-
Καλησπέρα σε όλους.
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα θα ήθελα τη γνώμη σας.Πόσα χιλιόμετρα πρεπει να φτάσει περίπου για να του αλλάξω εξατμιση?Απ οτι μου ειπαν 10-15 θα ήταν καλά.Ενδιαφέρομαι να του βάλω ενα κιτ που θα του ανεβάσει 5 άλογα περίπου και να βγάζει έναν ωραίο ήχο αλλά όχι τέρμα βαβούρα.Απλά επειδή πρέπει να μαζέψω λεφτά αρχίζω να το ψάχνω από τώρα.Δώστε μου λίγο τα φώτα σας για να αρχίσω από κάπου!Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!! -
Καλησπέρα σε όλους.
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα θα ήθελα τη γνώμη σας.Πόσα χιλιόμετρα πρεπει να φτάσει περίπου για να του αλλάξω εξατμιση?Απ οτι μου ειπαν 10-15 θα ήταν καλά.Ενδιαφέρομαι να του βάλω ενα κιτ που θα του ανεβάσει 5 άλογα περίπου και να βγάζει έναν ωραίο ήχο αλλά όχι τέρμα βαβούρα.Απλά επειδή πρέπει να μαζέψω λεφτά αρχίζω να το ψάχνω από τώρα.Δώστε μου λίγο τα φώτα σας για να αρχίσω από κάπου!Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!! -
Καλησπέρα σε όλους.
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα θα ήθελα τη γνώμη σας.Πόσα χιλιόμετρα πρεπει να φτάσει περίπου για να του αλλάξω εξατμιση?Απ οτι μου ειπαν 10-15 θα ήταν καλά.Ενδιαφέρομαι να του βάλω ενα κιτ που θα του ανεβάσει 5 άλογα περίπου και να βγάζει έναν ωραίο ήχο αλλά όχι τέρμα βαβούρα.Απλά επειδή πρέπει να μαζέψω λεφτά αρχίζω να το ψάχνω από τώρα.Δώστε μου λίγο τα φώτα σας για να αρχίσω από κάπου!Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!! -
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα θα ήθελα τη γνώμη σας.Πόσα χιλιόμετρα πρεπει να φτάσει περίπου για να του αλλάξω εξατμιση?Απ οτι μου ειπαν 10-15 θα ήταν καλά.Ενδιαφέρομαι να του βάλω ενα κιτ που θα του ανεβάσει 5 άλογα περίπου και να βγάζει έναν ωραίο ήχο αλλά όχι τέρμα βαβούρα.Απλά επειδή πρέπει να μαζέψω λεφτά αρχίζω να το ψάχνω από τώρα.Δώστε μου λίγο τα φώτα σας για να αρχίσω από κάπου!Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!!Γνώμη μου είναι να βάλεις μόνο ένα καλό aftermarket τελικό μην πειράζεις τα υπόλοιπα. Το καινούργια είναι ευαίσθητα με τους λ κ μπορεί να έχεις προβλήματα με λαμπάκια μπουκώματα κτλ κ θέλουν γνώσεις κ πολλά λεφτά. Δεν είναι σαν τα παλιά rallye όπου άλλαζες εξάτμιση κάθε μήνα.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Δεν είναι σαν τα παλιά rallye όπου άλλαζες εξάτμιση κάθε μήνα.Θυμηθηκα ενα γειτονα ο οποιος ειχε ενα ραλλακι και 2-3 τελικα και ανα μηνα περιπου τα εναλλασε..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δεν είναι σαν τα παλιά rallye όπου άλλαζες εξάτμιση κάθε μήνα.
Θυμηθηκα ενα γειτονα ο οποιος ειχε ενα ραλλακι και 2-3 τελικα και ανα μηνα περιπου τα εναλλασε..
-
Δεν υπάρχει κάποιο όριο. Συνήθως αλλάζεις εξάτμιση όταν χαλάσει και αυτό στην Ελλάδα μπορεί να κάνει αρκετά χρόνια και χλμ.
Καλό είναι να μην μπλέξεις με πλήρη αλλαγή όπως εξηγήθηκε.
Αλλάζοντας τελικό καζανάκι μόνο, άλογα δεν θα πάρεις ας είμαστε ειλικρινείς το κάνεις για το θόρυβο ή την εμφάνιση.
Και το κόστος δεν είναι αμελητέο.
Ίσως ήχο και λίγα άλογα να πάρεις με βελτίωση της εισαγωγής.
Οικονομικά για άλογα σαφώς και μακράν συμφέρει να αλλάξεις πρόγραμμα....
Και θόρυβο μπορείς να πάρεις ανοίγοντας τρύπες με ένα κοινό τρυπάνι στο τελικό με μηδενικό κόστος....
Βασικά θα έλεγα να κάτσεις στα αυγά σου.... αν θέλεις ήχο βάλε κατάλληλο soundtrack. -
Γενικα τα νεα τουρμπο μοτερ ειναι αρκετα πνιγμενα απο εξατμιση.
Και ο κανονας ειναι οτι τα τουρμπο μοτερ γενικα με λογικη αυξηση της διατομης εχουν θετικα αποτελεσματα.
Για παραδειγμα το 207 THP rallye εχει 156 ps και διατομη 50mm , αρκετα πνιγμενο.
Οσοι δοκιμασαν να βαλουν την εργοαστασιακη εξατμιση του 207 RC ειδαν το συνολο να αναπνεει καλυτερα, και να πεσει η καταναλωση. Για αλογα αν πηρε δε γνωριζω.
Η διατομη του RC ειναι 57mmΟποτε και ο φιλος με το πουντο, καπως ετσι πστευω θα πρεπει να ψαχτει, σε πρωτη φαση να δει τι διατομη εχει, και μετα να δει το 150ρι abarth τι διατομη εχει.Πιστεω πως μπορει να βρει μια μεταχειρισμενη εξατμιση απο abarth, ή να φτιαξει μια χειροποιητη αντιγραφη του abarth.
Σε συνδυασμο με ενα φιλτρο και αργοτερα και ενα προγραμμα, θα μπορουσε να φτασει τα 150 ps αξιοπιστα και αναστρεψιμα. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Δεν υπάρχει κάποιο όριο. Συνήθως αλλάζεις εξάτμιση όταν χαλάσει και αυτό στην Ελλάδα μπορεί να κάνει αρκετά χρόνια και χλμ.
Καλό είναι να μην μπλέξεις με πλήρη αλλαγή όπως εξηγήθηκε.
Αλλάζοντας τελικό καζανάκι μόνο, άλογα δεν θα πάρεις ας είμαστε ειλικρινείς το κάνεις για το θόρυβο ή την εμφάνιση.
Και το κόστος δεν είναι αμελητέο.
Ίσως ήχο και λίγα άλογα να πάρεις με βελτίωση της εισαγωγής.
Οικονομικά για άλογα σαφώς και μακράν συμφέρει να αλλάξεις πρόγραμμα....
Και θόρυβο μπορείς να πάρεις ανοίγοντας τρύπες με ένα κοινό τρυπάνι στο τελικό με μηδενικό κόστος....
Βασικά θα έλεγα να κάτσεις στα αυγά σου.... αν θέλεις ήχο βάλε κατάλληλο soundtrack.Πανω σ αυτο...
Γιατι να μην αλλαξεις ολο το συστημα (cat back) με ενα ανοξειδωτο ελευθερο που δεν θα σαπισει ποτε? Με τους λ λογικα δεν θα χει προβλημα αν ειναι πανω στον καταλυτη ή στην πολλαπλη. Κατι μπορει να κερδισεις ετσι
Το κοστος σιγουρα θα ειναι σχετικα υψηλο ενω και ενα χειροποιητο τελικο θα θελει ενα 150-200αρι στο νερο
Για μενα το τελικο μονο ειναι καθαρα για ηχο (που και αυτον μπορεις να επιλεξεις αναλογα με τα γουστα σου και τις γνωσεις του μαστορα)...ελαχιστα κερδη μπορει να εχει μονο του -
Καλα καλα δεν εχει ανοιξει η μηχανη και ο george000 ψαχνει 5 αλογα................
