-
Καλησπέρα σε όλους.
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα... -
Καλησπέρα σε όλους.
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα... -
Καλησπέρα σε όλους.
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα... -
Τιμή Εργοστασίου (= Τιμή CIF) περιλαμβανομένων τυχόν έξτρα εξοπλισμού κτλ. + Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης + Τέλος πολυτελείας (αν υπάρχει) (ή μήπως περιλαμβάνεται στο ΕΤΤ, δεν είμαι σίγουρος) = Τιμή αντιπροσώπου
Τιμή αντιπροσώπου + Κέρδος αντιπροσώπου = Τιμή έμπορου
Τιμή έμπορου + Μεταφορικά + Διάφορα κόστη (πχ. PDI) + Κέρδος έμπορου + ΦΠΑ = Τελική τιμή πώλησης
Τελική τιμή πώλησης + Πινακίδες + Ασφάλεια = Τελική τιμή
Προφανώς τα κέρδη μπορούν να είναι διαφορετικά (χώρια που επηρεάζουν το ΦΠΑ) άρα και η τιμή μπορεί να είναι διαφορετική για αυτοκίνητα με ίδια αρχική τιμή CIF.
-
Άρα λοιπόν τα ζητούμενα είναι το κέρδος εμπόρου και το κέρδος αντιπροσώπου...Με τί κέρδος παίζουν αυτοί οι δύο???
-
Ο έμπορος από 300 εως 1.000 euro για αυτοκίνητα μέχρι μικρομεσαία κατηγορία. Και δεν είναι σταθερό πάντα.
Μπορεί ας πούμε η κεντρική αντιπροσώπευση να πει έγώ ρίχνω διαφήμιση αλλά οι έμποροι μικρότερη προμήθεια πχ γιατί αυξάνει το κόστος αποθήκευσης.
Στο κόστος του αυτοκίνητου για την αντιπροσωπεία τη κεντρική μπαίνουν κ πολλά πράγματα που δεν μπορούμε να φανταστούμε. Πχ κόστος διαφήμισης ανα αυτοκίνητο, κόστος αποθήκευσης ανα αυτοκίνητο, κόστος άδειας έγκρισης ανά αυτοκίνητο και πολλά άλλα. Οπότε δεν είναι πάντα σταθερή η τιμή που παίρνει ο έμπορος από τα κεντρικά. Οπότε μπορεί ο ένας να έχει αυτοκίνητο μιας φουρνιάς ο άλλος άλλης φουρνιάς οπότε υπάρχει η μικρή απόκλιση.
Από εκεί και πέρα κάποιες διαφοροποιήσεις είναι και ανά έμπορο και ανα περιοχή. Πχ κάποιες κεντρικές αντιπροσωπέυσεις χρεώνουν τη μεταφορά του αυτοκίνητου στον έμπορο. Αλλοι έμποροι μπορεί να το χρεώνουν και άλλοι όχι. Και το κόστος μεταφοράς ποικίλει. Για Αθήνα πχ μπορεί να είναι 30 euro για Εβρο 250. Αλλοι μπορεί να μη σου χρεώσουν τα τέλη ή το κόστος πινακίδων ή και τα 2. Και κάποιοι φυσικά μπορεί να κόβουν και από τη προμήθειά τους για να σπρώξουν πιο εύκολα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης jpk chios έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.
Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα...Ειχα παρει μια προσφορα απο Μερσεντες παλαιοτερα και ο τροπος που δουλευουν απο οτι καταλαβα ειναι:
Εχει δηλωθει μια αξια προ φορων στο τελωνεια και βαση αυτης βγαινουν οι φοροι. Η αξια αυτη εναι για το βασικο αυτοκινητο και επισης για τα εξτρα. Καθε εξτρα εχει τιμομολογηθει ξεχωριστα. Πανω σε αυτες τις αξιες υπολογιζονται τελη ταξινομησης και ΦΠΑ και ειναι σταθερα ποσα για συγκεκριμενο εξοπλισμο. Στην αξια προ φορων για το αυτοκινητο και καθε εξτρα μπορουν να σου κανουν εκπτωση οσο θελουν αν το αυτοκινητο βρισκεται ηδη στην ελλαδα. Σε καθε περιπτωση οι φοροι παραμενουν σταθεροι δηλ δεν μειωνονται αφου μετα την εκπτωση το τιμολογιο προ φορων ειναι μικροτερο. Μετα προσθετουν πινακηδες τελη παραδοσης και κυκλοφοριας και εχεις την τελικη αξια. Ο λογος που μπορουν να κανουν εκπτωση στην τιμη προ φορων ειναι γιατι αυτη περιλαμβανει ενα τεραστιο συνηθως περιθωριο κερδους.
Ο αντπροσωπος πληρωνεται απο την Μερσεντες ενα μικρο ποσο για καθε αμαξι που πουλαει και στο τελος καθε μηνα ενα επιπλεον ποσο αν πιασει τους στοχους που εχουν τεθει. Πχ σε αντιπροσωπειες του εξωτερικου πρεπει να πουλωντε 100 αυτοκινητα το μηνα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Τιμή Εργοστασίου (= Τιμή CIF) περιλαμβανομένων τυχόν έξτρα εξοπλισμού κτλ. + Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης + Τέλος πολυτελείας (αν υπάρχει) (ή μήπως περιλαμβάνεται στο ΕΤΤ, δεν είμαι σίγουρος) = Τιμή αντιπροσώπουΤιμή αντιπροσώπου + Κέρδος αντιπροσώπου = Τιμή έμπορου
Τιμή έμπορου + Μεταφορικά + Διάφορα κόστη (πχ. PDI) + Κέρδος έμπορου + ΦΠΑ = Τελική τιμή πώλησης
Τελική τιμή πώλησης + Πινακίδες + Ασφάλεια = Τελική τιμή
Προφανώς τα κέρδη μπορούν να είναι διαφορετικά (χώρια που επηρεάζουν το ΦΠΑ) άρα και η τιμή μπορεί να είναι διαφορετική για αυτοκίνητα με ίδια αρχική τιμή CIF.
Οταν ειχα παρει την προσφορα απο την μερσεντες ειχα υπολογησει ολους τους φορους σαν ποσοστα πανω στην αξια που εβγανε απο το συστημα και ταιριαζαν 100% οπως τα περιγραφω παραπανω.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΗ ΕΚΤΕΛΟΝΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