-
Χαίρετε παιδιά έχω ένα Audi TT χαμηλωμένο όσο πάει...απόψε που γύριζα στο σπίτι μου κάπου στο κέντρο της Αθηνας το αμάξι βρήκε από κάτω κάνοντας έναν απότομο και δυνατό ηχο...αυτό που βρήκε ήταν παράλληλο στο αμάξι βουναλάκι...με το που έφτασα σπίτι το κοιταξα από κάτω όσο μπορούσα και δεν είδα κάτι ! Γίνετε να έσπασε έτσι απλά τίποτα? δεν αντέχω να ξαναπάω στο συνεργείο έχω πάει δυο φορες αυτή την βδομάδα μια για μεγάλο service και μια για δίσκο...
το αμάξι δεν φοράει μάσκα από κάτω ! -
Χαίρετε παιδιά έχω ένα Audi TT χαμηλωμένο όσο πάει...απόψε που γύριζα στο σπίτι μου κάπου στο κέντρο της Αθηνας το αμάξι βρήκε από κάτω κάνοντας έναν απότομο και δυνατό ηχο...αυτό που βρήκε ήταν παράλληλο στο αμάξι βουναλάκι...με το που έφτασα σπίτι το κοιταξα από κάτω όσο μπορούσα και δεν είδα κάτι ! Γίνετε να έσπασε έτσι απλά τίποτα? δεν αντέχω να ξαναπάω στο συνεργείο έχω πάει δυο φορες αυτή την βδομάδα μια για μεγάλο service και μια για δίσκο...
το αμάξι δεν φοράει μάσκα από κάτω ! -
Χαίρετε παιδιά έχω ένα Audi TT χαμηλωμένο όσο πάει...απόψε που γύριζα στο σπίτι μου κάπου στο κέντρο της Αθηνας το αμάξι βρήκε από κάτω κάνοντας έναν απότομο και δυνατό ηχο...αυτό που βρήκε ήταν παράλληλο στο αμάξι βουναλάκι...με το που έφτασα σπίτι το κοιταξα από κάτω όσο μπορούσα και δεν είδα κάτι ! Γίνετε να έσπασε έτσι απλά τίποτα? δεν αντέχω να ξαναπάω στο συνεργείο έχω πάει δυο φορες αυτή την βδομάδα μια για μεγάλο service και μια για δίσκο...
το αμάξι δεν φοράει μάσκα από κάτω ! -
Αφου τα πειραζετε και τα χαμηλωνετε χωρις λογο αυτα γινονται.
Πηγαινε το σε εναν μαστορα, δωστου κει χαμω ενα 10ρικο, να το σηκωσει και να το δειτε απο κατω. Απο εκει και επειτα αναλογως με το τι θα δειτε θα κανεις τα επομενα βηματα, εφοσον απαιτουνται. -
πιο πιθανο ειναι να βρηκε σε μαρσπιε οποτε μικρο το κακο,παρε ενα σπρει υγρης πισσας και περασε το για τυχον μελλοντικες σκουριες.......
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Αφου τα πειραζετε και τα χαμηλωνετε χωρις λογο αυτα γινονται.Και στις εργοστασιακές του 'αποστάσεις' παλι χαμηλό ειναι! Λες να φταίει το πειραγμα και το χαμήλωμα?
'Κανονικό' αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν έχει βρει απο κάτω!!! -
Όταν το χαμηλώνεις 'όσο πάει' πρέπει είτε να πηγαίνεις αργά και προσεκτικά 'όσο πάει', είτε να είσαι προετοιμασμένος για τέτοιες επαφές.
-
Ο ήχος ακούστηκε ακριβώς κάτω από την καμπίνα (οδηγού συνοδηγού ) λεει αυτο τιποτα ? Xμμμμ από την ώρα που το έπαθα αυτό έχω κάνει 60 χιλιόμετρα και χωρίς πρόβλημα και σε μεγάλες ταχύτητες ενίοτε...αύριο φεύγω για διακοπές και το αμάξι θα μείνει στο γκαράζ οποτε θα δω τι θα κάνω όταν γυρίσω...!
-
Ο χρήστης Svein έγραψε:
Ο ήχος ακούστηκε ακριβώς κάτω από την καμπίνα (οδηγού συνοδηγού ) λεει αυτο τιποτα ? Xμμμμ από την ώρα που το έπαθα αυτό έχω κάνει 60 χιλιόμετρα και χωρίς πρόβλημα και σε μεγάλες ταχύτητες ενίοτε...αύριο φεύγω για διακοπές και το αμάξι θα μείνει στο γκαράζ οποτε θα δω τι θα κάνω όταν γυρίσω...!Και δεν ξέρεις τι έχει πάθει (αν είναι σοβαρό ή όχι) και τρέχεις. Μάλιστα.
over and out for me.Η λύση πάντως είναι μία: σηκώνεις το αμάξι τουλάχιστον 1 πόντο.
Επιπλέον ελπίζω να το γνωρίζεις ότι η σχεδίαση και επιλογή όλων των υπόλοιπων μερών της ανάρτησης (που είναι ακόμα εργοστασιακά - δεν πιστεύω να έχεις αλλάξει και ψαλίδια κτλ ), έχει γίνει ώστε να λειτουργούν σε διαφορετικό ύψος από αυτό που έχεις κατεβάσει τώρα το αμάξι σου, έτσι?Επίσης το ξέρεις ότι και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν πρέπει να λειτουργούν στο 'τέρμα' τους (το λένε οι κατασκευαστές τους στα βιβλιαράκια τοποθέτησης). Είτε το 'τέρμα' σημαίνει 'τέρμα μαλακό' είτε 'τέρμα σκληρό' είτε τέρμα ψηλά (σε ύψος) είτε τέρμα χαμηλά (σε ύψος). Οπότε...ούτε και η ανάρτησή σου δουλεύει σωστά.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Ο ήχος ακούστηκε ακριβώς κάτω από την καμπίνα (οδηγού συνοδηγού ) λεει αυτο τιποτα ? Xμμμμ από την ώρα που το έπαθα αυτό έχω κάνει 60 χιλιόμετρα και χωρίς πρόβλημα και σε μεγάλες ταχύτητες ενίοτε...αύριο φεύγω για διακοπές και το αμάξι θα μείνει στο γκαράζ οποτε θα δω τι θα κάνω όταν γυρίσω...!
Και δεν ξέρεις τι έχει πάθει (αν είναι σοβαρό ή όχι) και τρέχεις. Μάλιστα.
over and out for me.Η λύση πάντως είναι μία: σηκώνεις το αμάξι τουλάχιστον 1 πόντο.
Επιπλέον ελπίζω να το γνωρίζεις ότι η σχεδίαση και επιλογή όλων των υπόλοιπων μερών της ανάρτησης (που είναι ακόμα εργοστασιακά - δεν πιστεύω να έχεις αλλάξει και ψαλίδια κτλ ), έχει γίνει ώστε να λειτουργούν σε διαφορετικό ύψος από αυτό που έχεις κατεβάσει τώρα το αμάξι σου, έτσι?Επίσης το ξέρεις ότι και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις δεν πρέπει να λειτουργούν στο 'τέρμα' τους (το λένε οι κατασκευαστές τους στα βιβλιαράκια τοποθέτησης). Είτε το 'τέρμα' σημαίνει 'τέρμα μαλακό' είτε 'τέρμα σκληρό' είτε τέρμα ψηλά (σε ύψος) είτε τέρμα χαμηλά (σε ύψος). Οπότε...ούτε και η ανάρτησή σου δουλεύει σωστά.
Για ένα διάστημα με το που το χαμήλωσα αναρωτιόμουν άμα είχε βγάλει τελείως τις αναρτήσεις γιατί ένιωθα και νιώθω ότι δεν εχω ...
-
Πώς το χαμήλωσες; Έκοψες τα εργοστασιακά ελατήρια; Έβαλες ελατήρια χαμηλώματος χωρίς να αλλάξεις αμορτισέρ; Το 1ο είναι εγκληματικό, το 2ο είναι ενδεχομένως εγκληματικό (ανάλογα τις ανοχές των εργοστασιακών αμορτισέρ σε χαμήλωμα και τις προδιαγραφές των νέων ελατηρίων)...
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Πώς το χαμήλωσες; Έκοψες τα εργοστασιακά ελατήρια; Έβαλες ελατήρια χαμηλώματος χωρίς να αλλάξεις αμορτισέρ; Το 1ο είναι εγκληματικό, το 2ο είναι ενδεχομένως εγκληματικό (ανάλογα τις ανοχές των εργοστασιακών αμορτισέρ σε χαμήλωμα και τις προδιαγραφές των νέων ελατηρίων)...Και το κυριοτερο...Τι προσφερει το ''τερμα'' χαμηλωμα περα απ την εμφανιση?
Γιατι προφανως η οδικη συμπεριφορα θα χει αλλαξει προς το ''τερμα'' χειροτερο -
ειναι το μικροβιο της κανγκουριτιδας που σερνετε και μολινει τον κοσμακι
μην πειραζετε τα αμαξακια σας
απλα αγαπηστετα
-
Υπηρετεί την σκηνή των slammed
Sent from my GNex using smoke signals.
-
To πολυ να εχεις τσαλακωσει λιγο την εξατμιση...λιγο καταλυτη... αντε να εχει καμμια λακουβιτσα στο πατωμα της καμπινας. Απο κει κ περα δεν νομιζω να υπαρξει μηχανικο προβλημα η οτιδηποτε αλλο.Ψηλωσε το αμαξι μετα τις διακοπες...ειναι που ειναι αουντι, αν του προκαλεις κ απο μονος σου ζημιες...κλαφτα!
-
Πουντακι με εργοστασιακη αναρτηση καποια στιγμη που βρηκε απο κατω εκοψε γραμμη βενζινης...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και στις εργοστασιακές του 'αποστάσεις' παλι χαμηλό ειναι! Λες να φταίει το πειραγμα και το χαμήλωμα?
'Κανονικό' αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν έχει βρει απο κάτω!!!Αλλα λεει η θεια μου, αλλα ακουν τα αυτια μου
-
Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
Και στις εργοστασιακές του 'αποστάσεις' παλι χαμηλό ειναι! Λες να φταίει το πειραγμα και το χαμήλωμα?
'Κανονικό' αυτοκίνητο ΠΟΤΕ δεν έχει βρει απο κάτω!!!Αλλα λεει η θεια μου, αλλα ακουν τα αυτια μου
Τοτε θα φταιει που η θεια ειναι εκτος θεματος.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πουντακι με εργοστασιακη αναρτηση καποια στιγμη που βρηκε απο κατω εκοψε γραμμη βενζινης...ενταξει, βρηκες κ συ αμαξι...τις περισσοτερες φορες αυτα τα σωληνακια δεν ειναι εκτεθιμενα.... βεβαια αν το ανεβασεις σε βραχο, ολα ειναι πιθανα
-
Σε ένα απείραχτο αυτοκίνητο (χαμηλό από τη μάνα του καθότι σπόρ) που είχαν κάτσει τα ελατήριά του έβρισκε πολύ εύκολα σε καπάκια και ανωμαλίες δρόμου. Σε συγκεκριμένο φανάρι με κυματιστό οδόστρωμα θυμάμαι ότι αν με έπιανε κόκκινο και έπρεπε να σταματήσω έβρισκε με το που πάταγα φρένο... Βασικά μαθαίνεις το αυτοκίνητό σου και προσαρμόζεσαι. Βλέπεις από μακριά το εμπόδιο (πχ πέτρα ή καπάκι) και υπολογίζεις αν θα το περάσεις από πάνω ή θα το πατήσεις με τη ρόδα.
Σε άλλο αυτοκίνητο αν και ψηλό βρήκε μπροστά σε τμήμα στήριξης της ανάρτησης όταν ο δρόμος έκανε απότομο εγκάρσιο κυματισμό και ράγισε. Στο ίδιο αυτοκίνητο κάτι άλλαξε στον ήχο από όταν σκαρφάλωσα σε ψηλό πεζοδρόμιο και βρήκε.... είχε κλείσει η Κηφισίας από δοαδήλωση και έπρεπε να φύγω πλαγίως. Ποτέ κανένας δεν βρήκε τι ήταν...
Όλα τα αυτοκίνητα βρίσκουν.... ακόμα και τα σηκωμένα τζίπ, έχει να κάνει με το που το πας. Εγώ που έχω μια τάση να τα πηγαίνω σε μέρη που δεν το ήξερε ο κατασκευαστής τους ότι μπορούσαν επιβεβαιώνω ότι βρίσκουν! Εκτός από το σκαρφάλωμα έχω δοκιμάσει και το άλμα αλά Ντιουκς... (που πάνε και βάζουνε βουναλάκια με χώματα οι κακούργοι...) με κακά αποτελέσματα για το κάρτερ.... και τη σύνδεση του μοχλού με κιβώτιο...
Σε αντίστοιχη συνάντηση με λόφο χώματος μονόπλευρα σηκώθηκα στις δύο δεξιές ρόδες αλλά η επαναφορά δεν ήταν καθόλου επώδυνη... δεν ξέρω αν ο διπλανός μου (ο λόφος χώματος ήταν στην αριστερή λωρίδα του Κηφισού οπότε υπήρχε κι άλλος στη μεσαία και για αυτό και δεν μπόρεσα να αποφύγω τελείως το λόφο) με έβλεπε να του έρχομαι και αισθάνθηκε κάπως...
Πέρσι το καλοκαίρι δοκίμασα και το πέσιμο... (στρίβοντας από κατηφόρα ήμουν πιο άκρη από όσο έπρεπε και η πίσω ρόδα βρέθηκε στο κενό) και βρήκε από κάτω στο σύρσιμο και τέλος πίσω στο πέσιμο. Μου κόστισε ξήλωμα ποδιάς, βούλιαγμα του χώρου αποσκευών (έχασα κάμποσα λίτρα και πετάχτηκε η ρεζέρβα επάνω και ήμουνα και διακοπές με πολλά πράματα και δε χωράγανε μετά!) κι ένα βούλιαγμα στον προφυλαχτήρα. Την ποδιά την ξαναέβαλα επιτόπου πρόχειρα και στο συνεργείο καλά, ο χώρος αποσκευών επανήλθε με προσεκτικό χτύπημα με ξύλο από μάστορα για 10 ευρώ και τον προφυλαχτήρα τον άφησα ως έχει για να μην ξεχνώ!
Καλά μου λέει ο αδελφός μου ότι έτσι σιδεροφάγος που είμαι έπρεπε να είχα πάρει τζιπ....
Βρήκα από κάτω