-
Ποια πρέπει να είναι η κατάσταση του φίλτρου αέρα κατά τον οπτικό έλεγχο για να χρειάζεται άλλαγμα;
Έβγαλα το φίλτρο, και η πλευρά που συγκρατεί τα σωματίδια είναι ελαφρώς καφέ χρώματος, ενώ η άλλη είναι λευκή. Το φίλτρο έχει 25.000 χλμ.
-
Ποια πρέπει να είναι η κατάσταση του φίλτρου αέρα κατά τον οπτικό έλεγχο για να χρειάζεται άλλαγμα;
Έβγαλα το φίλτρο, και η πλευρά που συγκρατεί τα σωματίδια είναι ελαφρώς καφέ χρώματος, ενώ η άλλη είναι λευκή. Το φίλτρο έχει 25.000 χλμ.
-
Ποια πρέπει να είναι η κατάσταση του φίλτρου αέρα κατά τον οπτικό έλεγχο για να χρειάζεται άλλαγμα;
Έβγαλα το φίλτρο, και η πλευρά που συγκρατεί τα σωματίδια είναι ελαφρώς καφέ χρώματος, ενώ η άλλη είναι λευκή. Το φίλτρο έχει 25.000 χλμ.
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Ποια πρέπει να είναι η κατάσταση του φίλτρου αέρα κατά τον οπτικό έλεγχο για να χρειάζεται άλλαγμα;Έβγαλα το φίλτρο, και η πλευρά που συγκρατεί τα σωματίδια είναι ελαφρώς καφέ χρώματος, ενώ η άλλη είναι λευκή. Το φίλτρο έχει 25.000 χλμ.
Καφε χρωμα λέγοντας;
Ποσο στοιχιζει ενα νεο φιλτρο;
-
Έτσι πάει...το κίτρινο μπροστά και το καφέ πίσω!!
Πέρα από τη πλάκα,με τη κ@λοατμόσφαιρα που έχουμε και όλους αυτούς τους ρύπους....στις 20000χλμ το αργότερο πρέπει να αλλάζεται... -
Σίγουρα θα θέλει αντικατάσταση.
Μια καλή ένδειξη είναι η εξής: Χτύπα το δυνατά με το χέρι σου, και δες αν θα βγάλει σύννεφο σκόνης. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ποια πρέπει να είναι η κατάσταση του φίλτρου αέρα κατά τον οπτικό έλεγχο για να χρειάζεται άλλαγμα;
Έβγαλα το φίλτρο, και η πλευρά που συγκρατεί τα σωματίδια είναι ελαφρώς καφέ χρώματος, ενώ η άλλη είναι λευκή. Το φίλτρο έχει 25.000 χλμ.
Καφε χρωμα λέγοντας;
Ποσο στοιχιζει ενα νεο φιλτρο;
Είναι ελαφρώς καφέ, από τη σκόνη. Από τη σύγκριση με την άλλη πλευρά φαίνεται η διαφορά. Δεν είναι δηλαδή πολύ έντονο το χρώμα. Τιμή προς το παρόν δε ξέρω...
Σίγουρα θα θέλει αντικατάσταση.
Μια καλή ένδειξη είναι η εξής: Χτύπα το δυνατά με το χέρι σου, και δες αν θα βγάλει σύννεφο σκόνης.Το έκανα ήδη χθες που το έβγαλα. Σύννεφο σκόνης δεν είδα. Το μόνο που είδα ήταν η διαφορά στην απόχρωση του λευκού.
-
Με δεδομένο ότι το κόστος αγοράς ενός νέου κοινού τύπου φίλτρου αέρα κινητήρα είναι συνήθως μεταξύ 10-15 ευρώ δε βλέπω απολύτως κανένα λόγο για να μην αλλάζεται 1 φορά το χρόνο, εκτός ίσως κι αν το αμάξι είναι το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου ακίνητο και κάνει πχ 5.000χλμ. και κάτω, οπότε εγώ θα το άλλαζα κάθε 2 χρόνια.
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Με δεδομένο ότι το κόστος αγοράς ενός νέου κοινού τύπου φίλτρου αέρα κινητήρα είναι συνήθως μεταξύ 10-15 ευρώ δε βλέπω απολύτως κανένα λόγο για να μην αλλάζεται 1 φορά το χρόνο, εκτός ίσως κι αν το αμάξι είναι το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου ακίνητο και κάνει πχ 5.000χλμ. και κάτω, οπότε εγώ θα το άλλαζα κάθε 2 χρόνια.+1
μικρο το κοστος για αυτο που προσφερει........ -
Αλλαγη ολων των φιλτρων σε καθε σερβις. Αφου ειναι στο πακετο γιατι να μην τα βαλω?? Και σιγα την οικονομια που θα μου κανουν 10€
-
αφτερμαρκετ τυπου γαζας (πχ k&n) και ουτε αλλαγες ουτε τιποτα....1-2 φορες το χρονο το πλενεις, το ψεκαζεις με το λαδακι του και εισαι μια χαρα
-
Φιλε μου δεν μου εχει καταστραφει ποτε κανενας MAF στα 12+ χρονια που χρησιμοποιω ελευθερα φιλτρα στα αυτοκινητα που ειχα...
αν βαλεις ολο το μπουκαλι λαδι πανω στο φιλτρο δεν ξερω τι θα κανει βεβαια αλλα πρεπει να σαι πανηλιθιος για να το κανεις αυτο....θελει ελαχιστο λαδακι -
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Πραγματι το λάδι είναι η κυρια αιτια καταστροφης του MAF. Προσωπικα το φοβαμαι, και δεν ξερω ποσο λαδι να βαλω, οποτε βαζω το εργοστασιακο και ειμαι ησυχος. Αλλωστε δεν ξερω αν εχει νοημα το ελευθερο φιλτρο σε υπερτροφοδοτουμενο.Δεν εχεις λογο να το φοβασαι, μια τσαφ κανεις ενα ψεκασμα και τερμα. Αλογα δεν ξερω αν παιρνεις αλλα σιγουρα εχεις καλυτερη αποκριση στο γκαζι
-
Τα λάδια ξέρουμε εμείς καλύτερα και τα αλλάζουμε συχνότερα .... στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα καταπονούνται παραπάνω, δεν έχει καμία άλλη χώρα κυκλοφοριακό. Τους ιμάντες τους αλλάζουμε επίσης γρηγορότερα γιατί καλύτερα να τους αλλάξεις νωρίτερα ακόμη και στα μισά χιλιόμετρα παρά να σου κοπεί. Τα μπουζί τα αλλάζουμε επίσης συντομότερα από το προβλεπόμενο και πολλές φορές βάζουμε πολυάκιδα, ιριδίου - παπαριδίου στο 10ετίας καμάρι μας, ε να μην κάνει κακή καύση πάλι ο κατασκευαστής δεν ξέρει. Τώρα διαβάζω για το φίλτρο αέρα που πάλι καλά είναι να το αλλάζουμε όποτε κρίνουμε εμείς καλύερο. Όλα αυτά αν τα προσθέσει κανέις στην ζωή του αυτοκινήτου θα δει ότι το κόστος σωρευτικά δεν είναι και ευκαταφρόνητο. Σε καμία περίπτωση δεν λέω να τα γράψει κάποιος όλα και να συμπληρώνει μόνο λάδια όταν ανάψει το λαμπάκι όπως κάνουν σε πολλά νοικιάρικα αλλά απλά να ακολουθείτε το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αλλαγη ολων των φιλτρων σε καθε σερβις. Αφου ειναι στο πακετο γιατι να μην τα βαλω?? Και σιγα την οικονομια που θα μου κανουν 10€Βενζίνης δε νομίζω να χρειάζεται. Το manual λέει για το Lancer κάθε 200.000 χλμ., οπότε σε κάθε service θα ήταν υπερβολή! Λαδιού χρειάζεται σε κάθε service... Καμπίνας λέει κάθε 40.000 χλμ., ενώ για το φίλτρο αέρα δε δίνει συγκεκριμένα χιλιόμετρα...
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Αλλαγη ολων των φιλτρων σε καθε σερβις. Αφου ειναι στο πακετο γιατι να μην τα βαλω?? Και σιγα την οικονομια που θα μου κανουν 10€10?
25 το hengst και 38 το γνήσιο. Μεταξύ μας, το σκέφτεσαι!Δεν ξέρω τιμή από την αντιπροσωπεία, αλλά επειδή το φίλτρο του Lancer έχει πλαστικό περίβλημα το οποίο όταν το φίλτρο τοποθετηθεί αποτελεί μέρος του κουτιού φαντάζομαι ότι θα είναι σχετικά ακριβό.
Τα λάδια ξέρουμε εμείς καλύτερα και τα αλλάζουμε συχνότερα .... στην Ελλάδα τα αυτοκίνητα καταπονούνται παραπάνω, δεν έχει καμία άλλη χώρα κυκλοφοριακό. Τους ιμάντες τους αλλάζουμε επίσης γρηγορότερα γιατί καλύτερα να τους αλλάξεις νωρίτερα ακόμη και στα μισά χιλιόμετρα παρά να σου κοπεί. Τα μπουζί τα αλλάζουμε επίσης συντομότερα από το προβλεπόμενο και πολλές φορές βάζουμε πολυάκιδα, ιριδίου - παπαριδίου στο 10ετίας καμάρι μας, ε να μην κάνει κακή καύση πάλι ο κατασκευαστής δεν ξέρει. Τώρα διαβάζω για το φίλτρο αέρα που πάλι καλά είναι να το αλλάζουμε όποτε κρίνουμε εμείς καλύερο. Όλα αυτά αν τα προσθέσει κανέις στην ζωή του αυτοκινήτου θα δει ότι το κόστος σωρευτικά δεν είναι και ευκαταφρόνητο. Σε καμία περίπτωση δεν λέω να τα γράψει κάποιος όλα και να συμπληρώνει μόνο λάδια όταν ανάψει το λαμπάκι όπως κάνουν σε πολλά νοικιάρικα αλλά απλά να ακολουθείτε το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή.
Εγώ προσωπικά αλλάζω τα πάντα - και τα λάδια - σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που αναφέρονται στο manual. Και πάντα σύμφωνα με τις προδιαγραφές που δίνει ο κατασκευαστής. Αλλά για το φίλτρο αέρα, το βιβλιαράκι του service δεν προτείνει χιλιόμετρα. Λέει έλεγχος για φραξίματα... Κάτι τέτοιο... Και θυμάμαι στο πρώτο service, γύρω στα 13.500 χλμ. όταν το είχαν βγάλει στο συνεργείο φαινόταν καθαρό. Τώρα που το έβγαλα εγώ στα 25.000 χλμ. Η μία πλευρά που συγκρατεί τα σωματίδια έχει αλλάξει ελαφρώς χρώμα από την άλλη. Αλλά σε αυτή την περίπτωση θεωρείται φραγμένο;
-
Ο χρήστης ___ έγραψε:
Και 40€ να κανει, ειναι φτηνό, και εξηγουμαι: αν με το καινουριο φιλτρο κερδιζεις 0.2l/100km σε καταναλωση καυσιμου, στα 15000 km εισαι κερδισμενος.Βενζινης καθε 80-90Κ καλα ειναι.
Αν είναι 0,2 τότε ναι... Αλλά αν είναι 0,02; Όλα αυτά όμως είναι υποθετικά. Αν υπήρχε ένδειξη στα όργανα για την πίεση του αέρα μετά το φίλτρο, τότε θα μπορούσε εύκολα κανείς να καταλάβει πόσο έχει κλείσει το φίλτρο από τις σκόνες. Βέβαια υπάρχει και η λύση 'throw money at the problem' και είσαι πάντα σίγουρος.
-
Λαθος διατυπωση τοτε . Αλλαζω σχεδον ολα τα φιλτρα,πλην φιλτρου βενζινης . Εκει σκεφτομαι τα 90€ που κανει το ατιμο . Βεβαια νομιζω παει ανα 80-90.000χλμ. Φιλτρο αερα-καμπινας-λαδιου σε καθε συντηρηση παιρνω και 7 λιτρα λαδακι, οποτε κομπλε .
-
Ο χρήστης Costas Athan έγραψε:
Και 40€ να κανει, ειναι φτηνό, και εξηγουμαι: αν με το καινουριο φιλτρο κερδιζεις 0.2l/100km σε καταναλωση καυσιμου, στα 15000 km εισαι κερδισμενος.
Βενζινης καθε 80-90Κ καλα ειναι.
Αν είναι 0,2 τότε ναι... Αλλά αν είναι 0,02; Όλα αυτά όμως είναι υποθετικά. Αν υπήρχε ένδειξη στα όργανα για την πίεση του αέρα μετά το φίλτρο, τότε θα μπορούσε εύκολα κανείς να καταλάβει πόσο έχει κλείσει το φίλτρο από τις σκόνες. Βέβαια υπάρχει και η λύση 'throw money at the problem' και είσαι πάντα σίγουρος.
Για να αρχίσει να χάνει οικονομία το αμάξι λόγω φίλτρου αέρα θα το καταλάβεις στη λειτουργία του.
Εγώ αλλάζω κάθε 40-50.000 χλμ το φίλτρο αέρα (σύμφωνα με τον κατασκευαστή 40Κ) και καταλαβαίνω μια μικρή διαφορά στο τράβηγμα.
Για να καίει περισσότερο πρέπει να έχει ΜΕΓΑΛΗ διαφορά στο τράβηγμα.Το φίλτρο βενζίνης το φοβάμαι περισσότερο, δεν μπορείς να καταλάβεις αν οι καλές βενζίνες το βούλωσαν και μπορεί να χαλάσει από το ζόρι η αντλία βενζίνης.
Συχνότητα αλλαγής φίλτρου άερα