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Καλα καλα δεν εχει ανοιξει η μηχανη και ο george000 ψαχνει 5 αλογα................Που ειναι το κακο σε αυτο?
-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση. :εχεις ενα ωραιοτατο αυτοκινητο καινουργιο...εαν βαλεις εξατμιση (..περι ορεξεως κολοκυθοπιτα και οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια) χανεις εγγυηση?...
τσεκαρισε το διοτι οι καιροι ειναι πονηροι και βρουν ευκαιρια για σου μου του οι Φιαταιοι
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση. :εχεις ενα ωραιοτατο αυτοκινητο καινουργιο...εαν βαλεις εξατμιση (..περι ορεξεως κολοκυθοπιτα και οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια) χανεις εγγυηση?...
τσεκαρισε το διοτι οι καιροι ειναι πονηροι και βρουν ευκαιρια για σου μου του οι Φιαταιοι
+1000
Φάτα σε βενζίνες να το μάθεις! -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση. :εχεις ενα ωραιοτατο αυτοκινητο καινουργιο...εαν βαλεις εξατμιση (..περι ορεξεως κολοκυθοπιτα και οποιος εχει τα γενια εχει και τα χτενια) χανεις εγγυηση?...
τσεκαρισε το διοτι οι καιροι ειναι πονηροι και βρουν ευκαιρια για σου μου του οι Φιαταιοι
Ομολογώ πως δεν το ειχα σκεφτει καθολου αυτο..Θα πάρω να ρωτησω και θα σας πω.Στην αρχη θα ηθελα εναν ωραιο ηχο(οχι βαβουρα) και πιο μετα σιγουρα θα το προγραμματισω.Οποτε απ οτι καταλαβα συμβουλη σας να μην το πειραξω και να κινηθω σε σαουντρακ μονο?
-
Σε πρώτη φάση ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ!
Πάρε το βιβλιαράκι χρήσης(μη γελάτε κανείς μας δε το κάνει) και ξετίναξέ το!
Χαλαρά ξεκίνα ενημέρωση και πράξε ΑΡΓΑ.. Πήγαινε καμιά εκδρομούλα-δεσου σαν σχεση μαζί του και μετααα εαν δε σε καλύπτει το έργο που θα δεις μόνο τοτε..
Παρε λίγο υλκό από ειδικότητα ΦΙΑΤ
http://www.abarth-racing.gr/http://www.novitec.com/
και εγκυκλοπαιδικα..
http://el.wikipedia.org/wiki/Ό�% ... CF%82_Fiat -
Έτσι μπράβο, σταμάτα να είσαι αρχάριος. Μάθε το αυτοκίνητό σου, τα αυτοκίνητα γενικά και βελτίωσε τις οδηγικές σου ικανότητες. Θα κερδίσεις πολύ περισσότερα και περισσότερους από ό,τι με 5 άλογα παραπάνω....
-
Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
Πάρε το βιβλιαράκι χρήσης(μη γελάτε κανείς μας δε το κάνει) και ξετίναξέ το!Πολλοί το κάνουν! Από όλα τα αυτοκίνητά μου έχω 2 βιβλιαράκια! Το πρώτο το ζητάω μόλις το παραγγέλνω και το ξετινάζω! Το 2ο έρχεται με το αυτοκίνητο και μένει σαν καινούριο στο ντουλαπάκι! Κατά περιόδους τα ξαναδιαβάζω από την αρχή για να θυμηθώ όσα έχω ξεχάσει.
Επιλογή Εξάτμισης για Αρχάριο!