Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Συμμάζεμα" Mitsubishi L200 K12T 2.0lt του 1991
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "Συμμάζεμα" Mitsubishi L200 K12T 2.0lt του 1991
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    39
    715
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgosvet last edited by

      Ο χρήστης etsii έγραψε:
      για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.

      Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • S
        swiftakias_ last edited by

        Πολυ ενδιαφέρον η δουλεια που εκανες! μακαρι να ειχα γνωσεις να εκανα και εγω το δικο μου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • G
          g60 last edited by

          Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:

          για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.

          Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?

          Ε καλά δεν τα λες κι αθάνατα τα μοτέρ τους.
          Το 1500 κακοτρωγότανε,το 1600 που βγάλαν μετά
          Με τα Ζ μοτέρ σώσανε κάπως την κατάσταση.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • G
            giorgosvet last edited by

            Στο θέμα αντοχής έχεις δίκιο.Σε ποσοστό βλαβών όμως νομίζω ήταν σε πολύ καλό επίπεδο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              etsii last edited by

              Ο χρήστης G60 έγραψε:

              Ζαχαρώδη δεκτά αν και προαιρετικά...την παρέα θέλουμε

              Eννοείτε

              Δώσε στίγμα....

              Μόλις τα μαζέψω λοιπόν...τα ανταλλακτικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • E
                etsii last edited by

                Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:

                για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.

                Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?

                Το Datsun το πήρα το 2006 από έναν μαρμαρά στην Σητεία σε άριστη κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά και μηχανικά θα έλεγα. χλμ άγνωστα διότι κάποια στιγμή κόλλησε ο χιλιομετρητής και δεν ασχολήθηκε να το φτιάξει. Στα χέρια μου έκαψε φλάντζα κεφαλής σχεδόν αμέσως. Φτιάχτηκε πανεύκολα και πανφθηνα. Μαντέμι παντού και ούτε είχε 'αρπάξει' η κεφαλή. Καθάρισα, έτριψα και πάλι μέσα. Το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ. Δεν καίει κυριολεκτικά σταγόνα!!!! Το μόνο πρόβλημα πως είναι αδύναμο. Με πάνω από 600 κιλά φορτίο έχω θέμα στους δύσκολους δρόμους των γύρω βουνών.

                Το Datsun αντικατέστησε ένα Hilux RN40 με 12R (1600) μοτέρ διότι σάπισαν οι λαμαρίνες του, καρότσα έλειπε η μισή, η καμπίνα γέμισε τρύπες....το φορτώναμε όμως για 1 τόνο ελιές και τράβαγε ανηφόρα αγόγγυστα. Έβγαζε παλέτα λιπάσματα σε ανηφόρα με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα 5 χιλιομέτρων με πρώτη χωρίς παρατράγουδα. Μετέφερε φορτία με πέτρες για ένα μαντρότοιχο που φτιάχναμε με τα πίσω αμορτισέρ τέρμα και τις σούστες σε σχεδόν ευθεία γραμμή

                Ελπίζω με το 'καινούριο' 2λιτρο να πάμε πιο άνετα...καλά και δισκόφρενα και 1,5 καμπίνα και Υ/Τ θα είμαι άρχοντας

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • E
                  etsii last edited by

                  Χαίρομαι που βρίσκει ανταπόκριση το νήμα. θα συνεχίσω με ο,τι γίνεται μέχρι να είναι 'έτοιμο' το εργαλείο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Σητεία γράφεις, βλέπω.
                    Γεια σου, συντοπίτη!

                    Αντίστοιχα για δουλειά αγροτικού έχω μόνιμα πλέον εκεί κάτω &'γώ το αρχαίο μας, αθάνατο Mazda 323 του 1981, ίσως & να το'χεις συναντήσει...

                    Καλή τύχη στο εγχείρημα, πιάνουν τα χέρια σου!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης etsii έγραψε:

                      για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.

                      Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?

                      Το Datsun το πήρα το 2006 από έναν μαρμαρά στην Σητεία σε άριστη κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά και μηχανικά θα έλεγα. χλμ άγνωστα διότι κάποια στιγμή κόλλησε ο χιλιομετρητής και δεν ασχολήθηκε να το φτιάξει. Στα χέρια μου έκαψε φλάντζα κεφαλής σχεδόν αμέσως. Φτιάχτηκε πανεύκολα και πανφθηνα. Μαντέμι παντού και ούτε είχε 'αρπάξει' η κεφαλή. Καθάρισα, έτριψα και πάλι μέσα. Το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ. Δεν καίει κυριολεκτικά σταγόνα!!!! Το μόνο πρόβλημα πως είναι αδύναμο. Με πάνω από 600 κιλά φορτίο έχω θέμα στους δύσκολους δρόμους των γύρω βουνών.

                      Το Datsun αντικατέστησε ένα Hilux RN40 με 12R (1600) μοτέρ διότι σάπισαν οι λαμαρίνες του, καρότσα έλειπε η μισή, η καμπίνα γέμισε τρύπες....το φορτώναμε όμως για 1 τόνο ελιές και τράβαγε ανηφόρα αγόγγυστα. Έβγαζε παλέτα λιπάσματα σε ανηφόρα με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα 5 χιλιομέτρων με πρώτη χωρίς παρατράγουδα. Μετέφερε φορτία με πέτρες για ένα μαντρότοιχο που φτιάχναμε με τα πίσω αμορτισέρ τέρμα και τις σούστες σε σχεδόν ευθεία γραμμή

                      Ελπίζω με το 'καινούριο' 2λιτρο να πάμε πιο άνετα...καλά και δισκόφρενα και 1,5 καμπίνα και Υ/Τ θα είμαι άρχοντας

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
                        Στο θέμα αντοχής έχεις δίκιο.Σε ποσοστό βλαβών όμως νομίζω ήταν σε πολύ καλό επίπεδο.

                        Σε ποσοστό βλαβών γενικότερα ναι ήταν καλά,εκεί που ράβαν τα μοτέρ τους ήταν στα γκάζια πήγαιναν σφαίρα (πολύστροφα γαρ) αλλά από αντοχή άστα,μετά τις 100 000km έχαναν λάδια απ τις σαλαμάστρες στροφάλου και καίγαν λάδια αβέρτα,τα 1600 μετέπειτα βαράγανε και μπιέλες.
                        Μόνο αν το είχε άνθρωπος νοικοκύρης και προσεκτικός και χωρίς πολλά ζόρια έβγαζε αρκετα km.
                        Στον αντίποδα.......RN25/12R,απλά κτήνος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          etsii last edited by

                          Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
                          Σητεία γράφεις, βλέπω.
                          Γεια σου, συντοπίτη!

                          Αντίστοιχα για δουλειά αγροτικού έχω μόνιμα πλέον εκεί κάτω &'γώ το αρχαίο μας, αθάνατο Mazda 323 του 1981, ίσως & να το'χεις συναντήσει...

                          Καλή τύχη στο εγχείρημα, πιάνουν τα χέρια σου!

                          Για την ακρίβεια Χρυσοπηγή. Είμαι κατά το ήμισυ Ρουκακιανός !

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            etsii last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                            για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.

                            Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?

                            Το Datsun το πήρα το 2006 από έναν μαρμαρά στην Σητεία σε άριστη κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά και μηχανικά θα έλεγα. χλμ άγνωστα διότι κάποια στιγμή κόλλησε ο χιλιομετρητής και δεν ασχολήθηκε να το φτιάξει. Στα χέρια μου έκαψε φλάντζα κεφαλής σχεδόν αμέσως. Φτιάχτηκε πανεύκολα και πανφθηνα. Μαντέμι παντού και ούτε είχε 'αρπάξει' η κεφαλή. Καθάρισα, έτριψα και πάλι μέσα. Το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ. Δεν καίει κυριολεκτικά σταγόνα!!!! Το μόνο πρόβλημα πως είναι αδύναμο. Με πάνω από 600 κιλά φορτίο έχω θέμα στους δύσκολους δρόμους των γύρω βουνών.

                            Το Datsun αντικατέστησε ένα Hilux RN40 με 12R (1600) μοτέρ διότι σάπισαν οι λαμαρίνες του, καρότσα έλειπε η μισή, η καμπίνα γέμισε τρύπες....το φορτώναμε όμως για 1 τόνο ελιές και τράβαγε ανηφόρα αγόγγυστα. Έβγαζε παλέτα λιπάσματα σε ανηφόρα με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα 5 χιλιομέτρων με πρώτη χωρίς παρατράγουδα. Μετέφερε φορτία με πέτρες για ένα μαντρότοιχο που φτιάχναμε με τα πίσω αμορτισέρ τέρμα και τις σούστες σε σχεδόν ευθεία γραμμή

                            Ελπίζω με το 'καινούριο' 2λιτρο να πάμε πιο άνετα...καλά και δισκόφρενα και 1,5 καμπίνα και Υ/Τ θα είμαι άρχοντας

                            Δικό σου; Ένα τέτοιο ακριβώς σε μπλεδάκι αλλά με τη μισή λαμαρίνα απ΄ότι έχει αυτό είχα... σκυλί πραγματικά...είναι άλλα 3 τέτοια στο χωριό και 'οργώνουν'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              trident1971 last edited by

                              Φοβερό το θέμα, εχουμε καμμια πρόοδο?

                              Με ενδιαφερει λιγακι το θεμα του ρουλεμαν του συμπιεστη AC αφου και το δικό μου ακουγεται...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                etsii last edited by

                                Δεν είχα χρόνο για δουλειά πάνω στο αμάξι και έτσι μαζεύω ανταλλακτικά σιγά σιγά. Αδύνατο να βρω σετάκι επισκευής για το καρμπυρατέρ....ούτε στον Σαρακάκη!!!

                                O-ring, φλαντζάκια για το καπάκι και ζιγλέρ ίσως κάνουν από παλιότερο μοντέλο αλλά θέλω φλαντζόχαρτο για να φτιάξω μια φλάντζα για να κάτσει το καρυυρατέρ στον πολλαπλή. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trident1971 last edited by

                                  Σορρυ για το hijack μου φαινεται οτι το βιντεο αυτο μπορει να μπει εδω!

                                  Youtube Video

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alexeft last edited by

                                    Ομορφιά!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Πολύ ωραίο, το ειδα πριν μερικές μέρες στο άλλο θέμα με τα κλασσικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ωραίο βίντεο, βέβαια πιο πολλή ώρα θα του πήρε να κάνει το timelapse παρά το συμμάζεμα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          famas last edited by

                                          Στο τέλος εκείνες οι βίδες που περισσεύουν σημαίνει τίποτα;

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης famas έγραψε:
                                            Στο τέλος εκείνες οι βίδες που περισσεύουν σημαίνει τίποτα;

                                            Οτι ολα πηγαν καλα!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 2 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr