-
Καλησπέρα σας. έχω το δίλλημα επιλογής ανάμεσα στα δυο αναφερόμενα. Αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι η οδική συμπεριφορά και η αξιοπιστία. Γνωρίζω τις διαφορές. Τα έχω δει και τα δύο λεπτομερώς.
Το ένα (clio) είναι κουκλί εσωτερικά, μου αρέσει πολύ, full extra, 6τάχυτο, καίει λίγο παραπάνω από το polo, έχει τέλη 99€,δεν έχει τεμπέλη και hill holder. Tο polo πιο ποιοτικό, στιβαρό θα έλεγα από κατασκευαστικής άποψης, start stop,hill holder, μηδενικά τέλη, το 5τάχυτο δε μπορώ να πω πως είναι μειονέκτημα καθώς το έχω οδηγήσει και οι μακριές σχετικά σχέσεις του δεν κρεμούν τον κινητήρα, δεν έχει bluetooth, αυτόματο κλιματισμό,αισθητήρα βροχής-φωτών. Σαφώς το clio είναι πιο γρήγορο. αλλά και το polo έχει κορυφαία αίσθηση οδήγησης. Το αυτοκίνητο που θέλω θα είναι για allaround χρήση, πόλη και ταξίδια. Τα ετήσια χιλιόμετρα θα είναι τουλάχιστον 23000.
θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την γνώμη σας για αυτά τα δύο μοντέλα. -
Καλησπέρα σας. έχω το δίλλημα επιλογής ανάμεσα στα δυο αναφερόμενα. Αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι η οδική συμπεριφορά και η αξιοπιστία. Γνωρίζω τις διαφορές. Τα έχω δει και τα δύο λεπτομερώς.
Το ένα (clio) είναι κουκλί εσωτερικά, μου αρέσει πολύ, full extra, 6τάχυτο, καίει λίγο παραπάνω από το polo, έχει τέλη 99€,δεν έχει τεμπέλη και hill holder. Tο polo πιο ποιοτικό, στιβαρό θα έλεγα από κατασκευαστικής άποψης, start stop,hill holder, μηδενικά τέλη, το 5τάχυτο δε μπορώ να πω πως είναι μειονέκτημα καθώς το έχω οδηγήσει και οι μακριές σχετικά σχέσεις του δεν κρεμούν τον κινητήρα, δεν έχει bluetooth, αυτόματο κλιματισμό,αισθητήρα βροχής-φωτών. Σαφώς το clio είναι πιο γρήγορο. αλλά και το polo έχει κορυφαία αίσθηση οδήγησης. Το αυτοκίνητο που θέλω θα είναι για allaround χρήση, πόλη και ταξίδια. Τα ετήσια χιλιόμετρα θα είναι τουλάχιστον 23000.
θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την γνώμη σας για αυτά τα δύο μοντέλα. -
Καλησπέρα σας. έχω το δίλλημα επιλογής ανάμεσα στα δυο αναφερόμενα. Αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι η οδική συμπεριφορά και η αξιοπιστία. Γνωρίζω τις διαφορές. Τα έχω δει και τα δύο λεπτομερώς.
Το ένα (clio) είναι κουκλί εσωτερικά, μου αρέσει πολύ, full extra, 6τάχυτο, καίει λίγο παραπάνω από το polo, έχει τέλη 99€,δεν έχει τεμπέλη και hill holder. Tο polo πιο ποιοτικό, στιβαρό θα έλεγα από κατασκευαστικής άποψης, start stop,hill holder, μηδενικά τέλη, το 5τάχυτο δε μπορώ να πω πως είναι μειονέκτημα καθώς το έχω οδηγήσει και οι μακριές σχετικά σχέσεις του δεν κρεμούν τον κινητήρα, δεν έχει bluetooth, αυτόματο κλιματισμό,αισθητήρα βροχής-φωτών. Σαφώς το clio είναι πιο γρήγορο. αλλά και το polo έχει κορυφαία αίσθηση οδήγησης. Το αυτοκίνητο που θέλω θα είναι για allaround χρήση, πόλη και ταξίδια. Τα ετήσια χιλιόμετρα θα είναι τουλάχιστον 23000.
θα εκτιμούσα ιδιαίτερα την γνώμη σας για αυτά τα δύο μοντέλα. -
Με κλειστα ματια το Clio 1.5 dci αλλιως μια νεα A class
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Με κλειστα ματια το Clio 1.5 dci αλλιως μια νεα A classΗ οποία όπως με πληροφόρησαν έχει δανειστεί τον κινητήρα του clio. Θα ξεφύγουμε όμως από το budget.
-
Το Polo είναι πιο αδύναμο, πιο ακριβό και με φτωχότερο εξοπλισμό...
Από την άλλη, το Clio έχει ήδη αλλάξει μοντέλο, χωρίς βέβαια να εφοδιάζεται ακόμη με τον '105άρη' dci και 6άρι κιβώτιο ...
Ανάμεσα στα δύο, μάλλον θα επέλεγα το Clio. -
Πολύ αξιόλογες προτασεις και τα 2 .Ο,τι και να πάρεις θα το ευχαριστηθείς .Για πες τιμές λίγο.Το clio 105 έχει γύρω στο 15άρι και το polo 1.6 tdi γύρω στα 16000 σωστά?Εγώ στο νήμα θα έλεγα clio.Το μόνο σπαστικό που αλλάζει άμεσα μοντέλο.Αλλά από την άλλη πιο δυνατό και γρήγορο,πολύ πιο καλά εξοπλισμένο,5 χρόνια εγγύηση και πιο σπορτίφ κράτημα.Το νέο clio θα το φέρουν αρχικά μόνο σαν 90άρι dci και σίγουρα πιο ακριβό από το τωρινό.Το polo υπερτερεί στα μηδενικά τέλη και στη χαμηλότερη κατανάλωση,πιο άνετη ανάρτηση,πιο καινούριο και με περισσότερο ίματζ-μεταπώληση στην Ελλάδα.Μήπως να κοιτούσες και το 208 1.6 hdi 92ps & το fiesta 1.6 tdci econetic 95ps με το facelift που έρχεται σε 2-3 μήνες ?
-
Aν μπορείς-θες να ανέβεις κατηγορία υπάρχουν και τα αξιολογότατα renault megane 1.5 dci 110ps progressive(17100) ,seat leon 1.6 tdi 105ps ecomotive(17300 και δώρο τα bi-xenon ),kia ceed 1.6 crdi 128ps uptown(17770).Και τα 3 με μηδενικά τέλη και τα πλεονεκτήματα της μεγαλύτερης κατηγορίας.
-
Το fiesta μου αρέσει πολύ. Είχα focus 1.8 mk1 επί 7ετία. Τα τελ δύο χρόνια φορούσε τον 2λ τον αμερικάνικο. 240.000χλμ έκανα κ το ευχαριστήθηκα. Δε θέλω όμως να πάω ξανά σε ford. Η οικογένεια έχει ήδη δυο ford. Επιπλέον, η αγορά πρόκειται να γίνει αμεσότατα, μέχρι τέλη Οκτ το αργότερο. Για peugeot - citroen ούτε να ακούω.
Με την τιμή του polo είμαι ήδη στην υπέρβαση. -
Αρα θα παίξεις μεταξύ των 2.Στο τελευταίο τεύχος του autocar έχει συγκριτικό του clio 105 dci-corsa 1.3 ecoflex όπου το κλιάκι νικά κατά κράτος.Το polo να ξες θέλει ανάρτηση άλλη,θα σου φανεί βάρκα μετά το foci 1 .Οδηγώ τακτικά το polo 1.2 tsi highline της θειας μου και μου φαίνεται πολύ μαλακό-πλαδαρό σε σχέση με το fiesta μου.Εχω οδηγήσει και clio 1.2 tce και μου φάνηκε καλύτερο από το polo.Αν και στο clio μου την έσπασε η πολύ ψηλή θέση οδήγησης που σου κακοφαίνεται αν είσαι πάνω από 1.80,όπως και ο υπερβολικά μαλακός συμπλέκτης.Πολύ γυναικείος ρε παιδάκι μου .
http://www.inews.gr/112/nees-times-kai- ... W-Polo.htm -
μετά το focusaki πίστεψέ με όλα μου φαίνονται βάρκες, ακόμα και η mito. με αμορτισερ από st, αντιστρεπτικές hr και σινεμπλοκ powerflex. όμως μεγαλώνουμε και θέλουμε 5πορτα, με 'οικογενειακού' τύπου αναρτήσεις. Με πιάνεις έτσι?
-
Ο χρήστης emmatis έγραψε:
μετά το focusaki πίστεψέ με όλα μου φαίνονται βάρκες, ακόμα και η mito. με αμορτισερ από st, αντιστρεπτικές hr και σινεμπλοκ powerflex. όμως μεγαλώνουμε και θέλουμε 5πορτα, με 'οικογενειακού' τύπου αναρτήσεις. Με πιάνεις έτσι?απολύτως
-
Polo comfortline 1.6 15574?????? Καλά με κούφανες τώρα. Είσαι απίστευτός!
-
Ο χρήστης emmatis έγραψε:
μετά το focusaki πίστεψέ με όλα μου φαίνονται βάρκες, ακόμα και η mito. με αμορτισερ από st, αντιστρεπτικές hr και σινεμπλοκ powerflex. όμως μεγαλώνουμε και θέλουμε 5πορτα, με 'οικογενειακού' τύπου αναρτήσεις. Με πιάνεις έτσι?Ε τοτε ξεχνα το πολο, ειναι το πιο βαρκα γυαλο αμαξι της κατηγοριας!
-
το καινουργιο κλιο πότε έρχεται?
-
Σ' έναν μήνα (όπως λένε τουλάχιστον οι αντιπρόσωποι) έρχονται στις εκθέσεις, αλλά οι κανονικές παραδόσεις είναι χλωμό να προλάβουν τη λήξη της απόσυρσης...
-
Μέσα Νοέμβρη τα πρώτα εκθεσιακά.
-
Ο χρήστης emmatis έγραψε:
μετά το focusaki πίστεψέ με όλα μου φαίνονται βάρκες, ακόμα και η mito. με αμορτισερ από st, αντιστρεπτικές hr και σινεμπλοκ powerflex. όμως μεγαλώνουμε και θέλουμε 5πορτα, με 'οικογενειακού' τύπου αναρτήσεις. Με πιάνεις έτσι?Για πες για αυτό και άσε τα μπρίκια...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
μετά το focusaki πίστεψέ με όλα μου φαίνονται βάρκες, ακόμα και η mito. με αμορτισερ από st, αντιστρεπτικές hr και σινεμπλοκ powerflex. όμως μεγαλώνουμε και θέλουμε 5πορτα, με 'οικογενειακού' τύπου αναρτήσεις. Με πιάνεις έτσι?
Για πες για αυτό και άσε τα μπρίκια...
Τα σινεμπλόκ powerflex σε ικανοποίησαν ή παρά είναι υπερβολή και κάνουν το αμάξι κούτσουρο ?
-
ήμουν οριακά. βασικά την πλήρωναν τα αμορτισέρ. αυτό που με έσωσε σχετικά ήταν 16ρες αλλά με μεγαλύτερο προφίλ και γλίτωσα το πολύ κοπάνημα. Εκεί που εντυπωσιάστηκα πάντως, ήταν με την αντιστρεπτική hr. οι στροφές είχαν γίνει ευθείες.
clio dci 105 ή polo tdi 1.6???