Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ford focus 1.6 dtci ΕΡΩΤΗΣΗ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ford focus 1.6 dtci ΕΡΩΤΗΣΗ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    20
    97
    3610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      p23os last edited by

      καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
      απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
      γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
      ευχαριστω !!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        p23os last edited by

        καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
        απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
        γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
        ευχαριστω !!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          p23os last edited by

          καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
          απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
          γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
          ευχαριστω !!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • P
            pointer last edited by

            Να κινηθείς κόντα σε :φίλτρο πετρελαίου και υγρό καθαρισμού μπεκ.Πιθανον να ευθύνεται το βρώμικο πετρέλαιο ή ακόμα να είχε και νερό!Και εγώ είχα το παρόμοιο πρόβλημα με το navara μου και μόλις άλλαξα φίλτρο λύθηκε!έριξα και αυτό το υγρό και όλα καλα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • U
              umaga last edited by

              το κακης ποιοτιτας πετρελαιο φταιει μαλλον, εγω βαζω vpower diesel απο εταιρικο πρατηριο

              καπου καπου να ξερεις οτι θελει και κανα ξεκαπνισμα, βρες ανοιχτο δρομο και

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης p23os έγραψε:
                ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως.

                Καλα ολα τα αλλα αλλά αυτο που το εμαθες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Του το είπε ο μαντράς

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gakost last edited by

                    Πιθανο να έκανε αναγένηση το φίλτρο μικροσωματιδίων και να επηρεάστηκε η απόδοση του αυτοκινήτου. Η διαδικασία γίνετε αυτόματα όταν ταξιδεύεις στον ανοιχτό δρόμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      p23os last edited by

                      το αμάξι το πήρε ο ίδιος από την Γαλλία από μια γυναίκα .. και για το ότι πήγαινε σιγά μου το είπαν στη ford. για να Σκεφτείτε το αμάξι το έφερε 10/1/12 και μέχρι τώρα είχε κάνει 6300 χιλ. πάντως στην ford που ρώτησα μου είπαν όντως ότι μπορεί να ήταν σε διαδικασία αναζωογονησεις. . όσο για την ποιότητα του πετρελαίου που έβαλα . δεν ξέρω τι να πω . Έβαζα και βάζω σε ένα πρατήριο Που το έχει ο κουμπάρος μου. .με ΕΛΙΝ καύσιμα. . και δεν είναι και φτηνος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Αν το αμάξι όντως πήγαινε πολύ χαλάρα το πιο πιθανό είναι αναζωογόννηση του φίλτρου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          famas last edited by

                          Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.

                          Sent from my E10i using Tapatalk

                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            diselakias last edited by

                            Δεν θα επρεπε να αναψει λαμπακι κατα την διαδικασια αναγεννησης του dpf και να σβησει οταν τελειωσει η αναγεννηση??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Έχει λαμπάκι; Δεν έχουν όλα λαμπάκι... Εδώ δεν ξέρουμε αν έχει φίλτρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • T
                                touring-the-m3-1-6 last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως.

                                Καλα ολα τα αλλα αλλά αυτο που το εμαθες;

                                Το έφερε ο ίδιος ο ηλικιωμένος......!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  p23os last edited by

                                  Ο χρήστης famas έγραψε:
                                  Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.

                                  Sent from my E10i using Tapatalk

                                  έχει 109 Ίππους. είναι με το σύστημα cormorate και έχει φίλτρο dpf

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης p23os έγραψε:

                                    Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.

                                    Sent from my E10i using Tapatalk

                                    έχει 109 Ίππους. είναι με το σύστημα cormorate και έχει φίλτρο dpf

                                    Τι συστημα ειναι αυτο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Κορμορέιτ, κορμός γλυκό.

                                      Common rail.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                        Κορμορέιτ, κορμός γλυκό.

                                        Common rail.

                                        Μηπως ειναι στα γαλλικα κορμορειτ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          r200 last edited by

                                          Ο χρήστης p23os έγραψε:

                                          Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.

                                          Sent from my E10i using Tapatalk

                                          έχει 109 Ίππους. είναι με το σύστημα cormorate και έχει φίλτρο dpf

                                          ναι οντως υπηρχαν 2 1600αρηδες με τα 109 & τα 90 αλογα
                                          αν το αυτοκινητο δεν πιανει την τελικη του-δεν παει χρειαζεται αντικατασταση καταλυτης η το φιλτρο κατακρατησης σωματιδιων(συνηθως το τελευταιο συντομοτερα),αν προηγουμενως εχει ελεγθει το φιλτρο πετρελαιου

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • elvet
                                            elvet last edited by

                                            Μέχρι στιγμής πιάνουμε κάποιες σταθερές των μαντράδων: το είχε παππούς, το έφερε γυναίκα!
                                            Μετά θα ακολουθήσει η ενημέρωση ότι κανένας δεν κάπνιζε, δεν υπήρχαν εγγόνια για να το «ξεκαπνίζουν», ο ιδιοκτήτης ήταν γιατρός και ήταν το 5ο αυτοκίνητό του και πήγαινε μόνο κάθε Σάββατο στο μανάβη για να αγοράσει σπαράγγια.
                                            Πώς βρήκε η αντιπροσωπία τα πραγματικά χιλιόμετρα; Ήσουν μπροστά στον εγκέφαλο;
                                            Ποιά έκδοση εξοπλισμού έχει; Μου φαίνεται περίεργο να μην έχει λυχνία για την αναζωογόνηση του φίλτρου, να μην έχει λυχνία προθέρμανσης! και λυχνία-σήμα όταν ανιχνεύεται νερό στην υδατοπαγίδα του φίλτρου καυσίμου.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr