Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απότομο φρενάρισμα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απότομο φρενάρισμα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 1 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    49
    321
    2685
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dj-mitsos last edited by

      Σιγουρα σε πολλους απο εμας θα εχει συμβει λογο καποιας εκτακτης αναγκης να φρεναρουμε αποτομα. Κατα τις διαρκεια αυτης της διαδικασιας στα καινουργια αμαξια ενεργοποιητε και το abs οπου μας επιτρεπει να διατηρησουμε τον ελεγχο των τροχων για ενα πιο αποτελεσματικο φρεναρισμα.
      Η ερωτηση μου ειναι η εξις: το αποτομο φρεναρισμα εχει αρνητικες επιπτωσεις για την λειτουργια του αυτοκινητου αμα η ολη διαδικασια γινει αρκετες φορες; Π.χ. Προβλημα στα φρενα , κακη λειτουργια του abs, φθορα κοιβωτιου ταχυτητων (εφοσον κατα το αποτομο φρεναρισμα υπαρχει κουμπομενη ταχυτητα) ή προβλημα στο συστημα συμπλεξης ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dj-mitsos last edited by

        Σιγουρα σε πολλους απο εμας θα εχει συμβει λογο καποιας εκτακτης αναγκης να φρεναρουμε αποτομα. Κατα τις διαρκεια αυτης της διαδικασιας στα καινουργια αμαξια ενεργοποιητε και το abs οπου μας επιτρεπει να διατηρησουμε τον ελεγχο των τροχων για ενα πιο αποτελεσματικο φρεναρισμα.
        Η ερωτηση μου ειναι η εξις: το αποτομο φρεναρισμα εχει αρνητικες επιπτωσεις για την λειτουργια του αυτοκινητου αμα η ολη διαδικασια γινει αρκετες φορες; Π.χ. Προβλημα στα φρενα , κακη λειτουργια του abs, φθορα κοιβωτιου ταχυτητων (εφοσον κατα το αποτομο φρεναρισμα υπαρχει κουμπομενη ταχυτητα) ή προβλημα στο συστημα συμπλεξης ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dj-mitsos last edited by

          Σιγουρα σε πολλους απο εμας θα εχει συμβει λογο καποιας εκτακτης αναγκης να φρεναρουμε αποτομα. Κατα τις διαρκεια αυτης της διαδικασιας στα καινουργια αμαξια ενεργοποιητε και το abs οπου μας επιτρεπει να διατηρησουμε τον ελεγχο των τροχων για ενα πιο αποτελεσματικο φρεναρισμα.
          Η ερωτηση μου ειναι η εξις: το αποτομο φρεναρισμα εχει αρνητικες επιπτωσεις για την λειτουργια του αυτοκινητου αμα η ολη διαδικασια γινει αρκετες φορες; Π.χ. Προβλημα στα φρενα , κακη λειτουργια του abs, φθορα κοιβωτιου ταχυτητων (εφοσον κατα το αποτομο φρεναρισμα υπαρχει κουμπομενη ταχυτητα) ή προβλημα στο συστημα συμπλεξης ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • G
            greek last edited by

            Οχι , όχι και όχι ....... Το φρενάρισμα είναι φρενάρισμα και αυτός είναι ο σκόπός του. Το μόνο πρόβλημα το οποίο ειναι και φυσιολογικό ειναι η καταπόνηση των δίσκων και των τακακιών από την ζέστη αν γίνει συνεχόμενα με μεγάλο φορτίο όπως πχ σε κάποια κατάβαση. Κατα τα άλλα η λλειτουργία του ABS είναι απλά να χαμηλώνει την πίεση ώστε να μην μπλοκάρει ο τροχός σε φρενάρισμα , είτε ειναι με λίγα είτε με πολλά χλμ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • G
              gakost last edited by

              Να προσθέσω ότι αν βράζουν συχνά τα φρένα με τον πολύ ομολογουμένος καιρό ξεχυλώνουν τα μαρκούτσια με συνέπεια να πέφτει η δύναμη και να θέλουν αντικατάσταση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dpap last edited by

                Τα τακάκια τρως, τους δισκους χαλας οπως με καθε φρεναρισμα, ο συμπλέκτης δεν παθαινει τιποτα, ίσα ισα παίρνει τα μποσικα των μπλοκαρισμένων ροδών και δεν καρφώνει την μηχανη.
                Αν το σκίσεις το αμαξι θα πηρώσεις τους δίσκους και θα τους αχρηστεψεις, θα καταστρεψεις τα τακακια. Και τα πολλα αποτομα σταματα ξεκινα ταλαιπωρουν βασεις μηχανης, λαστιχα. Αλλα μιλάμε αν τα κάνεις σε υπερβολικο βαθμό. Αν σου τύχει να ενεργοποιήσεις το ΑΒΣ 5-6 φορές την ημέρα ή και 10 και 20 σε βρεγμενο δρόμο, δεν εγινε και τίποτα... θα σκουριασει πρώτα το αμαξι πριν χαλασει απο αυτό...!

                Καλημερα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • L
                  leonp last edited by

                  Το απότομο φρενάρισμα δεν πειράζει, φτάνει να μην πέσει επάνω μας αυτός που ακολουθεί.

                  Καλό είναι στα αμάξια με ABS να πατάμε το φρένο δυνατά 1-2 φορές το μήνα για να ενεργοποιείται το σύστημα.

                  Αυτό που πειράζει είναι να κατεβαίνουμε κατηφόρες και νε φρενάρουμε συνεχώς υπερθερμαίνοντας τα φρένα - τότε χρειάζεται να φρενάρουμε και με τον κινητήρα βοηθώντας τα φρένα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Δε θέλω να με πείτε σπασίκλα αλλά μήπως έπρεπε να μεταφερθεί στα 'τεχνικά' όπως είναι ή να προστεθεί στο 'διάφορες τεχνικές απορίες' ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hatmanmotorsport last edited by

                      Παιδες μην μπερδευεστε, αλλο το αποτελεσματικο φρεναρισμα και αλλο το ελεγχομενο φρεναρισμα που δινει το ABS. Οι πιο ψαγμενοι θα γνωριζουν ηδη οτι χωρις ABS το αυτοκινητο μπορει να φρεναρει πολυ πιο αποτελεσματικα (αρκει ο οδηγος να εχει καλο ποδι). Ο λογος ο οποιος το ABS αυξανει την αποσταση φρεναρισματος ειναι οτι δεν αφηνει τους τροχους να μπλοκαρουν, εστω και στιγμιαια αλλα ειναι συνεχεια σε κυλιση με αποτελεσμα να διανυουν και περισσοτερη αποσταση μεχρι να ακινητοποιηθουν. Το τελευταιο αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι η τριβη ολισθησης ειναι πιο μεγαλη απο την τριβη κυλισης (θυμηθειτε την φυσικη) Α, και κατι ακομα! Ενα μονοθεσιο F1 μπορει να φρεναρει απο τα 300 στα 0 σε λιγοτερο απο 4 sec! Και χωρις ABS.. Απλα αυτο το εθεσα γιατι καποιοι πιστευουν οτι σωστο φρεναρισμα μονο με ABS γινεται.
                      Φιλικα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • D
                        dj-mitsos last edited by

                        Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                        Δε θέλω να με πείτε σπασίκλα αλλά μήπως έπρεπε να μεταφερθεί στα 'τεχνικά' όπως είναι ή να προστεθεί στο 'διάφορες τεχνικές απορίες' ?

                        στις τεχνικες αποριες θα μεταφεροταν αν εγω η ο οποιοσδηποτε ειχαμε προβλημα στα φρενα με το αποτομο φρεναρισμα. πρωσοπικα ποσταρα το θεμα επειδη μου φαινεται λιγο βαρια η κατασταση στο αποτομο φραιναρισμα λογο το οτι αναγκαστικα 2 φορες αυτο το μηνα να του δωσω να καταλαβει. Το αμαξι κιριλε βεβαια και τη δουλεια του εκανε και ολα καλα αλλα ποτε δε ξερεις. Και ειναι κατι που μπορει να συμβει στο καθεναν καθημερινα στην οδηγηση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                          Παιδες μην μπερδευεστε, αλλο το αποτελεσματικο φρεναρισμα και αλλο το ελεγχομενο φρεναρισμα που δινει το ABS. Οι πιο ψαγμενοι θα γνωριζουν ηδη οτι χωρις ABS το αυτοκινητο μπορει να φρεναρει πολυ πιο αποτελεσματικα (αρκει ο οδηγος να εχει καλο ποδι). Ο λογος ο οποιος το ABS αυξανει την αποσταση φρεναρισματος ειναι οτι δεν αφηνει τους τροχους να μπλοκαρουν, εστω και στιγμιαια αλλα ειναι συνεχεια σε κυλιση με αποτελεσμα να διανυουν και περισσοτερη αποσταση μεχρι να ακινητοποιηθουν. Το τελευταιο αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι η τριβη ολισθησης ειναι πιο μεγαλη απο την τριβη κυλισης (θυμηθειτε την φυσικη) Α, και κατι ακομα! Ενα μονοθεσιο F1 μπορει να φρεναρει απο τα 300 στα 0 σε λιγοτερο απο 4 sec! Και χωρις ABS.. Απλα αυτο το εθεσα γιατι καποιοι πιστευουν οτι σωστο φρεναρισμα μονο με ABS γινεται.
                          Φιλικα

                          Για τις τριβές τα έχεις ανάποδα.

                          Τα παλιά ABS ήταν εύκολο να τα 'νικήσεις' σε στεγνό δρόμο και σε χιόνι ήταν άθλια.

                          Τα καινούρια είναι πολύ καλύτερα και δεν είναι εύκολο να φρενάρεις καλύτερα.
                          Υπάρχουν συνθήκες που μπορεί να φρενάρεις καλύτερα χωρίς ABS (διαφορετική τριβή δεξιά-αριστερά και όχι για όλα τα αμάξια) αλλά η παρουσία του ABS κάνει την οδήγηση πιο εύκολη.

                          Δεν μιλάμε για φρενάρισμα πανικού, εκεί το ABS κερδίζει με διαφορά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kinq1 last edited by

                            Αν φρενάρεις και θερμανθούν οι δίσκοι και μετά πέσεις αμέσως σε λακούβα με νερά, μπορεί να ψυχθούν απότομα και να παραμορφωθούν/στραβώσουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
                              Αν φρενάρεις και θερμανθούν οι δίσκοι και μετά πέσεις αμέσως σε λακούβα με νερά, μπορεί να ψυχθούν απότομα και να παραμορφωθούν/στραβώσουν.

                              Oι δίσκοι στραβώνουν και ραγίζουν από την υπερβάλλουσα διαστολή / συστολή λόγω της υψηλής θερμοκρασίας - πάνω από 500οc - για να βραχούν οι δίσκοι από τα νερά της λακκούβας πρέπει να είναι βαθειά και το αυτοκίνητο να κινείται αργά, αν κινείται με περισσότερο από 30χλμ την ώρα ανοίγει το νερό από τον τροχό και φεύγει δεξιά - αριστερά, οι λίγες πιτσιλιές δεν μπορούν να τον βλάψουν.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                cson last edited by

                                Αυτο που καταλαβαινω απο το αρχικο ποστ ειναι αν στρεσαρεται το αμαξι κατα το δυνατο φρεναρισμα και ειδικα στο μπλοκαρισμα.
                                Ειναι λογικο λοιπον να καταπονουνται πολλα μερη του μπροστα συστηματος.
                                Βασεις αμορτισερ, συνεμπλοκ, κρεμαγιερα, ψαλιδια και συνδεσμοι..
                                Για αυτο ολα τα παραπανω πρεπει να αψογα λειτουργικα χωρις τζογους ωστες το αμαξι σε φρεναρισματα πανικου να συμπεριφερεται οπως πρεπει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 2
                                  21-quadra last edited by

                                  Ο χρήστης cson έγραψε:
                                  Αυτο που καταλαβαινω απο το αρχικο ποστ ειναι αν στρεσαρεται το αμαξι κατα το δυνατο φρεναρισμα και ειδικα στο μπλοκαρισμα.
                                  Ειναι λογικο λοιπον να καταπονουνται πολλα μερη του μπροστα συστηματος.
                                  Βασεις αμορτισερ, συνεμπλοκ, κρεμαγιερα, ψαλιδια και συνδεσμοι..
                                  Για αυτο ολα τα παραπανω πρεπει να αψογα λειτουργικα χωρις τζογους ωστες το αμαξι σε φρεναρισματα πανικου να συμπεριφερεται οπως πρεπει.

                                  Ξέχασες τα κυριώτερα, που είναι τα κάτω μπαλάκια των ψαλιδιών και τις πόντες σε όλη τη δομή της καρότσας, κυρίως του εμπρόσθιου τμήματος, όπως γέφυρα ( και οι βάσεις της ) θόλοι, ράμφη, που σε επαναλαμβάνομενους κύκλους αρχίζουν και ξεχειλώνουν, δεν φαίνεται τίποτα, αλλά μετά από λίγα χρόνια η καρότσα χάνει τη φρεσκάδα της και αρχίζουν τα τριξίματα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nintza last edited by

                                    Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                                    Παιδες μην μπερδευεστε, αλλο το αποτελεσματικο φρεναρισμα και αλλο το ελεγχομενο φρεναρισμα που δινει το ABS. Οι πιο ψαγμενοι θα γνωριζουν ηδη οτι χωρις ABS το αυτοκινητο μπορει να φρεναρει πολυ πιο αποτελεσματικα (αρκει ο οδηγος να εχει καλο ποδι). Ο λογος ο οποιος το ABS αυξανει την αποσταση φρεναρισματος ειναι οτι δεν αφηνει τους τροχους να μπλοκαρουν, εστω και στιγμιαια αλλα ειναι συνεχεια σε κυλιση με αποτελεσμα να διανυουν και περισσοτερη αποσταση μεχρι να ακινητοποιηθουν. Το τελευταιο αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι η τριβη ολισθησης ειναι πιο μεγαλη απο την τριβη κυλισης (θυμηθειτε την φυσικη) Α, και κατι ακομα! Ενα μονοθεσιο F1 μπορει να φρεναρει απο τα 300 στα 0 σε λιγοτερο απο 4 sec! Και χωρις ABS.. Απλα αυτο το εθεσα γιατι καποιοι πιστευουν οτι σωστο φρεναρισμα μονο με ABS γινεται.
                                    Φιλικα

                                    εισαι τελειως λαθος σε ολα
                                    το abs φρεναρει καλυτερα σε ολες τις καταστασεις εκτος κι αν εισαι σε δρομο με χωμα η χιονι.
                                    η στατικη τριβη ειναι παντα μεγαλυτερη της τριβης ολισθησεως.
                                    αρα το abs δεν αυξανει την αποσταση φρεναρισματος,την μειωνει δραματικα.
                                    ενας λογος παραπανω ειναι οτι ελεγχει τη καθε ροδα ξεχωριστα,αντιθετα με τον σουπερ ντουπερ οδηγο που εχει μονο ενα πεταλι φρενου
                                    οσο για την αναφορα των οχηματων f1 ατυχης,εκτος κι αν προσπαθεις να μας πεις οτι ενα f1 φρεναρει καλυτερα απο ενα συμβατικο αμαξι επειδη δεν εχει abs...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • T
                                      theosalas last edited by

                                      Ο χρήστης HatmanMotorsport έγραψε:
                                      Παιδες μην μπερδευεστε, αλλο το αποτελεσματικο φρεναρισμα και αλλο το ελεγχομενο φρεναρισμα που δινει το ABS. Οι πιο ψαγμενοι θα γνωριζουν ηδη οτι χωρις ABS το αυτοκινητο μπορει να φρεναρει πολυ πιο αποτελεσματικα (αρκει ο οδηγος να εχει καλο ποδι). Ο λογος ο οποιος το ABS αυξανει την αποσταση φρεναρισματος ειναι οτι δεν αφηνει τους τροχους να μπλοκαρουν, εστω και στιγμιαια αλλα ειναι συνεχεια σε κυλιση με αποτελεσμα να διανυουν και περισσοτερη αποσταση μεχρι να ακινητοποιηθουν. Το τελευταιο αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι η τριβη ολισθησης ειναι πιο μεγαλη απο την τριβη κυλισης (θυμηθειτε την φυσικη) Α, και κατι ακομα! Ενα μονοθεσιο F1 μπορει να φρεναρει απο τα 300 στα 0 σε λιγοτερο απο 4 sec! Και χωρις ABS.. Απλα αυτο το εθεσα γιατι καποιοι πιστευουν οτι σωστο φρεναρισμα μονο με ABS γινεται.
                                      Φιλικα

                                      +1 στους λεον και νίντζα.
                                      Επίσης με μπλοκαρισμένους τροχούς δεν μπορεί να στρίψει το όχημα...
                                      http://www.youtube.com/watch?v=mKiTAcXK6M4 καλό είναι να το δεις μετά το 2:10 πάντως.
                                      Αν όμως το abs μπαίνει συνέχεια και πιστεύεις ότι σου 'αυξάνει' την απόσταση φρεναρίσματος μάλλον πάτησες γλίτσα ή θέλεις καινούργια λάστιχα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harlek last edited by

                                        Ο χρήστης nintza έγραψε:
                                        ενας λογος παραπανω ειναι οτι ελεγχει τη καθε ροδα ξεχωριστα

                                        Αυτό που εγώ δεν έχω ακόμα καταλάβει είναι πώς γίνεται το ABS να ρυθμίζει την πίεση ανεξάρτητα ώστε να εξαντλεί κάθε τροχός την πρόσφυσή του αλλά να μη φέρνεις σβούρες όταν φρενάρεις δυνατά με τις αριστερές ρόδες σε βρεγμένο και τις δεξιές σε στεγνό. Το έχω κάνει και όντως το αμάξι πάει ίσια. Αν όμως οι δεξιές ρόδες είχαν εξαντλήσει την πρόσφυσή τους που λόγω στεγνού είναι πολύ μεγαλύτερη, δε θα έπρεπε να φέρω σβούρες προς τα δεξιά;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • U
                                          umaga last edited by

                                          Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                          Αυτό που εγώ δεν έχω ακόμα καταλάβει είναι πώς γίνεται το ABS να ρυθμίζει την πίεση ανεξάρτητα ώστε να εξαντλεί κάθε τροχός την πρόσφυσή του αλλά να μη φέρνεις σβούρες όταν φρενάρεις δυνατά με τις αριστερές ρόδες σε βρεγμένο και τις δεξιές σε στεγνό.

                                          υπαρχει αισθητηρας σε καθε τροχο

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • N
                                            nintza last edited by

                                            Ο χρήστης harlek έγραψε:

                                            ενας λογος παραπανω ειναι οτι ελεγχει τη καθε ροδα ξεχωριστα

                                            Αυτό που εγώ δεν έχω ακόμα καταλάβει είναι πώς γίνεται το ABS να ρυθμίζει την πίεση ανεξάρτητα ώστε να εξαντλεί κάθε τροχός την πρόσφυσή του αλλά να μη φέρνεις σβούρες όταν φρενάρεις δυνατά με τις αριστερές ρόδες σε βρεγμένο και τις δεξιές σε στεγνό. Το έχω κάνει και όντως το αμάξι πάει ίσια. Αν όμως οι δεξιές ρόδες είχαν εξαντλήσει την πρόσφυσή τους που λόγω στεγνού είναι πολύ μεγαλύτερη, δε θα έπρεπε να φέρω σβούρες προς τα δεξιά;

                                            μετραει τις περιστροφες της καθε ροδας ξεχωριστα,εχει μετρητες επιβραδυνσης και κατι αλλα που δε θυμαμαι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 1 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr