-
Αντικατέστησα τα ελατήρια του αυτοκινήτου μου με κάποια πιο κοντά (για χαμήλωμα και καλύτερο κράτημα) κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ (προς το παρόν). Από όσο γνώριζα, μετά την αλλαγή των ελατηρίων αλλάζει η γωνία camber (αν το γράφω σωστά) και το αυτοκίνητο θέλει ευθυγράμμιση. Δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση, δεν το είχα πειράξει στο παρελθόν το αυτοκίνητο.
Μετά την αλλαγή των ελατηρίων είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση ή όχι, γιατί ο τύπος που άλλαξα τα ελατήρια μου λέει ότι αν δε πειράχτηκε ποτέ το αυτοκίνητο δε χρειάζεται να γίνει. Αυτό ισχύει ή όχι; Αν ναι πόσο είναι το κόστος και σε πόση ώρα γίνεται μια ευθυγράμμιση; -
Αντικατέστησα τα ελατήρια του αυτοκινήτου μου με κάποια πιο κοντά (για χαμήλωμα και καλύτερο κράτημα) κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ (προς το παρόν). Από όσο γνώριζα, μετά την αλλαγή των ελατηρίων αλλάζει η γωνία camber (αν το γράφω σωστά) και το αυτοκίνητο θέλει ευθυγράμμιση. Δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση, δεν το είχα πειράξει στο παρελθόν το αυτοκίνητο.
Μετά την αλλαγή των ελατηρίων είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση ή όχι, γιατί ο τύπος που άλλαξα τα ελατήρια μου λέει ότι αν δε πειράχτηκε ποτέ το αυτοκίνητο δε χρειάζεται να γίνει. Αυτό ισχύει ή όχι; Αν ναι πόσο είναι το κόστος και σε πόση ώρα γίνεται μια ευθυγράμμιση; -
Αντικατέστησα τα ελατήρια του αυτοκινήτου μου με κάποια πιο κοντά (για χαμήλωμα και καλύτερο κράτημα) κρατώντας τα ίδια αμορτισέρ (προς το παρόν). Από όσο γνώριζα, μετά την αλλαγή των ελατηρίων αλλάζει η γωνία camber (αν το γράφω σωστά) και το αυτοκίνητο θέλει ευθυγράμμιση. Δεν έχω κάνει ποτέ ευθυγράμμιση, δεν το είχα πειράξει στο παρελθόν το αυτοκίνητο.
Μετά την αλλαγή των ελατηρίων είναι απαραίτητη η ευθυγράμμιση ή όχι, γιατί ο τύπος που άλλαξα τα ελατήρια μου λέει ότι αν δε πειράχτηκε ποτέ το αυτοκίνητο δε χρειάζεται να γίνει. Αυτό ισχύει ή όχι; Αν ναι πόσο είναι το κόστος και σε πόση ώρα γίνεται μια ευθυγράμμιση; -
Η ευθυγράμμιση είναι υπόθεση 20 λεπτών και κοστίζει 30 Ευρώ περίπου. Να την κάνεις, αφού αλλάξεις αμορτισέρ (άμεσα) καθώς τα μαμά ήταν σχεδιασμένα για τα μαμά ελατήρια. Τι αυτοκίνητο και τι ελατήρια αν επιτρέπεται;
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το VW Eos 1.4TSi, αλλαγή σε Eibach Kit-Pro στα -3,5cm. Άρα λές ότι είναι απαραίτητη όταν αλλαχτούν τα αμορτισέρ και όχι τόσο τώρα που αλλάχτηκαν μόνο τα ελατήρια; Γιατί αν δεν είναι απαραίτητη δε θα ήθελα να χαλάσω το εργοστασιακό setup, εκτός αν έχει ήδη πειραχτεί με την αλλαγή αυτή.
Τα αμορτισέρ θα αλλαχτούν σε μερικούς μήνες. -
Άλλαξε και τα αμορτισέρ άμεσα(αλλιώς θα σου 'σκάσουν')και έπειτα κάνε την ευθυγράμμιση.
ΥΓ.Όταν αλλάζουμε ελλατήρια,αλλάζουμε και αμορτισέρ......Το αντίστροφο,δεν είναι υποχρεωτικό. -
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το VW Eos 1.4TSi, αλλαγή σε Eibach Kit-Pro στα -3,5cm. Άρα λές ότι είναι απαραίτητη όταν αλλαχτούν τα αμορτισέρ και όχι τόσο τώρα που αλλάχτηκαν μόνο τα ελατήρια; Γιατί αν δεν είναι απαραίτητη δε θα ήθελα να χαλάσω το εργοστασιακό setup, εκτός αν έχει ήδη πειραχτεί με την αλλαγή αυτή.
Τα αμορτισέρ θα αλλαχτούν σε μερικούς μήνες.Απάντησε ο touring για μένα. Απαραίτητο είναι να αλλάξεις και αμορτισέρ μαζί με τα ελατήρια και φυσικά μετά να κάνεις ευθυγράμμιση.
-
Με το χαμήλωμα το αμάξι θα έχει λάθος κάμπερ (και δεν ρυθμίζεται).
Θέλει και λάθος ευθυγράμμιση (πολλή σύγκλιση - ανάλογα με το κάμπερ) για να μη τρώει τα λάστιχα από τη μέσα πλευρά. -
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω το VW Eos 1.4TSi, αλλαγή σε Eibach Kit-Pro στα -3,5cm. Άρα λές ότι είναι απαραίτητη όταν αλλαχτούν τα αμορτισέρ και όχι τόσο τώρα που αλλάχτηκαν μόνο τα ελατήρια; Γιατί αν δεν είναι απαραίτητη δε θα ήθελα να χαλάσω το εργοστασιακό setup, εκτός αν έχει ήδη πειραχτεί με την αλλαγή αυτή.
Τα αμορτισέρ θα αλλαχτούν σε μερικούς μήνες.ΤΟ εργοστασιακο setup το χαλασες απτην στιγμη που το χαμηλωσες,ευθυγραμμιση θα κανεις απτην στιγμη που ελυσες τα γονατα.Αν ειναι να αλλαξεις και αμορτισερ καντην στο τελος.
Με το χαμήλωμα το αμάξι θα έχει λάθος κάμπερ (και δεν ρυθμίζεται).
Θέλει και λάθος ευθυγράμμιση (πολλή σύγκλιση - ανάλογα με το κάμπερ) για να μη τρώει τα λάστιχα από τη μέσα πλευρά.Ολα ρυθμιζονται.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις πληροφορίες και τις γνώμες σας. Κανονισα ηδη αυριο για ζυγοσταθμιση. Για τους γνωστες, τί αμορτισέρ θα μου προτεινατε; Μου ειπανε για Koni, τί λετε; Θα ήθελα κάτι ενδιάμεσο σε άνεση και σκληρότητα. Βάζοντας πιο σπορ αμορτισέρ θα κατέβει κι άλλο το αυτοκίνητο; Αυτο είναι κάτι που δε θα το ήθελα για να είμαι ειλικρινής, είμαι πολυ ευχαριστημένος με την υπάρχουσα κατάσταση.
-
Δεν είναι απαραίτητο να αλλάξεις αμορτισέρ αν είναι εντάξει. Δεν καταλαβαίινω γιατί όταν αλλάζουμε ελατήρια αλλάζουμε και αμορτισέρ.
Πάντως Το εργοστασιακό set up έχει ήδη αλλάξει και ζυγοστάθμιση πρέπει να κάνεις και μπορείς να βάλεις τις εργοστασιακες ρυθμίσεις άμα θες. Εκτός και αν θες να πειραματιστείς που δε θα στο πρότεινα.
Τα αμορτισέρ δεν 'κατεβάζουν' του αυτοκίνητο. Το σκληραίνουν ή το μαλακώνουν. -
Το λέω γιατι τα σπορ αμορτισέρ είναι και πιο κοντά απο τα εργοστασιακά.
-
Ο χρήστης Cookos έγραψε:
Το λέω γιατι τα σπορ αμορτισέρ είναι και πιο κοντά απο τα εργοστασιακά.Δεν είναι υποχρεωτικά πιο κοντά. Υπάρχουν και σπορ αμορτισέρ που είναι για μαμά ύψος.
Απλά εάν έχεις χαμηλώσει το αυτοκίνητο τα μαμά αμορτισέρ θα τελειώσουν πιο γρήγορα.
Εγώ στο σουμπαρού έβαλα ελατήρια χαμηλωμένα και μετά από 70000χλμ άλλαξα τα (μαμά) αμορτισέρ. -
Το σωστό είναι να βάλεις αμορτισέρ για χαμηλωμένα ελατήρια και να κάνεις ευθυγράμμιση. Όλα τα άλλα είναι λύσεις με μειονεκτήματα στις οποίες οδηγούμαστε λόγω έλλειψης χρόνου ή χρήματος....
Τώρα το τί αμορτισέρ θα βάλεις είναι μια άλλη μεγάλη ιστορία. Καλύτερα να τα είχες βάλει μαζί με τα ελατήρια (και λιγότερα εργατικά) και αγορασμένα σαν συνδυασμό που να είναι γνωστό ότι λειτουργεί.
Ευθυγράμμιση μετά από αντικατάσταση ελατηρίων