Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    1ο στάδιο βελτίωσης κινητήρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 1ο στάδιο βελτίωσης κινητήρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    17
    1817
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgosalfa last edited by

      καλησπέρα παιδιά, εχω μια άλφα ρομέο 156 1.6 με 193.000 απρόβληματιστα χιλιόμετρα και θα ήθελα να της κάνω κάτι για να αυξήσουμε τους ίππους λιγάκι (10-20 ίππους)..γιατί χαμηλά είναι ψόφια..τι προτείνετε ; εχω ακούσει για πρόγραμμα, φίλτρο αλλά επειδή δεν είμαι και πλ σχετικός θέλω γνώμες για το αν αξίζει(θα φανεί διαφορά) και για το αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει προβλήματα..η κατανάλωση είναι έτσι και αλλιώς μεγάλη οπότε δεν φαντάζομαι να με ενοχλεί αυτό αλλά θέλω μια απλή λύση βελτίωσης χωρίς να πάμε σε τούρμπο και τέτοια καθώς και ακριβά είναι και θέλουν φροντίδα.το αμάξι έχει κανονικά 120 ίππους οπότε αν φτάσει 135 με καλή ροπή θα είμαι καλυμμένος.ακούω προτάσεις και τιμές!ευχαριστώ πλ παιδιά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • G
        giorgosalfa last edited by

        καλησπέρα παιδιά, εχω μια άλφα ρομέο 156 1.6 με 193.000 απρόβληματιστα χιλιόμετρα και θα ήθελα να της κάνω κάτι για να αυξήσουμε τους ίππους λιγάκι (10-20 ίππους)..γιατί χαμηλά είναι ψόφια..τι προτείνετε ; εχω ακούσει για πρόγραμμα, φίλτρο αλλά επειδή δεν είμαι και πλ σχετικός θέλω γνώμες για το αν αξίζει(θα φανεί διαφορά) και για το αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει προβλήματα..η κατανάλωση είναι έτσι και αλλιώς μεγάλη οπότε δεν φαντάζομαι να με ενοχλεί αυτό αλλά θέλω μια απλή λύση βελτίωσης χωρίς να πάμε σε τούρμπο και τέτοια καθώς και ακριβά είναι και θέλουν φροντίδα.το αμάξι έχει κανονικά 120 ίππους οπότε αν φτάσει 135 με καλή ροπή θα είμαι καλυμμένος.ακούω προτάσεις και τιμές!ευχαριστώ πλ παιδιά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgosalfa last edited by

          καλησπέρα παιδιά, εχω μια άλφα ρομέο 156 1.6 με 193.000 απρόβληματιστα χιλιόμετρα και θα ήθελα να της κάνω κάτι για να αυξήσουμε τους ίππους λιγάκι (10-20 ίππους)..γιατί χαμηλά είναι ψόφια..τι προτείνετε ; εχω ακούσει για πρόγραμμα, φίλτρο αλλά επειδή δεν είμαι και πλ σχετικός θέλω γνώμες για το αν αξίζει(θα φανεί διαφορά) και για το αν υπάρχει περίπτωση να δημιουργήσει προβλήματα..η κατανάλωση είναι έτσι και αλλιώς μεγάλη οπότε δεν φαντάζομαι να με ενοχλεί αυτό αλλά θέλω μια απλή λύση βελτίωσης χωρίς να πάμε σε τούρμπο και τέτοια καθώς και ακριβά είναι και θέλουν φροντίδα.το αμάξι έχει κανονικά 120 ίππους οπότε αν φτάσει 135 με καλή ροπή θα είμαι καλυμμένος.ακούω προτάσεις και τιμές!ευχαριστώ πλ παιδιά!

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • S
            socratesn last edited by

            Με 193.000 χιλιομετρα στο αυτοκινητο,ξεχνα καθε σκεψη για βελτιωση
            Χιλιες φορες μαζεψε λεφτακια,να του βαλεις ενα 2λιτρο t.s παρα ν ασχοληθεις με το υπαρχον μοτερ

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • 2
              21-quadra last edited by

              Και καινούργιο να ήτανε 15-20 ίππους σε ατμόσφαιρα δεν παίζει, από 2ο στάδιο και επάνω και με αρκετά χρήματα, ακολουθεί μετά αλλαγή χαρακτήρα του κινητήρα με + 20 ΗΡ, και μετά φρένα, ακολουθεί ανάρτηση, κλπ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • G
                giorgosalfa last edited by

                Αν είναι έτσι μου φαίνεται ότι ένας 1.8 τσ με 140 ίππους θα ήταν ο,τι πρέπει. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αλλαγή κινητήρα δηλώνεται ή δεν είναι απαραίτητο;(μπασ και γλυτώσουμε τα έξτρα τέλη+ασφάλεια)

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • S
                  socratesn last edited by

                  Κανονικα πρεπει να δηλωνεται κ εφοσον μιλαμε για 1800 που ειναι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    stefan147 last edited by

                    Ο χρήστης Γιώργοςalfa έγραψε:
                    Αν είναι έτσι μου φαίνεται ότι ένας 1.8 τσ με 140 ίππους θα ήταν ο,τι πρέπει. Σε αυτές τις περιπτώσεις η αλλαγή κινητήρα δηλώνεται ή δεν είναι απαραίτητο;(μπασ και γλυτώσουμε τα έξτρα τέλη+ασφάλεια)

                    Αυτό ακριβώς να κάνεις. Δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να βρεις τροπετάκι από 1.8, αλλά προσπάθησε να είναι Euro 2, δηλαδή από αυτά με τους 144 ίππους. Οι αλφίστες λένε ότι ο 1800ης είναι ο πιο εύστροφος TS και οι διαφορές τους με το 2λιτρο είναι ελάχιστες. Επίσης είναι και αρκετά φιμωμένος και λένε ότι με τα βασικά του πρώτου σταδίου φτάνει ή και ξεπερνάει τον μεγαλύτερο κινητήρα. Επίσης σου δίνει κίνητρο να είσαι νομοταγής και να τον δηλώσεις κανονικά, πράγμα που με το 2λιτρο φαντάζομαι θα απέφευγες. Ακόμα να ξέρεις ότι στην 156 τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι τα ίδια σε όλα τα TS (1.6, 1.8, 2.0) οπότε δεν χρειάζεται κάποια άλλη μετατροπή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greek last edited by

                      Θα βάλεις γεννήτρια υδρογόνο αλλά μαζί με εγκέφαλο και το αμάξι θα μεταμορφωθεί. Εδώ και 8 μήνες σε φίλο και 20% κατανάλωση μείον συν πολυ ροπή χαμηλά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • rocsta
                        rocsta last edited by

                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                        Ακόμα να ξέρεις ότι στην 156 τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι τα ίδια σε όλα τα TS (1.6, 1.8, 2.0) οπότε δεν χρειάζεται κάποια άλλη μετατροπή.

                        Aν έχει μοντέλο προfl, η δίλιτρη έχει 284 αεριζόμενα σε σχέση με τα 281 μη αεριζόμενα των 1.6 και 1.8
                        Oι fl ανεξαρτήτως κυβισμού είχαν αεριζόμενα όλες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • G
                          giorgosalfa last edited by

                          έχει bilstein και είναι χαμηλόμενο από την μάνα του και τις αλλάξαμε/ανανεώσαμε πριν μερικά χρόνια γιατί κόπανουσε η μάσκα.φαντάζομαι ότι αν αλλάξω τον κινητήρα θα κάνω και κάτι με τις αναρτήσεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Υπάρχουν λύσεις αν θες να κανεις προγραμματισμό στον υπάρχον κινητηρα σου ή στον επόμενο (reflash ecu) για 132 ή 159ps(1,8) με αξιοπρεπείς επιδόσεις και αυξησεις ροπης. πχ... http://www.autocenter-tuning.gr/pager.php?id=45#156

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Σορρυ που ρωτάω, αλλα στα 193.000 χλμ θυμηθήκατε οτι 'χαμηλά είναι ψόφια'?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • G
                                giorgosalfa last edited by

                                όχι ο τσ τραβάει ψηλά απλά τώρα έγινε αργό για την εποχή μας..το 97 ήταν γρήγορο για τα κυβικά του και τουλάχιστον είχες την ικανοποίηση ότι περνάς τα αντίπαλα 1600ρια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • G
                                  giorgos_krhth_91 last edited by

                                  Kοιτα μπορεις για αρχη να φτιαξεις τν εξατμιση και να βαλεις και μια φιλτροχοανη και μπορει να σε ικανοποιησει το αποτελεσμα(oxi σαν νουμερα αλλα σαν αισθηση)αλλιως 1.8 μοτερ και κρατας και την εξατμιση και την εισαγωγη για αυτον το κινητηρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Ο χρήστης rocsta έγραψε:

                                    Ακόμα να ξέρεις ότι στην 156 τα φρένα και οι αναρτήσεις είναι τα ίδια σε όλα τα TS (1.6, 1.8, 2.0) οπότε δεν χρειάζεται κάποια άλλη μετατροπή.

                                    Aν έχει μοντέλο προfl, η δίλιτρη έχει 284 αεριζόμενα σε σχέση με τα 281 μη αεριζόμενα των 1.6 και 1.8
                                    Oι fl ανεξαρτήτως κυβισμού είχαν αεριζόμενα όλες

                                    Όλες οι 147/156 από το 2001 και μετά φόραγαν τα ίδια αεριζόμενα 284. Νομίζω ακόμα τότε δεν είχε υποστεί το fl της 156.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης Γιώργοςalfa έγραψε:
                                      όχι ο τσ τραβάει ψηλά απλά τώρα έγινε αργό για την εποχή μας..το 97 ήταν γρήγορο για τα κυβικά του και τουλάχιστον είχες την ικανοποίηση ότι περνάς τα αντίπαλα 1600ρια

                                      Λαθος ανεμομυλους κυνηγας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης Γιώργοςalfa έγραψε:
                                        όχι ο τσ τραβάει ψηλά απλά τώρα έγινε αργό για την εποχή μας..το 97 ήταν γρήγορο για τα κυβικά του και τουλάχιστον είχες την ικανοποίηση ότι περνάς τα αντίπαλα 1600ρια

                                        Απο τα νεα ατμο 1600 παλι ταχυτερος εισαι.

                                        Sent from my Neo V using Tapatalk.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr