Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΗ ΕΚΤΕΛΟΝΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΗ ΕΚΤΕΛΟΝΙΣΜΕΝΩΝ ΝΕΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    7
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jpk-chios last edited by

      Καλησπέρα σε όλους.
      Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jpk-chios last edited by

        Καλησπέρα σε όλους.
        Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jpk-chios last edited by

          Καλησπέρα σε όλους.
          Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Τιμή Εργοστασίου (= Τιμή CIF) περιλαμβανομένων τυχόν έξτρα εξοπλισμού κτλ. + Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης + Τέλος πολυτελείας (αν υπάρχει) (ή μήπως περιλαμβάνεται στο ΕΤΤ, δεν είμαι σίγουρος) = Τιμή αντιπροσώπου

            Τιμή αντιπροσώπου + Κέρδος αντιπροσώπου = Τιμή έμπορου

            Τιμή έμπορου + Μεταφορικά + Διάφορα κόστη (πχ. PDI) + Κέρδος έμπορου + ΦΠΑ = Τελική τιμή πώλησης

            Τελική τιμή πώλησης + Πινακίδες + Ασφάλεια = Τελική τιμή

            Προφανώς τα κέρδη μπορούν να είναι διαφορετικά (χώρια που επηρεάζουν το ΦΠΑ) άρα και η τιμή μπορεί να είναι διαφορετική για αυτοκίνητα με ίδια αρχική τιμή CIF.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jpk-chios last edited by

              Άρα λοιπόν τα ζητούμενα είναι το κέρδος εμπόρου και το κέρδος αντιπροσώπου...Με τί κέρδος παίζουν αυτοί οι δύο???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                samatistas last edited by

                Ο έμπορος από 300 εως 1.000 euro για αυτοκίνητα μέχρι μικρομεσαία κατηγορία. Και δεν είναι σταθερό πάντα.

                Μπορεί ας πούμε η κεντρική αντιπροσώπευση να πει έγώ ρίχνω διαφήμιση αλλά οι έμποροι μικρότερη προμήθεια πχ γιατί αυξάνει το κόστος αποθήκευσης.

                Στο κόστος του αυτοκίνητου για την αντιπροσωπεία τη κεντρική μπαίνουν κ πολλά πράγματα που δεν μπορούμε να φανταστούμε. Πχ κόστος διαφήμισης ανα αυτοκίνητο, κόστος αποθήκευσης ανα αυτοκίνητο, κόστος άδειας έγκρισης ανά αυτοκίνητο και πολλά άλλα. Οπότε δεν είναι πάντα σταθερή η τιμή που παίρνει ο έμπορος από τα κεντρικά. Οπότε μπορεί ο ένας να έχει αυτοκίνητο μιας φουρνιάς ο άλλος άλλης φουρνιάς οπότε υπάρχει η μικρή απόκλιση.

                Από εκεί και πέρα κάποιες διαφοροποιήσεις είναι και ανά έμπορο και ανα περιοχή. Πχ κάποιες κεντρικές αντιπροσωπέυσεις χρεώνουν τη μεταφορά του αυτοκίνητου στον έμπορο. Αλλοι έμποροι μπορεί να το χρεώνουν και άλλοι όχι. Και το κόστος μεταφοράς ποικίλει. Για Αθήνα πχ μπορεί να είναι 30 euro για Εβρο 250. Αλλοι μπορεί να μη σου χρεώσουν τα τέλη ή το κόστος πινακίδων ή και τα 2. Και κάποιοι φυσικά μπορεί να κόβουν και από τη προμήθειά τους για να σπρώξουν πιο εύκολα αυτοκίνητα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wantone last edited by

                  Ο χρήστης jpk chios έγραψε:
                  Καλησπέρα σε όλους.
                  Ο λόγος για τον οποίο ανοίγω νέο θέμα είναι γιατί θα ήθελα να μάθω πώς τιμολογούνται τα αυτοκίνητα μέχρι να πάρουμε το κλειδί στο χέρι.Μιλώντας με πολλούς από εσάς είδα ότι υπάρχουν σημαντικές αποκλίσεις στις τιμές...Τις οποίες τις επιβαρυνόμαστε βέβαια...Ας πούμε το ίδιο αυτοκίνητο, χωρίς δώρα κλπ, είναι δυνατόν να έχει άλλη τιμή σε διαφορετικές αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα...

                  Ειχα παρει μια προσφορα απο Μερσεντες παλαιοτερα και ο τροπος που δουλευουν απο οτι καταλαβα ειναι:

                  Εχει δηλωθει μια αξια προ φορων στο τελωνεια και βαση αυτης βγαινουν οι φοροι. Η αξια αυτη εναι για το βασικο αυτοκινητο και επισης για τα εξτρα. Καθε εξτρα εχει τιμομολογηθει ξεχωριστα. Πανω σε αυτες τις αξιες υπολογιζονται τελη ταξινομησης και ΦΠΑ και ειναι σταθερα ποσα για συγκεκριμενο εξοπλισμο. Στην αξια προ φορων για το αυτοκινητο και καθε εξτρα μπορουν να σου κανουν εκπτωση οσο θελουν αν το αυτοκινητο βρισκεται ηδη στην ελλαδα. Σε καθε περιπτωση οι φοροι παραμενουν σταθεροι δηλ δεν μειωνονται αφου μετα την εκπτωση το τιμολογιο προ φορων ειναι μικροτερο. Μετα προσθετουν πινακηδες τελη παραδοσης και κυκλοφοριας και εχεις την τελικη αξια. Ο λογος που μπορουν να κανουν εκπτωση στην τιμη προ φορων ειναι γιατι αυτη περιλαμβανει ενα τεραστιο συνηθως περιθωριο κερδους.

                  Ο αντπροσωπος πληρωνεται απο την Μερσεντες ενα μικρο ποσο για καθε αμαξι που πουλαει και στο τελος καθε μηνα ενα επιπλεον ποσο αν πιασει τους στοχους που εχουν τεθει. Πχ σε αντιπροσωπειες του εξωτερικου πρεπει να πουλωντε 100 αυτοκινητα το μηνα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Τιμή Εργοστασίου (= Τιμή CIF) περιλαμβανομένων τυχόν έξτρα εξοπλισμού κτλ. + Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης + Τέλος πολυτελείας (αν υπάρχει) (ή μήπως περιλαμβάνεται στο ΕΤΤ, δεν είμαι σίγουρος) = Τιμή αντιπροσώπου

                    Τιμή αντιπροσώπου + Κέρδος αντιπροσώπου = Τιμή έμπορου

                    Τιμή έμπορου + Μεταφορικά + Διάφορα κόστη (πχ. PDI) + Κέρδος έμπορου + ΦΠΑ = Τελική τιμή πώλησης

                    Τελική τιμή πώλησης + Πινακίδες + Ασφάλεια = Τελική τιμή

                    Προφανώς τα κέρδη μπορούν να είναι διαφορετικά (χώρια που επηρεάζουν το ΦΠΑ) άρα και η τιμή μπορεί να είναι διαφορετική για αυτοκίνητα με ίδια αρχική τιμή CIF.

                    Οταν ειχα παρει την προσφορα απο την μερσεντες ειχα υπολογησει ολους τους φορους σαν ποσοστα πανω στην αξια που εβγανε απο το συστημα και ταιριαζαν 100% οπως τα περιγραφω παραπανω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr