο αλλαξε το μηχανισμο σε ολες τις πορτες με καμια 280αρα και βρες την υγεια σου
οσον αφορα τα μικροθεματα λαμπακια κ.λ δεν εγινε και κατι αστα ος εχουνΧωρις παρεξηγηση αλλα αν μετρησεις ποσοι κατοχοι wv αναφερουν τα προβληματα τους σε σχεση με αυτους που εχουν skoda θα ελεγε κανεις οτι η wv ειναι παραπετασμα της skoda με κακη ποιοτητα κατασκευης
αυτο που λες μπορει να ακουστει λογικο μονο αν λαβεις υποψιν σου οτι οι περισσοτεροι ομως αγοραζουν vw παρα scoda οπου τα τελευταια 2 χρονια δεν ζητητε και πολυ σα μαρκα.
Μαγνητικές Κλειδαριές