Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χαμηλή τελική ταχύτητα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Χαμηλή τελική ταχύτητα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 8
    • 9
    • 1 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    39
    165
    1016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vaggelis_306 last edited by

      Χαιρετώ όλο το φόρουμ! Λοιπόν έχω ένα μικρό προβληματάκι. Έχω ένα peugeot 306 με μοτέρ από 106 τον tu5j4 με φουλ φπε κ σασμάν από το μαμά μοτέρ που είχε ήταν 1.4 8v. Το αμάξι ενώ τα 180 χλμ τα πιάνει για ''πλάκα'' μετά αργεί πάρα πολύ κ τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 βαριά 200!!! Κ σε κατηφόρα το πολύ να πάει 205!! Κ με 100αρα βενζίνη τα ίδια! Ο κινητήρας έχει 80000 χλμ με όλα τα σέρβις κανονικά (τον πήρα από φίλο που τράκαρε το 106 του) λάδια δεν καιει σταγόνα κ κάθε 8000 αλλαγή κ γενικά το συντηρώ πολύ καλά το αμάξι. Να παίζει τόσο ρόλο η καρότσα του 306?? Παρακαλώ τα φώτα σας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaggelis_306 last edited by

        Χαιρετώ όλο το φόρουμ! Λοιπόν έχω ένα μικρό προβληματάκι. Έχω ένα peugeot 306 με μοτέρ από 106 τον tu5j4 με φουλ φπε κ σασμάν από το μαμά μοτέρ που είχε ήταν 1.4 8v. Το αμάξι ενώ τα 180 χλμ τα πιάνει για ''πλάκα'' μετά αργεί πάρα πολύ κ τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 βαριά 200!!! Κ σε κατηφόρα το πολύ να πάει 205!! Κ με 100αρα βενζίνη τα ίδια! Ο κινητήρας έχει 80000 χλμ με όλα τα σέρβις κανονικά (τον πήρα από φίλο που τράκαρε το 106 του) λάδια δεν καιει σταγόνα κ κάθε 8000 αλλαγή κ γενικά το συντηρώ πολύ καλά το αμάξι. Να παίζει τόσο ρόλο η καρότσα του 306?? Παρακαλώ τα φώτα σας!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vaggelis_306 last edited by

          Χαιρετώ όλο το φόρουμ! Λοιπόν έχω ένα μικρό προβληματάκι. Έχω ένα peugeot 306 με μοτέρ από 106 τον tu5j4 με φουλ φπε κ σασμάν από το μαμά μοτέρ που είχε ήταν 1.4 8v. Το αμάξι ενώ τα 180 χλμ τα πιάνει για ''πλάκα'' μετά αργεί πάρα πολύ κ τις περισσότερες φορές σταματάει στα 190 βαριά 200!!! Κ σε κατηφόρα το πολύ να πάει 205!! Κ με 100αρα βενζίνη τα ίδια! Ο κινητήρας έχει 80000 χλμ με όλα τα σέρβις κανονικά (τον πήρα από φίλο που τράκαρε το 106 του) λάδια δεν καιει σταγόνα κ κάθε 8000 αλλαγή κ γενικά το συντηρώ πολύ καλά το αμάξι. Να παίζει τόσο ρόλο η καρότσα του 306?? Παρακαλώ τα φώτα σας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Τον δούλευε μέχρι κόφτη τον κινητήρα ο φίλος σου? Ο κινητήρας στρώνεται στις στροφές που δουλεύει και είναι φυσιολογικό αν δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά να 'ψοφάει' σαν άστρωτος.
            Επίσης στα 180+ μεγάλο ρόλο παίζει ο άνεμος (που δύσκολα τον αντιλαμβάνεσαι).
            ...και βέβαια άλλο η καρότσα του 306!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vaggelis_306 last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              Τον δούλευε μέχρι κόφτη τον κινητήρα ο φίλος σου? Ο κινητήρας στρώνεται στις στροφές που δουλεύει και είναι φυσιολογικό αν δεν έχει δουλέψει ποτέ ψηλά να 'ψοφάει' σαν άστρωτος.
              Επίσης στα 180+ μεγάλο ρόλο παίζει ο άνεμος (που δύσκολα τον αντιλαμβάνεσαι).
              ...και βέβαια άλλο η καρότσα του 306!

              Κοίτα τον κινητήρα δεν τον έσκιζε κ δεν πρόλαβε καλά καλά να τον χαρεί γιατί όταν πέρασε το πρόγραμμα μετά από μια εβδομάδα τράκαρε.... Μπαίνω συχνά εθνική λες να έχει πάντα αέρα?? Πάντως ξέρω ότι τα 106 έχουν παραπάνω τελική κ βλέπω μερικά rallye στο youtube τα 220 τα πιάνουν χαλαρά... τι να πω....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                catalyst last edited by

                Διαβάζοντας τον τιτλο φαντάστηκα ότι θα κάνει stall κάπου στα 130. Παρ' όλα αυτά καταλαβαίνω και το πρόβλημα του να μην πιάνει πάνω από 200 το αυτοκίνητο κάποιου. Ούτε το δικό μου τα πιάνει κι αισθάνομαι άσχημα γι αυτό.

