-
Χαιρετώ όλους τους συμ-φορουμίτες.
Έφτασε η ώρα για αντικατάσταση του παλιού και 2ου αυτοκινήτου της οικογένειας. Πάμε για diesel.
Ανάμεσα στα Hyundai i20 (1.4 diesel) με τιμή γύρω στα 12.700 (επιτόκιο 8,6%) στο πρώτο επίπεδο εξπλισμού ή το toyota yaris (1.4 diesel) στο 2ο επίπεδο εξοπλισμού (θέλω να έχει το ESP) με τιμή γύρω στα 14.300 (επιτόκιο 6,1%).
Θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με αξιοπιστία, έξοδα συντήρησης (στη hundai μου είπαν για 150 ευρώ μ.ο. στα service και δεν μου φάνηκαν λίγα).Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη!.
Ευχαριστώ πολύ
-
Χαιρετώ όλους τους συμ-φορουμίτες.
Έφτασε η ώρα για αντικατάσταση του παλιού και 2ου αυτοκινήτου της οικογένειας. Πάμε για diesel.
Ανάμεσα στα Hyundai i20 (1.4 diesel) με τιμή γύρω στα 12.700 (επιτόκιο 8,6%) στο πρώτο επίπεδο εξπλισμού ή το toyota yaris (1.4 diesel) στο 2ο επίπεδο εξοπλισμού (θέλω να έχει το ESP) με τιμή γύρω στα 14.300 (επιτόκιο 6,1%).
Θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με αξιοπιστία, έξοδα συντήρησης (στη hundai μου είπαν για 150 ευρώ μ.ο. στα service και δεν μου φάνηκαν λίγα).Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη!.
Ευχαριστώ πολύ
-
Χαιρετώ όλους τους συμ-φορουμίτες.
Έφτασε η ώρα για αντικατάσταση του παλιού και 2ου αυτοκινήτου της οικογένειας. Πάμε για diesel.
Ανάμεσα στα Hyundai i20 (1.4 diesel) με τιμή γύρω στα 12.700 (επιτόκιο 8,6%) στο πρώτο επίπεδο εξπλισμού ή το toyota yaris (1.4 diesel) στο 2ο επίπεδο εξοπλισμού (θέλω να έχει το ESP) με τιμή γύρω στα 14.300 (επιτόκιο 6,1%).
Θα ήθελα την άποψη σας σχετικά με αξιοπιστία, έξοδα συντήρησης (στη hundai μου είπαν για 150 ευρώ μ.ο. στα service και δεν μου φάνηκαν λίγα).Ευπρόσδεκτη κάθε γνώμη!.
Ευχαριστώ πολύ
-
Προσωπική επιλογή θα ήταν το Yaris, μιας και το έχω και είμαι ευχαριστημένος. Αλλά αν μιλάς για την έκδοση Life(μαντεύω λόγω ESP) έχει ορισμένες ελλείψεις που αξίζει να πας στην Active για να τις αποφύγεις. Και το Hyundai δεν είναι κακό αμάξι πάντως. Δες και πιο σ'αρέσει περισσότερο.
-
Αν η διαφορα τιμης δεν ειναι ο βασικοτερος παραγοντας εχω τη γνωμη οτι το Υaris ειναι πιο καλη επιλογη. Θα εχει αριστη μεταπωλητικη αξια,η αντιπροσωπια εχει ενα απο τα καλυτερα ονοματα στο θεμα after sale.
-
Μήπως μπορείτε να μου πείτε από κατανάλωση πραγματική τι καίνε αυτά τα 2 αυτοκίνητα? Γιατί τα 3,8 και 4 λίτρα τα ακούμε βερεσέ.
-
Τσέκαρέ το μόνος σου
-
Το Yaris το έχω από τον περασμένο Ιούνιο. Στην αρχή ήταν γύρω στο 6 με max 6,5. Πάντα μέσα στην πόλη, με αρκετές φορές να πέφτει σε μποτιλιάρισμα, και με νορμάλ οδήγηση και αρκετές φορές σβέλτη. Σε ταξίδι για αρκετά συνεχόμενα χλμ με ταχύτητα 120 με 6η, ήτανε εύκολα κάτω από 4. Μετά από 6000 και κάτι χλμ βλέπω να διαφοροποιείται λιγάκι η κατάσταση, από την άποψη πως είναι πολύ ευκολότερο να γράψει καλή κατανάλωση. Γέμισα την περασμένη βδομάδα και για 100χλμ (70 πόλη-30 αυτοκινητόδρομο) μου έγραφε 5,4. Την επόμενη μέρα το παίρνει ο πατέρας μου και πάει εκδρομή 150χλμ και όταν γύρισε είχε πέσει στο 4,7. Πάντα με καύσιμο v-power diesel. Ενδεχομένως με άλλο πετρέλαιο να κάνει λίγα παραπάνω χλμ, αλλά βάζω πάντα αυτό για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Χώρια που με το συγκεκριμένο ακούγεται λιγότερο το 'κροτάλισμα' του diesel.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Προσωπική επιλογή θα ήταν το Yaris, μιας και το έχω και είμαι ευχαριστημένος. Αλλά αν μιλάς για την έκδοση Life(μαντεύω λόγω ESP) έχει ορισμένες ελλείψεις που αξίζει να πας στην Active για να τις αποφύγεις. Και το Hyundai δεν είναι κακό αμάξι πάντως. Δες και πιο σ'αρέσει περισσότερο.καλα τα εσπ και θαυμα το γιαρις ειναι, αλλα σε ντηζελ αυτου του κυβισμου τι χρειαζεται το εσπ?...
-
H αλήθεια είναι πως όσες φορές δοκίμασα να το πιέσω, ποτέ δεν ενεργοποιήθηκε. Αλλά εντάξει, καλό είναι να υπάρχει έστω και αν χρειαστεί για μια φορά να κάνει τη δουλειά του.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Το Yaris το έχω από τον περασμένο Ιούνιο. Στην αρχή ήταν γύρω στο 6 με max 6,5. Πάντα μέσα στην πόλη, με αρκετές φορές να πέφτει σε μποτιλιάρισμα, και με νορμάλ οδήγηση και αρκετές φορές σβέλτη. Σε ταξίδι για αρκετά συνεχόμενα χλμ με ταχύτητα 120 με 6η, ήτανε εύκολα κάτω από 4. Μετά από 6000 και κάτι χλμ βλέπω να διαφοροποιείται λιγάκι η κατάσταση, από την άποψη πως είναι πολύ ευκολότερο να γράψει καλή κατανάλωση. Γέμισα την περασμένη βδομάδα και για 100χλμ (70 πόλη-30 αυτοκινητόδρομο) μου έγραφε 5,4. Την επόμενη μέρα το παίρνει ο πατέρας μου και πάει εκδρομή 150χλμ και όταν γύρισε είχε πέσει στο 4,7. Πάντα με καύσιμο v-power diesel. Ενδεχομένως με άλλο πετρέλαιο να κάνει λίγα παραπάνω χλμ, αλλά βάζω πάντα αυτό για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Χώρια που με το συγκεκριμένο ακούγεται λιγότερο το 'κροτάλισμα' του diesel.Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Αν και το yaris είναι κανά 2-2,5 χιλιάδες ευρώ ακριβότερο, ωστόσο, το επιτόκιο που έχει η Toyota είναι 2 μονάδες κάτω, οπότε (ούτως ή άλλως θα αγορασθεί με δόσεις), στα 3-4 χρόνια αποπληρωμής η διαφορά τους μειώνεται περισσότερο. -
Και εγώ θα σου πρότεινα το Yaris, πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο και μη ξεχνάς ότι η Toyota σου δίνει 6 χρόνια ολικής κάλυψης ενώ η hyundai νομίζω μόνο 3; Στους καιρούς που ζούμε πιστεύω η εγγύηση παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και ιδικά αν πρόκειται να κρατήσεις το αυτοκίνητο για αρκετά χρόνια.
Πιστεύω ότι η καλύτερη επιλογή έκδοσης θα ήταν η αυτή της Active (έχει πολύ καλό εξοπλισμό - οι παραπάνω εκδόσεις νομίζω ξεφεύγουν πολύ οικονομικά). Να κοιτάξεις να διαπραγματευτείς κανα δώρο (συναγερμό, parking pilot).
-
Η χιουνται δίνει 5 χρόνια ενώ το αδελφάκι κια ριο 7?
μεταξύ των δύο, αν η διαφορά βγαινει στο χιλιάρικο τελικά, γιαρις από μενα
Hyundai i20 1.4diesel ή Toyota yaris 1.4D