-
Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;
Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;
-
Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;
Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;
-
Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;
Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Το ψυγείο του astra δακρύζει απο την ένωση μεταξύ του πλαστικού μέρους και των κυψελών, εκεί που το αλουμίνιο ''δαγκώνει'' το πλαστικό, και μόνο όταν είναι ζεστό. Υπάρχει πρόβλημα με το να χαλαρώσω λίγο την τάπα του δοχείου της διαστολής για να μη σηκώνει το κύκλωμα πίεση και να μη μου χάνει νερό;Τώρα θα μου πείτε άλλαξτο το ψυγείο, αλλά το αστράκι είναι γαϊδουράκι πλέον, πλησιάζει τις 350k. Υπάρχει πιθανότητα να μου χάσει τα νερά απότομα και να κάψω καμμιά φλάτζα; Έχει κανένα παρασκεύασμα να ρίξω μέσα να μη χάνει;
Δεν κοιτας να βρεις κανενα μεταχειρισμενο ψυγειο;Ειναι πολλα που μπορει να πανε στραβα και πιο ακριβα.
-
Υπαρχει. Λουκουμακι
Περα απο την πλακα, αν χανει θελει επισκευη (αν παιρνει) ή αλλαγμα (που σιγουρα παιρνει).
Αν σημερα χανει λιγο, καποια στιγμη θα αρχισει να χανει πολυ. Το μονο που μπορεις να κανεις για την ωρα ειναι να το παρακολουθεις και να συμπληρωνεις νερακι ανα τακτα χρονικα διαστηματα. -
Το κακό είναι οτι εκεί επισκευή δεν παίρνει ρε γαμώτο... είναι πάνω στο πρεσσαριστό το κομμάτι, μου έχει ξανατύχει σε άλλο αυτοκίνητο. Το καλό είναι οτι μου έφυγε η υποψία της καμμένης φλάτζας, είχε καιρό που εξαφανιζόταν το ψυκτικό, ανησυχούσα...
Απ'οτι φαίνεται πάμε για ιμιτασιόν ψυγειάκι στο μέλλον. Απλά άμεσα θα έχει κανένα πρόβλημα αν του χαλαρώσω λίγο την τάπα προσωρινά για να μη σηκώνει πίεση; Υπάρχει ενδεχόμενο cavitation? Ελλιπής πίεση => τοπικό βράσιμο => ζημιά... δηλαδή οτι συμβαίνει με τις τάπες που αντέχουν μεγαλύτερη πίεση... αλλά στο ανάποδο
Ρωτάω γιατί i) δεν θέλω να το στείλω το αμαξάκι πριν την ώρα του πάνω στο άνθος της ηλικίας του
ii) μου δημιουργήθηκε η απορία σήμερα που μου ήρθε η ιδέα να χαλαρώσω την τάπα... -
Έχω μετατρέψει* τάπα ψυγείου να μη κρατάει καθόλου πίεση και να στέλνει όλο το νερό στο δοχείο διαστολής.
Δεν είχε καθόλου πρόβλημα, μόνο μια φορά σε καύσωνα και μποτιλιάρισμα πέταξε νερά έξω (έσβησα το a/c έπεσε η θερμοκρασία και όλα καλά).Αν βλέπεις συχνά 90+ βαθμούς στον δείκτη θερμοκρασίας θα έχεις προβλήματα.
-
Ειχα και εγω μικροδιαρροη σε κορσα του 86 την οποια σταματησα για χρονια αφηνοντας ελαχιστα χαλαρη την ταπα του δοχειου.Μετα απο καιρο ξαφνικα ο πορος εγινε τρυπα που 'κατουρουσε' κανονικα.Τοτε εβαλα ενα προιον της WURTH κατι σαν σαμπουαν λευκου χρωματος.Εγραφε πως ο κινητηρας πρεπει να δουλεψει για μια ωρα περιπου για να κανει την δουλεια του το σφραγιστικο με κλειστη εντελως την ταπα του δοχειου.Εγω ψιλογυρνουσα για κανα μισαωρο και σκεφτηκα οτι ειναι αρκετο αλλα διαψευστηκα γιατι ακομη εσταζε και συνεχισα συμφωνα με τις οδηγιες.Στο τελος εκλεισε εντελως η τρυπα και μετα απο λιγες μερες αφησα παλι λιγο λασκα την ταπα (αυτο δεν το ελεγε στις οδηγιες αλλα το εκανα μονος μου).Συνολικα εβγαλα πανω απο 8 χρονια με πορο και μετα τρυπα στο ψυγειο μεχρι που αρχισε να σταζει παλι και το αντικατεστησα.Εχοντας λασκα την ταπα να ξερεις οτι καπου καπου θα χρειαζεται να συμπληρωνεις λιγο αντιψυκτικο λογω φυσικης εξατμισης του.Αν και το αυτοκινητο μου περπατουσε εκτος κινησης το καλοκαιρι ηθελε συμπληρωμα περιπου 250γρ το μηνα.Το μονο προβλημα που ειχα ηταν το αγχος οτι τωρα θα ανοιξει η τρυπα υστερα θα ανοιξει η τρυπα κλπ.Κουβαλουσα παντα νερο μαζι μου και κοιταζα την σταθμη σχεδον καθημερινα.Να φανταστεις οτι τα λαδια τα κοιταω απο αλλαγη σε αλλαγη καθε 7500 χλμ και ας εχει το μοτερακι 347000χλμ.Οταν το αντικατεστησα με κοστος του ιμιτασιον ψυγειου 65ευρω και μου εφυγε το αγχος σκεφτηκα τι μ@@@κια εκανα τοσα χρονια! Ακομη και τωρα ομως μου εμεινε η συνηθεια και εχω την ταπα μια ιδεα χαλαρη για τους λογους που αναφερεις.
-
Ρετσινά 40, Πειραιάς, Αττικής συνεργείο (λουκάς). Φιλε μου αν έχεις ακόμα πρόβλημα....τραβα εκεί πίστεψε με!!!!....είναι μάστορας μονο πάνω σε ψυγεία!....αυτοκινήτων, φορτηγών, πλοίων....έχω πάει 2-3 φορες με το παλιό μου αμάξι για διαρροές και μου το έφτιαξε, το δικό μου και κάποιον φίλων που είχα πάει κάποιες φορες....αν θες και μπορείς πήγαινε από εκεί να στο κοιτάξει και να σου πει! και δες και μονος σου!
-
Με μια πένσα ένα - ένα πίεσε τα λαμάκια που δημιουργούν το κούμπωμα του αλουμίνιου με το πλαστικό, αυτά θα σφίξουν περισσότερο τα 2 μέρη πιέζοντας την ελαστική φλάτζα που υπάρχει εσωτερικά σε εκείνο το σημείο, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να σταματήσει.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
καλωσόρισες!
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
καλωσόρισες!
+1
-
Eυχαριστώ για το καλοσώρισμα, εδώ είμουν, αλλά οι δουλειέςκαι τα μικρά ταξίδια στην επαρχία πάλι για δουλειά δεν μου αφήνουν πολύ χρόνο, ευχαριστώ και πάλι.
-
Το ότι είναι υπό πίεση το σύστημα έχει το λόγο του. Το ψυκτικό βράζει σε υψηλότερη θερμοκρασία όταν είναι σε αυξημένη πίεση άρα έχεις ένα λειτουργικό ψυκτικό σύστημα που ψύχει μέχρι τους πχ 125 βαθμούς. Χαλαρώνοντας την τάπα και καταργώντας την πίεση έχεις ένα σύστημα που θα βράσει στους πχ 100 βαθμούς..... Σε μερικές περιπτώσεις μπορείς να θέλεις αυτή τη διαφορά ασφαλείας που σου δίνει η πίεση. Ειδικά όταν πολλά αυτοκίνητα λειτουργούν με θερμοστάτες 92-95 και βάλε βαθμών.....
21 Quadra μην φεύγεις, μείνε!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
21 Quadra μην φεύγεις, μείνε!
-
http://mrgreek322.wix.com/sinergeio-auto
είναι από τους λίγους που έχουν μείνει πάνω σε ψυγεία, αυτοκινήτων/θαλάσσης. ξεκολλάει όλα τα ψυγεία, καθαρίζει κυψέλες κολλάει....από τους λίγους παιδιά!
-
Γραψτο αλλες 2-3 φορες, μπορει και να πειστουμε οτι εισαι ο ιδιος ο Λουκας...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γραψτο αλλες 2-3 φορες, μπορει και να πειστουμε οτι εισαι ο ιδιος ο Λουκας...+1
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γραψτο αλλες 2-3 φορες, μπορει και να πειστουμε οτι εισαι ο ιδιος ο Λουκας...βασικα το μαγαζι δεν ειναι δικο μου, ουτε εγω ειμαι ο λουκας...οκ?
-
Οκ σε πιστευω.
Διαρροή στο ψυγείο...