Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρεμουλο κατα την επιταχυνση
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρεμουλο κατα την επιταχυνση
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    14
    9353
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cson last edited by

      Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καπου εκει στα 80-90-100 χιλιομετρα οταν πατησω βαθεια το γκαζι με 4η ή 5η τρεμει ολο το αμαξι. Μολις το αφησω σταματαει το τρεμουλο. Κατι μου λεει οτι δεν ειναι απλα θεμα ζυγοσταθμισης,καθως προσφατα αλλαξα λαστιχα και ολες οι ζαντες περασαν απο ζυγοσταθμιση, επισης αν ηταν αυτο θα ετρεμε και με νεκρα, σωστα? Το αμαξι ειναι skoda favorit '93. Να βοηθησω λεγοντας τι εχει αλλαχτει στο εμπρος συστημα: Κρεμαγιερα καινουρια κομπλε με ακρομπαρα, αμορτισερ, βασεις θολων, μπαλακια ψαλιδιων, συνεμπλοκ ψαλιδιων, βασεις μηχανης. Σηκωνοντας το μονος μου με το γρυλο δεν παρατηρησα καποιο τζογο με το χερι στους εμπρος τροχους.
      Καμια ιδεα πριν παω στο συνεργειο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        cson last edited by

        Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καπου εκει στα 80-90-100 χιλιομετρα οταν πατησω βαθεια το γκαζι με 4η ή 5η τρεμει ολο το αμαξι. Μολις το αφησω σταματαει το τρεμουλο. Κατι μου λεει οτι δεν ειναι απλα θεμα ζυγοσταθμισης,καθως προσφατα αλλαξα λαστιχα και ολες οι ζαντες περασαν απο ζυγοσταθμιση, επισης αν ηταν αυτο θα ετρεμε και με νεκρα, σωστα? Το αμαξι ειναι skoda favorit '93. Να βοηθησω λεγοντας τι εχει αλλαχτει στο εμπρος συστημα: Κρεμαγιερα καινουρια κομπλε με ακρομπαρα, αμορτισερ, βασεις θολων, μπαλακια ψαλιδιων, συνεμπλοκ ψαλιδιων, βασεις μηχανης. Σηκωνοντας το μονος μου με το γρυλο δεν παρατηρησα καποιο τζογο με το χερι στους εμπρος τροχους.
        Καμια ιδεα πριν παω στο συνεργειο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cson last edited by

          Το τελευταιο διαστημα εχω παρατηρησει οτι καπου εκει στα 80-90-100 χιλιομετρα οταν πατησω βαθεια το γκαζι με 4η ή 5η τρεμει ολο το αμαξι. Μολις το αφησω σταματαει το τρεμουλο. Κατι μου λεει οτι δεν ειναι απλα θεμα ζυγοσταθμισης,καθως προσφατα αλλαξα λαστιχα και ολες οι ζαντες περασαν απο ζυγοσταθμιση, επισης αν ηταν αυτο θα ετρεμε και με νεκρα, σωστα? Το αμαξι ειναι skoda favorit '93. Να βοηθησω λεγοντας τι εχει αλλαχτει στο εμπρος συστημα: Κρεμαγιερα καινουρια κομπλε με ακρομπαρα, αμορτισερ, βασεις θολων, μπαλακια ψαλιδιων, συνεμπλοκ ψαλιδιων, βασεις μηχανης. Σηκωνοντας το μονος μου με το γρυλο δεν παρατηρησα καποιο τζογο με το χερι στους εμπρος τροχους.
          Καμια ιδεα πριν παω στο συνεργειο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            alexeft last edited by

            Κάποιος μπιλιοφόρος δίπλα στο σαζμάν τα έχει παίξει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greek last edited by

              Μήπως είναι και δίσκος αμπραγιαζ? Πατινάρει καθόλου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mirage last edited by

                Μου μυρίζει ημιαξόνιο. Όταν το σήκωσες και γυρισες την ρόδα με το χέρι άκουσες κανα περίεργο θόρυβο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • B
                  black92s last edited by

                  Οι ζάντες είναι οι εργοστασιακες η aftermarket. Εγω είχα το ίδιο τρέμουλο γιατι δεν με έβαλε δαχτυλίδια

                  Sent from my U20i using Tapatalk 2

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    cson last edited by

                    Ζαντες εργοστασιακες. Συμπλεκτης καλος, δεν πατιναρει, αλλαγμενος πριν 1,5 χρονο.

                    Οταν γυριζεις την ροδα μπρος-πισω ακους ενα κλακ, σαν μποσικο απο μεσα απο το διαφορικο. Και μενα το μυαλο μου προς τα εκει παει,ημιαξονιο. Αυτο παει σετ ολο το ημιαξονιο ή αλλαζει μονο ο εσωτερικος μπιλιοφορος που κουμπωνει το διαφορικο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fabiawrc last edited by

                      cson και εμενα στο φαμπια μου ετρεμε ακριβως πανω απο τα 80 οταν παταγα γκαζι..αλλαξα πρωτα το ενα ημιαξονιο ελατωθηκε αρκετα το τρεμουλο και μολις αλλαξα και το αλλο εφυγε τελειως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
                        cson και εμενα στο φαμπια μου ετρεμε ακριβως πανω απο τα 80 οταν παταγα γκαζι..αλλαξα πρωτα το ενα ημιαξονιο ελατωθηκε αρκετα το τρεμουλο και μολις αλλαξα και το αλλο εφυγε τελειως.

                        Είχες σκισμένες φυσούνες;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panosft last edited by

                          Όταν θα πας για ευθυγράμμιση ο μάστορας θα κοιτάξει το αμάξι από κάτω και θα σου πει. Όταν είχα πάει για ευθυγράμμιση το κοίταξε ο μάστορας από κάτω και με έστειλε και άλλαξα πολλά πράγματα και μετά μου έκανε ευθυγράμμιση. Όταν σου άλλαξαν το μπροστινό σύστημα δε σου είπαν να πας για ευθυγράμμιση; !!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cson last edited by

                            @ alexeft
                            Οχι ποτε δεν εμεινε το αμαξι με σκισμενες φυσουνες μπιλιοφορων, παντα αλλαζονταν πριν διαλυθουν και βγαλουν γρασα.

                            @panosft

                            Ολο το εμπρος συστημα εχει αλλαχτει σταδιακα σε διαστημα 2 χρονων. Το ελεγχω πολυ τακτικα απο κατω. Και φυσικα πηγαινα μετα απο κρισημες αλλαγες για ευθυγραμιση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson last edited by

                              Διαπιστωσα πως εχει λασκαρει το αντιβαρο του ημιαξονιου και εχω παραγγειλει το ανταλλακτικο. Λετε να εκανε αυτο ολη την δουλεια;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                puntofato last edited by

                                ναι.Μπορεί. Σήκωσε το σε μια ράμπα με κάποιον πάνω να το επιταχύνει με 5η και πρόσεξε ποιο ημιαξόνιο τρέμει.
                                Τις μέρες που πέρασαν είχα μια Mercedes C180 που έλειπε μια βίδα από τις 3 του κεντρικού πίσω στο διαφορικό. Έτρεμε όλο το αμάξι. Είναι πολύ σημαντικό πράγμα η ζυγοστάθμιση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Φτιαχτηκε το αντιβαρο και το τρεμουλο συνεχιζει...μετα τα 120 σταματαει το τρεμουλο και περναει στο τιμονι ανεξαρτητα αν επιταχυνω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1 / 1
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr