-
Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.
Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.
Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.
Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.
Σας ευχαριστω πολυ.
Νικος
-
Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.
Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.
Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.
Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.
Σας ευχαριστω πολυ.
Νικος
-
Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.
Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.
Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.
Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.
Σας ευχαριστω πολυ.
Νικος
-
5 χρόνια έχεις check engine και εσύ στα παπάκια σου??? Σε συνεργείο δεν το έχεις πάει 5 χρόνια?
-
αισθητηρα λ και βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου
-
Μπορεί σε αυτό το διάστημα να έβγαλε κι άλλο πρόβλημα αλλά αφού ήταν ήδη αναμένο το λαμπάκι δέν το πήρες χαμπάρι. Γι αυτό καλό είναι να βρίσκουμε άμεσα το πρόβλημα και να το διορθώνουμε.
-
Φαίνεται ότι μπαίνει σε safe mode (με μειωμένη απόδοση κλπ). Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για αυτό και νομίζω καιρός είναι να το ψάξεις και να βρεις άκρη... άκου 5 χρόνια....
Ένας λόγος πχ εκτός από αισθητήρες, σπινθήρα, έγχυση κλπ μπορεί να είναι χαμηλή στάθμη λαδιών...
Ίσως πρέπει να αλλάξεις και μηχανικό. Εκτός αν αυτός σου έλεγε κι εσύ απέφευγες... -
Ο χρήστης xidous έγραψε:
Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.
Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.
Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.
Σας ευχαριστω πολυ.
Νικος
Φίλε Νίκο, μετά από 5 χρόνια με αυτό το πρόβλημα, ίσως δεν είναι τα μόνα που θα αντιμετωπίσεις και θα χρειαστεί να αλλάξεις. (έλεγχος και ίσως αλλαγή 2 αισθητήρων στην καλύτερη περίπτωση αν το είχες κυνηγήσει από την αρχή)
Αλήθεια, διάβασες τι λέει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου ότι πρέπει να κάνεις με το που ανάψει το chech engine?
ΥΓ: Άκου ρε φίλε...5 χρόνια με αυτό το πρόβλημα και ΤΡΕΧΕΙΣ κι από πάνω.
-
Ξέρω και κάποιον που έχει ένα Golf Gti που του έχει ανάψει το λαμπάκι 2 χρόνια και ο μηχανικός του λέει να μην δίνει σημασία γιατί δεν είναι κρίσιμο!! Στα κόκκινα λαμπάκια να φοβάται του είπε. Τώρα επι του πρακτέου, το λαμπάκι μπορεί να ανάβει απο πολλά, πιο πάνω έχει αναφερθεί η λύση σου μάλλον. Μιά άλλη πιθανότητα είναι να υπάρχει και δεύτερη βλάβη, πχ. βραχυκυκλώνει η πιπα-πολλαπλασιαστής και γι΄αυτό πέφτουν οι στροφές. Νομίζω ότι σίγουρα ανάβει από αισθητήρα λ πλέον και ίσως από καταλύτη με αυτά που έχει τραβήξει τόσα χρόνια.
-
Ο χρήστης blibliki έγραψε:
Στα κόκκινα λαμπάκια να φοβάται του είπε.Σωστός! Μόλις δέσει το χειρόφρενο και ανάψει το κόκκινο λαμπάκι σφαίρα στο συνεργείο Ωραίος μηχανικός.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Στα κόκκινα λαμπάκια να φοβάται του είπε.
Σωστός! Μόλις δέσει το χειρόφρενο και ανάψει το κόκκινο λαμπάκι σφαίρα στο συνεργείο Ωραίος μηχανικός.
Ωραίος!! θα του το πω μπάς και βάλει μυαλό και αλλάξει.
-
Ο ίδιος μηχανικός είναι;
Audi A3 - προβλημα