Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βρήκα από κάτω
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βρήκα από κάτω
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    28
    4096
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      svein last edited by

      Χαίρετε παιδιά έχω ένα Audi TT χαμηλωμένο όσο πάει...απόψε που γύριζα στο σπίτι μου κάπου στο κέντρο της Αθηνας το αμάξι βρήκε από κάτω κάνοντας έναν απότομο και δυνατό ηχο...αυτό που βρήκε ήταν παράλληλο στο αμάξι βουναλάκι...με το που έφτασα σπίτι το κοιταξα από κάτω όσο μπορούσα και δεν είδα κάτι ! Γίνετε να έσπασε έτσι απλά τίποτα? δεν αντέχω να ξαναπάω στο συνεργείο έχω πάει δυο φορες αυτή την βδομάδα μια για μεγάλο service και μια για δίσκο...
      το αμάξι δεν φοράει μάσκα από κάτω !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        svein last edited by

        Χαίρετε παιδιά έχω ένα Audi TT χαμηλωμένο όσο πάει...απόψε που γύριζα στο σπίτι μου κάπου στο κέντρο της Αθηνας το αμάξι βρήκε από κάτω κάνοντας έναν απότομο και δυνατό ηχο...αυτό που βρήκε ήταν παράλληλο στο αμάξι βουναλάκι...με το που έφτασα σπίτι το κοιταξα από κάτω όσο μπορούσα και δεν είδα κάτι ! Γίνετε να έσπασε έτσι απλά τίποτα? δεν αντέχω να ξαναπάω στο συνεργείο έχω πάει δυο φορες αυτή την βδομάδα μια για μεγάλο service και μια για δίσκο...
        το αμάξι δεν φοράει μάσκα από κάτω !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          svein last edited by

          Χαίρετε παιδιά έχω ένα Audi TT χαμηλωμένο όσο πάει...απόψε που γύριζα στο σπίτι μου κάπου στο κέντρο της Αθηνας το αμάξι βρήκε από κάτω κάνοντας έναν απότομο και δυνατό ηχο...αυτό που βρήκε ήταν παράλληλο στο αμάξι βουναλάκι...με το που έφτασα σπίτι το κοιταξα από κάτω όσο μπορούσα και δεν είδα κάτι ! Γίνετε να έσπασε έτσι απλά τίποτα? δεν αντέχω να ξαναπάω στο συνεργείο έχω πάει δυο φορες αυτή την βδομάδα μια για μεγάλο service και μια για δίσκο...
          το αμάξι δεν φοράει μάσκα από κάτω !

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            karavlaxos last edited by

            Αφου τα πειραζετε και τα χαμηλωνετε χωρις λογο αυτα γινονται.
            Πηγαινε το σε εναν μαστορα, δωστου κει χαμω ενα 10ρικο, να το σηκωσει και να το δειτε απο κατω. Απο εκει και επειτα αναλογως με το τι θα δειτε θα κανεις τα επομενα βηματα, εφοσον απαιτουνται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              ggab last edited by

              πιο πιθανο ειναι να βρηκε σε μαρσπιε οποτε μικρο το κακο,παρε ενα σπρει υγρης πισσας και περασε το για τυχον μελλοντικες σκουριες.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                Αφου τα πειραζετε και τα χαμηλωνετε χωρις λογο αυτα γινονται.

