Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεκρά στην κατηφόρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Νεκρά στην κατηφόρα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    36
    86
    1057
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      matador3276 last edited by

      Την νεκρά στις κατηφόρες την θεώρησα δεδομένη γι'αυτό δεν την ανέφερα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • M
        matador3276 last edited by

        Την νεκρά στις κατηφόρες την θεώρησα δεδομένη γι'αυτό δεν την ανέφερα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          matador3276 last edited by

          Την νεκρά στις κατηφόρες την θεώρησα δεδομένη γι'αυτό δεν την ανέφερα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Και επικίνδυνο είναι και περισσότερη βενζίνη καίτε με την νεκρά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • U
              umaga last edited by

              κι εγω αναφερω μερικα πραγματα που θεωρω δεδομενα στο ποστ μου πχ ζωνη, να δουλευειλιγο στο ρλαντι οταν ειναι κρυο τα αναφερω μονο κ μονο επειδι μερικοι δεν τα κανουν

              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
              Και επικίνδυνο είναι και περισσότερη βενζίνη καίτε με την νεκρά.

              1. εισαι λαθος

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Νεκρά στην κατηφόρα είναι λάθος πέρα για πέρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Νεκρά στην κατηφόρα είναι λάθος πέρα για πέρα!

                  Το να κινεισαι με νεκρα στην κατηφορα δεν κερδιζεις τιποτα . Μεγαλυτερη φθορα στα φρενα και καταναλωση βενζινης . Αν δεν πιστευετε βαλτε την στιγμιαια ενδειξη καταναλωσης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                    Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Νεκρά στην κατηφόρα είναι λάθος πέρα για πέρα!

                    Το να κινεισαι με νεκρα στην κατηφορα δεν κερδιζεις τιποτα . Μεγαλυτερη φθορα στα φρενα και καταναλωση βενζινης . Αν δεν πιστευετε βαλτε την στιγμιαια ενδειξη καταναλωσης

                    Κι αν χρειαστεί να πατήσεις γκάζι για να αποφύγεις ένα εμπόδιο ή να διορθώσεις την συμπεριφορά του αυτοκίνητου, απλά τον ήπιες!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      carfanatic last edited by

                      @umaga
                      Επικίνδυνο είναι και το καταλαβαίνεις ακόμα και στο ποδήλατο( ).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        drdino last edited by

                        Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ

                        Συγκεντρωθείτε η νεκρά στην κατηφόρα σε αμάξια με ψεκασμό είναι εντελώς χαζή κίνηση.

                        Sent from my GNex using smoke signals.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Μεγαλύτερη κατανάλωση γιατί??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • U
                            umaga last edited by

                            ε ρε κουβεντα που ανοιξα

                            σε εντελος αδειο δρομο με ελαφρα κατηφορα, με 40 χ.α.ω. τι να κανω; να βαλω ταχυτητα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lokatzis last edited by

                              Απ' ότι έχω καταλάβει, με νεκρά ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί (μερική κατανάλωση) ενώ με σχέση ο κινητήτας δε δουλεύει (μηδενική κατανάλωση) ή δουλεύει λιγότερο μιας και η βαρύτητα κάνει τη δουλειά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Η απαντηση για την σχεση στην κατηφορα λεγεται fuel cut off (αν το γραφω σωστα)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  matador3276 last edited by

                                  Ρε παιδιά αμέσως πέσατε να μας φάτε, με την νεκρά. Το ξέρω ότι είναι λάθος, αλλά το ποστ λέει για κουσούρια. Και όταν λέμε νεκρό σε κατηφόρα μια φανταστείτε ότι εννοώ καμιά κατηφόρα 'καρφί'. Ένα δρόμο με λίγο κλίση. ΄Ίσα ίσα να αφήνω το αυτοκίνητο να 'αναπνέει'. ΄'Οσοι το κάνουν καταλαβαίνουν τι εννοώ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kotsifos last edited by

                                    Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                    Και επικίνδυνο είναι και περισσότερη βενζίνη καίτε με την νεκρά.

                                    Ακριβως ετσι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                      Η απαντηση για την σχεση στην κατηφορα λεγεται fuel cut off (αν το γραφω σωστα)

                                      Σωστά το γράφεις αλλά κάτω από τις 2000 σαλ δεν κόβει, αν έχεις αφήσει το γκάζι από τις πχ 3000 σαλ κόβει το καύσιμο μέχρι σχεδόν το ρελαντί γιατί μετά αν μείνεις με ταχύτητα στο σαζμάν αρχίζει το σκορτσάρισμα, αν όμως αφήσεις το γκάζι στις πχ 1900 σαλ δεν κόβει το καύσιμο.

                                      Οπότε υπάρχουν και συνθήκες πότε κόβει το καύσιμο και πότε όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Σημαντικά μικρότερη κατανάλωση με νεκρό.
                                        Με ταχύτητα είναι σαν να πατάς φρένο.

                                        To fuel-cutoff γίνεται για περιορισμό των ρύπων. Μειώνει την κατανάλωση κατά την επιβράδυνση αλλά αυτή η μείωση δεν είναι σημαντική.
                                        Αν θέλεις να μειώσεις την κατανάλωση βάζεις νεκρό και αφήνεις το αμάξι να κυλάει με τη φόρα που έχει.
                                        ΠΟΤΕ σε αγώνες μείωσης κατανάλωσης δεν χρησιμοποιούν το fuel-cutoff. Είναι σαν να φρενάρεις και αυξάνει την κατανάλωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tavensis last edited by

                                          Σωστος!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Σημαντικά μικρότερη κατανάλωση με νεκρό.
                                            Με ταχύτητα είναι σαν να πατάς φρένο.

                                            To fuel-cutoff γίνεται για περιορισμό των ρύπων. Μειώνει την κατανάλωση κατά την επιβράδυνση αλλά αυτή η μείωση δεν είναι σημαντική.
                                            Αν θέλεις να μειώσεις την κατανάλωση βάζεις νεκρό και αφήνεις το αμάξι να κυλάει με τη φόρα που έχει.
                                            ΠΟΤΕ σε αγώνες μείωσης κατανάλωσης δεν χρησιμοποιούν το fuel-cutoff. Είναι σαν να φρενάρεις και αυξάνει την κατανάλωση.

                                            Κατέβα την Καρδία με 5η και ρολλαριστά. Το αυτοκίνητο θα έχει 120 περίπου στο τέλος (αναλόγως της κλιμάκωσης, αντίστασης κύλισης κλπ). Θα έχεις όμως 2 λεπτά με μηδενική κατανάλωση. Κάνε το ίδιο με νεκρά. Θα έχεις 140-150 στο τέλος αλλά 2 λεπτά έκαιγες βενζίνη. Μέσα σε 100 μέτρα θα έχεις πέσει πάλι στα 120 και θα πρέπει να πατήσεις γκάζι για να διατηρήσεις την ταχύτητά σου. Δεν βλέπω να γλυτώνεις, μάλλον να χάνεις με την νεκρά!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr