-
Καλησπέρα σε όλους.
Το αυτοκίνητο μου είναι ενα fiat punto 2012 1.4 135ps!
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα θα ήθελα τη γνώμη σας.Πόσα χιλιόμετρα πρεπει να φτάσει περίπου για να του αλλάξω εξατμιση?Απ οτι μου ειπαν 10-15 θα ήταν καλά.Ενδιαφέρομαι να του βάλω ενα κιτ που θα του ανεβάσει 5 άλογα περίπου και να βγάζει έναν ωραίο ήχο αλλά όχι τέρμα βαβούρα.Απλά επειδή πρέπει να μαζέψω λεφτά αρχίζω να το ψάχνω από τώρα.Δώστε μου λίγο τα φώτα σας για να αρχίσω από κάπου!Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!! -
Καλησπέρα σε όλους.
Έχει μόλις 6200 χιλιόμετρα,και είναι καινούριο αγορασμένο εργοστασιακό.Θα ενδιαφερόμουν να του βάλω μία εξάτμιση.Επειδή είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα θα ήθελα τη γνώμη σας.Πόσα χιλιόμετρα πρεπει να φτάσει περίπου για να του αλλάξω εξατμιση?Απ οτι μου ειπαν 10-15 θα ήταν καλά.Ενδιαφέρομαι να του βάλω ενα κιτ που θα του ανεβάσει 5 άλογα περίπου και να βγάζει έναν ωραίο ήχο αλλά όχι τέρμα βαβούρα.Απλά επειδή πρέπει να μαζέψω λεφτά αρχίζω να το ψάχνω από τώρα.Δώστε μου λίγο τα φώτα σας για να αρχίσω από κάπου!Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!!! -
Καλησπέρα σε όλους.
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.