-
Γεια σας.Τον τελευταιο καιρο ειμαι στη αναζητηση ενος οχηματος 4χ4.Εχω ομως συγκεκριμενο λογο.Ο λογος ειναι οτι για να φτασω στην κατοικια που μενω περναω καθε μερα γυρω στα 2 χιλιομετρα χαλικοδρομο που γινετε κατσικοδρομος.Μεχρι τωρα εχω 1 ρενο κλιο 1.2 του 99 με το οποιο ειμαι ευχαριστημενος,ουτε καιει και εχει ευχαριστη οδικη συμπεριφορα.Αλλα λογο του δρομου το εχω σπασει,οποτε σκεφτομαι να το αλλαξω.Χρειαζομαι λοιπον ενα οχημα σκληροτραχηλο μεχρι 1600 κυβικα,οποτε και κατεληξα σε 4χ4 και οι επιλογες ειναι 2,HONDA HRV SUZUKI VITARA.το κοστος οσο δυνατο μικροτερο(εως 4000-4500).Εχω καταληξη στο χοντα λογο καλης οδικης συμπεριφορας (μια και συμπεριφερεται σαν επιβατικο)και πιο οικονομικο σε καταναλωση,αλλα δεν ξερω αν αντεχει σκληρη χρηση οπως το βιταρα.Οποτε παρακαλω να μου ριξετε τα φωτα σας.Να διευκρινίσω οτι δεν με απασχολουν οι εκτος δρομου διαδρομες και ικανοτητες,σε αυτη την περιπτωση το χοντα μου ειναι υπερ-αρκετο
-
Γεια σας.Τον τελευταιο καιρο ειμαι στη αναζητηση ενος οχηματος 4χ4.Εχω ομως συγκεκριμενο λογο.Ο λογος ειναι οτι για να φτασω στην κατοικια που μενω περναω καθε μερα γυρω στα 2 χιλιομετρα χαλικοδρομο που γινετε κατσικοδρομος.Μεχρι τωρα εχω 1 ρενο κλιο 1.2 του 99 με το οποιο ειμαι ευχαριστημενος,ουτε καιει και εχει ευχαριστη οδικη συμπεριφορα.Αλλα λογο του δρομου το εχω σπασει,οποτε σκεφτομαι να το αλλαξω.Χρειαζομαι λοιπον ενα οχημα σκληροτραχηλο μεχρι 1600 κυβικα,οποτε και κατεληξα σε 4χ4 και οι επιλογες ειναι 2,HONDA HRV SUZUKI VITARA.το κοστος οσο δυνατο μικροτερο(εως 4000-4500).Εχω καταληξη στο χοντα λογο καλης οδικης συμπεριφορας (μια και συμπεριφερεται σαν επιβατικο)και πιο οικονομικο σε καταναλωση,αλλα δεν ξερω αν αντεχει σκληρη χρηση οπως το βιταρα.Οποτε παρακαλω να μου ριξετε τα φωτα σας.Να διευκρινίσω οτι δεν με απασχολουν οι εκτος δρομου διαδρομες και ικανοτητες,σε αυτη την περιπτωση το χοντα μου ειναι υπερ-αρκετο
-
Γεια σας.Τον τελευταιο καιρο ειμαι στη αναζητηση ενος οχηματος 4χ4.Εχω ομως συγκεκριμενο λογο.Ο λογος ειναι οτι για να φτασω στην κατοικια που μενω περναω καθε μερα γυρω στα 2 χιλιομετρα χαλικοδρομο που γινετε κατσικοδρομος.Μεχρι τωρα εχω 1 ρενο κλιο 1.2 του 99 με το οποιο ειμαι ευχαριστημενος,ουτε καιει και εχει ευχαριστη οδικη συμπεριφορα.Αλλα λογο του δρομου το εχω σπασει,οποτε σκεφτομαι να το αλλαξω.Χρειαζομαι λοιπον ενα οχημα σκληροτραχηλο μεχρι 1600 κυβικα,οποτε και κατεληξα σε 4χ4 και οι επιλογες ειναι 2,HONDA HRV SUZUKI VITARA.το κοστος οσο δυνατο μικροτερο(εως 4000-4500).Εχω καταληξη στο χοντα λογο καλης οδικης συμπεριφορας (μια και συμπεριφερεται σαν επιβατικο)και πιο οικονομικο σε καταναλωση,αλλα δεν ξερω αν αντεχει σκληρη χρηση οπως το βιταρα.Οποτε παρακαλω να μου ριξετε τα φωτα σας.Να διευκρινίσω οτι δεν με απασχολουν οι εκτος δρομου διαδρομες και ικανοτητες,σε αυτη την περιπτωση το χοντα μου ειναι υπερ-αρκετο
-
HONDA HRV
-
μηπως μπορεις να δικαιολογισεις την απαντηση??δηλαδη δεν σπαει???
-
Αν ο δρόμος που θέλεις να διανύσεις είναι σχετικά μικρός και βατός τον χειμώνα και δεν πηγαίνεις άλλες off-road διαδρομές τότε το HRV είναι μια καλή λύση.Δεν θα περιμένεις και πολλά για τα εκτός δρόμου κομμάτια αλλά αφού λες ότι το περνάς με το clio τότε το HRV δεν θα έχει πρόβλημα.Από την άλλη το vitara είναι πιο σκληροτράχηλο με προσανατολισμό στα εκτός δρόμου κομμάτια.Πιθανόν να σε κουράζει στα εντός δρόμου κομμάτια.Προτείνω HRV.
-
Όταν λες ότι το έσπασες λόγω του δρόμου, τι εννοείς;
Περνούσες σε ρυθμό WRC και έκανες άλματα;Να ρίξεις 100-200 ευρώ χαλίκι στις λακκούβες και να φτιάξεις τον χωματόδρομο ώστε να περνάει άνετα το κλιό.
-
ειναι μια αποσταση γυρο στα 4 χιλιομετρα που ο δρομος εχει ασφαλτο αλλα με πολλους κρατηρες,και μετα 2 χιλιομετρα δρομο με πολλες πετρες.Λογο του οτι ειναι ανυφορικος οταν βρεχει δημιουργουνται ρυακια τα οποια παρασυρουν τις οποιες επισκευες γινονται,προσφατα εσπασα την ζαντα και τα αμορτισερ και το λαστιχο(οχι ολα μαζι)οποτε παραμενουμε στο θεμα μας.Ενα οχημα να μην χαλαει και να εχει μια αξιολογη εντος δρομου συμπεριφορα,οποτε και κατεληξα σε αυτα και συγκεκριμενα στο βιταρα το 5θυρο 16v με τα 95 αλογα και το Ηοντα με τα 105 λογο τιμης και καταναλωσης
-
επισης οταν κανεις αυτη τη διαδρομη καθε μερα 2-3 φορες απλα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πας σιγα σιγα,ελπιζω να καταλαβενετε
-
Ο χρήστης perrypa78 έγραψε:
επισης οταν κανεις αυτη τη διαδρομη καθε μερα 2-3 φορες απλα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πας σιγα σιγα,ελπιζω να καταλαβαινετε -
Δες και το Panda 4x4 σε diesel. Για να βολευεσαι με το Clio σημαινει ότι δεν έχεις και τις πλεον μεγάλες χωροταξικες αναγκες. Ικανό, ομορφο, αξιοπιστο αν και δεν ξερω αν υπάρχει στα λεφτα που διαθετεις.
HRV και Vitara που κοιτάς ... ξερεις ότι πας αρκετα χρονια πίσω και πιθανό ως μτχ να έχουν περάσει απο τους προηγουμενους κατόχους ... την καταβαση των Ιμαλαίων!!! -
Ο χρήστης perrypa78 έγραψε:
ειναι μια αποσταση γυρο στα 4 χιλιομετρα που ο δρομος εχει ασφαλτο αλλα με πολλους κρατηρες,και μετα 2 χιλιομετρα δρομο με πολλες πετρες.Λογο του οτι ειναι ανυφορικος οταν βρεχει δημιουργουνται ρυακια τα οποια παρασυρουν τις οποιες επισκευες γινονται,προσφατα εσπασα την ζαντα και τα αμορτισερ και το λαστιχο(οχι ολα μαζι)οποτε παραμενουμε στο θεμα μας.Ενα οχημα να μην χαλαει και να εχει μια αξιολογη εντος δρομου συμπεριφορα,οποτε και κατεληξα σε αυτα και συγκεκριμενα στο βιταρα το 5θυρο 16v με τα 95 αλογα και το Ηοντα με τα 105 λογο τιμης και καταναλωσηςΜην νομίζεις ότι αν θα πάρεις τζιπ δεν θα έχεις τέτοιες ζημιές.Στις κακοτοπιές πρέπει να έχεις χαμηλές ταχύτητες με όλα τα αυτοκίνητα.Η διαφορά στα επιβατικα 4χ2 και 4χ4 είναι ότι τα δεύτερα είναι πιο ψηλά και με μεγαλύτερης περιμέτρου ελαστικά κάνοντας τα λίγο πιο ανθεκτικά στις τρύπες και στις πέτρες.Αυτά πρέπει να τα έχεις υπόψην σου.
-
Ο χρήστης pointer έγραψε:
ειναι μια αποσταση γυρο στα 4 χιλιομετρα που ο δρομος εχει ασφαλτο αλλα με πολλους κρατηρες,και μετα 2 χιλιομετρα δρομο με πολλες πετρες.Λογο του οτι ειναι ανυφορικος οταν βρεχει δημιουργουνται ρυακια τα οποια παρασυρουν τις οποιες επισκευες γινονται,προσφατα εσπασα την ζαντα και τα αμορτισερ και το λαστιχο(οχι ολα μαζι)οποτε παραμενουμε στο θεμα μας.Ενα οχημα να μην χαλαει και να εχει μια αξιολογη εντος δρομου συμπεριφορα,οποτε και κατεληξα σε αυτα και συγκεκριμενα στο βιταρα το 5θυρο 16v με τα 95 αλογα και το Ηοντα με τα 105 λογο τιμης και καταναλωσης
Μην νομίζεις ότι αν θα πάρεις τζιπ δεν θα έχεις τέτοιες ζημιές.Στις κακοτοπιές πρέπει να έχεις χαμηλές ταχύτητες με όλα τα αυτοκίνητα.Η διαφορά στα επιβατικα 4χ2 και 4χ4 είναι ότι τα δεύτερα είναι πιο ψηλά και με μεγαλύτερης περιμέτρου ελαστικά κάνοντας τα λίγο πιο ανθεκτικά στις τρύπες και στις πέτρες.Αυτά πρέπει να τα έχεις υπόψην σου.
Δεν είναι έτσι ακριβώς. Αν έχεις σοβαρό τζιπ (όχι βέβαια HRV, το Vitara όμως είναι καλούτσικο) δεν καταλαβαίνεις από τίποτα. Αν τα δεις από κάτω αυτά τα τέρατα, μοιάζουν σαν άρματα!
-
Σε τετοια εδαφοι καταπονουνται περισοτερο τα αμορτισερ μπροστινο συστημα(σινεμπλοκ-ψαλιδια,κτλ)και μετα αμαξομα κτλ.Εκει λοιπον χρειαζομαι γερο οχημα.Πχ ειχαμε στην δουλεια ενα nissan vanette του 92,με 250.000 χιλιομετρα και δεν ειχα αλλαχτει ποτε τα σινεμπλοκ(ουτε δισκοπλακες).Μιλαμε για τερας.Βεβαια η χρηση του ηταν αποκλειστηκα σε δρομο.Οποτε λες να παω σε βιταρα να μην παθαινει τιποτα???Ξερει κανεις απο καταναλωση(μικτη)???
-
δεν ξέρω ποια είναι η δουλειά σου,αλλά έτσι όπως μου τα περιγράφεις ένα αγροτικό 4χ4 είναι ότι πρέπει!
-
για να παρεις καλο αγροτικο θες πολυ περισσοτερα απο αυτα που διαθετω.Μπορει να βρω καποια σε αυτη την τιμη αλλα δεν δεχομαι την σημερον ημερα αμαξι χωρις ηλεκτρικα παραθυρα οποτε το αποκλειω το αγροτικο
-
Καλησπέρα γιατι δεν κοιτάς τεριος 1 είναι κατι ανάμεσα στα 2 που αναφέρεις ίσως βεβαια υπερβείς τα 5000 σε μοντέλα facelift με lcd πίσω.
-
Και το τεριος καλο ειναι, και κατι μικρα ιαπωνικα εβγαιναν σε 4Χ4 (subaru justy, suzuki ignis, daihatsu sirion) αν δε θες 'τζιπακι' αλλα οσο και να μην καταλαβαινει το οχημα, αν πηγαινεις με 60-70 στους καροδρομους δεν ξερω κατα ποσο θα αντεξουν... Ισως ενα απο οσα αναφερθηκαν με ενα καλο ενδιαμεσο ελαστικο ωστε να ειναι πιο ανθεκτικο στις πετρες, αλλα το σημαντικορερο ειναι να φτιαχτει ο δρομος (αν ειστε πολλοι κατοικοι καντε μια κινηση) ωστε να μην καταπονειται το οχημα. Αλλιως κανε υπομονη 2 χλμ και πηγαινε πιο σιγα, θα δεις διαφορα στην τσεπη σου αν μη τι αλλο
-
Ο χρήστης perrypa78 έγραψε:
ειναι μια αποσταση γυρο στα 4 χιλιομετρα που ο δρομος εχει ασφαλτο αλλα με πολλους κρατηρες,και μετα 2 χιλιομετρα δρομο με πολλες πετρες.Λογο του οτι ειναι ανυφορικος οταν βρεχει δημιουργουνται ρυακια τα οποια παρασυρουν τις οποιες επισκευες γινονται,προσφατα εσπασα την ζαντα και τα αμορτισερ και το λαστιχο(οχι ολα μαζι)οποτε παραμενουμε στο θεμα μας.Ενα οχημα να μην χαλαει και να εχει μια αξιολογη εντος δρομου συμπεριφορα,οποτε και κατεληξα σε αυτα και συγκεκριμενα στο βιταρα το 5θυρο 16v με τα 95 αλογα και το Ηοντα με τα 105 λογο τιμης και καταναλωσηςαυθαιρετάκι μου μυρίζει...
-
Να θυμισω οτι ζουμε στην Ελλαδα και οχι στην γερμανια,που σημαινει οτι δεν χρειαζεται να ειναι αυθερετο για να μην εχει δρομο.Και για να δειτε τι σημαινει Ελλαδα στις προηγουμενες εκλογες το ειχαν στρωσει με χαλικακι(για να παρουν ψηφους)αλλα με τις πρωτες βροχες αντιο χαλικακι.Τωρα μπορει να ξαναστρωσουν.Στο θεμα μας,ειχα σκεφτει και αλλα οχηματα(παντα 4χ4-σουζουκι ιγκνις 4χ4)αλλα αυτα ειναι απλα καθημερινα οχηματα με 1 διαφορικο παραπανω,δεν κανουν για καταπονηση.Οποτε παμε μαλλον για βιταρα,αλλα εχω μια εντυπωση οτι καει πολλα,ξερει κανεις τιποτα?????
HONDA HRV Η SUZUKI VITARA