-
του κινητήρα μας;;
η αφορμη ηταν οταν πηγα για επισκευη στην εξατμιση του Καντετ...μια κολληση ηταν 10 ευρω εργασια...κανει ο μαστορας σχολιο σαν πλακα 'ε μετα απο 30 χρονια ψοφησαν και μερικα'....
οταν του ειπα οτι μου φαινοταν οτι η ικανοτητα αναβασης εχει πεσει και οτι πλεον χρειαζεται πρωτη σε καποιες ανηφορες....
αρα σε συνδιασμο με τα λαδωμενα μπουζι....που ειχα αναφερει παλαιοτερα...δειγμα οτι ο κινητρας εχει πλεον φθαρει μετα απο 30 χρονια υπηρεσιων...
εαν...
αλλαξω ελατηρια πιστονιων....(θα θελει και ρεκτιφιε;)
ρυθμιση βαλβιδων...
καθαρισμο καρμπυρατερ...θα μου επιστρεψουν;;;
(σχετικα με το κοστος, ..το κοστος με νοιαζει σαν αξια εργασιας...δηλαδη εαν εκανα τις ιδιες εργασιες σε ενα νεωτερο αμαξι θα πληρωνα..το οτι το καντετ λεφτικως που λενε και στο νοβασπορ αξιζει κατω απο 500ευρω το ξερω)
-
του κινητήρα μας;;
η αφορμη ηταν οταν πηγα για επισκευη στην εξατμιση του Καντετ...μια κολληση ηταν 10 ευρω εργασια...κανει ο μαστορας σχολιο σαν πλακα 'ε μετα απο 30 χρονια ψοφησαν και μερικα'....
οταν του ειπα οτι μου φαινοταν οτι η ικανοτητα αναβασης εχει πεσει και οτι πλεον χρειαζεται πρωτη σε καποιες ανηφορες....
αρα σε συνδιασμο με τα λαδωμενα μπουζι....που ειχα αναφερει παλαιοτερα...δειγμα οτι ο κινητρας εχει πλεον φθαρει μετα απο 30 χρονια υπηρεσιων...
εαν...
αλλαξω ελατηρια πιστονιων....(θα θελει και ρεκτιφιε;)
ρυθμιση βαλβιδων...
καθαρισμο καρμπυρατερ...θα μου επιστρεψουν;;;
(σχετικα με το κοστος, ..το κοστος με νοιαζει σαν αξια εργασιας...δηλαδη εαν εκανα τις ιδιες εργασιες σε ενα νεωτερο αμαξι θα πληρωνα..το οτι το καντετ λεφτικως που λενε και στο νοβασπορ αξιζει κατω απο 500ευρω το ξερω)
-
του κινητήρα μας;;
η αφορμη ηταν οταν πηγα για επισκευη στην εξατμιση του Καντετ...μια κολληση ηταν 10 ευρω εργασια...κανει ο μαστορας σχολιο σαν πλακα 'ε μετα απο 30 χρονια ψοφησαν και μερικα'....
οταν του ειπα οτι μου φαινοταν οτι η ικανοτητα αναβασης εχει πεσει και οτι πλεον χρειαζεται πρωτη σε καποιες ανηφορες....
αρα σε συνδιασμο με τα λαδωμενα μπουζι....που ειχα αναφερει παλαιοτερα...δειγμα οτι ο κινητρας εχει πλεον φθαρει μετα απο 30 χρονια υπηρεσιων...
εαν...
αλλαξω ελατηρια πιστονιων....(θα θελει και ρεκτιφιε;)
ρυθμιση βαλβιδων...
καθαρισμο καρμπυρατερ...θα μου επιστρεψουν;;;
(σχετικα με το κοστος, ..το κοστος με νοιαζει σαν αξια εργασιας...δηλαδη εαν εκανα τις ιδιες εργασιες σε ενα νεωτερο αμαξι θα πληρωνα..το οτι το καντετ λεφτικως που λενε και στο νοβασπορ αξιζει κατω απο 500ευρω το ξερω)
-
Από άποψη κόστους θα πρέπει να σε νοιάζει η κατανάλωση...Ένα νεότερο αυτοκίνητο καίει πολύ λιγότερο.
Με ένα ρεκτιφιέ θα έχεις 'καινούργιο' κινητήρα και σαφώς τα άλογα θα επιστρέψουν.
Πλέον όμως με 1500-2000 ευρώ βρίσκεις αυτοκίνητα 10ετίας με χαμηλότερη κατανάλωση, κλιματισμό, ABS κλπ. οπότε σκέψου το. -
εννοειται πως μηχανολογικως και αυτοκινητιστικως και με κατω απο 5 χιλιαρικα βρισκεις τεφαρικια...
αλλα το αμαξι θα κρατηθει για συναισθηματικους λογους...αρα μη συμβατους με την λογικη....
ευχαριστω παντως...
-
Είναι πάρα πολλά τα σημεία που τρώνε άλογα. Με μια προσεκτική ανακατασκευή κινητήρα (με απαραίτητη προϋπόθεση μηχανικό και γνώστη και μερακλή και με τα κατάλληλα εργαλεία) και σωστό ροντάρισμα θα πάρεις πίσω πολλά από αυτά αλλά όχι όλα.
Για αυτό ας δούμε τι άλλο μπορεί να σου τρώει άλογα (η σειρά είναι τυχαία).- ανάφλεξη και ρύθμιση (μπουζί, πολλαπλασιαστές, αβάνς, εγκέφαλος κλπ)
- τροφοδοσία και ρύθμιση (καρμπυρατέρ καθαρισμός-ρύθμιση, ιντζέκσιον τσεκάρισμα καθαρισμός μπεκ, έλεγχος πίεσης)
- εξάτμιση (σκουριές, διαρροές, βουλώματα,καταλύτης)
- φρένα, κολλημένες δαγκάνες ή πιστόνια, βουλωμένα μαρκούτσια
- κύκλωμα ψύξης
- αεροδυναμική (αφορά υψηλότερες ταχύτητες και τελική. Η τελική πάντως, ειδικά αν δεν είναι πολύ υψηλή, είναι ένας πολύ καλός τρόπος να εξετάζεις συγκριτικά την μέγιστη ισχύ του κινητήρα σου μετά από κάθε αλλαγή). Ξεφτίσματα σε μπογιά, τσιμούχες, ακριβές ξαναβίδωμα οποιουδήποτε εξαρτήματος έχει αφαιρεθεί κυρίως εμπρός και κάτω από το αυτοκίνητο. Χτυπήματα, βουλιάγματα, στραβώματα και βέβαια προσθήκες όπως κεραίες, φτερά, σπόιλερ, αεροτομές.
- ηλεκτρικά: διαρροές, κακή μπαταρία, κακό δυναμό και κύκλωμα φόρτισης
- τιμόνι υδραυλικό ή όχι και γενικά λίπανση όλων των κινούμενων μερών, ρουλεμάν σε τροχαλίες στον κινητήρα αλλά και σε τροχούς καθώς απώλειες στη μετάδοση
Προσπαθείς λοιπόν να επαναφέρεις όσα μπορείς περισσότερα από αυτά για το μέγιστο κέρδος. Στην πράξη βέβαια είναι πιο εύκολο να βάλεις έναν πιο μεγάλο κινητήρα σε καλούτσικη κατάσταση που θα καλύψει με το παραπάνω τις απώλειες πιο οικονομικά και άμεσα (δε θέλεις ροντάρισμα). Διαλέγεις και παίρνεις.
-
τι κωδικο κινητηρα εχεις?
-
Σωστά τα είπε ο ONyx αλλά ξεκινάς από τα βασικά και πιο φτηνα...
-
Καθαρισμός και ρεγουλάρισμα καρμπυρατερ...... Θα σου κλέισουν πολλές τρύπες και κομπιάσματα σε διαφορές περιοχές στροφών και πιθανότατα θα ανακτήσεις και χαμένη ροπή. Ενδεχόμενο bonuς η μείωση κατανάλωσης.
-
Καθαρισμός όλων των ηλεκτρικών επαφών , ιδιαίτερα των γειώσεων. Η απώλεια ρευματος μεταφράζεται ποικιλοτρόπως , ειδικά σε κακό/αδυναμο σπινθήρα και αρυθμίες. Ενναλακτικά , με λίγο μεγαλύτερο κόστος ενισχύουμε γειώσεις και αντικαθιστούμε όπου μπορούμε ταλαιπωρημένα καλώδια με φρέσκα , και αν δεν γίνεται έστω τους κονέκτορες.
-
Μπουζί καινουργια , αλάδωτα και αβραχυκυκλωτα για καλύτερο σπινθηρα. Επίπρόσθετα με κάποιο λογικό κόστος αλλάζουμε και μπουζοκαλώδια , κατα προτίμηση σιλικόνης για να μην έχουμε απώλειες από τυχόν σκασμένα καλώδια , ειδικά μέρες που έχει υγρασία. Αν το συνεχίσεις και λίγο προς τα πίσω , αλλάζεις καπάκι και ρότορα ντιστριμπιτερ που λογικά θα είναι φθαρμένα μετά από τόσα χρόνια για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα και ενδεχόμενα και πλατίνες (αν εχει).
-
Φιλτρα φρέσκα (αερα βενζίνης και λαδιού), λάδια βαλβολίνες με πρόσθετο κόστος και κάποιο πρόσθετο όπως Motorkote για να μειώσεις κάποιες φυσιολογικές ανοχές. Μικρότερες τριβές και 'καθαροτερος ' κινήτήρας ανεβάζουν άλογα....
Μέχρι εδώ μιλάμε για πράγματα με ελάχιστο κόστος και στο μεγαλύτερο μέρος μπορούν να και χωρίς συνεργείο....
Μετά πάς σε μοντίφες, συνεργεία και κόστος..
-
Καλύτερη εισαγωγή αέρα (όχι απαραίτητα μεγαλύτερη ) για πιο κρύο ήπερισσότερο αέρα. Καταργείς το μαμα περιοριστικό φίλτρο και βάζεις κάτι σε πιο ελευθερο...
-
Λύνεις και ξανασφίξεις όλη την εξάτμιση βάζοντας φρέσκες φλάντζες για περιορισμό των απωλειών καυσαερίων. Ενδεχόμενα και αναλογα την κατάσταση στο χταπόδι κανεις και καθαρισμό απο καρβουνιασμένα κατάλοιπα καυσεων . ΑΚόμα καλύτερα πάς σε χταπόδι μεγαλύτερου μοντέλου ή έστω σε νέο από το ίδιο αν το υπάρχον εχει χτυπήματα και βουλιάγγματα που μειώνουν την ροή. Επίσης ένα καλύτερο και πιο ελευθερο τελικό ίσως μπουστάρει λίγο το κινητήρα.
-Το επόμενο και με κόστος ειναι ελατήρια πιστόνια , γυάλισμα κυλίνδρων και τρίψιμο/καθαρισμα βαλβίδων. Εκει κερδίζονται πολλά από τα χαμένα άλογα καθώς επανέρχεται η απωλεσθέσα συμπίεση. Καλό θα ήταν να γίνει και αντικατάσταση τρομπας νερού και λαδιών μαζί με ιμάντες για να εισαι σίγουρος ότι θα κρατήσει ο κινητήρας .
-
-
Aν θες να το κρατήσεις ,βάλε εναν μεταχειρό κινητήρα .Πιο λίγα θα πληρώσεις και θα έχεις πίσω και τη χαμένη δύναμη. Λίγο ψάξιμο θες.
Βρε Όνυχα τα βουλωμένα μαρκούτσια απο που παίρνουν άλογα? -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Aν θες να το κρατήσεις ,βάλε εναν μεταχειρό κινητήρα .Πιο λίγα θα πληρώσεις και θα έχεις πίσω και τη χαμένη δύναμη. Λίγο ψάξιμο θες.
Βρε Όνυχα τα βουλωμένα μαρκούτσια απο που παίρνουν άλογα?Αμα φρεναρουν τις ροδες δεν 'κοβει' το αμαξι;
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Aν θες να το κρατήσεις ,βάλε εναν μεταχειρό κινητήρα .Πιο λίγα θα πληρώσεις και θα έχεις πίσω και τη χαμένη δύναμη. Λίγο ψάξιμο θες.
Βρε Όνυχα τα βουλωμένα μαρκούτσια απο που παίρνουν άλογα?Είναι ένα σκεπτικό αλλά ο κινητήρας που θα βρεις πως μπορείς να ξέρεις σε τι κατάσταση είναι και πόσο θα κρατήσει; Άσε που άμα τον βάλεις και σου βγει φόλα θες πάλι ανέβα - κατέβα και ταλαιπωρία δηλαδή και έξοδα. Ενώ με την επισκευή ξέρεις που βαδίζεις, θα πληρώσεις αλλά (με σωστό μάστορα) θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο για πολλά χιλιόμετρα και αν το στρώσεις και γλυκά για ακόμη περισσότερα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Από άποψη κόστους θα πρέπει να σε νοιάζει η κατανάλωση...Ένα νεότερο αυτοκίνητο καίει πολύ λιγότερο.
Με ένα ρεκτιφιέ θα έχεις 'καινούργιο' κινητήρα και σαφώς τα άλογα θα επιστρέψουν.
Πλέον όμως με 1500-2000 ευρώ βρίσκεις αυτοκίνητα 10ετίας με χαμηλότερη κατανάλωση, κλιματισμό, ABS κλπ. οπότε σκέψου το.Ειμαι σιγουρος οτι ελαχιστα σημερινα αυτοκινητα καινε λιγοτερο απο το καντετ του kingstonian σε πραγματικες συνθηκες.Μπορει αν θελει να μας το επιβεβαιωσει θετικα η αρνητικα.Παρατηρησα οτι απο τους 10 κινητηρες (ΙΧ επιβατικα)που ακους οτι εκαναν ρεκτιφιε επισκευη κλπ οι 7 σε συντομο χιλιομετρικο διαστημα ειναι σε χειροτερη κατασταση απο οτι πριν την επισκευη τους.
-
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Ειμαι σιγουρος οτι ελαχιστα σημερινα αυτοκινητα καινε λιγοτερο απο το καντετ του kingstonian σε πραγματικες συνθηκες.Μπορει αν θελει να μας το επιβεβαιωσει θετικα η αρνητικα.Παρατηρησα οτι απο τους 10 κινητηρες (ΙΧ επιβατικα)που ακους οτι εκαναν ρεκτιφιε επισκευη κλπ οι 7 σε συντομο χιλιομετρικο διαστημα ειναι σε χειροτερη κατασταση απο οτι πριν την επισκευη τους.Τα άτιμα τα παλιά αν είναι καλοσυντηρημένα καίνε σχετικά λίγο επειδή ζυγίζουν λίγο.
Δυστυχώς κι εγώ αυτό έχω παρατηρήσει. Για αυτό και έλεγα για σωστό μάστορα με σωστά εργαλεία κλπ. Για αυτό και είναι πιο άμεσο οικονομικό και ασφαλές ο μτχ κινητήρας ελεγμένος φυσικά. -
Ο χρήστης panorg έγραψε:
Παρατηρησα οτι απο τους 10 κινητηρες (ΙΧ επιβατικα)που ακους οτι εκαναν ρεκτιφιε επισκευη κλπ οι 7 σε συντομο χιλιομετρικο διαστημα ειναι σε χειροτερη κατασταση απο οτι πριν την επισκευη τους.Είναι άσχετοι και δεν έχουν ιδέα πως πρέπει να επισκευάζεται ένας κινητήρας.
Ελάχιστοι ανοίγουν ένα βιβλίο που εξηγεί αυτά τα απλούστατα πράγματα. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aν θες να το κρατήσεις ,βάλε εναν μεταχειρό κινητήρα .Πιο λίγα θα πληρώσεις και θα έχεις πίσω και τη χαμένη δύναμη. Λίγο ψάξιμο θες.
Βρε Όνυχα τα βουλωμένα μαρκούτσια απο που παίρνουν άλογα?Αμα φρεναρουν τις ροδες δεν 'κοβει' το αμαξι;
σαν συμπτωμα ομως δεν θα επρεπε να μυριζει 'καμμενο' στους τροχους;;;
σε σχολιο που αφορα καταναλωση...
ΑΘηνα-Ηγουμενιτσα ηθελα ενα γεμισμα Κιατο, ξεκινοντας με μισο -3/4 ντεποζιτο, και ενα αλλο γυρω στην Αρτα εχοντας μεινει ενα-εναμισι κουτακι.
με το οκταβια ενα φουλαρισμα στο Ριο και αυτο ηταν..βεβαια αλλη η χωρητικοτητα των δυο....
-
Για μένα, αν σου λαδώνει μπουζί, ξεκινάς από επισκευή κινητήρα.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Aν θες να το κρατήσεις ,βάλε εναν μεταχειρό κινητήρα .Πιο λίγα θα πληρώσεις και θα έχεις πίσω και τη χαμένη δύναμη. Λίγο ψάξιμο θες.
Βρε Όνυχα τα βουλωμένα μαρκούτσια απο που παίρνουν άλογα?Αμα φρεναρουν τις ροδες δεν 'κοβει' το αμαξι;
Βρε bill και τα ξεφουσκωτα λάστιχα κόβουν ταχυτητα (οχι αλογα). Εντάξει ..
πως ζωντανευουν το ψοφια αλογα;;