Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Χρειάζομαι βοήθεια για Gilera Runner
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Χρειάζομαι βοήθεια για Gilera Runner
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Μοτοσικλέτα
    1
    26
    20839
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      srint last edited by

      Γεια σας, ειμαι νεος στο forum, αν και εχω διαβασει αρκετες απο τις σελιδες για μηχανακια μιας και εχω καει για να παρω ενα τον τελευταιο μηνα.
      Βρηκα ενα runner του '05, και παω να το δω αυριο. Ωντας ασχετος απο μηχανες θελω μια σχετικα αμεση βοηθεια απο εσας
      Λοιπον, το μηχανακι ειναι κελεπουρι, 250 ευρω
      παραπανω δυστυχως δεν υπαρχουν και κυριος λογος που αγοραζω ειναι για να γλτωσω τα αναθεματισμενα λεωφορεια και μετρο που ναι μεν μου τρυπουν τις τσεπες οταν μια βολτα με το κοριτσι μου εχει ελαχιστη ταριφα 10 ευρω λογω εισητηριων, αλλα και γιατι ειναι παντα πιχτρα και μου την δινει που καθε μερα γινεται και απο μια απεργια.
      Μην πολυλογω, εχω καποιες αποριες για τις μηχανες γενικως αλλα και για αυτο που θα δω αυριο
      στα υποψιν να κρατηθει δεν εχω ακομη διπλωμα και το μηχανακι το παιρνω πρωτο πρωτο για να στρωθω πριν παω στην εξεταση, οποτε καποιες ερωτησεις ισως να φανουν γελοιες
      Λοιπον

      Ποσα χλμ. κανει ενα 50cc συνεχωμενα πριν κλαταρει/χρειαστει διαλειμμα; Μου εχουν πει πως τα διχρονα δεν αντεχουν πανω απο καμποσα χλμ η π.χ 3 ωρες συνεχομενα, αλλα απο προσωπικη εμπειρια,ενα 50αρακι στο χωριο το οδηγουσα ολη την ημερα, τουλαχιστον 4 ωρες χωρις σταματημο, περιπου 6 ωρες γενικως με μια μικρη σταση μισης ωρας, και δεν εκανε τιποτα ιδιαιτερο σε στυλ κλαταρισμα κλπ.

      Αν το μηχανακι απο 50 ειναι ανεβασμενο σε 62 φαινεται τιποτα; Το παιρνει χαμπαρι ο αστυνομος που θα με σταματησει η μπα; Γιατι το runner ειναι ανεβασμενο, και δεν θελω να το αγορασω και μετα να τρεχω με προστιμα

      Επισης αυτο το μηχανακι εχει δαγκανα brebo (η κατι παραπλησιο σε αυτο το ονομα αν το ειπα λαθος συγχωρεστε με) πιστονι malossi και θελει στρωσιμο γιατι μολις το αλλαξε. Εχει κανει 16.000 χλμ και υποτιθεται πως ειναι στους 10hp αντι των 6hp που ειδα καπου γραμμενο για τα μαμα runner.

      Ο τυπος επισης μου ειπε πως αλλαξε τον σκελετο το οποιο μου φανηκε περιεργο, δηλαδη στα χαρτια θα ειναι runner και θα εχει εμφανιση pegeaut? και πως μπορω να προφυλαχτω απο μακακια, πρεπει να δω αν ειναι τιποτα γραμμενο στα χαρτια του ως προς τον σκελετο;

      Συγγνωμη για ολες τις ερωτησεις αν εκανα τιποτα λαθος η ειπα τιποτα ηλιθιο, αλλα πραγματικα δεν ξερω τιποτα. Αυτο μου φανηκε καλο γιατι ειναι φθηνο, και θελει στρωσιμο που στο μυαλο μου σημαινει πως θα ξερω πανω κατω τι οδηγω και οτι δεν θα ειναι μαπα. Επισης στο forum αυτο, πολλοι λενε πως τα runner ειναι τοπ, και ειπα να μην χασω την ευκαιρια.

      Ευχαριστω

      Επισης για να μην γινει συζητηση, εχω ηδη δυο κρανη full face και μπουφαν για μηχανη, οποτε δεν ανησυχω για προσωπικη ασφαλεια περα αυτης που παρεχει η μηχανη,οπως και πιθανα εξοδα που θα υπηρχαν αν δεν ειχα τον εξοπλισμο αυτο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        srint last edited by

        Γεια σας, ειμαι νεος στο forum, αν και εχω διαβασει αρκετες απο τις σελιδες για μηχανακια μιας και εχω καει για να παρω ενα τον τελευταιο μηνα.
        Βρηκα ενα runner του '05, και παω να το δω αυριο. Ωντας ασχετος απο μηχανες θελω μια σχετικα αμεση βοηθεια απο εσας
        Λοιπον, το μηχανακι ειναι κελεπουρι, 250 ευρω
        παραπανω δυστυχως δεν υπαρχουν και κυριος λογος που αγοραζω ειναι για να γλτωσω τα αναθεματισμενα λεωφορεια και μετρο που ναι μεν μου τρυπουν τις τσεπες οταν μια βολτα με το κοριτσι μου εχει ελαχιστη ταριφα 10 ευρω λογω εισητηριων, αλλα και γιατι ειναι παντα πιχτρα και μου την δινει που καθε μερα γινεται και απο μια απεργια.
        Μην πολυλογω, εχω καποιες αποριες για τις μηχανες γενικως αλλα και για αυτο που θα δω αυριο
        στα υποψιν να κρατηθει δεν εχω ακομη διπλωμα και το μηχανακι το παιρνω πρωτο πρωτο για να στρωθω πριν παω στην εξεταση, οποτε καποιες ερωτησεις ισως να φανουν γελοιες
        Λοιπον

        Ποσα χλμ. κανει ενα 50cc συνεχωμενα πριν κλαταρει/χρειαστει διαλειμμα; Μου εχουν πει πως τα διχρονα δεν αντεχουν πανω απο καμποσα χλμ η π.χ 3 ωρες συνεχομενα, αλλα απο προσωπικη εμπειρια,ενα 50αρακι στο χωριο το οδηγουσα ολη την ημερα, τουλαχιστον 4 ωρες χωρις σταματημο, περιπου 6 ωρες γενικως με μια μικρη σταση μισης ωρας, και δεν εκανε τιποτα ιδιαιτερο σε στυλ κλαταρισμα κλπ.

        Αν το μηχανακι απο 50 ειναι ανεβασμενο σε 62 φαινεται τιποτα; Το παιρνει χαμπαρι ο αστυνομος που θα με σταματησει η μπα; Γιατι το runner ειναι ανεβασμενο, και δεν θελω να το αγορασω και μετα να τρεχω με προστιμα

        Επισης αυτο το μηχανακι εχει δαγκανα brebo (η κατι παραπλησιο σε αυτο το ονομα αν το ειπα λαθος συγχωρεστε με) πιστονι malossi και θελει στρωσιμο γιατι μολις το αλλαξε. Εχει κανει 16.000 χλμ και υποτιθεται πως ειναι στους 10hp αντι των 6hp που ειδα καπου γραμμενο για τα μαμα runner.

        Ο τυπος επισης μου ειπε πως αλλαξε τον σκελετο το οποιο μου φανηκε περιεργο, δηλαδη στα χαρτια θα ειναι runner και θα εχει εμφανιση pegeaut? και πως μπορω να προφυλαχτω απο μακακια, πρεπει να δω αν ειναι τιποτα γραμμενο στα χαρτια του ως προς τον σκελετο;

        Συγγνωμη για ολες τις ερωτησεις αν εκανα τιποτα λαθος η ειπα τιποτα ηλιθιο, αλλα πραγματικα δεν ξερω τιποτα. Αυτο μου φανηκε καλο γιατι ειναι φθηνο, και θελει στρωσιμο που στο μυαλο μου σημαινει πως θα ξερω πανω κατω τι οδηγω και οτι δεν θα ειναι μαπα. Επισης στο forum αυτο, πολλοι λενε πως τα runner ειναι τοπ, και ειπα να μην χασω την ευκαιρια.

        Ευχαριστω

        Επισης για να μην γινει συζητηση, εχω ηδη δυο κρανη full face και μπουφαν για μηχανη, οποτε δεν ανησυχω για προσωπικη ασφαλεια περα αυτης που παρεχει η μηχανη,οπως και πιθανα εξοδα που θα υπηρχαν αν δεν ειχα τον εξοπλισμο αυτο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          srint last edited by

          Γεια σας, ειμαι νεος στο forum, αν και εχω διαβασει αρκετες απο τις σελιδες για μηχανακια μιας και εχω καει για να παρω ενα τον τελευταιο μηνα.
          Βρηκα ενα runner του '05, και παω να το δω αυριο. Ωντας ασχετος απο μηχανες θελω μια σχετικα αμεση βοηθεια απο εσας
          Λοιπον, το μηχανακι ειναι κελεπουρι, 250 ευρω
          παραπανω δυστυχως δεν υπαρχουν και κυριος λογος που αγοραζω ειναι για να γλτωσω τα αναθεματισμενα λεωφορεια και μετρο που ναι μεν μου τρυπουν τις τσεπες οταν μια βολτα με το κοριτσι μου εχει ελαχιστη ταριφα 10 ευρω λογω εισητηριων, αλλα και γιατι ειναι παντα πιχτρα και μου την δινει που καθε μερα γινεται και απο μια απεργια.
          Μην πολυλογω, εχω καποιες αποριες για τις μηχανες γενικως αλλα και για αυτο που θα δω αυριο
          στα υποψιν να κρατηθει δεν εχω ακομη διπλωμα και το μηχανακι το παιρνω πρωτο πρωτο για να στρωθω πριν παω στην εξεταση, οποτε καποιες ερωτησεις ισως να φανουν γελοιες
          Λοιπον

          Ποσα χλμ. κανει ενα 50cc συνεχωμενα πριν κλαταρει/χρειαστει διαλειμμα; Μου εχουν πει πως τα διχρονα δεν αντεχουν πανω απο καμποσα χλμ η π.χ 3 ωρες συνεχομενα, αλλα απο προσωπικη εμπειρια,ενα 50αρακι στο χωριο το οδηγουσα ολη την ημερα, τουλαχιστον 4 ωρες χωρις σταματημο, περιπου 6 ωρες γενικως με μια μικρη σταση μισης ωρας, και δεν εκανε τιποτα ιδιαιτερο σε στυλ κλαταρισμα κλπ.

          Αν το μηχανακι απο 50 ειναι ανεβασμενο σε 62 φαινεται τιποτα; Το παιρνει χαμπαρι ο αστυνομος που θα με σταματησει η μπα; Γιατι το runner ειναι ανεβασμενο, και δεν θελω να το αγορασω και μετα να τρεχω με προστιμα

          Επισης αυτο το μηχανακι εχει δαγκανα brebo (η κατι παραπλησιο σε αυτο το ονομα αν το ειπα λαθος συγχωρεστε με) πιστονι malossi και θελει στρωσιμο γιατι μολις το αλλαξε. Εχει κανει 16.000 χλμ και υποτιθεται πως ειναι στους 10hp αντι των 6hp που ειδα καπου γραμμενο για τα μαμα runner.

          Ο τυπος επισης μου ειπε πως αλλαξε τον σκελετο το οποιο μου φανηκε περιεργο, δηλαδη στα χαρτια θα ειναι runner και θα εχει εμφανιση pegeaut? και πως μπορω να προφυλαχτω απο μακακια, πρεπει να δω αν ειναι τιποτα γραμμενο στα χαρτια του ως προς τον σκελετο;

          Συγγνωμη για ολες τις ερωτησεις αν εκανα τιποτα λαθος η ειπα τιποτα ηλιθιο, αλλα πραγματικα δεν ξερω τιποτα. Αυτο μου φανηκε καλο γιατι ειναι φθηνο, και θελει στρωσιμο που στο μυαλο μου σημαινει πως θα ξερω πανω κατω τι οδηγω και οτι δεν θα ειναι μαπα. Επισης στο forum αυτο, πολλοι λενε πως τα runner ειναι τοπ, και ειπα να μην χασω την ευκαιρια.

          Ευχαριστω

          Επισης για να μην γινει συζητηση, εχω ηδη δυο κρανη full face και μπουφαν για μηχανη, οποτε δεν ανησυχω για προσωπικη ασφαλεια περα αυτης που παρεχει η μηχανη,οπως και πιθανα εξοδα που θα υπηρχαν αν δεν ειχα τον εξοπλισμο αυτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            taurus last edited by

            Αλλαγή σκελετού είπες?
            Ρε σίγουρα δεν έχουν βουτήξει 2 μηχανάκια και δεν έχουν αρχίσει τα κόψε-ράψε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              srint last edited by

              Λες;
              Δεν θα φανει ομως οταν το παμε για μεταβιβαση στην τροχαια; Θα μας το βγαλουν αμεσως ακυρο, θα παρω και τα λεφτα μου πισω

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                taurus last edited by

                Ή θα σας πάνε κατευθείαν μέσα για κλεπταποδοχή.
                Χωρίς πλάκα τώρα, δε νομίζω ότι στην τροχαία θα κάτσουν να το ελέγξουν προσεκτικά, αλλά για μένα είναι αποτρεπτική αυτή η μετατροπή, δε μου κάθεται καλά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  srint last edited by

                  Υπαρχει τροπος να δω αν ειναι οκ;
                  Π.χ αν ειναι δηλωμενο στα χαρτια του κλπ;
                  Γιατι λογικα για να αλλαξεις σκελετο πρεπει να το δηλωσεις...αν ειναι δηλωμενο δεν με κοφτει και πολυ οσο το σκουτερ δουλευει, ο αλλος παιζει να αλλαξε τον σκελετο ετσι επειδη του καθησε στραβα μια μερα, τι να πω

                  Επισης πιο πολυ με καιει το ανεβασμα, αν μπλεξω απο αυτο
                  Παω για διπλωμα 50cc και αν κανει μπαμ οτι ειναι 62, τοτε την εβαψα
                  Αν και προσωπικα 12cc διαφορα δεν μου φαινεται πολυ, εσεις τι λετε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης srint έγραψε:

                    Ποσα χλμ. κανει ενα 50cc συνεχωμενα πριν κλαταρει/χρειαστει διαλειμμα; Μου εχουν πει πως τα διχρονα δεν αντεχουν πανω απο καμποσα χλμ η π.χ 3 ωρες συνεχομενα, αλλα απο προσωπικη εμπειρια,ενα 50αρακι στο χωριο το οδηγουσα ολη την ημερα, τουλαχιστον 4 ωρες χωρις σταματημο, περιπου 6 ωρες γενικως με μια μικρη σταση μισης ωρας, και δεν εκανε τιποτα ιδιαιτερο σε στυλ κλαταρισμα κλπ.

                    Αν το σκούτερ έχει ψυγείο νερού, πας μέχρι να τελειώσει η βενζίνη.

                    Αν το μηχανακι απο 50 ειναι ανεβασμενο σε 62 φαινεται τιποτα; Το παιρνει χαμπαρι ο αστυνομος που θα με σταματησει η μπα; Γιατι το runner ειναι ανεβασμενο, και δεν θελω να το αγορασω και μετα να τρεχω με προστιμα

                    Όχι.

                    Επισης αυτο το μηχανακι εχει δαγκανα brebo (η κατι παραπλησιο σε αυτο το ονομα αν το ειπα λαθος συγχωρεστε με) πιστονι malossi και θελει στρωσιμο γιατι μολις το αλλαξε. Εχει κανει 16.000 χλμ και υποτιθεται πως ειναι στους 10hp αντι των 6hp που ειδα καπου γραμμενο για τα μαμα runner.

                    Ο τυπος επισης μου ειπε πως αλλαξε τον σκελετο το οποιο μου φανηκε περιεργο, δηλαδη στα χαρτια θα ειναι runner και θα εχει εμφανιση pegeaut? και πως μπορω να προφυλαχτω απο μακακια, πρεπει να δω αν ειναι τιποτα γραμμενο στα χαρτια του ως προς τον σκελετο;

                    Μείνε μακρυά! Φωνάζει ότι κάτι παίζει.

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      srint last edited by

                      Λοιπον μολις του μιλησα
                      το μοτερ ειναι αδηλωτο θα το δηλωσουμε αυριο με την μεταβιβαση, αν δεν δηλωνεται, δεν γινεται αγορα.
                      ο σκελετος ειναι piaggio zip οπου στα χαρτια ειναι γραμμενο σαν piaggio zip με τον αριθμο του κανονικα χτυπημενο.
                      ολα τα αλλα εκτος μοτερ malossi και δαγκανα brebo, ειναι απο gilera runner
                      το θεμα ειναι πως μου φαινεται κ εμενα περιεργο, αν φυσικα μπορω να τα δηλωσω ολα καλα και ωραια, και περασει ελεγχο απο την τροχαια, τοτε δεν υπαρχει προβλημα.
                      τι λετε να γινει στην χειροτερη με αυτα τα στοιχεια που σας εδωσα;
                      π.χ να χρειαστει service; ποσο παει αυτο στα 50cc;
                      η τροχαια δεν θα μου πει αν τρεχει τιποτα περιεργο με την μηχανη εφοσον πρεπει να την ελεγξει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 106s16
                        106s16 last edited by

                        Μείνε μακριά.
                        Στην τροχαία (τουλάχιστον Αν.Θεσ/νίκη) βλέπουν πλαίσιο και αρ.κινητήρα και είναι πολύ έμπειρη και νόστιμη η αστυφύλαξ.
                        Αν έχει malossi θα καίει από 6 λιτ/100 μαντεμένιο-δύο ελατηρίων εως και πάνω από 9 λιτ/100 με μονό ελατήριο και με αλλαγή πιστονιού ανά 2000 ΚΜ μαχ.
                        Η διάρκεια του ταξιδιού εξαρτάται απο το τι κυλινδροπίστονο φοράει, μαμά ή με μαντεμένιο malossi κάθε 50 ΚΜ με 75-85 ΚΜ/Ω (κοντερ) θέλει κανένα μισάωρο στάση, με μονό ελατήριο κάθε 25-30 ΚΜ στάση.
                        Ασε που πιστεύω ότι το Φραγκεστάιν σκουτερ θα έχει πρόβλημα αξιοπιστίας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          srint last edited by

                          Βρηκα και ενα πεζο ludix snake
                          αυτο το μηχανακι λεει;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Θα μπλεξεις μη το παρεις...

                            Runner και τοσα λιγα λεφτα δε παιζει...Ασε που εδω καν μαμισια δε βγαζανε 20.000χλμ και θελανε πιστονι φαντασου τι γινεται βελτιωμενο...Ειχε φιλος (80ρι τελοσπαντων) δεν εβγαλε 5.000χλμ...Συν οτι το μηχανακι βρωμαει απο μακρια (αλλα φρενα κατι για σκελετους ελεγες) αστο καλυτερα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              srint last edited by

                              Ακυρη η μηχανη στη τελικη, κολπο παει να τραβηξει ο τυπος, με το που του ειπα να παμε τροχαια για χαρτια λουφαξε.
                              Τελος παντων, επειδη μου την εδωσε ο καθενας με το μακρυ και το κοντο του στα 50 κυβικα, λεω να παω για 125, και οσο κοστισει στο κατω κατω μια στιγμη θα το εδινα το διπλωμα για 125 γιατι οχι τωρα. Μα να βλεπω 50ρακια 300 ευρωπουλα με τα χιλια προβληματα η δεκαετιες ολοκληρες ακινησιας, να σου βγαινει τελικ τιμη για να τσουλαει στα 500 και να σου λενε 'και λιγα στο δινω'
                              Λες και αγοραζεις καινυργιο, 500 ευρω με 40000 χλμ γαμω το μυαλο τους, καλυτερα να δωσω αλλα τοσα και να παρω καινουργιο γλυτωνω και τα λεφτα του μαζεματος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mad_max_geo last edited by

                                Τα 50ρακια ειδικα σε ρανερ ειναι πανακριβα και πολυ προβληματικα.Εγω θα σου ελεγα καλυτερα τετραχρονο να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και να βρωμας λες και μαγειρευες με λαδι στο σπιτι σου. Για 125 τι σκεφτεσαι??Να ξερεις οτι αν σου τυχει στραβη πληρωνεις και τις ζημιες σου αλλα και των αλλων που μπορει να προκαλεσεις σκεψου το καλα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  srint last edited by

                                  Αν μου τυχει στραβη δεν θα πληρωσω τιποτα το μηχανακι δεν θα βγει σε δρομο πριν παρω διπλωμα και ασφαλεια, να το οδηγησω σε αλανα θελω μεχρι τοτε,μαλακιες δεν κανω
                                  Για 125 δεν ξερω, αν κατσει runner καλα θα ειναι, αλλα φευγουν γρηγορα τα μαμημενα και ετσι οι τιμες οχι μονο δεν πεφτουν, ζητουν και οτι τους κατεβει να στο δωσουν
                                  Γενικως θελω σκουτερ, η ιδεα και μονο του να κανω 60χλμ ταξιδακι σε παπι σκοτωνει, συγγνωμη κιολας αλλα απο θεμα οδηγησης πιστευω οτι το σκουτερ υπερτερει απο αποψη χαλαρωσης, καλυτερες πιο φουσκωμενες σελες και τα ποδια μπροστα να καθονται, οχι δεξια αριστερα με κλικ κλικ ολη την ωρα για ταχυτητες...
                                  Υπαρχει τιποτα απο προτασεις σε 125 σκουτερ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mad_max_geo last edited by

                                    Εγω προσωπικα πηρα εν sym symphny sr150 πριν λιγο καιρο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος.Καιει πανω κατω ιδια με runner 50ρι δε παει ομως σαν 125 και εχει καλα φρενα,φτηνη συντηρηση και η τιμη του ειναι εκπληξη πραγματικα!2.000€ με το κλειδι στο χερι!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      srint last edited by

                                      Ναι αλλα δεν ψαχνω για καινουργιο αν ειχα 2000 θα επαιρνα αμαξι
                                      Μεταχειρισμένο θέλω, είχα βρεί κάποια καλά 50αράκια στα 250-300 ευρώ αλλα τα μισά τα πήραν και τα υπόλοιπα είχαν τρομερές παγίδες του στυλ 'ναι ειναι σπασμενη η μασκα, θελει πιστονι, εχει κανει 40000 χλμ κ οχι 20000 που γραφω και το μοτερ του δεν ειναι δηλωμενο, ευκαιρια λοιπον 300 ευρω, μοντελο του '98 ειναι ολοκαινουργιο και σε καλη μερια'
                                      Λες και ειμαι εγω μακακας να παρω σπασμενο 50αρι για 300, να χρειαστω αλλα τοσα (ισως και περισσοτερα) για το μαζεμα του, ενω καινουργιο μου βγαινει φθηνοτερο.
                                      Για αυτο ειπα να μαζεψω κανενα διακοσαρι περισσοτερο και να παρω ενα καλο 125αρι, τουλαχιστον σε αυτα τα κυβικα λιγο πολυ οι ανθρωποι ξερουν τι ζητανε
                                      Εδω ειδα glx χωρις χαρτια για ενα χιλιαρικο, ενταξει, ολοι αυτα θελουν για καποιο λογο, αλλα οχι και ενα χιλιαρικο για παρανομο μηχανακι προ Χριστου με 100000+ χλμ.
                                      Εχθες πετυχα ενα 125αρι στα 350ευρω, δυο ωρες επαιρνα και ακομη μιλουσε, μεχρι που κατεβασε την αγγελια.
                                      2 ωρες για να το πουλησει ο τυπος, αντι για καποιους που ανανεωνουν τις αγγελιες καθε 10-20 ημερες και αναρωτιουνται γιατι δεν πουλαει το 'λαβρακι' τους για μονο 500ευρω, τρακαρισμενο xD

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mad_max_geo last edited by

                                        Εχεις σκεφτει τι εξοδα εχει ενα αμαξι???Γιατι και εγω στην ηλικια σου τα ελεγα και τωρα με σκουτερακι κυκλοφορω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          τα πεζό τα 50αρια τα σκουτερ πόσο άλογα είναι ???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mad_max_geo last edited by

                                            2,7 με 3 αλογα νομιζω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr