-
καλησπέρα παιδιά, εχω μια άλφα ρομέο 156 1.6 με 193.000 απρόβληματιστα χιλιόμετρα και θα ήθελα να της κάνω κάτι για να αυξήσουμε τους ίππους λιγάκι (10-20 ίππους)..γιατί χαμηλά είναι ψόφια..τι προτείνετε ; εχω ακούσει για πρόγραμμα, φίλτρο αλλά επειδή δεν είμαι και πλ σχετικός θέλω γνώμες για το αν αξίζει(θα φανεί διαφορά) και για το αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει προβλήματα..η κατανάλωση είναι έτσι και αλλιώς μεγάλη οπότε δεν φαντάζομαι να με ενοχλεί αυτό αλλά θέλω μια απλή λύση βελτίωσης χωρίς να πάμε σε τούρμπο και τέτοια καθώς και ακριβά είναι και θέλουν φροντίδα.το αμάξι έχει κανονικά 120 ίππους οπότε αν φτάσει 135 με καλή ροπή θα είμαι καλυμμένος.ακούω προτάσεις και τιμές!ευχαριστώ πλ παιδιά!
-
καλησπέρα παιδιά, εχω μια άλφα ρομέο 156 1.6 με 193.000 απρόβληματιστα χιλιόμετρα και θα ήθελα να της κάνω κάτι για να αυξήσουμε τους ίππους λιγάκι (10-20 ίππους)..γιατί χαμηλά είναι ψόφια..τι προτείνετε ; εχω ακούσει για πρόγραμμα, φίλτρο αλλά επειδή δεν είμαι και πλ σχετικός θέλω γνώμες για το αν αξίζει(θα φανεί διαφορά) και για το αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει προβλήματα..η κατανάλωση είναι έτσι και αλλιώς μεγάλη οπότε δεν φαντάζομαι να με ενοχλεί αυτό αλλά θέλω μια απλή λύση βελτίωσης χωρίς να πάμε σε τούρμπο και τέτοια καθώς και ακριβά είναι και θέλουν φροντίδα.το αμάξι έχει κανονικά 120 ίππους οπότε αν φτάσει 135 με καλή ροπή θα είμαι καλυμμένος.ακούω προτάσεις και τιμές!ευχαριστώ πλ παιδιά!
-
καλησπέρα παιδιά, εχω μια άλφα ρομέο 156 1.6 με 193.000 απρόβληματιστα χιλιόμετρα και θα ήθελα να της κάνω κάτι για να αυξήσουμε τους ίππους λιγάκι (10-20 ίππους)..γιατί χαμηλά είναι ψόφια..τι προτείνετε ; εχω ακούσει για πρόγραμμα, φίλτρο αλλά επειδή δεν είμαι και πλ σχετικός θέλω γνώμες για το αν αξίζει(θα φανεί διαφορά) και για το αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει προβλήματα..η κατανάλωση είναι έτσι και αλλιώς μεγάλη οπότε δεν φαντάζομαι να με ενοχλεί αυτό αλλά θέλω μια απλή λύση βελτίωσης χωρίς να πάμε σε τούρμπο και τέτοια καθώς και ακριβά είναι και θέλουν φροντίδα.το αμάξι έχει κανονικά 120 ίππους οπότε αν φτάσει 135 με καλή ροπή θα είμαι καλυμμένος.ακούω προτάσεις και τιμές!ευχαριστώ πλ παιδιά!
-
Με 193.000 χιλιομετρα στο αυτοκινητο,ξεχνα καθε σκεψη για βελτιωση
Χιλιες φορες μαζεψε λεφτακια,να του βαλεις ενα 2λιτρο t.s παρα ν ασχοληθεις με το υπαρχον μοτερ -
Και καινούργιο να ήτανε 15-20 ίππους σε ατμόσφαιρα δεν παίζει, από 2ο στάδιο και επάνω και με αρκετά χρήματα, ακολουθεί μετά αλλαγή χαρακτήρα του κινητήρα με + 20 ΗΡ, και μετά φρένα, ακολουθεί ανάρτηση, κλπ.
-
Αν είναι έτσι μου φαίνεται ότι ένας 1.8 τσ με 140 ίππους θα ήταν ο,τι πρέπει. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αλλαγή κινητήρα δηλώνεται ή δεν είναι απαραίτητο;(μπασ και γλυτώσουμε τα έξτρα τέλη+ασφάλεια)
-
Κανονικα πρεπει να δηλωνεται κ εφοσον μιλαμε για 1800 που ειναι
-
Ο χρήστης Γιώργοςalfa έγραψε:
Αν είναι έτσι μου φαίνεται ότι ένας 1.8 τσ με 140 ίππους θα ήταν ο,τι πρέπει. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αλλαγή κινητήρα δηλώνεται ή δεν είναι απαραίτητο;(μπασ και γλυτώσουμε τα έξτρα τέλη+ασφάλεια)Αυτό ακριβώς να κάνεις. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να βρεις τροπετάκι από 1.8, αλλά προσπάθησε να είναι Euro 2, δηλαδή από αυτά με τους 144 ίππους. Οι αλφίστες λένε ότι ο 1800ης είναι ο πιο εύστροφος TS και οι διαφορές τους με το 2λιτρο είναι ελάχιστες. Επίσης είναι και αρκετά φιμωμένος και λένε ότι με τα βασικά του πρώτου σταδίου φτάνει ή και ξεπερνάει τον μεγαλύτερο κινητήρα. Επίσης σου δίνει κίνητρο να είσαι νομοταγής και να τον δηλώσεις κανονικά, πράγμα που με το 2λιτρο φαντάζομαι θα απέφευγες. Ακόμα να ξέρεις ότι στην 156 τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι τα ίδια σε όλα τα TS (1.6, 1.8, 2.0) οπότε δεν χρειάζεται κάποια άλλη μετατροπή.
-
Θα βάλεις γεννήτρια υδρογόνο αλλά μαζί με εγκέφαλο και το αμάξι θα μεταμορφωθεί. Εδώ και 8 μήνες σε φίλο και 20% κατανάλωση μείον συν πολυ ροπή χαμηλά.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ακόμα να ξέρεις ότι στην 156 τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι τα ίδια σε όλα τα TS (1.6, 1.8, 2.0) οπότε δεν χρειάζεται κάποια άλλη μετατροπή.Aν έχει μοντέλο προfl, η δίλιτρη έχει 284 αεριζόμενα σε σχέση με τα 281 μη αεριζόμενα των 1.6 και 1.8
Oι fl ανεξαρτήτως κυβισμού είχαν αεριζόμενα όλες -
έχει bilstein και είναι χαμηλόμενο από την μάνα του και τις αλλάξαμε/ανανεώσαμε πριν μερικά χρόνια γιατί κόπανουσε η μάσκα.φαντάζομαι ότι αν αλλάξω τον κινητήρα θα κάνω και κάτι με τις αναρτήσεις.
-
Υπάρχουν λύσεις αν θες να κανεις προγραμματισμό στον υπάρχον κινητηρα σου ή στον επόμενο (reflash ecu) για 132 ή 159ps(1,8) με αξιοπρεπείς επιδόσεις και αυξησεις ροπης. πχ... http://www.autocenter-tuning.gr/pager.php?id=45#156
-
Σορρυ που ρωτάω, αλλα στα 193.000 χλμ θυμηθήκατε οτι 'χαμηλά είναι ψόφια'?
-
όχι ο τσ τραβάει ψηλά απλά τώρα έγινε αργό για την εποχή μας..το 97 ήταν γρήγορο για τα κυβικά του και τουλάχιστον είχες την ικανοποίηση ότι περνάς τα αντίπαλα 1600ρια
-
Kοιτα μπορεις για αρχη να φτιαξεις τν εξατμιση και να βαλεις και μια φιλτροχοανη και μπορει να σε ικανοποιησει το αποτελεσμα(oxi σαν νουμερα αλλα σαν αισθηση)αλλιως 1.8 μοτερ και κρατας και την εξατμιση και την εισαγωγη για αυτον το κινητηρα.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Ακόμα να ξέρεις ότι στην 156 τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι τα ίδια σε όλα τα TS (1.6, 1.8, 2.0) οπότε δεν χρειάζεται κάποια άλλη μετατροπή.
Aν έχει μοντέλο προfl, η δίλιτρη έχει 284 αεριζόμενα σε σχέση με τα 281 μη αεριζόμενα των 1.6 και 1.8
Oι fl ανεξαρτήτως κυβισμού είχαν αεριζόμενα όλεςΌλες οι 147/156 από το 2001 και μετά φόραγαν τα ίδια αεριζόμενα 284. Νομίζω ακόμα τότε δεν είχε υποστεί το fl της 156.
-
Ο χρήστης Γιώργοςalfa έγραψε:
όχι ο τσ τραβάει ψηλά απλά τώρα έγινε αργό για την εποχή μας..το 97 ήταν γρήγορο για τα κυβικά του και τουλάχιστον είχες την ικανοποίηση ότι περνάς τα αντίπαλα 1600ριαΛαθος ανεμομυλους κυνηγας.
-
Ο χρήστης Γιώργοςalfa έγραψε:
όχι ο τσ τραβάει ψηλά απλά τώρα έγινε αργό για την εποχή μας..το 97 ήταν γρήγορο για τα κυβικά του και τουλάχιστον είχες την ικανοποίηση ότι περνάς τα αντίπαλα 1600ριαΑπο τα νεα ατμο 1600 παλι ταχυτερος εισαι.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
1ο στάδιο βελτίωσης κινητήρα