-
http://bestsellingcarsblog.com/category/albania/
εχει και για ολες τις χωρες....
ειδικα στην Ασια βγαζει η ΤΟΥΟΤΑ κατι μοντελα που δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν....
να μου πεις εσυ εισαι ασχετο κινγκ....αλλα και παλι!!!
-
http://bestsellingcarsblog.com/category/albania/
εχει και για ολες τις χωρες....
ειδικα στην Ασια βγαζει η ΤΟΥΟΤΑ κατι μοντελα που δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν....
να μου πεις εσυ εισαι ασχετο κινγκ....αλλα και παλι!!!
-
http://bestsellingcarsblog.com/category/albania/
εχει και για ολες τις χωρες....
ειδικα στην Ασια βγαζει η ΤΟΥΟΤΑ κατι μοντελα που δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν....
να μου πεις εσυ εισαι ασχετο κινγκ....αλλα και παλι!!!
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
ειδικα στην Ασια βγαζει η ΤΟΥΟΤΑ κατι μοντελα που δεν ηξερα καν οτι υπηρχαν....Σε μακρινές χώρες γίνονται πράγματα που δε γνωρίζουμε. News at 11.
-
από που να τα κλέβουν άραγε??
-
Τα καινούργια δεν τα κλέβουν, τα αγοράζουν κανονικά, και είναι η μειοψηφία των πωλήσεων οι υπόλοιποι αγοράζουν μετάχειρα. Η Μερσεντές παραμένει μακράν κυρίαρχη φίρμα, με 30-35% μερίδιο στα κυκλοφορούντα, πολύ κάτω από το 80-85% που είχε στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Ρωτάω μερικούς Αβλανούς που έχουμε στη δουλειά, γιατί όλοι πήγαν και πήραν μετάχειρες Μερσεντές όταν άνοιξαν τα σύνορα. Δεν ξέραμε άλλη μάρκα, μου λένε. Το είχαν και απωθημένο κιόλας...
Γενικά οι Αλβανοί άμα δούνε τίποτα Πάντα, Στάρλετ, Ματίζ, Σμαρτ, Σουίφτ κ.α. γελάνε μέχρι δακρύων, χειρότερα από αμερικάνους. Δε με εκπλήσσει η στροφή προς τις τζιπούρες, μάλλον παραξενεύομαι που άργησε τόσο. -
Δεν μου φάνηκε καθόλου τυχαίο παντως που πριν αρκετά χρόνια πρώτα είδα την Χ5 πρώτης γενιάς με αλβανικές πινακίδες (και σε έκθεση στα Τίρανα) και αρκετούς μήνες μετά παρουσιάστηκε στην Ελλάδα.
-
το οτι εχουν 5-6 επιχειρηματιες-μαφιοζοι αλβανοι ενα τζιπ δε θα πει οτι εχουν ολοι τους, αντε να χουν κανα λαντα νιβα οι υπολοιποι ή τα γνωστα μεταχειρισμενα 20ετιας...
εδω δεν εχουν να φανε αυτοκινητα θα παρουν;;;
εδω και μεις κοντευουμε να μην εχουμε να φαμε θα μου πεις...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τα καινούργια δεν τα κλέβουν, τα αγοράζουν κανονικά, και είναι η μειοψηφία των πωλήσεων οι υπόλοιποι αγοράζουν μετάχειρα. Η Μερσεντές παραμένει μακράν κυρίαρχη φίρμα, με 30-35% μερίδιο στα κυκλοφορούντα, πολύ κάτω από το 80-85% που είχε στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Ρωτάω μερικούς Αβλανούς που έχουμε στη δουλειά, γιατί όλοι πήγαν και πήραν μετάχειρες Μερσεντές όταν άνοιξαν τα σύνορα. Δεν ξέραμε άλλη μάρκα, μου λένε. Το είχαν και απωθημένο κιόλας...
Γενικά οι Αλβανοί άμα δούνε τίποτα Πάντα, Στάρλετ, Ματίζ, Σμαρτ, Σουίφτ κ.α. γελάνε μέχρι δακρύων, χειρότερα από αμερικάνους. Δε με εκπλήσσει η στροφή προς τις τζιπούρες, μάλλον παραξενεύομαι που άργησε τόσο.γελάνε οι αλβανοί με τα πάντα??
να ένας λαός που είναι σε χειρότερη μοίρα από εμάς...
-
Στην Αλβανία το 75% των οχημάτων είναι Mercedes. Και τα περισσότερα 1980-1995. Τα 4χ4 τα έχουν λίγοι και οι πωλήσεις καινούριων είναι ελάχιστες. Το μεγλυτερο ποσοστό σε 4χ4 μέχρι πρόσφατα το είχε η Ελλάδα. Τώρα αν το έχασε λόγω κρίσης δεν μου κάνει εντύπωση. Η Χ5 στην Ελλάδα είναι καθημερικό φενόμενο. Στην Αλβανία προτιμούν ML.
-
Μercedes και X5 τωρα εχουν ερθει και οι Χ6.Το φλοκι μου ειναι για κλαματα εκει. Παντος τα ναρκοτικα κανουν δουλεια το ψηνω να ξεκινησω καμια μπιζνα ειναι κανεις μεσα?
-
Φλοκι λες το αμάξι σου τώρα;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
.
Γενικά οι Αλβανοί άμα δούνε τίποτα Πάντα, Στάρλετ, Ματίζ, Σμαρτ, Σουίφτ κ.α. γελάνε μέχρι δακρύων, χειρότερα από αμερικάνους. Δε με εκπλήσσει η στροφή προς τις τζιπούρες, μάλλον παραξενεύομαι που άργησε τόσο.Έχεις διευθύνσεις;
Ειδικά για τα παλιά, που με αυτά κυκλοφορούσαν όταν ήρθαν εδώ, δεν νομίζω να γελάνε..ποιός γελάει με το πρώτο του αυτοκίνητο;
-
Το δόγμα 'το μέγεθος μετράει', είναι το κυρίαρχο στη γείτονο χώρα και στη νοοτροπία των κατοίκων της. Γενικά έχουν θέμα με τα μικρά νούμερα, ιδιαίτερα αν υπάρχει ένα και μόνο αμάξι στην οικογένεια θα είναι σχεδόν απαραίτητα μεγάλο.
Ξεκίνησαν πρόσφατα μόλις πριν από 20 χρόνια την κατοχή ΙΧ, και λόγω ελλείματος σε αυτοκινητιστική παιδεία, αλλά το κυριώτερο λόγω απωθημένων και μηδενικής φορολογίας αρχικώς, την ξεκίνησαν κατευθείαν από τα ψηλά, Μερσεντές σεντάν και τα ρέστα. Καλόμαθαν, και τώρα που η αγορά εξορθολογικοποιείται (τη βοηθεία και κάποιων φόρων, όταν παλιά αυτοί ήταν ανύπαρκτοι) αυτό γίνεται με αργό ρυθμό.
Εργαζόμενος στην εταιρεία που εργάζομαι και εγώ έχει Μερσεντές C 220 CDi στη χώρα του για το οποίο έβριζε πέρισυ-πρόπερσι διότι πλήρωσε 6.000 ευρώ φόρο για την εισαγωγή του, 'το προηγούμενο το πήρα χωρίς να δώσω φράγκο' μου είπε. Εδώ κυκλοφορεί με Κόρσα 1.400, το οποίο το έχει για πολύ ντενεκέ. Τους έχω πει πολλάκις ότι το κράτος κάνει προς το παρόν την παλαβή, και κάποια στιγμή θα μαρτυρήσετε από τη φορολογία, και κάθε χρόνο όλο και κάποιο καινούργιο φασούλι τους βγάζουν, σε καμμιά 10-15 χρόνια θα έχουν έρθει στα δικά μας επίπεδα.Επίσης μην ξεγελιέσται εύκολα με μερικούς που κυκλοφορούν με κουβαδάκια στη χώρα μας, για λόγους φορολογικούς αλλά και εικόνας προς τα έξω. Είναι πιθανό κάπου να υπάρχει και το απαραίτητο ντιζολομετάχειρο Μερσεντικό, παρκαρισμένο και σπάνια κινούμενο καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, όχι ότι δεν υπάρχουν βέβαια και άνθρωποι με μικρά αμαξάκια.
Το τι βλέπω κάθε μέρα στην ΕΟ Κορίνθου-Πατρών (βασικό οδικό άξονα για το ταξίδι στη χώρα τους) με δικές τους πινακίδες αλλά και βουλγάρικες δεν περιγράφεται. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το δόγμα 'το μέγεθος μετράει', είναι το κυρίαρχο στη γείτονο χώρα και στη νοοτροπία των κατοίκων της. Γενικά έχουν θέμα με τα μικρά νούμερα, ιδιαίτερα αν υπάρχει ένα και μόνο αμάξι στην οικογένεια θα είναι σχεδόν απαραίτητα μεγάλο.
Ξεκίνησαν πρόσφατα μόλις πριν από 20 χρόνια την κατοχή ΙΧ, και λόγω ελλείματος σε αυτοκινητιστική παιδεία, αλλά το κυριώτερο λόγω απωθημένων και μηδενικής φορολογίας αρχικώς, την ξεκίνησαν κατευθείαν από τα ψηλά, Μερσεντές σεντάν και τα ρέστα. Καλόμαθαν, και τώρα που η αγορά εξορθολογικοποιείται (τη βοηθεία και κάποιων φόρων, όταν παλιά αυτοί ήταν ανύπαρκτοι) αυτό γίνεται με αργό ρυθμό.
Εργαζόμενος στην εταιρεία που εργάζομαι και εγώ έχει Μερσεντές C 220 CDi στη χώρα του για το οποίο έβριζε πέρισυ-πρόπερσι διότι πλήρωσε 6.000 ευρώ φόρο για την εισαγωγή του, 'το προηγούμενο το πήρα χωρίς να δώσω φράγκο' μου είπε. Εδώ κυκλοφορεί με Κόρσα 1.400, το οποίο το έχει για πολύ ντενεκέ. Τους έχω πει πολλάκις ότι το κράτος κάνει προς το παρόν την παλαβή, και κάποια στιγμή θα μαρτυρήσετε από τη φορολογία, και κάθε χρόνο όλο και κάποιο καινούργιο φασούλι τους βγάζουν, σε καμμιά 10-15 χρόνια θα έχουν έρθει στα δικά μας επίπεδα.Επίσης μην ξεγελιέσται εύκολα με μερικούς που κυκλοφορούν με κουβαδάκια στη χώρα μας, για λόγους φορολογικούς αλλά και εικόνας προς τα έξω. Είναι πιθανό κάπου να υπάρχει και το απαραίτητο ντιζολομετάχειρο Μερσεντικό, παρκαρισμένο και σπάνια κινούμενο καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, όχι ότι δεν υπάρχουν βέβαια και άνθρωποι με μικρά αμαξάκια.
Το τι βλέπω κάθε μέρα στην ΕΟ Κορίνθου-Πατρών (βασικό οδικό άξονα για το ταξίδι στη χώρα τους) με δικές τους πινακίδες αλλά και βουλγάρικες δεν περιγράφεται.Αυτό το τελευταίο που λες είναι ολόσωστο. Γνωστός κυκλοφορεί με Punto καθημερινά άλλα τα Σαβατοκύριακα η BMW βγαίνει βόλτα. Απλά τα μεγάλα δεν συμφαίρουν λόγω κατανάλωσης.
-
Γιατί τα άλλα που λέω είναι ολολάθος?
Αυτός που θα έρθει και θα ζητήσει δουλειά στην βιοτεχνία ή στην οικοδομή για ένα μεροκάματο 45-50 ευρώ δεν μπορεί να έρχεται κάθε μέρα με C220 CDi. Θα έχει καλύτερο αυτοκίνητο από το αφεντικό του, από τον προιστάμενό του σίγουρα, είναι ταμπού αυτό στη χώρα μας. Και φυσικά δεν είναι χαζός και γι' αυτό δεν το κάνει. Κρατάει λοιπόν το Μερσεντικό παρκαρισμένο και κυκλοφορεί με τον κουβά, και όταν πάει στη χώρα του (δυο τρεις φορές το χρόνο) τότε το βγάζει έξω.
Η κατανάλωση είναι κάτι το δευτερεύον. Είναι ντίζελ, και καίνε περίπου όσο ένας βενζινοκίνητος ντενεκές ξεγάνωτος σαν το Κόρσα 1.400 που αναγκάστηκε να αγοράσει για κάθε μέρα, περισσότερο τον νοιάζει η φθορά.
Φυσικά δεν είναι όλοι έτσι, αλλά είναι κάμποσοι. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φλοκι λες το αμάξι σου τώρα;Sent from my GNex using smoke signals.
εδώ σου λέει θα γίνει αλβανός βαρόνος χιονιού με χ5 , τι φλόκια και ιστορίες μας λες... ?
-
Να πούμε όμως ότι η Αλβανία έχει χαμηλό επίπεδο ζωής (χαμηλότερο της Ελλάδας). Και μην κρίνουμε όλη τη χώρα από το τι αυτοκίνητα κυκλοφορούν. Το Λιχτνεστάιν για παράδειγμα είναι το πιο ευκατάστατο κράτος του κόσμου. Είναι ένας παράδεισος μες το πράσινο χωρίς φόρους και με μηδενική εγκληματικότητα άλλα τα αυτοκίνητα είναι απλά σαν και αυτά που έχουμε εδώ. Μικρά και πάνω από 10ετίας μερικές φορές. Γιατί; Γιατί χέστηκαν για το αμάξι θα κυκλοφορούν για να πάνε καμια βόλτα στην Ελεβτία ή την Αυστρία. Έχουν τα πάντα και την απόλυτη ησυχία τους σε αντίθεση με τους Αλβανούς που δεν έχουν τίποτα. Τώρα τελευταία και Αλβανοί άρχισαν να κοιτούν και παρακάτω από τη Mercedes. Επίσης μην ξεχνάμε πως το κόστος συντήρησης ενός οχήματος στην Αλβανία είναι κατά πολύ χαμηλότερο από ότι εδώ.
dstou Σωστά είναι αυτά που λες. Γιατί να κυκλοφορεί τη μαλακία το Corsa ή το Punto που εδώ τα θεωρούμε αμαξάρες στην Αλαβνία; Θα κυκλφορεί τους κουβάδες εδώ και θα αφήσει τη κούρσα για τα μέρη του που η βενζίνη δεν κοστίζει σαν χρυσάφι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Φλοκι λες το αμάξι σου τώρα;Sent from my GNex using smoke signals.
Δεν ειναι το αμαξι μου οποτε κλαϊν.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Φλοκι λες το αμάξι σου τώρα;
Sent from my GNex using smoke signals.
Δεν ειναι το αμαξι μου οποτε κλαϊν.
φαντάσου τι θα τραβάγαμε αν ήταν και δικό σου...
ALBANIA η χωρα των SUV!!!