-
Ήγγικεν η ώρα και το 16ο ράλι Κορίνθου,που, αν και κουτσουρεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων ετοιμάζεται να δώσει το παρόν ,στο 48ο πρωτάθλημα ράλι.
Στις 14 Οκτωβρίου ε.ε. στο Λουτράκι κάποια στιγμή το πρωι θα δοθεί η εκκίνηση και μετά από 80 χλμ εκ των οποίων οι ειδικές θα είναι 60 χλμ, θα τερματίσει στην ίδια περιοχή. Η ειδική είναι μία, μήκους 20 χλμ, επαναλαμβανόμενη 3 φορές, είναι ταχύτατη και συναρπαστική και περισσότερες λεπτομέρεις θα αναρτήσει ο Γιάννης Εγγλέζος ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΑΛΑ Κορινθίας. Απο αυτά που ξέρω, σας ανακοινώνω ότι ο αγώνας θα γίνει με κανονισμό και παράβολο ράλι σπρίντ, η ειδική θα είναι η ακροπολική 'Αγ. Θεόδωροι', με μία αστεία διαφορά 200 μέτρων και σας παρακαλώ προσωπικά για την ταχύτητα στις αναγνωρίσεις σας, γιατί σε τμήμα της ειδικής δουλεύω με αυτοκίνητα και με ποδήλατα. Κανονίστε σας παρακαλώ να μη βγεί κανένας σας με 1000, τουλάχιστον στο τμήμα της ειδικής μέχρι την Παναγία Πράθι, γιατί οι πελάτες μου έρχονται να διασκεδάσουν και δεν θα επιτρέψω να τους τρομοκρατήσετε.
Καλό αγώνα και καλή διασκέδαση!
Σας περιμένουμε
Λάμπης Κουρτέσης -
Ήγγικεν η ώρα και το 16ο ράλι Κορίνθου,που, αν και κουτσουρεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων ετοιμάζεται να δώσει το παρόν ,στο 48ο πρωτάθλημα ράλι.
Στις 14 Οκτωβρίου ε.ε. στο Λουτράκι κάποια στιγμή το πρωι θα δοθεί η εκκίνηση και μετά από 80 χλμ εκ των οποίων οι ειδικές θα είναι 60 χλμ, θα τερματίσει στην ίδια περιοχή. Η ειδική είναι μία, μήκους 20 χλμ, επαναλαμβανόμενη 3 φορές, είναι ταχύτατη και συναρπαστική και περισσότερες λεπτομέρεις θα αναρτήσει ο Γιάννης Εγγλέζος ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΑΛΑ Κορινθίας. Απο αυτά που ξέρω, σας ανακοινώνω ότι ο αγώνας θα γίνει με κανονισμό και παράβολο ράλι σπρίντ, η ειδική θα είναι η ακροπολική 'Αγ. Θεόδωροι', με μία αστεία διαφορά 200 μέτρων και σας παρακαλώ προσωπικά για την ταχύτητα στις αναγνωρίσεις σας, γιατί σε τμήμα της ειδικής δουλεύω με αυτοκίνητα και με ποδήλατα. Κανονίστε σας παρακαλώ να μη βγεί κανένας σας με 1000, τουλάχιστον στο τμήμα της ειδικής μέχρι την Παναγία Πράθι, γιατί οι πελάτες μου έρχονται να διασκεδάσουν και δεν θα επιτρέψω να τους τρομοκρατήσετε.
Καλό αγώνα και καλή διασκέδαση!
Σας περιμένουμε
Λάμπης Κουρτέσης -
Ήγγικεν η ώρα και το 16ο ράλι Κορίνθου,που, αν και κουτσουρεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων ετοιμάζεται να δώσει το παρόν ,στο 48ο πρωτάθλημα ράλι.
Στις 14 Οκτωβρίου ε.ε. στο Λουτράκι κάποια στιγμή το πρωι θα δοθεί η εκκίνηση και μετά από 80 χλμ εκ των οποίων οι ειδικές θα είναι 60 χλμ, θα τερματίσει στην ίδια περιοχή. Η ειδική είναι μία, μήκους 20 χλμ, επαναλαμβανόμενη 3 φορές, είναι ταχύτατη και συναρπαστική και περισσότερες λεπτομέρεις θα αναρτήσει ο Γιάννης Εγγλέζος ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΑΛΑ Κορινθίας. Απο αυτά που ξέρω, σας ανακοινώνω ότι ο αγώνας θα γίνει με κανονισμό και παράβολο ράλι σπρίντ, η ειδική θα είναι η ακροπολική 'Αγ. Θεόδωροι', με μία αστεία διαφορά 200 μέτρων και σας παρακαλώ προσωπικά για την ταχύτητα στις αναγνωρίσεις σας, γιατί σε τμήμα της ειδικής δουλεύω με αυτοκίνητα και με ποδήλατα. Κανονίστε σας παρακαλώ να μη βγεί κανένας σας με 1000, τουλάχιστον στο τμήμα της ειδικής μέχρι την Παναγία Πράθι, γιατί οι πελάτες μου έρχονται να διασκεδάσουν και δεν θα επιτρέψω να τους τρομοκρατήσετε.
Καλό αγώνα και καλή διασκέδαση!
Σας περιμένουμε
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Ήγγικεν η ώρα και το 16ο ράλι Κορίνθου,που, αν και κουτσουρεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων ετοιμάζεται να δώσει το παρόν ,στο 48ο πρωτάθλημα ράλι.
Στις 14 Οκτωβρίου ε.ε. στο Λουτράκι κάποια στιγμή το πρωι θα δοθεί η εκκίνηση και μετά από 80 χλμ εκ των οποίων οι ειδικές θα είναι 60 χλμ, θα τερματίσει στην ίδια περιοχή. Η ειδική είναι μία, μήκους 20 χλμ, επαναλαμβανόμενη 3 φορές, είναι ταχύτατη και συναρπαστική και περισσότερες λεπτομέρεις θα αναρτήσει ο Γιάννης Εγγλέζος ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΑΛΑ Κορινθίας. Απο αυτά που ξέρω, σας ανακοινώνω ότι ο αγώνας θα γίνει με κανονισμό και παράβολο ράλι σπρίντ, η ειδική θα είναι η ακροπολική 'Αγ. Θεόδωροι', με μία αστεία διαφορά 200 μέτρων και σας παρακαλώ προσωπικά για την ταχύτητα στις αναγνωρίσεις σας, γιατί σε τμήμα της ειδικής δουλεύω με αυτοκίνητα και με ποδήλατα. Κανονίστε σας παρακαλώ να μη βγεί κανένας σας με 1000, τουλάχιστον στο τμήμα της ειδικής μέχρι την Παναγία Πράθι, γιατί οι πελάτες μου έρχονται να διασκεδάσουν και δεν θα επιτρέψω να τους τρομοκρατήσετε.
Καλό αγώνα και καλή διασκέδαση!
Σας περιμένουμε
Λάμπης ΚουρτέσηςΒρε Λαμπη,
Για να μην ενοχλησουν τους πελατες σου, δεν πρεπει να πηγαινουν με 1000 ???
Μην τρελλαθουμε κι'ολας.
Και εισαι και αγωνιζομενος.Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Ήγγικεν η ώρα και το 16ο ράλι Κορίνθου,που, αν και κουτσουρεμένο λόγω οικονομικών προβλημάτων ετοιμάζεται να δώσει το παρόν ,στο 48ο πρωτάθλημα ράλι.
Στις 14 Οκτωβρίου ε.ε. στο Λουτράκι κάποια στιγμή το πρωι θα δοθεί η εκκίνηση και μετά από 80 χλμ εκ των οποίων οι ειδικές θα είναι 60 χλμ, θα τερματίσει στην ίδια περιοχή. Η ειδική είναι μία, μήκους 20 χλμ, επαναλαμβανόμενη 3 φορές, είναι ταχύτατη και συναρπαστική και περισσότερες λεπτομέρεις θα αναρτήσει ο Γιάννης Εγγλέζος ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της ΑΛΑ Κορινθίας. Απο αυτά που ξέρω, σας ανακοινώνω ότι ο αγώνας θα γίνει με κανονισμό και παράβολο ράλι σπρίντ, η ειδική θα είναι η ακροπολική 'Αγ. Θεόδωροι', με μία αστεία διαφορά 200 μέτρων και σας παρακαλώ προσωπικά για την ταχύτητα στις αναγνωρίσεις σας, γιατί σε τμήμα της ειδικής δουλεύω με αυτοκίνητα και με ποδήλατα. Κανονίστε σας παρακαλώ να μη βγεί κανένας σας με 1000, τουλάχιστον στο τμήμα της ειδικής μέχρι την Παναγία Πράθι, γιατί οι πελάτες μου έρχονται να διασκεδάσουν και δεν θα επιτρέψω να τους τρομοκρατήσετε.
Καλό αγώνα και καλή διασκέδαση!
Σας περιμένουμε
Λάμπης ΚουρτέσηςΒρε Λαμπη,
Για να μην ενοχλησουν τους πελατες σου, δεν πρεπει να πηγαινουν με 1000 ???
Μην τρελλαθουμε κι'ολας.
Και εισαι και αγωνιζομενος.Φιλικα,
'el-em'
Αφού η αρχή του σπορ δεν αχολέιται με την ταχύτητα στις 'αναγνωρίσεις' (και με την απαράδεκτα μεγάλη διάρκειά της), δεν μένει παρά να πω ότι φοβάμαι για τους πελάτες μου, μήπως φιλοτιμηθεί κανένας και πάει σιγά, αφού από την Παναγία Πράθι (10ο περίπου χλμ της ΕΔ) κατεβαίνουμε προς το Λουτράκι με ποδήλατα (ανάποδα την ΕΔ) και από το 4,2 χλμ μέχρι το 6 χλμ , ανεβοκατεβαίνουμε με αυτοκίνητα.
Άρα;
Ας τρελαθούμε και είμαι και αγωνιζόμενος.Φιλικά
Λάμπης Κουρτέσης -
Συμμετοχές
Α/Α Αρ. Συμ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΩΝ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΜ/ΚΛ
1 1 ΚΥΡΚΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΠΟΛΥΖΩΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
2 2 Ι.ΚΤΕΟ ΚΟΜΒΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ ΝΙΩΡΑΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΑΚΑΛΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ SUBARU IMPREZA N12 N4
3 3 JETOIL RALLY TEAM AΘΑΝΑΣΟΥΛΑΣ ΛΑΜΠΡΟΣ ΖΑΚΧΑΙΟΣ ΝΙΚΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
4 4 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΣΠΑΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΓΚΟΤΟΒΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ SUBARU IMPREZA SPEC-C N4
5 5 EKO RACING TEAM ΨΥΛΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΝΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI EVO X N4
6 6 ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ MITSUBISHI EVO VI A/8
7 7 ΚΛΟΥΒΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΛΑΧΟΓΕΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ MITSUBISHI EVO IX N4
8 8 ΧΑΛΚΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΜΑΧΑΙΡΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ MITSUBISHI EVO VIII N4
9 9 ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΟ ΣΩΜΑ ΖΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ SUBARU IMPREZA WRX (N12) N4
10 10 ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ ΠΑΝΟΣ ΜΟΥΖΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ SUBARU IMPREZA WRX Sti N4
11 11 ΣΟΥΡΛΗΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ MITSUBISHI EVO IX N4
12 12 'SIMETRA' ΠΑΛΛΑΣ ΤΟΛΗΣ MITSUBISHI EVO IX N4
13 14 ΑΡΜΕΥΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑ'Ι'ΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MITSUBISHI EVO X N4
14 15 HALIVELAKIS RON RACING TEAM (HRRT) ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ ΕΛΕΝΗ MITSUBISHI EVO VIII A/8
15 16 ΠΕΠΠΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΧΤΙΔΑΣ ΜΑΝΟΣ MITSUISHI EVO IX N4
16 17 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΘΕΟΔΩΡΑΚΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΣΗΜΩΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ SKODA OCTAVIA N4
17 18 ΑΛΑΜΑΠ ΤΕΑΜ ΓΑΖΕΤΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΦΑΣΚΙΩΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ OPEL CORSA S 1600 A/7
18 19 ΛΟΥΚΑΚΗΣ-ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ ΟΕ ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΑΚΡΑΤΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ PEUGEOT 206 Kit Car A/6
19 20 EKO RACING TEAM ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΟΣ PEUGEOT 206 Kit Car A/6
20 21 ΑΡΜΥΡΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ FORD ESCORT RS 2000 EE/11
21 22 ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ FORD ESCORT RS 2000 EE/11
22 23 ΒΕΛΑΝΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΛΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ FORD ESCORT RS 1600 2/C3
23 24 ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΑΡΥΦΑΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ FORD ESCORT RS 2000 2/C3
24 25 ΣΤΑΦΥΛΟΠΑΤΗΣ ΜΑΡΙΟΣ ΧΑΤΖΗΡΗΓΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ FORD ESCORT RS 1600 2/C3
25 26 ΜΑΝΔΡΟΥΚΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΤΣΑΔAΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ PORSCHE 911 RSR 3/D4
26 27 Α.Λ.Α.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ FORD ESCORT RS 2000 3/D3
27 28 Α.Λ.Α.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΟΙΜΕΝΙΔΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ FORD ESCORT RS 2000 3/D3
28 29 ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΖΗΡΙΑΣ ΓΙΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΟΤΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ HYUNDAI ACCENT EA/6
29 30 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΕΝΤΥ ΔΡΙΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΡΑΣΟΥΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ RENAULT CLIO A/7
30 31 ART OF SPEED ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΤΣΑΜΠΟΥΛΑΣ ΦΩΤΗΣ TOYOTA COROLLA EA/6
31 32 ΚΑΒΒΑΔΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ PEUGEOT 206 A/6
32 33 ΚΟΛΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΗΤΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓ/ΤΑ TOYOTA COROLLA AE 111 EA/6
33 34 ΚΑΡΥΔΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΡΚΟΥΛΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ OPEL CORSA A/6
34 35 Α.Λ.Α.ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ VW POLO A/6
35 36 ΔΑΡΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ BMW 2002 Ti 1/B4
36 37 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ BMW E21 EE/11
37 38 ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ TOYOTA COROLLA EA/6
38 39 Α Ο Λ Α Π ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ ΠΙΣΙΜΑΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ TOYOTA YARIS A/5
39 40 ΜΑΥΡΟΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΕΧΑΓΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ PEUGEOT 206 A/5
40 41 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΧΑ'Ι'ΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΡΟΥΤΖΟΣ ΝΙΚΟΣ TOYOTA YARIS A/5
41 42 ΚΟΝΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΖΟΓΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ TOYOTA YARIS A/5
42 43 ΑΓΓΕΛΕΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ TOYOTA YARIS A/5
43 44 ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΜΑΛΟΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ TOYOTA YARIS A/5
44 45 Α Ο Λ Α Π ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΔΙΠΛΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ TOYOTA YARIS A/5
45 46 Α Ο Λ Α Π ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΝΟΥΤΣΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ YARIS A/5
46 47 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ ΛΑΜΠΗΣ ΡΑΒΑΝΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ NISSAN MICRA Kit Car E/A5
47 48 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΤΣΑΜΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΙΝΤΖΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΣ TOYOTA YARIS A/5
48 49 ΤΣΕΛΙΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ CITROEN SAXO VTS A/6
49 50 ΚΑΛΥΒΑΣ ΛΑΖΑΡΟΣ ΨΑΡΑΚΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ TOYOTA STARLET 3/D1
50 51 ΚΑΡΟΥΖΟΣ TOYOTA COROLLA AE86 EA/6
51 52 ΠΕΤΤΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΣΙΦΑΚΗ ΑΣΙΑ TOYOTA COROLLA KE30 2/C2
52 53 Α.Λ.Α.ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑΣ ΦΑΝΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΝΙΚΟΣ TOYOTA COROLLA ΑΕ11 EA/6
53 54 ΞΕΦΤΕΡΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΑΤΑΚΙΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ OPEL KADETT 1/B2 -
Για μια φορα τον χρονο, 4-5 ημερες(?) δοκιμαστικων σε αγωνα Πανελληνιου πρωταθληματος, θα πρεπει οι αγωνιζομενοι να πανε 'σιγα', μην ενοχλησουν 'πελατες'? Μηπως να ακυρωθουν και τα δοκιμαστικα, και στην τελικη να γινει Regularity κιολας?
Εχουμε ξεφυγει εντελως...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για μια φορα τον χρονο, 4-5 ημερες(?) δοκιμαστικων σε αγωνα Πανελληνιου πρωταθληματος, θα πρεπει οι αγωνιζομενοι να πανε 'σιγα', μην ενοχλησουν 'πελατες'? Μηπως να ακυρωθουν και τα δοκιμαστικα, και στην τελικη να γινει Regularity κιολας?Εχουμε ξεφυγει εντελως...
Στους αγώνες ράλλυ και σπριντ δεν υπάρχουν 'δοκιμαστικά'. Όποιος κάνει 'δοκιμαστικά' κανονικά τρώει ποινή σεβαστού μεγέθους. Στα ράλλυ υπάρχουν μόνο αναγνωρίσεις όπου το αυτοκίνητο κινείται εντός του ΚΟΚ. Αυτό το παραβιάζουν σχεδόν όλοι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να γινόμαστε προκλητικοί και να απαιτούμε, δημοσίως μάλιστα, να μην ενοχλούνται οι άλλοι όταν εμείς παραβιάζουμε νόμους και κανονισμούς.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Για μια φορα τον χρονο, 4-5 ημερες(?) δοκιμαστικων σε αγωνα Πανελληνιου πρωταθληματος, θα πρεπει οι αγωνιζομενοι να πανε 'σιγα', μην ενοχλησουν 'πελατες'? Μηπως να ακυρωθουν και τα δοκιμαστικα, και στην τελικη να γινει Regularity κιολας?
Εχουμε ξεφυγει εντελως...
Στους αγώνες ράλλυ και σπριντ δεν υπάρχουν 'δοκιμαστικά'. Όποιος κάνει 'δοκιμαστικά' κανονικά τρώει ποινή σεβαστού μεγέθους. Στα ράλλυ υπάρχουν μόνο αναγνωρίσεις όπου το αυτοκίνητο κινείται εντός του ΚΟΚ. Αυτό το παραβιάζουν σχεδόν όλοι, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να γινόμαστε προκλητικοί και να απαιτούμε, δημοσίως μάλιστα, να μην ενοχλούνται οι άλλοι όταν εμείς παραβιάζουμε νόμους και κανονισμούς.
To ραλλυ Κορινθου, ειναι ή δεν ειναι αναγνωρισμενος αγωνας Πανελληνιου πρωταθληματος?
Λιγες μερες πριν τον αγωνα, τοποθετουνται ή οχι οι σχετικες ενδειξεις που υποδηλωνουν οτι θα πραγματοποιηθει
αγωνας στην σχετικη διαδρομη?
Εφοσον σε επιπεδο διοργανωσης υπαρχει η καταλληλη προετοιμασια, ενημερωση, ενδειξεις/σημανσεις, για αυτες τις 4-5ημερες 'ταλαιπωριας', τα υπολοιπα θυμιζουν παραπονα δηθεν οικολογων για την προστασια της χλωριδας και πανιδας...P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
Αλλα ξεχασα, τουλαχιστον αυτον τον αγωνα, τον αναγνωριζουν και τον σεβονται ακομα και οι πετρες... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To ραλλυ Κορινθου, ειναι ή δεν ειναι αναγνωρισμενος αγωνας Πανελληνιου πρωταθληματος?
Λιγες μερες πριν τον αγωνα, τοποθετουνται ή οχι οι σχετικες ενδειξεις που υποδηλωνουν οτι θα πραγματοποιηθει
αγωνας στην σχετικη διαδρομη?
Εφοσον σε επιπεδο διοργανωσης υπαρχει η καταλληλη προετοιμασια, ενημερωση, ενδειξεις/σημανσεις, για αυτες τις 4-5ημερες 'ταλαιπωριας', τα υπολοιπα θυμιζουν παραπονα δηθεν οικολογων για την προστασια της χλωριδας και πανιδας...P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
Αλλα ξεχασα, τουλαχιστον αυτον τον αγωνα, τον αναγνωριζουν και τον σεβονται ακομα και οι πετρες...Σου συνιστώ να μπεις στο site της ΟΜΑΕ, http://www.omae-epa.gr/ και να διαβάσεις προσεκτικά τους κανονισμούς. Αυτά που γράφεις δείχνουν ότι δεν τους έχεις διαβάσει ποτέ.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
To ραλλυ Κορινθου, ειναι ή δεν ειναι αναγνωρισμενος αγωνας Πανελληνιου πρωταθληματος?
Λιγες μερες πριν τον αγωνα, τοποθετουνται ή οχι οι σχετικες ενδειξεις που υποδηλωνουν οτι θα πραγματοποιηθει
αγωνας στην σχετικη διαδρομη?
Εφοσον σε επιπεδο διοργανωσης υπαρχει η καταλληλη προετοιμασια, ενημερωση, ενδειξεις/σημανσεις, για αυτες τις 4-5ημερες 'ταλαιπωριας', τα υπολοιπα θυμιζουν παραπονα δηθεν οικολογων για την προστασια της χλωριδας και πανιδας...P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
Αλλα ξεχασα, τουλαχιστον αυτον τον αγωνα, τον αναγνωριζουν και τον σεβονται ακομα και οι πετρες...Σου συνιστώ να μπεις στο site της ΟΜΑΕ, http://www.omae-epa.gr/ και να διαβάσεις προσεκτικά τους κανονισμούς. Αυτά που γράφεις δείχνουν ότι δεν τους έχεις διαβάσει ποτέ.
Δυστυχως αποδεικνυεται ποσο ΑΡΠΑ-ΚΟΛΛΑ και προχειροφτιαγμενος ειναι ο κανονισμος, που αφορα τα Ελληνικα Ραλλυ.
Οχι μονο ειναι πασιφανες οτι ενα ΓΕΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ του αποτελει γρηγορο 'ξεπατικωμα' των κανονισμων της FIA για τους αγωνες του WRC, αλλα ειδικοτερα -οπως συνηθως σε αρκετους κανονισμους- φερει κενα και αστοχιες...Παραθετω ενα αποσπασμα:
16.2 ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
16.2.1 Τονίζεται ιδιαίτερα ότι οι αναγνωρίσεις δεν είναι δοκιμές. Όλοι οι κανόνες του ΚΟΚ της χώρας που διεξάγεται ο αγώνας πρέπει να ακολουθούνται, και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα των άλλων οδηγών που χρησιμοποιούν τους δρόμους.Kαταρχας τα υπογεγραμμενα, εχουν διαγραφει, στο αρχικο κειμενο κανονισμων, φυσικα αφου ξεπατικωθηκαν απο τους κανονισμους της FIA...
Οι παρακατω αναφορες σε bold αποτελουν...παγκοσμια πρωτοτυπια σε αγωνες ραλλυ οταν στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο, τιθεται ρητα και ξεκαθαρα ενα οριο ταχυτητας απο τον οργανωτη, το οποιο και πραγματι πρεπει να τηρειται, αλλιως υπαρχουν τσουχτερα προστιμα.
Κατα τα αλλα, σε ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, για τις οποιες και ουσιαστικα αναφερομαι, για ποιο Κ.Ο.Κ ακριβως μιλαμε?
Υπαρχει καποια σημανση?Αληθεια, στο Ραλλυ Ακροπολις, τι ισχυει τελικα? Βγαινουν διαφοροι Επαγγελματιες/κατοικοι που μενουν σε περιοχες που περνανε οι Ε.Δ, και κανουν εκκληση για να περνανε οι αγωνιζομενοι σιγα, λιγες μερες πριν τον αγωνα?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
Αληθεια, στο Ραλλυ Ακροπολις, τι ισχυει τελικα? Βγαινουν διαφοροι Επαγγελματιες/κατοικοι που μενουν σε περιοχες που περνανε οι Ε.Δ, και κανουν εκκληση για να περνανε οι αγωνιζομενοι σιγα, λιγες μερες πριν τον αγωνα?
Στο Ακροπολις, τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι εφοδιασμενα με speed tracker, μια συσκευη που καταγραφει την ταχυτητα του αυτοκινητου καθ'ολη την διαρκεια των αναγνωρισεων και κανεις δεν τολμα να ξεπερασει το οριο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
Αληθεια, στο Ραλλυ Ακροπολις, τι ισχυει τελικα? Βγαινουν διαφοροι Επαγγελματιες/κατοικοι που μενουν σε περιοχες που περνανε οι Ε.Δ, και κανουν εκκληση για να περνανε οι αγωνιζομενοι σιγα, λιγες μερες πριν τον αγωνα?
Στο Ακροπολις, τα περισσοτερα αυτοκινητα ειναι εφοδιασμενα με speed tracker, μια συσκευη που καταγραφει την ταχυτητα του αυτοκινητου καθ'ολη την διαρκεια των αναγνωρισεων και κανεις δεν τολμα να ξεπερασει το οριο.
Φιλικα,
'el-em'
Το οποίο, νομίζω, όπου δεν αναφέρεται κάτι διαφορετικό από τον ΚΟΚ, είναι στα 70 χλμ/ώρα......
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Κατα τα αλλα, σε ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, για τις οποιες και ουσιαστικα αναφερομαι, για ποιο Κ.Ο.Κ ακριβως μιλαμε?
Υπαρχει καποια σημανση?Βάσει του νέου ΚΟΚ, όταν δεν υπάρχει σήμανση το όριο ταχύτητας για ΙΧ εκτός πόλης είναι τα 90, εξωφρενικά υψηλό βέβαια για μια Ε.Δ. όπως το Λουτράκι.
Όμως υπάρχει το βασικό άρθρο του ΚΟΚ που παραβιάζεται από όλους ανεξαιρέτως, ειδικά στο χώμα. Το άρθρο αυτό είναι από τα πρώτα-πρώτα του ΚΟΚ και είναι το εξής:- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας. O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo
Σχεδόν όλα τα ατυχήματα που έχουν συμβεί στις αναγνωρίσεις έχουν συμβεί λόγω υπερ-παραβίασης αυτού του άρθρου. Με απλά ελληνικά, κάποιος μαλάκας θεωρεί όλο το δρόμο δικό του.
- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας. O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
To ραλλυ Κορινθου, ειναι ή δεν ειναι αναγνωρισμενος αγωνας Πανελληνιου πρωταθληματος?
Λιγες μερες πριν τον αγωνα, τοποθετουνται ή οχι οι σχετικες ενδειξεις που υποδηλωνουν οτι θα πραγματοποιηθει
αγωνας στην σχετικη διαδρομη?
Εφοσον σε επιπεδο διοργανωσης υπαρχει η καταλληλη προετοιμασια, ενημερωση, ενδειξεις/σημανσεις, για αυτες τις 4-5ημερες 'ταλαιπωριας', τα υπολοιπα θυμιζουν παραπονα δηθεν οικολογων για την προστασια της χλωριδας και πανιδας...P.S Στο ΡΑΛΛΥ Ακροπολις, στις δοκιμες λιγες μερες πριν τον αγωνα με τα μουλαρια, βγηκε κανεις να πει να πανε σιγα?
Αλλα ξεχασα, τουλαχιστον αυτον τον αγωνα, τον αναγνωριζουν και τον σεβονται ακομα και οι πετρες...Σου συνιστώ να μπεις στο site της ΟΜΑΕ, http://www.omae-epa.gr/ και να διαβάσεις προσεκτικά τους κανονισμούς. Αυτά που γράφεις δείχνουν ότι δεν τους έχεις διαβάσει ποτέ.
Δυστυχως αποδεικνυεται ποσο ΑΡΠΑ-ΚΟΛΛΑ και προχειροφτιαγμενος ειναι ο κανονισμος, που αφορα τα Ελληνικα Ραλλυ.
Οχι μονο ειναι πασιφανες οτι ενα ΓΕΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ του αποτελει γρηγορο 'ξεπατικωμα' των κανονισμων της FIA για τους αγωνες του WRC, αλλα ειδικοτερα -οπως συνηθως σε αρκετους κανονισμους- φερει κενα και αστοχιες...Παραθετω ενα αποσπασμα:
16.2 ΣΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΝ
16.2.1 Τονίζεται ιδιαίτερα ότι οι αναγνωρίσεις δεν είναι δοκιμές. Όλοι οι κανόνες του ΚΟΚ της χώρας που διεξάγεται ο αγώνας πρέπει να ακολουθούνται, και πρέπει να γίνονται σεβαστά τα δικαιώματα των άλλων οδηγών που χρησιμοποιούν τους δρόμους.Kαταρχας τα υπογεγραμμενα, εχουν διαγραφει, στο αρχικο κειμενο κανονισμων, φυσικα αφου ξεπατικωθηκαν απο τους κανονισμους της FIA...
Οι παρακατω αναφορες σε bold αποτελουν...παγκοσμια πρωτοτυπια σε αγωνες ραλλυ οταν στον υπολοιπο πολιτισμενο κοσμο, τιθεται ρητα και ξεκαθαρα ενα οριο ταχυτητας απο τον οργανωτη, το οποιο και πραγματι πρεπει να τηρειται, αλλιως υπαρχουν τσουχτερα προστιμα.
Κατα τα αλλα, σε ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, για τις οποιες και ουσιαστικα αναφερομαι, για ποιο Κ.Ο.Κ ακριβως μιλαμε?
Υπαρχει καποια σημανση?Αληθεια, στο Ραλλυ Ακροπολις, τι ισχυει τελικα? Βγαινουν διαφοροι Επαγγελματιες/κατοικοι που μενουν σε περιοχες που περνανε οι Ε.Δ, και κανουν εκκληση για να περνανε οι αγωνιζομενοι σιγα, λιγες μερες πριν τον αγωνα?
Eίσαι παντελώς λάθος και καλό θα ήταν να μην επιμένεις.
Κατ' αρχάς από πού και ως πού δεν ισχύει ο ΚΟΚ σε χωμάτινους δρόμους; Θες να μας πεις οτι μπορεί να πάει κανείς με κατοστάρες νόμιμα και να εκμεταλλεύεται ΟΛΟ το πλάτος του δρόμου (ακόμα και σε τυφλά σημεία) νόμιμα; Δε νομίζω... αν έχεις οποιεσδήποτε αμφιβολίες μπορείς να ρωτήσεις και σε αστυνομία/υπουργείο συγκοινωνιών, όπου θες τέλος πάντων.Ο κύριος Κουρτέσης έθιξε ένα θέμα που έχει συζητηθεί πάρα πολλές φορές εδώ μέσα: της ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ συμπεριφοράς μεγάλου αριθμού (για να μην πω της πλειοψηφίας) των αγωνιζομενων, οι οποίοι νομίζουν οτι επειδή θα κλεισει ο δρόμος τις μέρες του αγώνα, τους ανήκει όλες τις προηγούμενες. Ε newsflash λοιπόν: δεν τους ανήκει! Όπως είναι ξεκάθαρο εδώ και χρόνια οι δοκιμές έπαψαν να λέγονται 'δοκιμές', με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό και ονομάζονται πια 'αναγνωρίσεις', δηλαδή ένα διάβασμα του δρόμου, με χρήση του ΚΟΚ και αντίστοιχο σεβασμό στους άλλους χρήστες. Πράγμα που ουδέποτε τηρήθηκε ουσιαστικά και αυτό έχει φέρει πολλά δεινά στον χώρο των αγώνων, από ατυχήματα με ντόπιους χρήστες του δρόμου που απλά πήγαιναν στη δουλειά τους, μέχρι και άρνηση των τοπικών κοινωνιών να δεχτούν αγώνες στα μέρη τους, επειδή μόνο αναστάτωση τους φέρνουν η συμπεριφορά οδηγών και θεατών (ας μην τους βγάλουμε και αυτούς και τα σκουπίδια τους απέξω).
Και δικαίως διαμαρτύρεται ο κύριος Κουρτέσης σαν επιχειρηματίας -αν θες τη γνώμη μου- εκτός από τις ενστάσεις που έχει και σαν άνθρωπος των αγώνων. Kανείς επιχειρηματίας δε θέλει να δυσφημείται η επιχείρησή του εξαιτίας κάποιον ανεγκέφαλων παρτάκηδων, όπως επίσης κανέναν που θέλει να χρησιμοποιήσει τις παροχές του κου Κουρτέση δεν τον απασχολεί αν μετά από μια-δυο βδομάδες θα γινει εκεί αγώνας. Αυτός πάει να κάνει το χόμπι του σε έναν υποτίθεται ΑΝΟΙΧΤΟ δρόμο, χωρίς την έγνοια οτι κάποιος θα του εμφανιστεί με όσα φάντης μπαστούνι στο apex μιας τυφλής στροφής.
Στην τελική θα έπρεπε να γνωρίζεις οτι το ράλλυ δεν ειναι αγώνας ταχύτητας για να απομνημονεύεις και το παραμικρό χαλίκι της διαδρομής και να βάζεις σημάδια για τα φρένα και το turn-in (true story και από πολύ γνωστά πληρώματα). Ειναι κάτι το μεταβλητό, που θέλει φαντασία και σωστό γράψιμο-διάβασμα του δρόμου μεν, όχι όμως αντιγραφή αυτών που κάναμε στις δοκιμές.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Κατα τα αλλα, σε ΧΩΜΑΤΙΝΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, για τις οποιες και ουσιαστικα αναφερομαι, για ποιο Κ.Ο.Κ ακριβως μιλαμε?
Υπαρχει καποια σημανση?Βάσει του νέου ΚΟΚ, όταν δεν υπάρχει σήμανση το όριο ταχύτητας για ΙΧ εκτός πόλης είναι τα 90, εξωφρενικά υψηλό βέβαια για μια Ε.Δ. όπως το Λουτράκι.
Όμως υπάρχει το βασικό άρθρο του ΚΟΚ που παραβιάζεται από όλους ανεξαιρέτως, ειδικά στο χώμα. Το άρθρο αυτό είναι από τα πρώτα-πρώτα του ΚΟΚ και είναι το εξής:- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας. O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo
Σχεδόν όλα τα ατυχήματα που έχουν συμβεί στις αναγνωρίσεις έχουν συμβεί λόγω υπερ-παραβίασης αυτού του άρθρου. Με απλά ελληνικά, κάποιος μ@λ@κ@ς θεωρεί όλο το δρόμο δικό του.
Aυτος ο συνδυασμος καταρχας αποδυκνυει καταρχας ποσο προχειροφτιαγμενοι και με κενα, ειναι οι κανονισμοι, για τους Ελληνικους αγωνες...
Επιπλεον, ακομα και εαν τελικα καποια πληρωματα στις αναγνωριστικες, τηρουν τους παραπανω κανονισμους, -να κινουνται δηλαδη στο δεξι κομματι της χωματινης αναγνωριστικης- με το οριο των 90km/h στην προκειμενη, ειναι δυνατον στα σοβαρα, να πιστευει κανεις, οτι εαν επιλεξουν να βρισκονται εκεινη την χρονικη στιγμη πολιτες που να κινουνται με ποδηλατα, αυτοκινητα, αγροτικα, και δεν ξερω και εγω τι αλλο , οτι ΔΕΝ θα προκυψει προβλημα/ενοχληση/ατυχημα?
Αυτο ειναι το προβλημα δηλαδη, που δεν κινουνται στο δεξι κομματι της χωματινης, -οταν εστω, λεω εγω να τηρουν ΟΛΟΙ το οριο των 90km/h- για να καταλαβω , γιατι μου φαινεται θα ξεχασουμε και αυτα τα λιγα που ξερουμε...Εγω θα πω με απλα Ελληνικα, οτι καποιοι ΑΣΧΕΤΟΙ δυστυχως, εμπλεκονται στα διαδικαστικα/κανονισμους Ελληνικων αγωνων ραλλυ, χωρις να εχουν ΙΔΕΑ, ΠΩΣ ειναι να συμμετεχει κανεις σε εναν συγχρονο αγωνα ραλλυ, οπως στην υπολοιπη πολιτισμενη Ευρωπη, αλλα και γενικοτερα, με ΠΟΙΕΣ προυποθεσεις πρεπει να δημιουργουνται οι κανονισμοι που τον διεπουν.
- Στo oδικό δίκτυo της Χώρας ισχύει η δεξιά κατεύθυνση κυκλoφoρίας. O oδηγός κάθε oχήματoς υπoχρεoύται, τηρoυμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παράγραφος 1 και 17 παράγραφος 6 τoυ παρόντoς Kώδικα, να oδηγεί τo όχημά τoυ πλησίoν τoυ δεξιoύ άκρoυ τoυ oδoστρώματoς και αν ακόμη oλόκληρo τo oδόστρωμα είναι ελεύθερo
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Στις 26 Ιανουαρίου 2012 επισήμαινα τις αλλαγές των κανονισμών για το επίμαχο ζήτημαΟπότε το όριο είναι 70, χαμηλότερο από του ΚΟΚ.
Το συγκεκριμένο θέμα είναι από τα πιο 'αγαπημένα' προς συζήτηση και καλό είναι να τελειώνει. Οι λόγοι που είναι 'αγαπημένο' είναι
- Η σωματική ακεραιότητα ανθρώπων
- Η ακεραιότητα περιουσιών
- Η ίδια η ύπαρξη του σπορ σε κάποιες περιοχές και, ίσως, ακόμα και πιο γενικά. Είναι πράγματα που έχουν γραφτεί πολλές φορές, αλλά μάλλον πρέπει να ξαναγραφτούν: Εκτός του ότι λόγω 'αναγνωρίσεων' έχουμε χάσει αρκετές Ε.Δ. στην Αττική, υπάρχει το παράδειγμα της Γαλλίας όπου παραλίγο να απαγορευτούν ΟΛΑ τα ράλλυ εξαιτίας των 'αναγνωρίσεων'. Είχε ξεκινήσει συζήτηση για ολική απαγόρευση του σπορ, η οποία έχει αποφευχθεί μόνον επειδή θεσπίστηκαν πολύ αυστηροί κανονισμοί, επειδή υπάρχει η οικονομική δυνατότητα και η θέληση στις λέσχες να επιτηρούν την τήρηση αυτών των κανονισμών και επειδή σε κάθε αγώνα υπάρχουν ραντάρ που δίνουν μεγάλο χρηματικό πρόστιμο και ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα ακόμα και αν πας με 5 χαω πάνω από το όριο. Σύμφωνα με αυτό που μας είπαν στην αφετηρία της Ριτσώνας, (θα το επιβεβαιώσει ο el-em) ήδη ο αστυνομικός διευθυντής Χαλκίδας απείλησε με παύση του αγώνα αν δεν τηρούνται τα όρια ταχύτητας στις απλές. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς θέλουν να μη ξαναδούν Ριτσώνα, εγώ όχι.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Στις 26 Ιανουαρίου 2012 επισήμαινα τις αλλαγές των κανονισμών για το επίμαχο ζήτημα
Οπότε το όριο είναι 70, χαμηλότερο από του ΚΟΚ.
Που ακριβως αναγραφεται το οριο αυτο? Στο link δεν αναφερεται καπου...
Το συγκεκριμένο θέμα είναι από τα πιο 'αγαπημένα' προς συζήτηση και καλό είναι να τελειώνει. Οι λόγοι που είναι 'αγαπημένο' είναι
- Η σωματική ακεραιότητα ανθρώπων
- Η ακεραιότητα περιουσιών
- Η ίδια η ύπαρξη του σπορ σε κάποιες περιοχές και, ίσως, ακόμα και πιο γενικά. Είναι πράγματα που έχουν γραφτεί πολλές φορές, αλλά μάλλον πρέπει να ξαναγραφτούν: Εκτός του ότι λόγω 'αναγνωρίσεων' έχουμε χάσει αρκετές Ε.Δ. στην Αττική, υπάρχει το παράδειγμα της Γαλλίας όπου παραλίγο να απαγορευτούν ΟΛΑ τα ράλλυ εξαιτίας των 'αναγνωρίσεων'. Είχε ξεκινήσει συζήτηση για ολική απαγόρευση του σπορ, η οποία έχει αποφευχθεί μόνον επειδή θεσπίστηκαν πολύ αυστηροί κανονισμοί, επειδή υπάρχει η οικονομική δυνατότητα και η θέληση στις λέσχες να επιτηρούν την τήρηση αυτών των κανονισμών και επειδή σε κάθε αγώνα υπάρχουν ραντάρ που δίνουν μεγάλο χρηματικό πρόστιμο και ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα ακόμα και αν πας με 5 χαω πάνω από το όριο. Σύμφωνα με αυτό που μας είπαν στην αφετηρία της Ριτσώνας, (θα το επιβεβαιώσει ο el-em) ήδη ο αστυνομικός διευθυντής Χαλκίδας απείλησε με παύση του αγώνα αν δεν τηρούνται τα όρια ταχύτητας στις απλές. Δεν ξέρω πόσοι από εσάς θέλουν να μη ξαναδούν Ριτσώνα, εγώ όχι.
-
Αυτο προσπαθω να πω απο προηγουμενο ποστ. Δεν προστατευεται η σωματικη ακεραιοτητα ανθρωπων, ακομα και με το να διασφαλιστει, οτι οι αγωνιζομενοι θα κινουνται στο δεξι κομματι της χωματινης διαδρομης. Οταν κινεισαι με 70-90km/h, ΣΕ ΧΩΜΑ και κυκλοφορουν παραλληλα ποδηλατα, αυτοκινητα, αγροτικα, καποια στιγμη, θα υπαρξει απο προβλημα εως ατυχημα...
-
Αυτο θα πρεπει να το κοιταξει σοβαρα η οργανωτικη αρχη, και σε συνενοηση με τους κατοικους/επαγγελματιες στην συγκεκριμενη περιοχη, να δημιουργησει/τοποθετησει καποια προστατευτικα κιγκλιδωματα και επιπροσθετη σημανση...
-
Ας τα καταργησουμε ολα λοιπον...Ποναει κεφαλι, κοψει κεφαλι. Τα ημιμετρα ειναι αυτα που προκαλουν προβληματα, ατυχηματα, και τις σχετικες ενοχλησεις, και οι συγκεκριμενοι 'αυστηροι κανονισμοι' επιτεινουν αντι να διορθωνουν τα κακως κειμενα, μερους των κανονισμων...
Δεν μπορεις να πηγαινεις 'κυρια' σε αναγνωριστικη, και μετα να θεωρειται οτι συμμετεχεις σε αγωνα Ραλλυ Πανελληνιου πρωταθληματος. Ας το κανουν Regularity να μεινουν ολοι ησυχοι.
Δεν ξερω για την Ριτσωνα, αλλα εδω εχουμε μια -Ακροπολικη- ΕΙΔΙΚΗ διαδρομη επαναλαμβανομενη τρεις φορες, ή κανω λαθος?
Ειναι το ιδιο πραγμα?Πρεπει καποια στιγμη, εαν και οσοι ενδιαφερονται πραγματικα για το σπορ, μετα απο συνενοηση και με τον εκαστοτε τοπικο 'αρχοντα' , εαν υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη στην περιοχη, να ΚΛΕΙΝΕΙ εντελως η -χωματινη κυριως- ειδικη για δοκιμαστικα, για 2-3ημερες, ειδαλλως, να επιλεγεται ενα χρονικο 'παραθυρο' στην διαρκεια της ημερας, για 4-5 ημερες, οπου θα μπορουν οι αγωνιζομενοι να πραγματοποιουν τα δοκιμαστικα τους, με ασφαλεια, χωρις αγχος και τυψεις.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν μπορεις να πηγαινεις 'κυρια' σε αναγνωριστικη, και μετα να θεωρειται οτι συμμετεχεις σε αγωνα Ραλλυ Πανελληνιου πρωταθληματος. Ας το κανουν Regularity να μεινουν ολοι ησυχοι.
Says who? Πλάκα μας κάνεις; Καταλαβαίνεις τι σημαίνει 'αναγνώριση' και ποια η διαφορά της από τις 'δοκιμές';
Δεν ξερω για την Ριτσωνα, αλλα εδω εχουμε μια -Ακροπολικη- ΕΙΔΙΚΗ διαδρομη επαναλαμβανομενη τρεις φορες, ή κανω λαθος?
Ειναι το ιδιο πραγμα?Και γιατί ειναι διαφορετικό πράγμα δηλαδή;
Πρεπει καποια στιγμη, εαν και οσοι ενδιαφερονται πραγματικα για το σπορ, μετα απο συνενοηση και με τον εκαστοτε τοπικο 'αρχοντα' , εαν υπαρχει εναλλακτικη διαδρομη στην περιοχη, να ΚΛΕΙΝΕΙ εντελως η -χωματινη κυριως- ειδικη για δοκιμαστικα, για 2-3ημερες, ειδαλλως, να επιλεγεται ενα χρονικο 'παραθυρο' στην διαρκεια της ημερας, για 4-5 ημερες, οπου θα μπορουν οι αγωνιζομενοι να πραγματοποιουν τα δοκιμαστικα τους, με ασφαλεια, χωρις αγχος και τυψεις.
Και ξανα, ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ! Έχεις υπόψη σου οτι μιλάμε για δημόσιους δρόμους από τους οποίους πηγαινουν ΚΑΝΟΝΙΚΑ στις δουλειές τους οι άνθρωποι, είτε αυτές λέγονται χωράφια, είτε μαντριά, είτε δεν ξέρω γω τι άλλο;
16ο ΡΑΛΙ ΚΟΡΙΝΘΟΥ