                Και στις εργοστασιακές του 'αποστάσεις' παλι χαμηλό ειναι! Λες να φταίει το πειραγμα και το χαμήλωμα?
                'Κανονικό' αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν έχει βρει απο κάτω!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eeg74 last edited by

                  Όταν το χαμηλώνεις 'όσο πάει' πρέπει είτε να πηγαίνεις αργά και προσεκτικά 'όσο πάει', είτε να είσαι προετοιμασμένος για τέτοιες επαφές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    svein last edited by

                    Ο ήχος ακούστηκε ακριβώς κάτω από την καμπίνα (οδηγού συνοδηγού ) λεει αυτο τιποτα ? Xμμμμ από την ώρα που το έπαθα αυτό έχω κάνει 60 χιλιόμετρα και χωρίς πρόβλημα και σε μεγάλες ταχύτητες ενίοτε...αύριο φεύγω για διακοπές και το αμάξι θα μείνει στο γκαράζ οποτε θα δω τι θα κάνω όταν γυρίσω...!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kavoyras last edited by

                      Ο χρήστης Svein έγραψε:
                      Ο ήχος ακούστηκε ακριβώς κάτω από την καμπίνα (οδηγού συνοδηγού ) λεει αυτο τιποτα ? Xμμμμ από την ώρα που το έπαθα αυτό έχω κάνει 60 χιλιόμετρα και χωρίς πρόβλημα και σε μεγάλες ταχύτητες ενίοτε...αύριο φεύγω για διακοπές και το αμάξι θα μείνει στο γκαράζ οποτε θα δω τι θα κάνω όταν γυρίσω...!

                      Και δεν ξέρεις τι έχει πάθει (αν είναι σοβαρό ή όχι) και τρέχεις. Μάλιστα.
                      over and out for me.

                      Η λύση πάντως είναι μία: σηκώνεις το αμάξι τουλάχιστον 1 πόντο.
                      Επιπλέον ελπίζω να το γνωρίζεις ότι η σχεδίαση και επιλογή όλων των υπόλοιπων μερών της ανάρτησης (που είναι ακόμα εργοστασιακά - δεν πιστεύω να έχεις αλλάξει και ψαλίδια κτλ ), έχει γίνει ώστε να λειτουργούν σε διαφορετικό ύψος από αυτό που έχεις κατεβάσει τώρα το αμάξι σου, έτσι?

                      Επίσης το ξέρεις ότι και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν πρέπει να λειτουργούν στο 'τέρμα' τους (το λένε οι κατασκευαστές τους στα βιβλιαράκια τοποθέτησης). Είτε το 'τέρμα' σημαίνει 'τέρμα μαλακό' είτε 'τέρμα σκληρό' είτε τέρμα ψηλά (σε ύψος) είτε τέρμα χαμηλά (σε ύψος). Οπότε...ούτε και η ανάρτησή σου δουλεύει σωστά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        svein last edited by

                        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                        Ο ήχος ακούστηκε ακριβώς κάτω από την καμπίνα (οδηγού συνοδηγού ) λεει αυτο τιποτα ? Xμμμμ από την ώρα που το έπαθα αυτό έχω κάνει 60 χιλιόμετρα και χωρίς πρόβλημα και σε μεγάλες ταχύτητες ενίοτε...αύριο φεύγω για διακοπές και το αμάξι θα μείνει στο γκαράζ οποτε θα δω τι θα κάνω όταν γυρίσω...!

                        Και δεν ξέρεις τι έχει πάθει (αν είναι σοβαρό ή όχι) και τρέχεις. Μάλιστα.
                        over and out for me.

                        Η λύση πάντως είναι μία: σηκώνεις το αμάξι τουλάχιστον 1 πόντο.
                        Επιπλέον ελπίζω να το γνωρίζεις ότι η σχεδίαση και επιλογή όλων των υπόλοιπων μερών της ανάρτησης (που είναι ακόμα εργοστασιακά - δεν πιστεύω να έχεις αλλάξει και ψαλίδια κτλ ), έχει γίνει ώστε να λειτουργούν σε διαφορετικό ύψος από αυτό που έχεις κατεβάσει τώρα το αμάξι σου, έτσι?

                        Επίσης το ξέρεις ότι και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν πρέπει να λειτουργούν στο 'τέρμα' τους (το λένε οι κατασκευαστές τους στα βιβλιαράκια τοποθέτησης). Είτε το 'τέρμα' σημαίνει 'τέρμα μαλακό' είτε 'τέρμα σκληρό' είτε τέρμα ψηλά (σε ύψος) είτε τέρμα χαμηλά (σε ύψος). Οπότε...ούτε και η ανάρτησή σου δουλεύει σωστά.

                        Για ένα διάστημα με το που το χαμήλωσα αναρωτιόμουν άμα είχε βγάλει τελείως τις αναρτήσεις γιατί ένιωθα και νιώθω ότι δεν εχω ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lokatzis last edited by

                          Πώς το χαμήλωσες; Έκοψες τα εργοστασιακά ελατήρια; Έβαλες ελατήρια χαμηλώματος χωρίς να αλλάξεις αμορτισέρ; Το 1ο είναι εγκληματικό, το 2ο είναι ενδεχομένως εγκληματικό (ανάλογα τις ανοχές των εργοστασιακών αμορτισέρ σε χαμήλωμα και τις προδιαγραφές των νέων ελατηρίων)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            heras last edited by

                            Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                            Πώς το χαμήλωσες; Έκοψες τα εργοστασιακά ελατήρια; Έβαλες ελατήρια χαμηλώματος χωρίς να αλλάξεις αμορτισέρ; Το 1ο είναι εγκληματικό, το 2ο είναι ενδεχομένως εγκληματικό (ανάλογα τις ανοχές των εργοστασιακών αμορτισέρ σε χαμήλωμα και τις προδιαγραφές των νέων ελατηρίων)...

                            Και το κυριοτερο...Τι προσφερει το ''τερμα'' χαμηλωμα περα απ την εμφανιση?
                            Γιατι προφανως η οδικη συμπεριφορα θα χει αλλαξει προς το ''τερμα'' χειροτερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              maik79 last edited by

                              ειναι το μικροβιο της κανγκουριτιδας που σερνετε και μολινει τον κοσμακι

                              μην πειραζετε τα αμαξακια σας

                              απλα αγαπηστετα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Υπηρετεί την σκηνή των slammed 😁

                                Sent from my GNex using smoke signals.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kotsifos last edited by

                                  To πολυ να εχεις τσαλακωσει λιγο την εξατμιση...λιγο καταλυτη... αντε να εχει καμμια λακουβιτσα στο πατωμα της καμπινας. Απο κει κ περα δεν νομιζω να υπαρξει μηχανικο προβλημα η οτιδηποτε αλλο.Ψηλωσε το αμαξι μετα τις διακοπες...ειναι που ειναι αουντι, αν του προκαλεις κ απο μονος σου ζημιες...κλαφτα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    Πουντακι με εργοστασιακη αναρτηση καποια στιγμη που βρηκε απο κατω εκοψε γραμμη βενζινης...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • K
                                      karavlaxos last edited by

                                      Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                      Και στις εργοστασιακές του 'αποστάσεις' παλι χαμηλό ειναι! Λες να φταίει το πειραγμα και το χαμήλωμα?
                                      'Κανονικό' αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν έχει βρει απο κάτω!!!

                                      Αλλα λεει η θεια μου, αλλα ακουν τα αυτια μου

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:

                                        Και στις εργοστασιακές του 'αποστάσεις' παλι χαμηλό ειναι! Λες να φταίει το πειραγμα και το χαμήλωμα?
                                        'Κανονικό' αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν έχει βρει απο κάτω!!!

                                        Αλλα λεει η θεια μου, αλλα ακουν τα αυτια μου

                                        Τοτε θα φταιει που η θεια ειναι εκτος θεματος.
                                        Sent from my HTC Desire using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kotsifos last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Πουντακι με εργοστασιακη αναρτηση καποια στιγμη που βρηκε απο κατω εκοψε γραμμη βενζινης...

                                          ενταξει, βρηκες κ συ αμαξι...τις περισσοτερες φορες αυτα τα σωληνακια δεν ειναι εκτεθιμενα.... βεβαια αν το ανεβασεις σε βραχο, ολα ειναι πιθανα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Σε ένα απείραχτο αυτοκίνητο (χαμηλό από τη μάνα του καθότι σπόρ) που είχαν κάτσει τα ελατήριά του έβρισκε πολύ εύκολα σε καπάκια και ανωμαλίες δρόμου. Σε συγκεκριμένο φανάρι με κυματιστό οδόστρωμα θυμάμαι ότι αν με έπιανε κόκκινο και έπρεπε να σταματήσω έβρισκε με το που πάταγα φρένο... Βασικά μαθαίνεις το αυτοκίνητό σου και προσαρμόζεσαι. Βλέπεις από μακριά το εμπόδιο (πχ πέτρα ή καπάκι) και υπολογίζεις αν θα το περάσεις από πάνω ή θα το πατήσεις με τη ρόδα.
                                            Σε άλλο αυτοκίνητο αν και ψηλό βρήκε μπροστά σε τμήμα στήριξης της ανάρτησης όταν ο δρόμος έκανε απότομο εγκάρσιο κυματισμό και ράγισε. Στο ίδιο αυτοκίνητο κάτι άλλαξε στον ήχο από όταν σκαρφάλωσα σε ψηλό πεζοδρόμιο και βρήκε.... είχε κλείσει η Κηφισίας από δοαδήλωση και έπρεπε να φύγω πλαγίως. Ποτέ κανένας δεν βρήκε τι ήταν...
                                            Όλα τα αυτοκίνητα βρίσκουν.... ακόμα και τα σηκωμένα τζίπ, έχει να κάνει με το που το πας. Εγώ που έχω μια τάση να τα πηγαίνω σε μέρη που δεν το ήξερε ο κατασκευαστής τους ότι μπορούσαν επιβεβαιώνω ότι βρίσκουν! Εκτός από το σκαρφάλωμα έχω δοκιμάσει και το άλμα αλά Ντιουκς... (που πάνε και βάζουνε βουναλάκια με χώματα οι κακούργοι...) με κακά αποτελέσματα για το κάρτερ.... και τη σύνδεση του μοχλού με κιβώτιο...
                                            Σε αντίστοιχη συνάντηση με λόφο χώματος μονόπλευρα σηκώθηκα στις δύο δεξιές ρόδες αλλά η επαναφορά δεν ήταν καθόλου επώδυνη... δεν ξέρω αν ο διπλανός μου (ο λόφος χώματος ήταν στην αριστερή λωρίδα του Κηφισού οπότε υπήρχε κι άλλος στη μεσαία και για αυτό και δεν μπόρεσα να αποφύγω τελείως το λόφο) με έβλεπε να του έρχομαι και αισθάνθηκε κάπως...
                                            Πέρσι το καλοκαίρι δοκίμασα και το πέσιμο... (στρίβοντας από κατηφόρα ήμουν πιο άκρη από όσο έπρεπε και η πίσω ρόδα βρέθηκε στο κενό) και βρήκε από κάτω στο σύρσιμο και τέλος πίσω στο πέσιμο. Μου κόστισε ξήλωμα ποδιάς, βούλιαγμα του χώρου αποσκευών (έχασα κάμποσα λίτρα και πετάχτηκε η ρεζέρβα επάνω και ήμουνα και διακοπές με πολλά πράματα και δε χωράγανε μετά!) κι ένα βούλιαγμα στον προφυλαχτήρα. Την ποδιά την ξαναέβαλα επιτόπου πρόχειρα και στο συνεργείο καλά, ο χώρος αποσκευών επανήλθε με προσεκτικό χτύπημα με ξύλο από μάστορα για 10 ευρώ και τον προφυλαχτήρα τον άφησα ως έχει για να μην ξεχνώ!
                                            Καλά μου λέει ο αδελφός μου ότι έτσι σιδεροφάγος που είμαι έπρεπε να είχα πάρει τζιπ....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr