-
Το rover 200 μου ανέβασε θερμοκρασία και όταν άνοιξα το καπό το δοχείο διαστολής είχε αδειάσει (όχι παντελώς) και κάπνισε ελαφρά.
Εκεί που ήμουν το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να γεμίσω το δοχείο με νερό για να το παρω και να φύγω.
Τι να κάνω τώρα να το πάω σε μάστορα ή να αδειάσω το νερό από το δοχείο και να βάλω παραφλού;
Καμιά ιδέα πώς να κάνω το άδειασμα; -
Το rover 200 μου ανέβασε θερμοκρασία και όταν άνοιξα το καπό το δοχείο διαστολής είχε αδειάσει (όχι παντελώς) και κάπνισε ελαφρά.
Εκεί που ήμουν το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να γεμίσω το δοχείο με νερό για να το παρω και να φύγω.
Τι να κάνω τώρα να το πάω σε μάστορα ή να αδειάσω το νερό από το δοχείο και να βάλω παραφλού;
Καμιά ιδέα πώς να κάνω το άδειασμα; -
Το rover 200 μου ανέβασε θερμοκρασία και όταν άνοιξα το καπό το δοχείο διαστολής είχε αδειάσει (όχι παντελώς) και κάπνισε ελαφρά.
Εκεί που ήμουν το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να γεμίσω το δοχείο με νερό για να το παρω και να φύγω.
Τι να κάνω τώρα να το πάω σε μάστορα ή να αδειάσω το νερό από το δοχείο και να βάλω παραφλού;
Καμιά ιδέα πώς να κάνω το άδειασμα; -
Ο χρήστης elenigeop έγραψε:
Το rover 200 μου ανέβασε θερμοκρασία και όταν άνοιξα το καπό το δοχείο διαστολής είχε αδειάσει (όχι παντελώς) και κάπνισε ελαφρά.
Εκεί που ήμουν το μόνο που μπόρεσα να κάνω ήταν να γεμίσω το δοχείο με νερό για να το παρω και να φύγω.
Τι να κάνω τώρα να το πάω σε μάστορα ή να αδειάσω το νερό από το δοχείο και να βάλω παραφλού;
Καμιά ιδέα πώς να κάνω το άδειασμα;μπορει να εχει διαρροη απο καπου... ψυγειο,τρομπα νερου...
τα λαδια ειναι καθαρα? -
Rover 200? Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Φλάντζα κεφαλής... περαστικά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Rover 200? Κλασική περίπτωση βλάβης που έλεγε και ο Τσάκωνας. Φλάντζα κεφαλής... περαστικά.+1111111111111
Παρε rover να δεις καλο!! -
Αν σφίξει ο μηχανικός σου το καπάκι, ίσως και να την γλυτώσεις τη φλάτζα, αυτά τα μοτέρ της σειράς Κ έχουν ένα θέμα εκεί, μεγαλύτερο από ρα άλλα αλουμινένια μοτέρ ( αλουμίνιο όλο το μοτέρ, μακρυές βίδες που σφίγγουν όλο το μοτέρ σαν σάντουιτ, κλπ ) αν λασκάρει μια - μια τις βίδες με την ανάποδα φορά( μια βίδα λάσκα, καθάρισμα και λίπανση στο σπείρωμα της και σφίξιμο )και μετά την επόμενη και τις σφίξει με το σφίξιμο ( kg και μοίρες ) που προτείνει η Rover ίσως το σώσεις. Τα καπάκια περπατάνε μετά από 100-120.000 χλμ, ειδικά τα αλουμίνια έχουν περισσότερο θέμα με τα χλμ, όποιος το ξέρει τα ξανασφίγγει και γλυτώνει.
-
Eπειδη το χω παει στο μαστορα μου ειπε οτι ανεβαζει θερμοκρασια γιατι δε δουλευει το βεντιλατερ..Δεν παιζει καποια διαρροη....Ετσι μου ειπε αυτος τουλαχιστον...
Αλλα το θεμα μου ειναι τωρα μπορω να αδειασω το δοχειο διαστολης που του βαλα νερο η πρεπει να το παω στο μαστορα;
Γιατι δε θελω να αναμειξω νερο με παραφλου θα παει το παραφλου στραφι..
Το αμαξι ειναι σε τετοια κατασταση που αμα βγαλει φλατζα θα το πεταξω στα σκουπιδια δεν αξιζει....Αν κ ο μαστορας δεν ειπε τιποτα για φλατζα.. -
Ο χρήστης elenigeop έγραψε:
Eπειδη το χω παει στο μαστορα μου ειπε οτι ανεβαζει θερμοκρασια γιατι δε δουλευει το βεντιλατερ..Δεν παιζει καποια διαρροη....Ετσι μου ειπε αυτος τουλαχιστον...
Αλλα το θεμα μου ειναι τωρα μπορω να αδειασω το δοχειο διαστολης που του βαλα νερο η πρεπει να το παω στο μαστορα;
Γιατι δε θελω να αναμειξω νερο με παραφλου θα παει το παραφλου στραφι..
Το αμαξι ειναι σε τετοια κατασταση που αμα βγαλει φλατζα θα το πεταξω στα σκουπιδια δεν αξιζει....Αν κ ο μαστορας δεν ειπε τιποτα για φλατζα..Αδειασε το νερο,κοιτα το ψυγειο αν εχει πεταλουδα χαμηλα ή αν πρεπει να βγαλεις καποιο χαμηλο κολαρο,και βαλε παραφλου.
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ Η ΜΗΧΑΝΗ
Το βεντιλατερ αν ελενχεται με βαλβιδα θερμοκρασιας μπορει να μην ανοιξε επειδη δεν υπηρχε υγρο στο κυκλωμα. -
Εννοειται με κρυα μηχανη,αλλα το βεντιλατερ δε λειτουργει σε γενικες γραμμες μαλλον θελει αλλαγμα...ΑΛλα το ειχαμε αμελησει λογω της καταστασης του αυτοκινητου....
Οποτε ολα κανονικα απλα αδειαζω νερο και γεμιζω....
Θαρρω πως θα τα καταφερουμε!!Τι στο καλο -
Ελεγξτε πρωτα αν ειναι η ασφαλεια του βεντιλατερ..Δε παει να πει οτι φταιει το μοτερ του αν δε δουλευει. Μη το αλλαξετε τζαμπα.
-
Ξερει κανείς τον αριθμό της ασφάλειας του βεντιλατέρ γιατί εχω χάσει το βιβλίο;
-
Ο χρήστης elenigeop έγραψε:
Ξερει κανείς τον αριθμό της ασφάλειας του βεντιλατέρ γιατί εχω χάσει το βιβλίο;Τις γράφει στο καπάκι , αν όχι από πάνω στην εσωτερική πλευρά σίγουρα. Γράφει για το τι είναι κάθε ασφάλεια και τα Amper , και πολύ πιθανό να έχει τσιμπίδα κιόλας μεσα στο ασφαλειοκούτι να την τραβήξεις.
-
Τα βεντιλατέρ δεν καίγονται εύκολα, μάλλον κολλάνε με τις βρώμες μετά από 10 χρόνια, αλλά δεν καίγονται αφού υπάρχει η ασφάλεια.
Για να μη δουλέψει υπάρχουν αρκετοί λόγοι, καμμένη ασφάλεια, βαλβίδα ενεργοποίησης στο ψυγείο, ξεκουμπωμένη φύσα, κομμένο καλώδιο, καμμένος ρελές, άδειο ψυγείο από νερό.
-
Λοιπόν, την Παρασκευή το πρωϊ με 38c είχα βγεί για υλικά και έκανα όπως το κάνω συχνά, τον γύρο της παραλιακής μέχρι Σούνιο και επιστροφή σε Αγία Παρασκευή μέσω Μαρκόπουλου, όλα αυτά σε ταχύτητες αυτόφορου +, στο Μαρκόπουλο και ενώ η ώρα ήταν 14.00 έσκασε ένα κολλάρο νερού ( αυτό που πηγαίνει από τη μηχανή στο καλοριφέρ ) το οποίο νερό από το καλοριφέρ επιστρέφει στο δοχείο διαστολής και από εκεί ξαναμπαίνει στη μηχανή.
Το σκίσιμο ήταν 5 εκ, τα νερά έσκασαν στο καπό και μου έκανε ένα ψιλορετάρισμα χωρίς να σβύσει αλλά στο σημείο που ήμουν δεν μπορούσα να σταματήσω γιατί είχα πολλά φορτηγά και αυτοκίνητα δεξιά μου, οπότε συνέχισα για 2 χλμ μέχρι να μπορέσω να σταματήσω δεξιά σε ένα χωράφι.
Δεν το έσβησα και προσπάθησα να του βάλω νερό αλλά το πετούσε έξω γιατί ήταν στη επιστροφή από τη μηχανή και ότι έβαζα έβγαινε αμέσως έξω από το σκίσιμο, εν τούτοις του έριξα 4 λίτρα νερό για να μη λέω ότι δεν προσπάθησα, και έσβυσα το μοτέρ. Να πω εδώ ότι επειδή είναι 22 ετών το αμάξι, όποιο χρειάζεται αλλαγή το αλλάζω, αλλά είναι 2-3 ακόμα με διαφορετική διάμετρο η μία άκrη από την άλλη και θέλουν πατέντα να ταιριάξουν τα έχω αφήσει μέχρι νεωτέρας ( σιγά μη δώσω 220€ στη Renault ) έτσι στο πόρτ μπαγκάζ έχω μόνιμα 3 4λιτρα νερό γιατί περίμενα κάποιο κολλάρο να μου την κάνει κάποια στιγμή. Στα ταξίδια πέρνω και 2-3 διαφορετικά κολλάρα μαζί μου, έτσι για την κακιά που λένε, τώρα όμως δεν είχα μαζί μου τίποτα, μόνο διάφορα μικροεργαλεία για προχειροδουλειές που μπορεί να τύχουν.
Πήγα λοιπόν κοντά με τα πόδια σε ένα συνεργείο και βρήκα ένα παλιό κολλάρο που με πατέντες το έβαλα στη θέση του σκισμένου, ( αυτό που έσκασε ήταν με διαφορετική διάμετρο στις άκρες του, και κοντά δεν υπήρχε μαγαζί με ανταλλακτικά μήπως και εύρισξα σε καινούργιο κάτι ανάλογο ) συμπλήρωσα λοιπόν και τα νερά που έλειπαν και το έβαλα εμπρός, να πω εδώ ότι σε όλη την διαδρομή μέχρι να σταματήσω ο δείκτης της θερμοκρασίας ανέβηκε αλλά όχι σε σημείο συναγερμού.
Έβαλα τα νερά, το άφησα να δουλέψει μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία, παραδόξως πήραν τα βεντιλατέρ κανονικά, δεν χρειάστηκε ούτε εξαέρωση, και έφυγα για το σπίτι, όλο αυτό κράτησε λιγότερο από 3/4 της ώρας. Σε όλη τη διαδρομή Μαρκόπουλο - Αγία Παρασκευή κινήθηκα κανονικά από θερμοκρασίες, αλλά στο σπίτι όταν έφτασα τα νερά είχαν κατέβει τελείως από την πίεση στο δοχείο και τα κολλάρα είχαν γίνει πέτρα σκληρά και αυτά από την πίεση.
Λέω, ΟΚ, πάμε για φλάτζα, περνάει καυσαέριο στα νερά και τα φουσκώνει. Πρίν βγάλω καπάκι όμως είπα να βγάλω το ψευτοκάπακο και να σφίξω για μια ακόμα φορά το καπάκι ( το προηγούμενο επανασφίξιμο το είχα κάνει πριν περίπου 120.000 χλμ που είχε διαλύσει η αντλία του νερού και είχε πετάξει πάλι τα νερά, πάλι στο Λαύριο, και γύρισα βάζοντας συνέχεια νερό, τότε έχανα τα νερά και με το σφίξιμο του καπακιού ήταν ΟΚ το μοτέρ.
Από τις 10 βίδες του καπακιού, οι 3 ήταν σχεδόν λάσκα, οι Νο 2-3-4 που είναι στη μέση του μπλόκ από τις 10 που έχει το καπάκι, έξω λοιπόν οι βίδες μια - μια, καθάρισμα / λάδωμα στο σπείρωμα, τράβηγμα με την σύριγγα ότι λάδια / νερά υπήρχαν στα σπειρώματα του μπλόκ ( υπήρχε και λάδι και νερό όχι πολύ όμως, στα σπειρώματα των λασκαρισμένων 2-3-4 ) και σφίξιμο, όλη αυτή η διαδικασία έγινε από την ανάποδη φορά του σφιξίματος, πρώτα η Νο 10, μετά η 9 κλπ.
Το σφίξιμο έγινε με 10% περισσότερη ροπή από την σωστή τιμή της Renault, χτές και σήμερα έχω κάνει περίπου 200 χλμ και δεν δείχνει ότι φλατζάρισε, ή παρολίγο να φλατζάρει το μοτέρ, σήμερα - αύριο θα το πάω σε ένα φίλο γιατί έχει το όργανο που μπαίνει στο δοχείο του νερού και δείχνει αν έχει φλατζάρει το μοτέρ, θα του κάνουμε και ένα Leak Down τέστ να δούμε αν υπάρχει κάπου διαρροή, θα του πάρω και μια συμπίεση και θα δώ τι θα κάνω περαιτέρω, να πω εδώ ότι έχω έτοιμο βελτιωμένο καπάκι που θέλω να του βάλω μαζί με το χταπόδι και την νέα εισαγωγή που έχω φτιάξει, το είχα στο πρόγραμμα άλλωστε μαζί με τις νέες δαγκάνες / δίσκους που έχω επίσης φτιάξει από πέρισυ και δεν τα έχω βάλει ακόμα, αλλά ήταν στο πρόγραμμα για το τέλος του μήνα.
Το μοτέρ έχει 310.000 χλμ, και το λίγο λάδι που συμπληρώνω 100-150 γρ αννά 1000 χλμ είναι από τον άξονα της τουρμπίνας που έχει και ραγισμένο cartridge, τελικά αυτά τα μοτέρ είναι κάτι παραπάνω από ανθεκτικά, από την Mahle είναι όλο ( μπλόκ - καπάκι, στρόφαλος, χιτώνια, μπιέλες, έμβολα ) θα ενημερώσω τι θα δείξουν τα όργανα, αν υπάρχει τελικά διαρροή.
Αυτή τη φορά θα αντικατασταθούν όσα είναι για άλλαγμα με καινούργια σιλικόνης με το aftermarket κίτ της Samco για το αμάξι μου, άλλωστε ορισμένα από τα μαμά κολλάρα είναι σιλικονούχα και δεν έχουν πάθει τίποτα.
Aυτά είναι του αέρα, το αμάξι έχει 2 intercooler
forum image hostingΑυτό είναι το κίτ του νερού, ( παρόλα αυτά λείπει ακόμα ένα πολύ μικρό με 2 καμπύλες ανάποδες ) μακαρονάδα κανονική, πόσο να αντέξουν τα δικά του κολλάρα σε ένα μηχανοστάσιο που βράζει κυριολεκτικά
-
Πανο ωραια αναλυση! Αλλα να ρωτησω,η ταπα του ψυγειου δεν ανακουφισε το κυκλωμα? Μηπως ειναι κολλημενη?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Πανο ωραια αναλυση! Αλλα να ρωτησω,η ταπα του ψυγειου δεν ανακουφισε το κυκλωμα? Μηπως ειναι κολλημενη?Η τάπα ανοίγει στα 1.4 bar, το κολλάρο άνοιξε χαμηλότερα αφού είχε πεθάνει και δεν το ήξερε
Χτές το βράδυ έγινε το τέστ υδρογοναθράκων στο δοχείο διαστολής νερού και δεν έδειξε πρόβλημα, οπότε ένα επανασφίξιμο καπακιού εκεί γύρω στα 80.000 - 100.000 χλμ το συνιστώ σε όλους, στο ίδιο μοτέρ έχω σφίξει 2 φορές το καπάκι που μου βγήκαν έξω τα νερά όπως ανέφερα, και δείχνει ότι σου γλυτώνει χρήματα, και από τη στιγμή που γνωρίζουμε επιστημονικά πια μετά από τις δοκιμές των κατασκευαστών φλατζών και όλων όσων ασχολούνται κατασκευαστικά με τα καπάκια, τις φλάτζες και τις βίδες τους και μας λένε ότι τα καπάκια περπατάνε επάνω στα μπλόκ, εγώ το δοκίμασα και κέρδισα το στοίχημα.
Το τι λένε τα συνεργεία δεν...ανάλογα πόσα λείπουν από το καθένα είναι και οι απαντήσεις που θα πάρει κάποιος αν ζητήσει επανασφίξιμο στο καπάκι του μοτέρ του.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Λοιπόν, την Παρασκευή το πρωϊ με 38c είχα βγεί για υλικά και έκανα όπως το κάνω συχνά, τον γύρο της παραλιακής μέχρι Σούνιο και επιστροφή σε Αγία Παρασκευή μέσω Μαρκόπουλου, όλα αυτά σε ταχύτητες αυτόφορου +, στο Μαρκόπουλο και ενώ η ώρα ήταν 14.00 έσκασε ένα κολλάρο νερού ( αυτό που πηγαίνει από τη μηχανή στο καλοριφέρ ) το οποίο νερό από το καλοριφέρ επιστρέφει στο δοχείο διαστολής και από εκεί ξαναμπαίνει στη μηχανή.Το σκίσιμο ήταν 5 εκ, τα νερά έσκασαν στο καπό και ...
αν σε τέτοια περίπτωση, έχει μαζί του κάποιος ταινία εκτάκτου ανάγκης για κολλάρα αυτοκινήτου, σαν αυτή που φαίνεται εδώ:
http://www.ebay.com/itm/RADWELD-SPEED-F ... 336c90982a
βοηθάει ως λύση ανάγκης κάνοντας κάποια χιλιόμετρα συνεχίζοντας τη διαδρομή μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο, ή η πίεση είναι τέτοια που 'πετάει ' την ταινία ?
-
Ο χρήστης driver01 έγραψε:
Λοιπόν, την Παρασκευή το πρωϊ με 38c είχα βγεί για υλικά και έκανα όπως το κάνω συχνά, τον γύρο της παραλιακής μέχρι Σούνιο και επιστροφή σε Αγία Παρασκευή μέσω Μαρκόπουλου, όλα αυτά σε ταχύτητες αυτόφορου +, στο Μαρκόπουλο και ενώ η ώρα ήταν 14.00 έσκασε ένα κολλάρο νερού ( αυτό που πηγαίνει από τη μηχανή στο καλοριφέρ ) το οποίο νερό από το καλοριφέρ επιστρέφει στο δοχείο διαστολής και από εκεί ξαναμπαίνει στη μηχανή.
Το σκίσιμο ήταν 5 εκ, τα νερά έσκασαν στο καπό και ...
αν σε τέτοια περίπτωση, έχει μαζί του κάποιος ταινία εκτάκτου ανάγκης για κολλάρα αυτοκινήτου, σαν αυτή που φαίνεται εδώ:
http://www.ebay.com/itm/RADWELD-SPEED-F ... 336c90982a
βοηθάει ως λύση ανάγκης κάνοντας κάποια χιλιόμετρα συνεχίζοντας τη διαδρομή μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο, ή η πίεση είναι τέτοια που 'πετάει ' την ταινία ?
Υπάρχουν διάφορες ταινίες που για λίγο αντέχουν.
-
Xές βράδυ έγινε έλεγχος με το ειδικό υγρό στα νερά του μοτέρ για ύπαρξη λαδιού ή υδρογονανθράκων και δεν έδειξε τίποτα, οπότε γλύτωσα για 2η φορά τη φλάτζα, 310.000 χλμ και ακόμα πάει αέρα.
Aδειασε το δοχείο διαστολής