-
Καλησπερα παιδια ειμαι νεος στο φορουμ. Θα ηθελα πληροφοριες απο κατοχους audi TT 1,8 (με τα 180 αλογα οχι με τα 225) να μου πουν κυριως για την καταναλωση του αλλα και γενικα πως ειναι σαν αμαξι.... γιατι σκευτομαι πολυ σοβαρα να το αγορασω (μεταχειρισμενο)
-
Καλησπερα παιδια ειμαι νεος στο φορουμ. Θα ηθελα πληροφοριες απο κατοχους audi TT 1,8 (με τα 180 αλογα οχι με τα 225) να μου πουν κυριως για την καταναλωση του αλλα και γενικα πως ειναι σαν αμαξι.... γιατι σκευτομαι πολυ σοβαρα να το αγορασω (μεταχειρισμενο)
-
Καλησπερα παιδια ειμαι νεος στο φορουμ. Θα ηθελα πληροφοριες απο κατοχους audi TT 1,8 (με τα 180 αλογα οχι με τα 225) να μου πουν κυριως για την καταναλωση του αλλα και γενικα πως ειναι σαν αμαξι.... γιατι σκευτομαι πολυ σοβαρα να το αγορασω (μεταχειρισμενο)
-
Η καταναλωση του (Quattro 180 PS) είναι από πολύ υψηλη - ~14/15 - έως υπερβολική (20+). Θυμιζει πολυ σε αισθηση το Γκολφ Μκ4, εκτος από το τιθμονι που ειναι πιο πληροφοριακο και πιο βαρυ. Εχει τρομερες επιδοσεις και μπορεις να το σκαλισεις με σχετικα λιγα χρηματα και να ανεβει σαν ιπποδυναμη. Προσωπικά - με αυτην την τιμη βενζινης- ΔΕΝ....
-
Ο χρήστης dionisis82 έγραψε:
Εχει τρομερες επιδοσεις και μπορεις να το σκαλισεις με σχετικα λιγα χρηματα και να ανεβει σαν ιπποδυναμη.Τρομερές τις επιδόσεις του 1.8t 180 δεν τις λές...
Αλλά όντως σκαλίζεται εύκολα... -
Μπορείς στην υπογραφή μου να δεις τις δικές μου καταναλώσεις. Είναι 150άρι, όχι Quattro, με ελάχιστη διαφορά σε επιδόσεις από το 180άρι αλλά χαμηλότερη κατανάλωση. Α, και δεν έχει δερμάτινα καθίσματα
-
Παιδιά καλημέρα και καλό μήνα...είμαι νέος στο forum και θα ήθελα την συμβουλή σας για το παρακάτω..
Ψάχνω για μεταχειρισμένο ΤΤ του 2009 και μετά, 1,8 coupe...
Έχω βρει μια πολύ καλή περίπτωση, μοντέλο του 2010 με πολύ λίγα χμ (κάτω απο 30,000) και σε άψογη κατάσταση...
Αφού τα ψιλοβρήκαμε στην τιμή με τον ιδιοκτήτη, το πήγα για τεχνικό έλεγχο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της audi...εκεί μου είπαν τα εξής :
- Μικρή διαρροή λαδιού από το turbo
- Μικρή διαρροή λαδιού απο το σασμαν
Συνολικά και για τις 2 ζημιές μου πρότειναν να το επισκευάσω εκεί για να μου περάσουν όλα τα ανταλακτικά στην εγγύηση (με κάποιο τρόπο αφού το αμάξι έχει φύγει από την εγγύηση) και να με χρεώσουν μόνο την εργασία...σύνολο 970 ευρώ (αλλαγή turbo & στεγανοποίηση του σασμαν)
Βέβαια επειδή είμαι λίγο καχύποπτος, πήγα το αμάξι με τον ιδιοκτήτη και για δεύτερο έλεγχο σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο...
Εκεί μου βρήκαν τις ίδιες διαρροές με την διαφορά ότι για το turbo η διαρροή μου είπαν ορτι δεν προέρχεται απο το turbo αλλά από τον σωλήνα των αναθυμιάσεων....και επίσης για το σασμαν μου είπαν οτι μάλλον δεν είναι κάτι σοβαρό...
Αυτό που πρότειναν είναι να πλυθεί καλά η μηχανή και η ποδιά από κάτω (η οποία ήταν αρκετά λαδωμένη) και να κυκλοφορήσει το αμάξι 2 μερες τουλάχιστον για να διαπιστώσουν απο που προέρχεται η διαρροή αν και εφόσον ξαναυπάρξει...απότι με ενημέρωσαν για το τουρμο, δεν είναι κάτι σπάνιο και το έχουν αντιμετωπίσει αποτελεσματικά χωρίς αλλαγή του....για το σασμάν μου είπαν οτι δεν μπορούν να δουν αν προέρχεται η διαρροή από την μεριά του σασμάν ή του μοτέρ....
Τι προτείνετε?
Ευχαριστώ
-
αν στα λιγα χλμ εχει αυτα, στα πολλα τι θα εχει?,,,πηγαινε για αλλο
-
Ο χρήστης dionisis82 έγραψε:
Η καταναλωση του (Quattro 180 PS) είναι από πολύ υψηλη - ~14/15 - έως υπερβολική (20+). Θυμιζει πολυ σε αισθηση το Γκολφ Μκ4, εκτος από το τιθμονι που ειναι πιο πληροφοριακο και πιο βαρυ. Εχει τρομερες επιδοσεις και μπορεις να το σκαλισεις με σχετικα λιγα χρηματα και να ανεβει σαν ιπποδυναμη. Προσωπικά - με αυτην την τιμη βενζινης- ΔΕΝ....υπερβολικο μου ακουγεται αυτη η καταναλωση..
εδω με τον 3,2 ατμοσφαιρα σε κουπε κουατρο ημουν απο 10.5 εως 14.οο λ/100 που ηταν και βαρυτερο αμαξι λογω 6κυλινδρουβεβαια me DSG κιβωτιο που ειναι κομματακι πιο οικονομικο σε καταναλωση
-
Ο χρήστης Απόλλωνας έγραψε:
Συνολικά και για τις 2 ζημιές μου πρότειναν να το επισκευάσω εκεί για να μου περάσουν όλα τα ανταλακτικά στην εγγύηση (με κάποιο τρόπο αφού το αμάξι έχει φύγει από την εγγύηση) και να με χρεώσουν μόνο την εργασία...σύνολο 970 ευρώ (αλλαγή turbo & στεγανοποίηση του σασμαν)
ολα τα ανταλλακτικα που σου βαζουν επανω σε μια επισκευη εχουν 2 χρονια εγγυηση και ας μην εχει το υπολοιπο αυτοκινητο
αυτο δεν ειναι κατι παραξενο
παντως δε θα εμπλεκα με αυτο το αυτοκινητο, οκ 'ας πουμε' με το τουρμπο, αλλα κιβωτιο που σταζει και γενικα με χαλασμενα κιβωτια δε θα εμπλεκα γιατι αν μπλεξεις τη γ@μησες
-
αν εχει χειροκινητο και προβλημα να χει, πετας πανω ενα καλο μτχ με λιγα λεφτα και καθαρισες....αν εχει dsg θα ειχα αμφιβολιες
παντως μου κανει εντυπωση τετοιες βλαβες για τοσα λιγα χλμ....μιλαμε για καινουριο αμαξι....εκτος αν δεν εχει 30 αλλα πολλαπλασια -
χειροκίνητο είναι...
και εμένα μου κάνει μεγάλη εντύπωση για τα χμ του...
πάντως κ στα 2 εξουσιοδοτημένα που πήγα μου είπαν οτι δεν είναι κάτι πολύ σπάνιο - συμβαίνει αλλά όχι τόσο συχνά.....επίσης με ενημέρωσαν οτι τα χμ είναι πραγματικά...υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να τα δω για να είμαι 100% ??? (απο όσα λίγα γνωρίζω δεν υπάρχει...)
και εμένα το κιβώτιο με ανυσηχεί περισσότερο... -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Η καταναλωση του (Quattro 180 PS) είναι από πολύ υψηλη - ~14/15 - έως υπερβολική (20+). Θυμιζει πολυ σε αισθηση το Γκολφ Μκ4, εκτος από το τιθμονι που ειναι πιο πληροφοριακο και πιο βαρυ. Εχει τρομερες επιδοσεις και μπορεις να το σκαλισεις με σχετικα λιγα χρηματα και να ανεβει σαν ιπποδυναμη. Προσωπικά - με αυτην την τιμη βενζινης- ΔΕΝ....
υπερβολικο μου ακουγεται αυτη η καταναλωση..
εδω με τον 3,2 ατμοσφαιρα σε κουπε κουατρο ημουν απο 10.5 εως 14.οο λ/100 που ηταν και βαρυτερο αμαξι λογω 6κυλινδρουβεβαια me DSG κιβωτιο που ειναι κομματακι πιο οικονομικο σε καταναλωση
Η κατανάλωση που είχα αναφέρει τότε ήταν πραγματική (και ίσως παραπάνω), όπως και η ραγισμένη τουρμπίνα, η σχεδόν καμμένη φλάτζα, τα μπουζί που δεν είχαν αλλαχτεί και άλλα πολλά!!!!
Aγορα Audi TT