Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Audi A3 - προβλημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Audi A3 - προβλημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    11
    972
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xidous last edited by

      Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.

      Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.

      Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.

      Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.

      Σας ευχαριστω πολυ.

      Νικος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xidous last edited by

        Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.

        Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.

        Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.

        Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.

        Σας ευχαριστω πολυ.

        Νικος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xidous last edited by

          Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.

          Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.

          Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.

          Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.

          Σας ευχαριστω πολυ.

          Νικος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            5 χρόνια έχεις check engine και εσύ στα παπάκια σου??? Σε συνεργείο δεν το έχεις πάει 5 χρόνια?

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              r200 last edited by

              αισθητηρα λ και βαλβιδα θερμοκρασιας ψυκτικου υγρου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Μπορεί σε αυτό το διάστημα να έβγαλε κι άλλο πρόβλημα αλλά αφού ήταν ήδη αναμένο το λαμπάκι δέν το πήρες χαμπάρι. Γι αυτό καλό είναι να βρίσκουμε άμεσα το πρόβλημα και να το διορθώνουμε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Φαίνεται ότι μπαίνει σε safe mode (με μειωμένη απόδοση κλπ). Υπάρχουν πάρα πολλοί λόγοι για αυτό και νομίζω καιρός είναι να το ψάξεις και να βρεις άκρη... άκου 5 χρόνια....
                  Ένας λόγος πχ εκτός από αισθητήρες, σπινθήρα, έγχυση κλπ μπορεί να είναι χαμηλή στάθμη λαδιών...
                  Ίσως πρέπει να αλλάξεις και μηχανικό. Εκτός αν αυτός σου έλεγε κι εσύ απέφευγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kavoyras last edited by

                    Ο χρήστης xidous έγραψε:
                    Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την βοηθεια οσων απο εσας μπορειτε και εχτετε λιγο χρονο να την δωσετε.

                    Εχω ενα audi a3 του 2001, 1600 κυβικα. Εδω και 5 χρονια μου εχει αναψει το λαμπακι του κινητιρα στο καντραν αλλα δεν ειχα κανενα απολυτος προβλημα. Τον τελευταιο ενα χρονο, το αμαξι μου ριχνει τις στροφες και ρεταρει πολλες φορες. Ειμαι π.χ στην εθνικη με 180 και σιγα σιγα πεφτη η ταχυτητα και οι στροφες χωρις να αφηνω το γκαζι. Μετα σταματαω στα δυοδια και οταν ξεκιναω δεν ανεβαζει στροφες πανω απο τις 4000 και γενικα κανει πολλες διακοπες εκεινη την ωρα.

                    Εχω αλλαξει μπουζι, μπουζοκαλωδια, αντλια βενζινης αλλα το προβλημα το ιδιο. Στον εγκεφαλο εβγαλε 2 βλαβες. Η μια λεει φτωχο μυγμα κινητηρα και η δευτερη κατι για τον αισθητιρα στα πυρακια.

                    Πειτε καμια γνωμη γιατι δεν ξερω απο μηχανικα γενικα και τα συνεργεια μου λενε το καθενα ο,τι θελουν.

                    Σας ευχαριστω πολυ.

                    Νικος

                    Φίλε Νίκο, μετά από 5 χρόνια με αυτό το πρόβλημα, ίσως δεν είναι τα μόνα που θα αντιμετωπίσεις και θα χρειαστεί να αλλάξεις. (έλεγχος και ίσως αλλαγή 2 αισθητήρων στην καλύτερη περίπτωση αν το είχες κυνηγήσει από την αρχή)

                    Αλήθεια, διάβασες τι λέει το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου ότι πρέπει να κάνεις με το που ανάψει το chech engine?

                    ΥΓ: Άκου ρε φίλε...5 χρόνια με αυτό το πρόβλημα και ΤΡΕΧΕΙΣ κι από πάνω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      blibliki last edited by

                      Ξέρω και κάποιον που έχει ένα Golf Gti που του έχει ανάψει το λαμπάκι 2 χρόνια και ο μηχανικός του λέει να μην δίνει σημασία γιατί δεν είναι κρίσιμο!! Στα κόκκινα λαμπάκια να φοβάται του είπε. Τώρα επι του πρακτέου, το λαμπάκι μπορεί να ανάβει απο πολλά, πιο πάνω έχει αναφερθεί η λύση σου μάλλον. Μιά άλλη πιθανότητα είναι να υπάρχει και δεύτερη βλάβη, πχ. βραχυκυκλώνει η πιπα-πολλαπλασιαστής και γι΄αυτό πέφτουν οι στροφές. Νομίζω ότι σίγουρα ανάβει από αισθητήρα λ πλέον και ίσως από καταλύτη με αυτά που έχει τραβήξει τόσα χρόνια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        giorgosvet last edited by

                        Ο χρήστης blibliki έγραψε:
                        Στα κόκκινα λαμπάκια να φοβάται του είπε.

                        Σωστός! Μόλις δέσει το χειρόφρενο και ανάψει το κόκκινο λαμπάκι σφαίρα στο συνεργείο Ωραίος μηχανικός.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blibliki last edited by

                          Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:

                          Στα κόκκινα λαμπάκια να φοβάται του είπε.

                          Σωστός! Μόλις δέσει το χειρόφρενο και ανάψει το κόκκινο λαμπάκι σφαίρα στο συνεργείο Ωραίος μηχανικός.

                          Ωραίος!! θα του το πω μπάς και βάλει μυαλό και αλλάξει.
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο ίδιος μηχανικός είναι;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr