-
Καλησπερα σε ολους.
Ετοιμαζομαι να παρω αυτοκινητο και οποια βοηθεια στην επιλογη θα ηταν δεκτη. Τα δεδομενα ειναι τα εξης.
Budget μεχρι 12 χιλιαδες για μεταχειρισμενο και μεχρι 13-14 για καινουργιο.
Τι ζηταω απο το αυτοκινητο.
-Ποιοτητα κυλισης(αυτο το αισθημα τρενου που βγαζουνε οι Mercedes).
-Ποιοτητα εσωτερικου,καλα πλαστικα.
-Ηχομονωση.
-Αξιοπιστια.
-Σε θεματα επιδοσεων-οδηγικης συμπεριφορας,ειμαι περισσοτερο της GT οδηγησης,μου αρεσει να πηγαινω με 150-170 στους αυτοκινητοδρομους,αλλα δεν με ενδιαφερει να πηγαινω γρηγορα στις στροφες. Λογω χρησης και σε πολη,καλο θα ηταν να εχει συμπαθητικες επιταχυνσεις.
-ESP.Με βαση τα παραπανω,εχω καταληξει σε μερικες επιλογες.
Renault Megane coupe,το βρισκω πολυ ομορφο και επειδη εχω μπει μεσα με καλυπτει απολυτα σε ποιοτητα εσωτερικου και με τον ΤCE130 εχει και μια χαρα επιδοσεις.Το προβλημα ειναι οτι δεν κυκλοφορουν πολλα μεταχειρισμενα,ενω καινουργιο βγαινει γυρω στα 16 ακομα και με τις προσφορες.Θα Αν καταφερω να το βρω μεχρι 15 μαξιμουμ με το κλειδι στο χερι,πιστευω οτι θα κανω την υπερβαση και θα το παρω.
Volvo C30.Μεταχειρισμενο 2 ετων με κατω απο 40k χιλιομετρα το βρισκω γυρω στα 12 χιλιαρικα.Ο κινητηρας του(1,6) προφανως και δεν τσουλαει πολυ,αλλα δεν εχω τρομακτικες απαιτησεις.Το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα Astra του 04 με τα 90 αλογα και για μενα ηταν ικανοποιητικο.
Σε καινουργιο,το pro facelift ProCeed βγαινει στα 13 με το κλειδι στο χερι,αν και δυστυχως η ηλιοροφη που εχει δεν ειναι πανοραμικη.
Το Yeti δυστυχως βγαινει ακριβο σαν μεταχειρισμενο,ακομα και στην 1,2.
Να πω εδω πως το αυτοκινητο θα αγοραστει και θα μεταφερθει αμεσως στην Βορειοδυτικη Ευρωπη οπου και μενω,οποτε θεματα αντιπροσωπων κλπ,δεν παιζουν ρολο.(για να μην προτεινει κανεις να το αγορασω απο εξω,οι φοροι εδω μαζι με την ασφαλεια ειναι σημαντικα πιο ακριβοι σε σχεση με την Ελλαδα+ οτι οι τιμες σε καινουργια και μεταχειρισμενα ειναι επισης τραγικες).
Τελος,λογω τοπου διαμονης,εξτρα οπως πανοραμικη ηλιοροφη(για να βλεπουμε και λιγο ηλιο) και θερμαινομενα καθισματα(γιατι με το κρυο υπαρχει ενα θεμα) ειναι κατι παραπανω απο επιθυμητα.
Οποιεσδηποτε αλλες προτασεις δεκτες,με το δεδομενο ομως οτι το budget δεν υπερβαινει για κανενα λογο τα 15 με το κλειδι στο χερι.
-
Καλησπερα σε ολους.
Ετοιμαζομαι να παρω αυτοκινητο και οποια βοηθεια στην επιλογη θα ηταν δεκτη. Τα δεδομενα ειναι τα εξης.
Budget μεχρι 12 χιλιαδες για μεταχειρισμενο και μεχρι 13-14 για καινουργιο.
Τι ζηταω απο το αυτοκινητο.
-Ποιοτητα κυλισης(αυτο το αισθημα τρενου που βγαζουνε οι Mercedes).
-Ποιοτητα εσωτερικου,καλα πλαστικα.
-Ηχομονωση.
-Αξιοπιστια.
-Σε θεματα επιδοσεων-οδηγικης συμπεριφορας,ειμαι περισσοτερο της GT οδηγησης,μου αρεσει να πηγαινω με 150-170 στους αυτοκινητοδρομους,αλλα δεν με ενδιαφερει να πηγαινω γρηγορα στις στροφες. Λογω χρησης και σε πολη,καλο θα ηταν να εχει συμπαθητικες επιταχυνσεις.
-ESP.Με βαση τα παραπανω,εχω καταληξει σε μερικες επιλογες.
Renault Megane coupe,το βρισκω πολυ ομορφο και επειδη εχω μπει μεσα με καλυπτει απολυτα σε ποιοτητα εσωτερικου και με τον ΤCE130 εχει και μια χαρα επιδοσεις.Το προβλημα ειναι οτι δεν κυκλοφορουν πολλα μεταχειρισμενα,ενω καινουργιο βγαινει γυρω στα 16 ακομα και με τις προσφορες.Θα Αν καταφερω να το βρω μεχρι 15 μαξιμουμ με το κλειδι στο χερι,πιστευω οτι θα κανω την υπερβαση και θα το παρω.
Volvo C30.Μεταχειρισμενο 2 ετων με κατω απο 40k χιλιομετρα το βρισκω γυρω στα 12 χιλιαρικα.Ο κινητηρας του(1,6) προφανως και δεν τσουλαει πολυ,αλλα δεν εχω τρομακτικες απαιτησεις.Το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα Astra του 04 με τα 90 αλογα και για μενα ηταν ικανοποιητικο.
Σε καινουργιο,το pro facelift ProCeed βγαινει στα 13 με το κλειδι στο χερι,αν και δυστυχως η ηλιοροφη που εχει δεν ειναι πανοραμικη.
Το Yeti δυστυχως βγαινει ακριβο σαν μεταχειρισμενο,ακομα και στην 1,2.
Να πω εδω πως το αυτοκινητο θα αγοραστει και θα μεταφερθει αμεσως στην Βορειοδυτικη Ευρωπη οπου και μενω,οποτε θεματα αντιπροσωπων κλπ,δεν παιζουν ρολο.(για να μην προτεινει κανεις να το αγορασω απο εξω,οι φοροι εδω μαζι με την ασφαλεια ειναι σημαντικα πιο ακριβοι σε σχεση με την Ελλαδα+ οτι οι τιμες σε καινουργια και μεταχειρισμενα ειναι επισης τραγικες).
Τελος,λογω τοπου διαμονης,εξτρα οπως πανοραμικη ηλιοροφη(για να βλεπουμε και λιγο ηλιο) και θερμαινομενα καθισματα(γιατι με το κρυο υπαρχει ενα θεμα) ειναι κατι παραπανω απο επιθυμητα.
Οποιεσδηποτε αλλες προτασεις δεκτες,με το δεδομενο ομως οτι το budget δεν υπερβαινει για κανενα λογο τα 15 με το κλειδι στο χερι.
-
Καλησπερα σε ολους.
Ετοιμαζομαι να παρω αυτοκινητο και οποια βοηθεια στην επιλογη θα ηταν δεκτη. Τα δεδομενα ειναι τα εξης.
Budget μεχρι 12 χιλιαδες για μεταχειρισμενο και μεχρι 13-14 για καινουργιο.
Τι ζηταω απο το αυτοκινητο.
-Ποιοτητα κυλισης(αυτο το αισθημα τρενου που βγαζουνε οι Mercedes).
-Ποιοτητα εσωτερικου,καλα πλαστικα.
-Ηχομονωση.
-Αξιοπιστια.
-Σε θεματα επιδοσεων-οδηγικης συμπεριφορας,ειμαι περισσοτερο της GT οδηγησης,μου αρεσει να πηγαινω με 150-170 στους αυτοκινητοδρομους,αλλα δεν με ενδιαφερει να πηγαινω γρηγορα στις στροφες. Λογω χρησης και σε πολη,καλο θα ηταν να εχει συμπαθητικες επιταχυνσεις.
-ESP.Με βαση τα παραπανω,εχω καταληξει σε μερικες επιλογες.
Renault Megane coupe,το βρισκω πολυ ομορφο και επειδη εχω μπει μεσα με καλυπτει απολυτα σε ποιοτητα εσωτερικου και με τον ΤCE130 εχει και μια χαρα επιδοσεις.Το προβλημα ειναι οτι δεν κυκλοφορουν πολλα μεταχειρισμενα,ενω καινουργιο βγαινει γυρω στα 16 ακομα και με τις προσφορες.Θα Αν καταφερω να το βρω μεχρι 15 μαξιμουμ με το κλειδι στο χερι,πιστευω οτι θα κανω την υπερβαση και θα το παρω.
Volvo C30.Μεταχειρισμενο 2 ετων με κατω απο 40k χιλιομετρα το βρισκω γυρω στα 12 χιλιαρικα.Ο κινητηρας του(1,6) προφανως και δεν τσουλαει πολυ,αλλα δεν εχω τρομακτικες απαιτησεις.Το προηγουμενο αυτοκινητο μου ηταν ενα Astra του 04 με τα 90 αλογα και για μενα ηταν ικανοποιητικο.
Σε καινουργιο,το pro facelift ProCeed βγαινει στα 13 με το κλειδι στο χερι,αν και δυστυχως η ηλιοροφη που εχει δεν ειναι πανοραμικη.
Το Yeti δυστυχως βγαινει ακριβο σαν μεταχειρισμενο,ακομα και στην 1,2.
Να πω εδω πως το αυτοκινητο θα αγοραστει και θα μεταφερθει αμεσως στην Βορειοδυτικη Ευρωπη οπου και μενω,οποτε θεματα αντιπροσωπων κλπ,δεν παιζουν ρολο.(για να μην προτεινει κανεις να το αγορασω απο εξω,οι φοροι εδω μαζι με την ασφαλεια ειναι σημαντικα πιο ακριβοι σε σχεση με την Ελλαδα+ οτι οι τιμες σε καινουργια και μεταχειρισμενα ειναι επισης τραγικες).
Τελος,λογω τοπου διαμονης,εξτρα οπως πανοραμικη ηλιοροφη(για να βλεπουμε και λιγο ηλιο) και θερμαινομενα καθισματα(γιατι με το κρυο υπαρχει ενα θεμα) ειναι κατι παραπανω απο επιθυμητα.
Οποιεσδηποτε αλλες προτασεις δεκτες,με το δεδομενο ομως οτι το budget δεν υπερβαινει για κανενα λογο τα 15 με το κλειδι στο χερι.
-
-
Υπάρχουν Megane Coupe με 15.000 καινούρια και μάλιστα στην έκδοση dynamic
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2202710/ 14.000 (expression αυτό)
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1717992/ 14.600
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2180172/ 14.800
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2138748/ 15.130
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1858394/ 15.600Αλλιώς μεταχειρισμένο TCE 130 ή καινούριο proceed.
Το Volvo θα άξιζε με diesel 1.6 αλλά πολύ δύσκολο να βρεις μεταχειρισμένο.edit:
στη 2η αγγελία στη περιγραφή γράφει ότι έχει και μαύρο με ηλιοροφή 15.300 -
Διαβάζω την δοκιμή του Volvo C30 1.6diesel και σε μία φωτογραφία που δείχνει την μηχανή βλέπω μία μπάρα θόλων ή κάνω λάθος;
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 104711.asp
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1699720/
τσεκαρε κ αυτο αφου ψαχνεις για κατι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ.
-
πάρε καινούριο κάποιο απο τα Megane που δείχνει ο samatistas.
τα 12k για μτχ c30 είναι παράλογα ακριβά.επίσης στείλε ένα mail στη Renault της χώρας που είσαι, λέγοντας οτι ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ να πας εκεί στο άμεσο μέλλον. και ρώτα αν καλύπτει την εγγύηση. φαντάζομαι οτι κάποια κάλυψη θα υπάρχει. μην το αποκλείεις.
Δανία ή Νορβηγία φαντάζομαι είσαι. -
Από τα 5 χρόνια τα 3 που είναι εργοστασιακή καλύπτεται σε όλες τις χώρες σίγουρα. Η επέκταση των 2 χρόνων που περιλαμβάνεται στα συνολικά 5 χρόνια θα εξαρτάται από τους όρους αυτής αν και λογικά τα χρόνια της επέκτασης θα καλύπτονται μόνο Ελλάδα.
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις.Μερικες εξτρα πληροφοριες
-Το αυτοκινητο πρεπει να ειναι απο Αθηνα ή εστω σε κοντινη αποσταση.Θα ερθω μονο για μια βδομαδα και δεν υπαρχει χρονος για ταξιδια.
-Τα περισσοτερα megane που υπαρχουν στο car.gr τα εχω δει και οι τιμες δεν ειναι τελικες.Χρεωνουν εξτρα μεταλλικο χρωμα,μεταβιβαση κλπ.Το φτηνοτερο που εχω βρει,ειναι στα 15,6.
-Κυβικα μαξιμουμ 1600.Υ.Γ.Για τον φιλο που ρωτησε,Βρυξελλες βρισκομαι.
-
Ο χρήστης wael έγραψε:
-Κυβικα μαξιμουμ 1600.ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ τότε το βενζινοκίνητο C30 1,6.
Δεν ξερω αν υπάρχουν διαθέσιμα και σε τι τιμές αλλα σε μτχ θα κοίταζα και το προηγούμενο C4 coupe 1,6 150hp. Απο τα αγαπημενα μου αμαξια ιδίως σε μια 'συλλεκτική' έκδοση σε κόκκινο με κατι ρίγες στο πλάι και λευκές ζάντες.
(Στις Βρυξέλλες είχα μείνει πολύ ευχαριστημενος απο την αντιπροσωπία της PSA σε προβλημα του 406 μου). -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν ξερω αν υπάρχουν διαθέσιμα και σε τι τιμές αλλα σε μτχ θα κοίταζα και το προηγούμενο C4 coupe 1,6 150hp.Υπαρχουν ακομα καποια με 0 χλμ σε αντιπροσωπειες, κατω απο 14.000 €...
-
Καλά, ούτε το civic που προτάθηκε ούτε η c4 φημίζονται για την ποιότητα κύλισης.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Καλά, ούτε το civic που προτάθηκε ούτε η c4 φημίζονται για την ποιότητα κύλισης.Ψιλοακαταλαβίστικη η σημασία της ποιοτητας κύλισης εκτός αν είναι με την έννοια της σπορτιβ αίσθησης που προσφέρει 'ίσως' ένα κουπε μικρομεσαίο. Από την άλλη δε και ένα 3θυρο Kia Rio με την συμβατική αναρτηση προσφέρει μια ανεκτη ποιοτητα κύλισης στην άσφαλτο.
Γιατι ποιοτητα κύλισης και κουπέ αμαξωμα σε Mercedes ... 40.000€ θελει μαλλον. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Καλά, ούτε το civic που προτάθηκε ούτε η c4 φημίζονται για την ποιότητα κύλισης.
Ψιλοακαταλαβίστικη η σημασία της ποιοτητας κύλισης εκτός αν είναι με την έννοια της σπορτιβ αίσθησης που προσφέρει 'ίσως' ένα κουπε μικρομεσαίο. Από την άλλη δε και ένα 3θυρο Kia Rio με την συμβατική αναρτηση προσφέρει μια ανεκτη ποιοτητα κύλισης στην άσφαλτο.
Γιατι ποιοτητα κύλισης και κουπέ αμαξωμα σε Mercedes ... 40.000€ θελει μαλλον.Ο φίλος το έθεσε ως ένα από τα βασικά κριτήρια, γι' αυτό και το σχόλιο.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Διαβάζω την δοκιμή του Volvo C30 1.6diesel και σε μία φωτογραφία που δείχνει την μηχανή βλέπω μία μπάρα θόλων ή κάνω λάθος;Παει πακετο με το dynamic chassis και το R-Design...Τα περισσοτερα ειναι comfort και γι αυτο δεν την εχουν.
τα 12k για μτχ c30 είναι παράλογα ακριβά.
Πολυ bold δηλωση...Που το στηριζεις?
Σιγουρα στην τουρμποεποχη δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο, αλλα κινειται αξιοπρεπεστατα. Απο ποιοτητα κυλισης κορυφαιο, απλα το μοτερ ειναι καπως θορυβωδες ψηλα....
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Καλά, ούτε το civic που προτάθηκε ούτε η c4 φημίζονται για την ποιότητα κύλισης.
Ψιλοακαταλαβίστικη η σημασία της ποιοτητας κύλισης εκτός αν είναι με την έννοια της σπορτιβ αίσθησης που προσφέρει 'ίσως' ένα κουπε μικρομεσαίο. Από την άλλη δε και ένα 3θυρο Kia Rio με την συμβατική αναρτηση προσφέρει μια ανεκτη ποιοτητα κύλισης στην άσφαλτο.
Γιατι ποιοτητα κύλισης και κουπέ αμαξωμα σε Mercedes ... 40.000€ θελει μαλλον.Συμφωνω οτι ειναι λιγο ασαφης ο ορος ποιοτητα κυλισης,για αυτο και εδωσα ενα παραδειγμα.
Για να το συνεχισω και να δωσω αλλο ενα παραδειγμα τι θεωρω εγω ποιοτητα κυλισης, μου αρεσει η αισθηση που δινει στο δρομο το Skoda Superb ή η Lancia Delta. Οπως για τα δικα μου γουστα,το Focus (αυτο που κυκλοφορουσε το 07-08) και το Qasqai περνανε πολυ ''ξερα'' απο το δρομο.
Προφανως και δεν περιμενω να παρω Mercedes με 12-13 χιλιαρικα,αλλα θελω να βρω οτι καλυτερο για τις αναγκες μου και σιγουρα κατι παραπανω απο την ανεκτη ποιοτητα του Rio.Το προηγουμενο C4 δεν μου αρεσει καθολου απο θεμα εμφανισης,για αυτο και το εχω αποκλεισει.
-
Τοτε περιορίζεις αρκετα τα δεδομενα. Κάτι σε Golf 1,4 Τsi (που παρεχει και επιδόσεις) ή Focus MK2 1,6 και ίσως το 308 1,6 αν και είναι ... 'τερας' εμφάνισης ...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Διαβάζω την δοκιμή του Volvo C30 1.6diesel και σε μία φωτογραφία που δείχνει την μηχανή βλέπω μία μπάρα θόλων ή κάνω λάθος;
Παει πακετο με το dynamic chassis και το R-Design...Τα περισσοτερα ειναι comfort και γι αυτο δεν την εχουν.
Πολύ ενδιαφέρον. Πάντως πρώτη φορά βλέπω κατασκευαστή να βάζει μπάρα θόλων στο αυτοκίνητο, στο βασικό του εξοπλισμό.
-
Μα ο Volvozeus μόλις είπε ότι δεν είναι στον βασικό, αλλά σε εξτρά πακέτο. Πάντως θολόμπαρα στάνταρ έχουν και είχαν κι άλλα αυτοκίνητα.
Volvo c30 vs Renault Megane Coupe(και αλλες επιλογες).