Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαρροή στο ψυγείο...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διαρροή στο ψυγείο...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    31
    1755
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lemon3 last edited by

      Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;

      Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lemon3 last edited by

        Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;

        Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lemon3 last edited by

          Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;

          Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
            Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;

            Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;

            Δεν κοιτας να βρεις κανενα μεταχειρισμενο ψυγειο;Ειναι πολλα που μπορει να πανε στραβα και πιο ακριβα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sttpod last edited by

              Υπαρχει. Λουκουμακι
              Περα απο την πλακα, αν χανει θελει επισκευη (αν παιρνει) ή αλλαγμα (που σιγουρα παιρνει).
              Αν σημερα χανει λιγο, καποια στιγμη θα αρχισει να χανει πολυ. Το μονο που μπορεις να κανεις για την ωρα ειναι να το παρακολουθεις και να συμπληρωνεις νερακι ανα τακτα χρονικα διαστηματα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lemon3 last edited by

                Το κακό είναι οτι εκεί επισκευή δεν παίρνει ρε γαμώτο... είναι πάνω στο πρεσσαριστό το κομμάτι, μου έχει ξανατύχει σε άλλο αυτοκίνητο. Το καλό είναι οτι μου έφυγε η υποψία της καμμένης φλάτζας, είχε καιρό που εξαφανιζόταν το ψυκτικό, ανησυχούσα...

                Απ'οτι φαίνεται πάμε για ιμιτασιόν ψυγειάκι στο μέλλον. Απλά άμεσα θα έχει κανένα πρόβλημα αν του χαλαρώσω λίγο την τάπα προσωρινά για να μη σηκώνει πίεση; Υπάρχει ενδεχόμενο cavitation? Ελλιπής πίεση => τοπικό βράσιμο => ζημιά... δηλαδή οτι συμβαίνει με τις τάπες που αντέχουν μεγαλύτερη πίεση... αλλά στο ανάποδο

                Ρωτάω γιατί i) δεν θέλω να το στείλω το αμαξάκι πριν την ώρα του πάνω στο άνθος της ηλικίας του
                ii) μου δημιουργήθηκε η απορία σήμερα που μου ήρθε η ιδέα να χαλαρώσω την τάπα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Έχω μετατρέψει* τάπα ψυγείου να μη κρατάει καθόλου πίεση και να στέλνει όλο το νερό στο δοχείο διαστολής.
                  Δεν είχε καθόλου πρόβλημα, μόνο μια φορά σε καύσωνα και μποτιλιάρισμα πέταξε νερά έξω (έσβησα το a/c έπεσε η θερμοκρασία και όλα καλά).

                  Αν βλέπεις συχνά 90+ βαθμούς στον δείκτη θερμοκρασίας θα έχεις προβλήματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panorg last edited by

                    Ειχα και εγω μικροδιαρροη σε κορσα του 86 την οποια σταματησα για χρονια αφηνοντας ελαχιστα χαλαρη την ταπα του δοχειου.Μετα απο καιρο ξαφνικα ο πορος εγινε τρυπα που 'κατουρουσε' κανονικα.Τοτε εβαλα ενα προιον της WURTH κατι σαν σαμπουαν λευκου χρωματος.Εγραφε πως ο κινητηρας πρεπει να δουλεψει για μια ωρα περιπου για να κανει την δουλεια του το σφραγιστικο με κλειστη εντελως την ταπα του δοχειου.Εγω ψιλογυρνουσα για κανα μισαωρο και σκεφτηκα οτι ειναι αρκετο αλλα διαψευστηκα γιατι ακομη εσταζε και συνεχισα συμφωνα με τις οδηγιες.Στο τελος εκλεισε εντελως η τρυπα και μετα απο λιγες μερες αφησα παλι λιγο λασκα την ταπα (αυτο δεν το ελεγε στις οδηγιες αλλα το εκανα μονος μου).Συνολικα εβγαλα πανω απο 8 χρονια με πορο και μετα τρυπα στο ψυγειο μεχρι που αρχισε να σταζει παλι και το αντικατεστησα.Εχοντας λασκα την ταπα να ξερεις οτι καπου καπου θα χρειαζεται να συμπληρωνεις λιγο αντιψυκτικο λογω φυσικης εξατμισης του.Αν και το αυτοκινητο μου περπατουσε εκτος κινησης το καλοκαιρι ηθελε συμπληρωμα περιπου 250γρ το μηνα.Το μονο προβλημα που ειχα ηταν το αγχος οτι τωρα θα ανοιξει η τρυπα υστερα θα ανοιξει η τρυπα κλπ.Κουβαλουσα παντα νερο μαζι μου και κοιταζα την σταθμη σχεδον καθημερινα.Να φανταστεις οτι τα λαδια τα κοιταω απο αλλαγη σε αλλαγη καθε 7500 χλμ και ας εχει το μοτερακι 347000χλμ.Οταν το αντικατεστησα με κοστος του ιμιτασιον ψυγειου 65ευρω και μου εφυγε το αγχος σκεφτηκα τι μ@@@κια εκανα τοσα χρονια! Ακομη και τωρα ομως μου εμεινε η συνηθεια και εχω την ταπα μια ιδεα χαλαρη για τους λογους που αναφερεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      greekster last edited by

                      Ρετσινά 40, Πειραιάς, Αττικής συνεργείο (λουκάς). Φιλε μου αν έχεις ακόμα πρόβλημα....τραβα εκεί πίστεψε με!!!!....είναι μάστορας μονο πάνω σε ψυγεία!....αυτοκινήτων, φορτηγών, πλοίων....έχω πάει 2-3 φορες με το παλιό μου αμάξι για διαρροές και μου το έφτιαξε, το δικό μου και κάποιον φίλων που είχα πάει κάποιες φορες....αν θες και μπορείς πήγαινε από εκεί να στο κοιτάξει και να σου πει! και δες και μονος σου!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Με μια πένσα ένα - ένα πίεσε τα λαμάκια που δημιουργούν το κούμπωμα του αλουμίνιου με το πλαστικό, αυτά θα σφίξουν περισσότερο τα 2 μέρη πιέζοντας την ελαστική φλάτζα που υπάρχει εσωτερικά σε εκείνο το σημείο, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να σταματήσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xeno last edited by

                          Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:

                          καλωσόρισες!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης XENO έγραψε:

                            καλωσόρισες!

                            +1

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Eυχαριστώ για το καλοσώρισμα, εδώ είμουν, αλλά οι δουλειέςκαι τα μικρά ταξίδια στην επαρχία πάλι για δουλειά δεν μου αφήνουν πολύ χρόνο, ευχαριστώ και πάλι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Το ότι είναι υπό πίεση το σύστημα έχει το λόγο του. Το ψυκτικό βράζει σε υψηλότερη θερμοκρασία όταν είναι σε αυξημένη πίεση άρα έχεις ένα λειτουργικό ψυκτικό σύστημα που ψύχει μέχρι τους πχ 125 βαθμούς. Χαλαρώνοντας την τάπα και καταργώντας την πίεση έχεις ένα σύστημα που θα βράσει στους πχ 100 βαθμούς..... Σε μερικές περιπτώσεις μπορείς να θέλεις αυτή τη διαφορά ασφαλείας που σου δίνει η πίεση. Ειδικά όταν πολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με θερμοστάτες 92-95 και βάλε βαθμών.....

                                21 Quadra μην φεύγεις, μείνε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dbekos last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                  21 Quadra μην φεύγεις, μείνε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    greekster last edited by

                                    http://mrgreek322.wix.com/sinergeio-auto

                                    είναι από τους λίγους που έχουν μείνει πάνω σε ψυγεία, αυτοκινήτων/θαλάσσης. ξεκολλάει όλα τα ψυγεία, καθαρίζει κυψέλες κολλάει....από τους λίγους παιδιά!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Γραψτο αλλες 2-3 φορες, μπορει και να πειστουμε οτι εισαι ο ιδιος ο Λουκας...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                        Γραψτο αλλες 2-3 φορες, μπορει και να πειστουμε οτι εισαι ο ιδιος ο Λουκας...

                                        +1

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          greekster last edited by

                                          Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                          Γραψτο αλλες 2-3 φορες, μπορει και να πειστουμε οτι εισαι ο ιδιος ο Λουκας...

                                          βασικα το μαγαζι δεν ειναι δικο μου, ουτε εγω ειμαι ο λουκας...οκ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nonos last edited by

                                            Οκ σε πιστευω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr