-
καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
ευχαριστω !!!! -
καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
ευχαριστω !!!! -
καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
ευχαριστω !!!! -
Να κινηθείς κόντα σε :φίλτρο πετρελαίου και υγρό καθαρισμού μπεκ.Πιθανον να ευθύνεται το βρώμικο πετρέλαιο ή ακόμα να είχε και νερό!Και εγώ είχα το παρόμοιο πρόβλημα με το navara μου και μόλις άλλαξα φίλτρο λύθηκε!έριξα και αυτό το υγρό και όλα καλα!
-
το κακης ποιοτιτας πετρελαιο φταιει μαλλον, εγω βαζω vpower diesel απο εταιρικο πρατηριο
καπου καπου να ξερεις οτι θελει και κανα ξεκαπνισμα, βρες ανοιχτο δρομο και
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως.Καλα ολα τα αλλα αλλά αυτο που το εμαθες;
-
Του το είπε ο μαντράς
-
Πιθανο να έκανε αναγένηση το φίλτρο μικροσωματιδίων και να επηρεάστηκε η απόδοση του αυτοκινήτου. Η διαδικασία γίνετε αυτόματα όταν ταξιδεύεις στον ανοιχτό δρόμο.
-
το αμάξι το πήρε ο ίδιος από την Γαλλία από μια γυναίκα .. και για το ότι πήγαινε σιγά μου το είπαν στη ford. για να Σκεφτείτε το αμάξι το έφερε 10/1/12 και μέχρι τώρα είχε κάνει 6300 χιλ. πάντως στην ford που ρώτησα μου είπαν όντως ότι μπορεί να ήταν σε διαδικασία αναζωογονησεις. . όσο για την ποιότητα του πετρελαίου που έβαλα . δεν ξέρω τι να πω . Έβαζα και βάζω σε ένα πρατήριο Που το έχει ο κουμπάρος μου. .με ΕΛΙΝ καύσιμα. . και δεν είναι και φτηνος.
-
Αν το αμάξι όντως πήγαινε πολύ χαλάρα το πιο πιθανό είναι αναζωογόννηση του φίλτρου.
-
Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.
Sent from my E10i using Tapatalk
-
Δεν θα επρεπε να αναψει λαμπακι κατα την διαδικασια αναγεννησης του dpf και να σβησει οταν τελειωσει η αναγεννηση??
-
Έχει λαμπάκι; Δεν έχουν όλα λαμπάκι... Εδώ δεν ξέρουμε αν έχει φίλτρο
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως.
Καλα ολα τα αλλα αλλά αυτο που το εμαθες;
Το έφερε ο ίδιος ο ηλικιωμένος......!!
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.Sent from my E10i using Tapatalk
έχει 109 Ίππους. είναι με το σύστημα cormorate και έχει φίλτρο dpf
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.
Sent from my E10i using Tapatalk
έχει 109 Ίππους. είναι με το σύστημα cormorate και έχει φίλτρο dpf
Τι συστημα ειναι αυτο;
-
Κορμορέιτ, κορμός γλυκό.
Common rail.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κορμορέιτ, κορμός γλυκό.Common rail.
Μηπως ειναι στα γαλλικα κορμορειτ;
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
Ποιο κινητήρα φοράει? Υπήρχαν 2 1600ρηδες μέ διαφορετική ιπποδύναμη. Δεν είχαν όλοι DPF.
Sent from my E10i using Tapatalk
έχει 109 Ίππους. είναι με το σύστημα cormorate και έχει φίλτρο dpf
ναι οντως υπηρχαν 2 1600αρηδες με τα 109 & τα 90 αλογα
αν το αυτοκινητο δεν πιανει την τελικη του-δεν παει χρειαζεται αντικατασταση καταλυτης η το φιλτρο κατακρατησης σωματιδιων(συνηθως το τελευταιο συντομοτερα),αν προηγουμενως εχει ελεγθει το φιλτρο πετρελαιου -
Μέχρι στιγμής πιάνουμε κάποιες σταθερές των μαντράδων: το είχε παππούς, το έφερε γυναίκα!
Μετά θα ακολουθήσει η ενημέρωση ότι κανένας δεν κάπνιζε, δεν υπήρχαν εγγόνια για να το «ξεκαπνίζουν», ο ιδιοκτήτης ήταν γιατρός και ήταν το 5ο αυτοκίνητό του και πήγαινε μόνο κάθε Σάββατο στο μανάβη για να αγοράσει σπαράγγια.
Πώς βρήκε η αντιπροσωπία τα πραγματικά χιλιόμετρα; Ήσουν μπροστά στον εγκέφαλο;
Ποιά έκδοση εξοπλισμού έχει; Μου φαίνεται περίεργο να μην έχει λυχνία για την αναζωογόνηση του φίλτρου, να μην έχει λυχνία προθέρμανσης! και λυχνία-σήμα όταν ανιχνεύεται νερό στην υδατοπαγίδα του φίλτρου καυσίμου.
ford focus 1.6 dtci ΕΡΩΤΗΣΗ