Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ευθυγράμμιση μετά από αντικατάσταση ελατηρίων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ευθυγράμμιση μετά από αντικατάσταση ελατηρίων
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    1512
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cookos last edited by

      Αντικατέστησα τα ελατήρια του αυτοκινήτου μου με κάποια πιο κοντά (για χαμήλωμα και καλύτερο κράτημα) κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ (προς το παρόν). Από όσο γνώριζα, μετά την αλλαγή των ελατηρίων αλλάζει η γωνία camber (αν το γράφω σωστά) και το αυτοκίνητο θέλει ευθυγράμμιση. Δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση, δεν το είχα πειράξει στο παρελθόν το αυτοκίνητο.
      Μετά την αλλαγή των ελατηρίων είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση ή όχι, γιατί ο τύπος που άλλαξα τα ελατήρια μου λέει ότι αν δε πειράχτηκε ποτέ το αυτοκίνητο δε χρειάζεται να γίνει. Αυτό ισχύει ή όχι; Αν ναι πόσο είναι το κόστος και σε πόση ώρα γίνεται μια ευθυγράμμιση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cookos last edited by

        Αντικατέστησα τα ελατήρια του αυτοκινήτου μου με κάποια πιο κοντά (για χαμήλωμα και καλύτερο κράτημα) κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ (προς το παρόν). Από όσο γνώριζα, μετά την αλλαγή των ελατηρίων αλλάζει η γωνία camber (αν το γράφω σωστά) και το αυτοκίνητο θέλει ευθυγράμμιση. Δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση, δεν το είχα πειράξει στο παρελθόν το αυτοκίνητο.
        Μετά την αλλαγή των ελατηρίων είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση ή όχι, γιατί ο τύπος που άλλαξα τα ελατήρια μου λέει ότι αν δε πειράχτηκε ποτέ το αυτοκίνητο δε χρειάζεται να γίνει. Αυτό ισχύει ή όχι; Αν ναι πόσο είναι το κόστος και σε πόση ώρα γίνεται μια ευθυγράμμιση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cookos last edited by

          Αντικατέστησα τα ελατήρια του αυτοκινήτου μου με κάποια πιο κοντά (για χαμήλωμα και καλύτερο κράτημα) κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ (προς το παρόν). Από όσο γνώριζα, μετά την αλλαγή των ελατηρίων αλλάζει η γωνία camber (αν το γράφω σωστά) και το αυτοκίνητο θέλει ευθυγράμμιση. Δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση, δεν το είχα πειράξει στο παρελθόν το αυτοκίνητο.
          Μετά την αλλαγή των ελατηρίων είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση ή όχι, γιατί ο τύπος που άλλαξα τα ελατήρια μου λέει ότι αν δε πειράχτηκε ποτέ το αυτοκίνητο δε χρειάζεται να γίνει. Αυτό ισχύει ή όχι; Αν ναι πόσο είναι το κόστος και σε πόση ώρα γίνεται μια ευθυγράμμιση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Η ευθυγράμμιση είναι υπόθεση 20 λεπτών και κοστίζει 30 Ευρώ περίπου. Να την κάνεις, αφού αλλάξεις αμορτισέρ (άμεσα) καθώς τα μαμά ήταν σχεδιασμένα για τα μαμά ελατήρια. Τι αυτοκίνητο και τι ελατήρια αν επιτρέπεται;

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              cookos last edited by

              Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το VW Eos 1.4TSi, αλλαγή σε Eibach Kit-Pro στα -3,5cm. Άρα λές ότι είναι απαραίτητη όταν αλλαχτούν τα αμορτισέρ και όχι τόσο τώρα που αλλάχτηκαν μόνο τα ελατήρια; Γιατί αν δεν είναι απαραίτητη δε θα ήθελα να χαλάσω το εργοστασιακό setup, εκτός αν έχει ήδη πειραχτεί με την αλλαγή αυτή.
              Τα αμορτισέρ θα αλλαχτούν σε μερικούς μήνες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                touring-the-m3-1-6 last edited by

                Άλλαξε και τα αμορτισέρ άμεσα(αλλιώς θα σου 'σκάσουν')και έπειτα κάνε την ευθυγράμμιση.
                ΥΓ.Όταν αλλάζουμε ελλατήρια,αλλάζουμε και αμορτισέρ......Το αντίστροφο,δεν είναι υποχρεωτικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Ο χρήστης Cookos έγραψε:
                  Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το VW Eos 1.4TSi, αλλαγή σε Eibach Kit-Pro στα -3,5cm. Άρα λές ότι είναι απαραίτητη όταν αλλαχτούν τα αμορτισέρ και όχι τόσο τώρα που αλλάχτηκαν μόνο τα ελατήρια; Γιατί αν δεν είναι απαραίτητη δε θα ήθελα να χαλάσω το εργοστασιακό setup, εκτός αν έχει ήδη πειραχτεί με την αλλαγή αυτή.
                  Τα αμορτισέρ θα αλλαχτούν σε μερικούς μήνες.

                  Απάντησε ο touring για μένα. Απαραίτητο είναι να αλλάξεις και αμορτισέρ μαζί με τα ελατήρια και φυσικά μετά να κάνεις ευθυγράμμιση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    leonp last edited by

                    Με το χαμήλωμα το αμάξι θα έχει λάθος κάμπερ (και δεν ρυθμίζεται).
                    Θέλει και λάθος ευθυγράμμιση (πολλή σύγκλιση - ανάλογα με το κάμπερ) για να μη τρώει τα λάστιχα από τη μέσα πλευρά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christoss8 last edited by

                      Ο χρήστης Cookos έγραψε:
                      Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το VW Eos 1.4TSi, αλλαγή σε Eibach Kit-Pro στα -3,5cm. Άρα λές ότι είναι απαραίτητη όταν αλλαχτούν τα αμορτισέρ και όχι τόσο τώρα που αλλάχτηκαν μόνο τα ελατήρια; Γιατί αν δεν είναι απαραίτητη δε θα ήθελα να χαλάσω το εργοστασιακό setup, εκτός αν έχει ήδη πειραχτεί με την αλλαγή αυτή.
                      Τα αμορτισέρ θα αλλαχτούν σε μερικούς μήνες.

                      ΤΟ εργοστασιακο setup το χαλασες απτην στιγμη που το χαμηλωσες,ευθυγραμμιση θα κανεις απτην στιγμη που ελυσες τα γονατα.Αν ειναι να αλλαξεις και αμορτισερ καντην στο τελος.

                      Με το χαμήλωμα το αμάξι θα έχει λάθος κάμπερ (και δεν ρυθμίζεται).
                      Θέλει και λάθος ευθυγράμμιση (πολλή σύγκλιση - ανάλογα με το κάμπερ) για να μη τρώει τα λάστιχα από τη μέσα πλευρά.

                      Ολα ρυθμιζονται.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        cookos last edited by

                        Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες και τις γνώμες σας. Κανονισα ηδη αυριο για ζυγοσταθμιση. Για τους γνωστες, τί αμορτισέρ θα μου προτεινατε; Μου ειπανε για Koni, τί λετε; Θα ήθελα κάτι ενδιάμεσο σε άνεση και σκληρότητα. Βάζοντας πιο σπορ αμορτισέρ θα κατέβει κι άλλο το αυτοκίνητο; Αυτο είναι κάτι που δε θα το ήθελα για να είμαι ειλικρινής, είμαι πολυ ευχαριστημένος με την υπάρχουσα κατάσταση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          junior-gt last edited by

                          Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις αμορτισέρ αν είναι εντάξει. Δεν καταλαβαίινω γιατί όταν αλλάζουμε ελατήρια αλλάζουμε και αμορτισέρ.
                          Πάντως Το εργοστασιακό set up έχει ήδη αλλάξει και ζυγοστάθμιση πρέπει να κάνεις και μπορείς να βάλεις τις εργοστασιακες ρυθμίσεις άμα θες. Εκτός και αν θες να πειραματιστείς που δε θα στο πρότεινα.
                          Τα αμορτισέρ δεν 'κατεβάζουν' του αυτοκίνητο. Το σκληραίνουν ή το μαλακώνουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cookos last edited by

                            Το λέω γιατι τα σπορ αμορτισέρ είναι και πιο κοντά απο τα εργοστασιακά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              junior-gt last edited by

                              Ο χρήστης Cookos έγραψε:
                              Το λέω γιατι τα σπορ αμορτισέρ είναι και πιο κοντά απο τα εργοστασιακά.

                              Δεν είναι υποχρεωτικά πιο κοντά. Υπάρχουν και σπορ αμορτισέρ που είναι για μαμά ύψος.
                              Απλά εάν έχεις χαμηλώσει το αυτοκίνητο τα μαμά αμορτισέρ θα τελειώσουν πιο γρήγορα.
                              Εγώ στο σουμπαρού έβαλα ελατήρια χαμηλωμένα και μετά από 70000χλμ άλλαξα τα (μαμά) αμορτισέρ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Το σωστό είναι να βάλεις αμορτισέρ για χαμηλωμένα ελατήρια και να κάνεις ευθυγράμμιση. Όλα τα άλλα είναι λύσεις με μειονεκτήματα στις οποίες οδηγούμαστε λόγω έλλειψης χρόνου ή χρήματος....
                                Τώρα το τί αμορτισέρ θα βάλεις είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία. Καλύτερα να τα είχες βάλει μαζί με τα ελατήρια (και λιγότερα εργατικά) και αγορασμένα σαν συνδυασμό που να είναι γνωστό ότι λειτουργεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr