-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?
-
Πολυ ενδιαφέρον η δουλεια που εκανες! μακαρι να ειχα γνωσεις να εκανα και εγω το δικο μου.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.
Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?
Ε καλά δεν τα λες κι αθάνατα τα μοτέρ τους.
Το 1500 κακοτρωγότανε,το 1600 που βγάλαν μετά
Με τα Ζ μοτέρ σώσανε κάπως την κατάσταση. -
Στο θέμα αντοχής έχεις δίκιο.Σε ποσοστό βλαβών όμως νομίζω ήταν σε πολύ καλό επίπεδο.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ζαχαρώδη δεκτά αν και προαιρετικά...την παρέα θέλουμε
Eννοείτε
Δώσε στίγμα....
Μόλις τα μαζέψω λοιπόν...τα ανταλλακτικά
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.
Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?
Το Datsun το πήρα το 2006 από έναν μαρμαρά στην Σητεία σε άριστη κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά και μηχανικά θα έλεγα. χλμ άγνωστα διότι κάποια στιγμή κόλλησε ο χιλιομετρητής και δεν ασχολήθηκε να το φτιάξει. Στα χέρια μου έκαψε φλάντζα κεφαλής σχεδόν αμέσως. Φτιάχτηκε πανεύκολα και πανφθηνα. Μαντέμι παντού και ούτε είχε 'αρπάξει' η κεφαλή. Καθάρισα, έτριψα και πάλι μέσα. Το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ. Δεν καίει κυριολεκτικά σταγόνα!!!! Το μόνο πρόβλημα πως είναι αδύναμο. Με πάνω από 600 κιλά φορτίο έχω θέμα στους δύσκολους δρόμους των γύρω βουνών.
Το Datsun αντικατέστησε ένα Hilux RN40 με 12R (1600) μοτέρ διότι σάπισαν οι λαμαρίνες του, καρότσα έλειπε η μισή, η καμπίνα γέμισε τρύπες....το φορτώναμε όμως για 1 τόνο ελιές και τράβαγε ανηφόρα αγόγγυστα. Έβγαζε παλέτα λιπάσματα σε ανηφόρα με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα 5 χιλιομέτρων με πρώτη χωρίς παρατράγουδα. Μετέφερε φορτία με πέτρες για ένα μαντρότοιχο που φτιάχναμε με τα πίσω αμορτισέρ τέρμα και τις σούστες σε σχεδόν ευθεία γραμμή
Ελπίζω με το 'καινούριο' 2λιτρο να πάμε πιο άνετα...καλά και δισκόφρενα και 1,5 καμπίνα και Υ/Τ θα είμαι άρχοντας
-
Χαίρομαι που βρίσκει ανταπόκριση το νήμα. θα συνεχίσω με ο,τι γίνεται μέχρι να είναι 'έτοιμο' το εργαλείο.
-
Σητεία γράφεις, βλέπω.
Γεια σου, συντοπίτη!Αντίστοιχα για δουλειά αγροτικού έχω μόνιμα πλέον εκεί κάτω &'γώ το αρχαίο μας, αθάνατο Mazda 323 του 1981, ίσως & να το'χεις συναντήσει...
Καλή τύχη στο εγχείρημα, πιάνουν τα χέρια σου!
-
Ο χρήστης etsii έγραψε:
για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.
Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?
Το Datsun το πήρα το 2006 από έναν μαρμαρά στην Σητεία σε άριστη κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά και μηχανικά θα έλεγα. χλμ άγνωστα διότι κάποια στιγμή κόλλησε ο χιλιομετρητής και δεν ασχολήθηκε να το φτιάξει. Στα χέρια μου έκαψε φλάντζα κεφαλής σχεδόν αμέσως. Φτιάχτηκε πανεύκολα και πανφθηνα. Μαντέμι παντού και ούτε είχε 'αρπάξει' η κεφαλή. Καθάρισα, έτριψα και πάλι μέσα. Το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ. Δεν καίει κυριολεκτικά σταγόνα!!!! Το μόνο πρόβλημα πως είναι αδύναμο. Με πάνω από 600 κιλά φορτίο έχω θέμα στους δύσκολους δρόμους των γύρω βουνών.
Το Datsun αντικατέστησε ένα Hilux RN40 με 12R (1600) μοτέρ διότι σάπισαν οι λαμαρίνες του, καρότσα έλειπε η μισή, η καμπίνα γέμισε τρύπες....το φορτώναμε όμως για 1 τόνο ελιές και τράβαγε ανηφόρα αγόγγυστα. Έβγαζε παλέτα λιπάσματα σε ανηφόρα με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα 5 χιλιομέτρων με πρώτη χωρίς παρατράγουδα. Μετέφερε φορτία με πέτρες για ένα μαντρότοιχο που φτιάχναμε με τα πίσω αμορτισέρ τέρμα και τις σούστες σε σχεδόν ευθεία γραμμή
Ελπίζω με το 'καινούριο' 2λιτρο να πάμε πιο άνετα...καλά και δισκόφρενα και 1,5 καμπίνα και Υ/Τ θα είμαι άρχοντας
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Στο θέμα αντοχής έχεις δίκιο.Σε ποσοστό βλαβών όμως νομίζω ήταν σε πολύ καλό επίπεδο.Σε ποσοστό βλαβών γενικότερα ναι ήταν καλά,εκεί που ράβαν τα μοτέρ τους ήταν στα γκάζια πήγαιναν σφαίρα (πολύστροφα γαρ) αλλά από αντοχή άστα,μετά τις 100 000km έχαναν λάδια απ τις σαλαμάστρες στροφάλου και καίγαν λάδια αβέρτα,τα 1600 μετέπειτα βαράγανε και μπιέλες.
Μόνο αν το είχε άνθρωπος νοικοκύρης και προσεκτικός και χωρίς πολλά ζόρια έβγαζε αρκετα km.
Στον αντίποδα.......RN25/12R,απλά κτήνος -
Ο χρήστης Δούκας έγραψε:
Σητεία γράφεις, βλέπω.
Γεια σου, συντοπίτη!Αντίστοιχα για δουλειά αγροτικού έχω μόνιμα πλέον εκεί κάτω &'γώ το αρχαίο μας, αθάνατο Mazda 323 του 1981, ίσως & να το'χεις συναντήσει...
Καλή τύχη στο εγχείρημα, πιάνουν τα χέρια σου!
Για την ακρίβεια Χρυσοπηγή. Είμαι κατά το ήμισυ Ρουκακιανός !
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
για να 'βοηθήσει' - αντικαταστήσει ένα κουρασμένο Datsun 620 1500cc του 1977.
Αθάνατο το Datsun έτσι?(μιλάω εκ πείρας).Αλλάχτηκε ποτέ η μηχανή του ή όχι?
Το Datsun το πήρα το 2006 από έναν μαρμαρά στην Σητεία σε άριστη κατάσταση εσωτερικά, εξωτερικά και μηχανικά θα έλεγα. χλμ άγνωστα διότι κάποια στιγμή κόλλησε ο χιλιομετρητής και δεν ασχολήθηκε να το φτιάξει. Στα χέρια μου έκαψε φλάντζα κεφαλής σχεδόν αμέσως. Φτιάχτηκε πανεύκολα και πανφθηνα. Μαντέμι παντού και ούτε είχε 'αρπάξει' η κεφαλή. Καθάρισα, έτριψα και πάλι μέσα. Το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ποτέ. Δεν καίει κυριολεκτικά σταγόνα!!!! Το μόνο πρόβλημα πως είναι αδύναμο. Με πάνω από 600 κιλά φορτίο έχω θέμα στους δύσκολους δρόμους των γύρω βουνών.
Το Datsun αντικατέστησε ένα Hilux RN40 με 12R (1600) μοτέρ διότι σάπισαν οι λαμαρίνες του, καρότσα έλειπε η μισή, η καμπίνα γέμισε τρύπες....το φορτώναμε όμως για 1 τόνο ελιές και τράβαγε ανηφόρα αγόγγυστα. Έβγαζε παλέτα λιπάσματα σε ανηφόρα με φυτευτές πέτρες και νεροφαγώματα 5 χιλιομέτρων με πρώτη χωρίς παρατράγουδα. Μετέφερε φορτία με πέτρες για ένα μαντρότοιχο που φτιάχναμε με τα πίσω αμορτισέρ τέρμα και τις σούστες σε σχεδόν ευθεία γραμμή
Ελπίζω με το 'καινούριο' 2λιτρο να πάμε πιο άνετα...καλά και δισκόφρενα και 1,5 καμπίνα και Υ/Τ θα είμαι άρχοντας
Δικό σου; Ένα τέτοιο ακριβώς σε μπλεδάκι αλλά με τη μισή λαμαρίνα απ΄ότι έχει αυτό είχα... σκυλί πραγματικά...είναι άλλα 3 τέτοια στο χωριό και 'οργώνουν'
-
Φοβερό το θέμα, εχουμε καμμια πρόοδο?
Με ενδιαφερει λιγακι το θεμα του ρουλεμαν του συμπιεστη AC αφου και το δικό μου ακουγεται...
-
Δεν είχα χρόνο για δουλειά πάνω στο αμάξι και έτσι μαζεύω ανταλλακτικά σιγά σιγά. Αδύνατο να βρω σετάκι επισκευής για το καρμπυρατέρ....ούτε στον Σαρακάκη!!!
O-ring, φλαντζάκια για το καπάκι και ζιγλέρ ίσως κάνουν από παλιότερο μοντέλο αλλά θέλω φλαντζόχαρτο για να φτιάξω μια φλάντζα για να κάτσει το καρυυρατέρ στον πολλαπλή. Ξέρει κανείς που μπορώ να βρω;
-
-
Ομορφιά!!!
-
Πολύ ωραίο, το ειδα πριν μερικές μέρες στο άλλο θέμα με τα κλασσικά.
-
Ωραίο βίντεο, βέβαια πιο πολλή ώρα θα του πήρε να κάνει το timelapse παρά το συμμάζεμα
-
Στο τέλος εκείνες οι βίδες που περισσεύουν σημαίνει τίποτα;
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Στο τέλος εκείνες οι βίδες που περισσεύουν σημαίνει τίποτα;Οτι ολα πηγαν καλα!!
"Συμμάζεμα" Mitsubishi L200 K12T 2.0lt του 1991