-
Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καπου εκει στα 80-90-100 χιλιομετρα οταν πατησω βαθεια το γκαζι με 4η ή 5η τρεμει ολο το αμαξι. Μολις το αφησω σταματαει το τρεμουλο. Κατι μου λεει οτι δεν ειναι απλα θεμα ζυγοσταθμισης,καθως προσφατα αλλαξα λαστιχα και ολες οι ζαντες περασαν απο ζυγοσταθμιση, επισης αν ηταν αυτο θα ετρεμε και με νεκρα, σωστα? Το αμαξι ειναι skoda favorit '93. Να βοηθησω λεγοντας τι εχει αλλαχτει στο εμπρος συστημα: Κρεμαγιερα καινουρια κομπλε με ακρομπαρα, αμορτισερ, βασεις θολων, μπαλακια ψαλιδιων, συνεμπλοκ ψαλιδιων, βασεις μηχανης. Σηκωνοντας το μονος μου με το γρυλο δεν παρατηρησα καποιο τζογο με το χερι στους εμπρος τροχους.
Καμια ιδεα πριν παω στο συνεργειο? -
Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καπου εκει στα 80-90-100 χιλιομετρα οταν πατησω βαθεια το γκαζι με 4η ή 5η τρεμει ολο το αμαξι. Μολις το αφησω σταματαει το τρεμουλο. Κατι μου λεει οτι δεν ειναι απλα θεμα ζυγοσταθμισης,καθως προσφατα αλλαξα λαστιχα και ολες οι ζαντες περασαν απο ζυγοσταθμιση, επισης αν ηταν αυτο θα ετρεμε και με νεκρα, σωστα? Το αμαξι ειναι skoda favorit '93. Να βοηθησω λεγοντας τι εχει αλλαχτει στο εμπρος συστημα: Κρεμαγιερα καινουρια κομπλε με ακρομπαρα, αμορτισερ, βασεις θολων, μπαλακια ψαλιδιων, συνεμπλοκ ψαλιδιων, βασεις μηχανης. Σηκωνοντας το μονος μου με το γρυλο δεν παρατηρησα καποιο τζογο με το χερι στους εμπρος τροχους.
Καμια ιδεα πριν παω στο συνεργειο? -
Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καπου εκει στα 80-90-100 χιλιομετρα οταν πατησω βαθεια το γκαζι με 4η ή 5η τρεμει ολο το αμαξι. Μολις το αφησω σταματαει το τρεμουλο. Κατι μου λεει οτι δεν ειναι απλα θεμα ζυγοσταθμισης,καθως προσφατα αλλαξα λαστιχα και ολες οι ζαντες περασαν απο ζυγοσταθμιση, επισης αν ηταν αυτο θα ετρεμε και με νεκρα, σωστα? Το αμαξι ειναι skoda favorit '93. Να βοηθησω λεγοντας τι εχει αλλαχτει στο εμπρος συστημα: Κρεμαγιερα καινουρια κομπλε με ακρομπαρα, αμορτισερ, βασεις θολων, μπαλακια ψαλιδιων, συνεμπλοκ ψαλιδιων, βασεις μηχανης. Σηκωνοντας το μονος μου με το γρυλο δεν παρατηρησα καποιο τζογο με το χερι στους εμπρος τροχους.
Καμια ιδεα πριν παω στο συνεργειο? -
Κάποιος μπιλιοφόρος δίπλα στο σαζμάν τα έχει παίξει.
-
Μήπως είναι και δίσκος αμπραγιαζ? Πατινάρει καθόλου?
-
Μου μυρίζει ημιαξόνιο. Όταν το σήκωσες και γυρισες την ρόδα με το χέρι άκουσες κανα περίεργο θόρυβο;
-
Οι ζάντες είναι οι εργοστασιακες η aftermarket. Εγω είχα το ίδιο τρέμουλο γιατι δεν με έβαλε δαχτυλίδια
Sent from my U20i using Tapatalk 2
-
Ζαντες εργοστασιακες. Συμπλεκτης καλος, δεν πατιναρει, αλλαγμενος πριν 1,5 χρονο.
Οταν γυριζεις την ροδα μπρος-πισω ακους ενα κλακ, σαν μποσικο απο μεσα απο το διαφορικο. Και μενα το μυαλο μου προς τα εκει παει,ημιαξονιο. Αυτο παει σετ ολο το ημιαξονιο ή αλλαζει μονο ο εσωτερικος μπιλιοφορος που κουμπωνει το διαφορικο?
-
cson και εμενα στο φαμπια μου ετρεμε ακριβως πανω απο τα 80 οταν παταγα γκαζι..αλλαξα πρωτα το ενα ημιαξονιο ελατωθηκε αρκετα το τρεμουλο και μολις αλλαξα και το αλλο εφυγε τελειως.
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
cson και εμενα στο φαμπια μου ετρεμε ακριβως πανω απο τα 80 οταν παταγα γκαζι..αλλαξα πρωτα το ενα ημιαξονιο ελατωθηκε αρκετα το τρεμουλο και μολις αλλαξα και το αλλο εφυγε τελειως.Είχες σκισμένες φυσούνες;
-
Όταν θα πας για ευθυγράμμιση ο μάστορας θα κοιτάξει το αμάξι από κάτω και θα σου πει. Όταν είχα πάει για ευθυγράμμιση το κοίταξε ο μάστορας από κάτω και με έστειλε και άλλαξα πολλά πράγματα και μετά μου έκανε ευθυγράμμιση. Όταν σου άλλαξαν το μπροστινό σύστημα δε σου είπαν να πας για ευθυγράμμιση; !!
-
@ alexeft
Οχι ποτε δεν εμεινε το αμαξι με σκισμενες φυσουνες μπιλιοφορων, παντα αλλαζονταν πριν διαλυθουν και βγαλουν γρασα.Ολο το εμπρος συστημα εχει αλλαχτει σταδιακα σε διαστημα 2 χρονων. Το ελεγχω πολυ τακτικα απο κατω. Και φυσικα πηγαινα μετα απο κρισημες αλλαγες για ευθυγραμιση.
-
Διαπιστωσα πως εχει λασκαρει το αντιβαρο του ημιαξονιου και εχω παραγγειλει το ανταλλακτικο. Λετε να εκανε αυτο ολη την δουλεια;;
-
ναι.Μπορεί. Σήκωσε το σε μια ράμπα με κάποιον πάνω να το επιταχύνει με 5η και πρόσεξε ποιο ημιαξόνιο τρέμει.
Τις μέρες που πέρασαν είχα μια Mercedes C180 που έλειπε μια βίδα από τις 3 του κεντρικού πίσω στο διαφορικό. Έτρεμε όλο το αμάξι. Είναι πολύ σημαντικό πράγμα η ζυγοστάθμιση. -
Φτιαχτηκε το αντιβαρο και το τρεμουλο συνεχιζει...μετα τα 120 σταματαει το τρεμουλο και περναει στο τιμονι ανεξαρτητα αν επιταχυνω.
Τρεμουλο κατα την επιταχυνση