                Το σύμπτωμα που περιγράφετε (ανεβάζει εύκολα μέχρι τα 180, αλλά μετά πολύ αργά) οφείλεται συχνά στη συνεργασία κλιμάκωσης κιβωτίου / καμπύλης ισχύος κινητήρα: Η μέγιστη ισχύς του κινητήρα σας είναι περίπου στα 180, γιαυτό και ως εκεί ανεβάζει γρήγορα. Πιο ψηλά, η απαιτούμενη ισχύς για την υπερνίκηση των αντιστάσεων κίνησης συνεχίζει να αυξάνεται (και μάλιστα με την 3η δύναμη της ταχύτητας), ενώ η ισχύς του κινητήρα πέφτει. Αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο δεν μπορεί να πάει πολύ παραπάνω. Αν πράγματι αυτή είναι η εξήγηση και δεν υπάρχει κάποια άλλη παρενέργεια από τη μετατροπή, μπορείτε να δοκιμάσετε λίγο μακρύτερο σαζμάν (δύσκολο) ή λίγο μεγαλύτερες ρόδες (πιο εύκολο). Θα κερδίσετε λίγα χιλιόμετρα τελικής (σίγουρα δε θα πιάνει 250), αλλά θα χάσετε την επιτάχυνση που έχετε σε υψηλές ταχύτητες. Θα μπορούσα να το εξηγήσω καλύτερα με ένα απλό σχήμα, αλλά τώρα δεν έχω τη δυνατότητα.

                Τώρα το αν έχει νόημα όλη αυτή η συζήτηση είναι άλλο θέμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vaggelis_306 last edited by

                  Όντως τα 200χλμ είναι πολυτέλεια τέτοιες μέρες κ με 2 ευρώ τη βενζίνη αλλά εμείς οι νέοι έχουμε λίγο κόλλημα με τις τελικές μας... Το δικό μου το σασμάν είναι πιο κοντό από του 106?? Πάντως με 100 χλμ έχω 3000 στρ με 5η άρα??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    red_monster last edited by

                    Τα ποσά πιάνουν με ευκολία τα ράλι ;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • V
                      vaggelis_306 last edited by

                      Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                      Τα ποσά πιάνουν με ευκολία τα ράλι ;;

                      Κοίτα http://www.youtube.com/watch?v=Qb8D7iXIM4E
                      http://www.youtube.com/watch?v=CfqbjmTK ... re=related
                      http://www.youtube.com/watch?v=6y1zebGe ... re=related

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sv2 last edited by

                        Για χαλαρώστε.....200+ με τέτοια αυτοκίνητα? Εγώ ταξιδεύω με 140-170 και ας τελικιάζει στα 320+.........

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vaggelis_306 last edited by

                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                          Για χαλαρώστε.....200+ με τέτοια αυτοκίνητα? Εγώ ταξιδεύω με 140-170 και ας τελικιάζει στα 320+.........

                          Οκ ρε φίλε σου είπε κανένας τίποτα?? Ο καθένας κάνει ότι νομίζει σωστό... Κ γιατί τι έχουν ''αυτά'' τα αυτοκίνητα?? Μήπως δεν είναι αυτοκίνητα που τα δίνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ 200++ χλμ τελική????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ε δεν είναι και το καταλληλότερο αυτοκίνητο για 200αρες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mad_max_geo last edited by

                              Δεν ειναι μονο αυτο αλλα ενα 8v 306 με 75 αλογα γινεται να πιασει πανω απο 180 κοντερ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vaggelis_306 last edited by

                                Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
                                Δεν ειναι μονο αυτο αλλα ενα 8v 306 με 75 αλογα γινεται να πιασει πανω απο 180 κοντερ?

                                Με αυτό το μοτέρ όντως δε γίνεται άντε να πιάσεις 190 σε καμιά κατηφόρα αλλά η καρότσα του 306 αντέχει αρκετά χλμ παραπάνω όπως πχ το 306 gti με τους 167 ίππους το οποίο στα χαρτιά είχε τελική 220 χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Συμφωνώ με τον sv2 για την ταχύτητα, το αμάξι μπορεί να πιάνει 200+ αλλά είναι φτερό στον άνεμο. Κάτι να συμβεί θα χαθεί ο έλεγχος.

                                  Μήπως δεν φτάνει η βενζίνη στις μεγάλες ταχύτητες;
                                  Με τον μεγαλύτερο κινητήρα έβαλες και την αντλία/φίλτρα κλπ.;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    Ξαναρωταω το 16v ράλι πιάνει 220;;
                                    ΑΣΕ τι λεει το γιουτιουμπ..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:

                                      Για χαλαρώστε.....200+ με τέτοια αυτοκίνητα? Εγώ ταξιδεύω με 140-170 και ας τελικιάζει στα 320+.........

                                      Οκ ρε φίλε σου είπε κανένας τίποτα?? Ο καθένας κάνει ότι νομίζει σωστό... Κ γιατί τι έχουν ''αυτά'' τα αυτοκίνητα?? Μήπως δεν είναι αυτοκίνητα που τα δίνει ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ 200++ χλμ τελική????

                                      Κανείς πως δεν καταλαβαίνεις η έχεις θέμα ;
                                      Φρένα αλλαξες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        funkyreverend last edited by

                                        Την ταχύτητα τη μετράς με gps ή από το κοντέρ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasilisg6 last edited by

                                          Γιατί ρε φίλε δεν άλλαξες και το σασμαν μαζί με τον κινητήρα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            heras last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            Ξαναρωταω το 16v ράλι πιάνει 220;;
                                            ΑΣΕ τι λεει το γιουτιουμπ..

                                            205 τελικη εδινε το εργοστασιο παντως...πραγμα που ακουγεται πολυ λογικο για 120 αλογα...και μενα μου ακουγονται πολλα τα 220

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 1 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr