-
Την νεκρά στις κατηφόρες την θεώρησα δεδομένη γι'αυτό δεν την ανέφερα!
-
Την νεκρά στις κατηφόρες την θεώρησα δεδομένη γι'αυτό δεν την ανέφερα!
-
Την νεκρά στις κατηφόρες την θεώρησα δεδομένη γι'αυτό δεν την ανέφερα!
-
Και επικίνδυνο είναι και περισσότερη βενζίνη καίτε με την νεκρά.
-
κι εγω αναφερω μερικα πραγματα που θεωρω δεδομενα στο ποστ μου πχ ζωνη, να δουλευειλιγο στο ρλαντι οταν ειναι κρυο τα αναφερω μονο κ μονο επειδι μερικοι δεν τα κανουν
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και επικίνδυνο είναι και περισσότερη βενζίνη καίτε με την νεκρά.-
εισαι λαθος
-
-
Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Νεκρά στην κατηφόρα είναι λάθος πέρα για πέρα!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Νεκρά στην κατηφόρα είναι λάθος πέρα για πέρα!Το να κινεισαι με νεκρα στην κατηφορα δεν κερδιζεις τιποτα . Μεγαλυτερη φθορα στα φρενα και καταναλωση βενζινης . Αν δεν πιστευετε βαλτε την στιγμιαια ενδειξη καταναλωσης
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Ελπίζω να κάνεις πλάκα... Νεκρά στην κατηφόρα είναι λάθος πέρα για πέρα!
Το να κινεισαι με νεκρα στην κατηφορα δεν κερδιζεις τιποτα . Μεγαλυτερη φθορα στα φρενα και καταναλωση βενζινης . Αν δεν πιστευετε βαλτε την στιγμιαια ενδειξη καταναλωσης
Κι αν χρειαστεί να πατήσεις γκάζι για να αποφύγεις ένα εμπόδιο ή να διορθώσεις την συμπεριφορά του αυτοκίνητου, απλά τον ήπιες!
-
@umaga
Επικίνδυνο είναι και το καταλαβαίνεις ακόμα και στο ποδήλατο( ). -
Κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ
Συγκεντρωθείτε η νεκρά στην κατηφόρα σε αμάξια με ψεκασμό είναι εντελώς χαζή κίνηση.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Μεγαλύτερη κατανάλωση γιατί??
-
ε ρε κουβεντα που ανοιξα
σε εντελος αδειο δρομο με ελαφρα κατηφορα, με 40 χ.α.ω. τι να κανω; να βαλω ταχυτητα
-
Απ' ότι έχω καταλάβει, με νεκρά ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί (μερική κατανάλωση) ενώ με σχέση ο κινητήτας δε δουλεύει (μηδενική κατανάλωση) ή δουλεύει λιγότερο μιας και η βαρύτητα κάνει τη δουλειά...
-
Η απαντηση για την σχεση στην κατηφορα λεγεται fuel cut off (αν το γραφω σωστα)
-
Ρε παιδιά αμέσως πέσατε να μας φάτε, με την νεκρά. Το ξέρω ότι είναι λάθος, αλλά το ποστ λέει για κουσούρια. Και όταν λέμε νεκρό σε κατηφόρα μια φανταστείτε ότι εννοώ καμιά κατηφόρα 'καρφί'. Ένα δρόμο με λίγο κλίση. ΄Ίσα ίσα να αφήνω το αυτοκίνητο να 'αναπνέει'. ΄'Οσοι το κάνουν καταλαβαίνουν τι εννοώ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και επικίνδυνο είναι και περισσότερη βενζίνη καίτε με την νεκρά.Ακριβως ετσι...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Η απαντηση για την σχεση στην κατηφορα λεγεται fuel cut off (αν το γραφω σωστα)Σωστά το γράφεις αλλά κάτω από τις 2000 σαλ δεν κόβει, αν έχεις αφήσει το γκάζι από τις πχ 3000 σαλ κόβει το καύσιμο μέχρι σχεδόν το ρελαντί γιατί μετά αν μείνεις με ταχύτητα στο σαζμάν αρχίζει το σκορτσάρισμα, αν όμως αφήσεις το γκάζι στις πχ 1900 σαλ δεν κόβει το καύσιμο.
Οπότε υπάρχουν και συνθήκες πότε κόβει το καύσιμο και πότε όχι.
-
Σημαντικά μικρότερη κατανάλωση με νεκρό.
Με ταχύτητα είναι σαν να πατάς φρένο.To fuel-cutoff γίνεται για περιορισμό των ρύπων. Μειώνει την κατανάλωση κατά την επιβράδυνση αλλά αυτή η μείωση δεν είναι σημαντική.
Αν θέλεις να μειώσεις την κατανάλωση βάζεις νεκρό και αφήνεις το αμάξι να κυλάει με τη φόρα που έχει.
ΠΟΤΕ σε αγώνες μείωσης κατανάλωσης δεν χρησιμοποιούν το fuel-cutoff. Είναι σαν να φρενάρεις και αυξάνει την κατανάλωση. -
Σωστος!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σημαντικά μικρότερη κατανάλωση με νεκρό.
Με ταχύτητα είναι σαν να πατάς φρένο.To fuel-cutoff γίνεται για περιορισμό των ρύπων. Μειώνει την κατανάλωση κατά την επιβράδυνση αλλά αυτή η μείωση δεν είναι σημαντική.
Αν θέλεις να μειώσεις την κατανάλωση βάζεις νεκρό και αφήνεις το αμάξι να κυλάει με τη φόρα που έχει.
ΠΟΤΕ σε αγώνες μείωσης κατανάλωσης δεν χρησιμοποιούν το fuel-cutoff. Είναι σαν να φρενάρεις και αυξάνει την κατανάλωση.Κατέβα την Καρδία με 5η και ρολλαριστά. Το αυτοκίνητο θα έχει 120 περίπου στο τέλος (αναλόγως της κλιμάκωσης, αντίστασης κύλισης κλπ). Θα έχεις όμως 2 λεπτά με μηδενική κατανάλωση. Κάνε το ίδιο με νεκρά. Θα έχεις 140-150 στο τέλος αλλά 2 λεπτά έκαιγες βενζίνη. Μέσα σε 100 μέτρα θα έχεις πέσει πάλι στα 120 και θα πρέπει να πατήσεις γκάζι για να διατηρήσεις την ταχύτητά σου. Δεν βλέπω να γλυτώνεις, μάλλον να χάνεις με την νεκρά!
Νεκρά στην κατηφόρα