-
Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος εδω και εχω μια ερωτηση....λογω δουλειας εχω ενα seat inca 1.9 sdi μοντελο 2004 και εχει κανει 250.000κμ το θυριο! το εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων και το σαββατο ενω δουλευε κανονικα πηγα να ανεβω ενα πολυ μικρο σιδερενιο ΄΄κρασπεδο΄΄ το πολυ 10 εκατοστων και μετα σταματησε να λειτουργει η μηχανη του...δεν εβγαλε ουτε καπνουσ τιποτα....παω να το βαλω εμπρος τιποτα αυτο....σημερα το φορτωσαμε και το πηγαμε στο συνεργειο...κολλησε η μηχανη ειπαν.πως γινεται αυτο?τι μπορει να επαθε?και ποσο το πιθανο κοστος?
-
Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος εδω και εχω μια ερωτηση....λογω δουλειας εχω ενα seat inca 1.9 sdi μοντελο 2004 και εχει κανει 250.000κμ το θυριο! το εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων και το σαββατο ενω δουλευε κανονικα πηγα να ανεβω ενα πολυ μικρο σιδερενιο ΄΄κρασπεδο΄΄ το πολυ 10 εκατοστων και μετα σταματησε να λειτουργει η μηχανη του...δεν εβγαλε ουτε καπνουσ τιποτα....παω να το βαλω εμπρος τιποτα αυτο....σημερα το φορτωσαμε και το πηγαμε στο συνεργειο...κολλησε η μηχανη ειπαν.πως γινεται αυτο?τι μπορει να επαθε?και ποσο το πιθανο κοστος?
-
Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος εδω και εχω μια ερωτηση....λογω δουλειας εχω ενα seat inca 1.9 sdi μοντελο 2004 και εχει κανει 250.000κμ το θυριο! το εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων και το σαββατο ενω δουλευε κανονικα πηγα να ανεβω ενα πολυ μικρο σιδερενιο ΄΄κρασπεδο΄΄ το πολυ 10 εκατοστων και μετα σταματησε να λειτουργει η μηχανη του...δεν εβγαλε ουτε καπνουσ τιποτα....παω να το βαλω εμπρος τιποτα αυτο....σημερα το φορτωσαμε και το πηγαμε στο συνεργειο...κολλησε η μηχανη ειπαν.πως γινεται αυτο?τι μπορει να επαθε?και ποσο το πιθανο κοστος?
-
Λάδια είχε μέσα;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Κόλλησε χωρίς να κάνει θόρυβο,χωρίς να σφύξει,χωρίς να χάσει δύναμη?
-
οχι δεν εκανε κανενα θορυβο και ειχε λαδια και ολα τα υγρα του....δεν καταλαβα να χασει δυναμη απλα γιατι πηγαινα με πολυ λιγα χιλιομετρα για να ανεβω στην ραμπα....με 2-3km πηγαινα, αλλα δεν καταλαβα γιατι να κολλησει.....
-
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
οχι δεν εκανε κανενα θορυβο και ειχε λαδια και ολα τα υγρα του....δεν καταλαβα να χασει δυναμη απλα γιατι πηγαινα με πολυ λιγα χιλιομετρα για να ανεβω στην ραμπα....με 2-3km πηγαινα, αλλα δεν καταλαβα γιατι να κολλησει.....Το θηριο ψοφησε.
Φιλτρο λαδιου αλλαξες;Εβαλες το σωστο;
Οταν λες οτι δοκιμασες να το βαλεις μπροστα τι εννοεις;Γυριζε η μιζα;
-
οχι δεν αλλαξα φιλτρο λαδιου γιατι το αλλαζω καθε 12.000 km...την πρωτη φορα που πηγα να το βαλω μπροστα γυρισε η μιζα αλλα για λιγο μετα τπτ...το ξαναδοκιμασα και εκανε τον θορυβο που κανει η μιζα οταν ειναι κολλημενη, το πηγα σε ηλεκτρολογο και απο τις επαλαμβανομενες ΄μιζιες΄κολλησε και η μιζα, την αλλαξα αλλα τπτ ετσι το πηγα στο συνεργειο και ειπαν οτι κολλησε η μηχανη!σημερα το ανοιξαν με πηραν τηλεφωνο και ειπαν οτι κολλησε καποιο γραναζι!τους λεω πως?????εγω περιμενα να ακουσω για πιστονι αλλα δεν..τελικα θα παω αυριο απο εκει να δω τι εγινε
-
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
οχι δεν αλλαξα φιλτρο λαδιου γιατι το αλλαζω καθε 12.000 km...την πρωτη φορα που πηγα να το βαλω μπροστα γυρισε η μιζα αλλα για λιγο μετα τπτ...το ξαναδοκιμασα και εκανε τον θορυβο που κανει η μιζα οταν ειναι κολλημενη, το πηγα σε ηλεκτρολογο και απο τις επαλαμβανομενες ΄μιζιες΄κολλησε και η μιζα, την αλλαξα αλλα τπτ ετσι το πηγα στο συνεργειο και ειπαν οτι κολλησε η μηχανη!σημερα το ανοιξαν με πηραν τηλεφωνο και ειπαν οτι κολλησε καποιο γραναζι!τους λεω πως?????εγω περιμενα να ακουσω για πιστονι αλλα δεν..τελικα θα παω αυριο απο εκει να δω τι εγινεεαν σου ειπαν γραναζι μηπως εχει προβλημα το σασμαν σου? μπορει να καρφωσε καποιο γραναζι και να μην απομονωνει με τον συμπλεκτη και ετσι δεν μπορει να γυρισει το βολαν (ωστε να παρει μπρος και το αυτοκινητο)
ξαδερφος μου αγορασε κοψοχρονια μια 157 γιατι νομιζαν οτι ειχε βαρεσει μοτερ και τελικα ηταν το σασμαν. οταν το εμαθε ο πρωην ιδιοκτητης βαρουσε το κεφαλι του στον τοιχο (καθως το πουλησε ξεφτιλα, διοτι το μοτερ κοστιζε πολλα, ενω το σασμαν οχι)
-
πηγα σημερα να δω τι εγινε....το μοτερ ηταν ανοιγμενο και ο μηχανικος ειπε ηδη πως ηταν επειδη υπηρχε στα μεταλλα σκονη και δεν εκανε σωστη λειτουργια..στο ανεβασμα οπως ειπε ζοριστηκε μαλλον και κολλησε καποιο δοντι απο ενα γραναζι...περιμενω να μου πουν ακριβης τιμη για να γινει επισκευη....μεχρι ποσα λεφτα αξιζει να δωσω?
-
Γιατι εμενα μου βρωμαει ασχημα ο μηχανικος σου???
-
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
πηγα σημερα να δω τι εγινε....το μοτερ ηταν ανοιγμενο και ο μηχανικος ειπε ηδη πως ηταν επειδη υπηρχε στα μεταλλα σκονη και δεν εκανε σωστη λειτουργια..στο ανεβασμα οπως ειπε ζοριστηκε μαλλον και κολλησε καποιο δοντι απο ενα γραναζι...περιμενω να μου πουν ακριβης τιμη για να γινει επισκευη....μεχρι ποσα λεφτα αξιζει να δωσω?Ποια ειναι η βλαβη δηλαδη;Δεν ειναι καθολου διαφωτιστικό αυτο που μας λες.
-
Πάρε το αμάξι γρήγορα από εκεί μέσα!!!!
-
οταν λεει γραναζι,μηπως εννοει αυτα στο ιμαντα εκεντροφορου?μηπως κοπηκε ο ιμαντας?
-
Της τρόμπας λαδιού?
-
παρομοιο περιστατικο σε ford εσφιξε το ρουλεμαν του τεντωτηρα ιμαντα χρονισμου και ο κινητηρας νεκρωσε εδινε την εντυπωση κολλημενου καμια απολυτως αποκριση ,αντικατασταθηκε με αλλο χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας
το δυσκολο ειναι να γινει η σωστη διαγνωση οχι το ανταλλακτικο -
το μυστηριο λυθηκε! τελικα ειχε κολλησει λεει καποιο ρουλεμαν το οποιο αντικαταστηθηκε και το κοστος:250 ευρω και αλλα 120 η μιζα που χαλασε..θα ξαναπαω στα 1.000km για να το ξαναδει
-
Δεν σου τα είπε καλά ο μάστορας, ποιό ρουλεμάν έχει 250 ευρώ; Δώσε περισσότερα στοιχεία αν μπορείς γιατί βρωμάει η υπόθεση.
-
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
το μυστηριο λυθηκε! τελικα ειχε κολλησει λεει καποιο ρουλεμαν το οποιο αντικαταστηθηκε και το κοστος:250 ευρω και αλλα 120 η μιζα που χαλασε..θα ξαναπαω στα 1.000km για να το ξαναδειαν ειναι ρουλεμαν απο τον ιμαντα...
250 και λιγοτερο,εχει ολο το σετ οχι το ρουλεμαν.... -
Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
το μυστηριο λυθηκε! τελικα ειχε κολλησει λεει καποιο ρουλεμαν το οποιο αντικαταστηθηκε και το κοστος:250 ευρω και αλλα 120 η μιζα που χαλασε..θα ξαναπαω στα 1.000km για να το ξαναδειρουλεμάν τεντωτήρα ιμάντα χρονισμού?? γιατί σχεδόν 200 ευρώ έχει το σετ χρονισμού γιαυτόν τον κινητήρα.Αν μας έλεγες ποιο ρουλεμάν είχε κολλήσει, οντως θα λυνόταν το μυστήριο.
ΚΟΛΛΗΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ SEAT INCA 1.9SDI