Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΟΛΛΗΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ SEAT INCA 1.9SDI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΟΛΛΗΣΕ ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ SEAT INCA 1.9SDI
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    14
    23
    912
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bmw-520i-dual-vanos last edited by

      Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος εδω και εχω μια ερωτηση....λογω δουλειας εχω ενα seat inca 1.9 sdi μοντελο 2004 και εχει κανει 250.000κμ το θυριο! το εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων και το σαββατο ενω δουλευε κανονικα πηγα να ανεβω ενα πολυ μικρο σιδερενιο ΄΄κρασπεδο΄΄ το πολυ 10 εκατοστων και μετα σταματησε να λειτουργει η μηχανη του...δεν εβγαλε ουτε καπνουσ τιποτα....παω να το βαλω εμπρος τιποτα αυτο....σημερα το φορτωσαμε και το πηγαμε στο συνεργειο...κολλησε η μηχανη ειπαν.πως γινεται αυτο?τι μπορει να επαθε?και ποσο το πιθανο κοστος?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bmw-520i-dual-vanos last edited by

        Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος εδω και εχω μια ερωτηση....λογω δουλειας εχω ενα seat inca 1.9 sdi μοντελο 2004 και εχει κανει 250.000κμ το θυριο! το εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων και το σαββατο ενω δουλευε κανονικα πηγα να ανεβω ενα πολυ μικρο σιδερενιο ΄΄κρασπεδο΄΄ το πολυ 10 εκατοστων και μετα σταματησε να λειτουργει η μηχανη του...δεν εβγαλε ουτε καπνουσ τιποτα....παω να το βαλω εμπρος τιποτα αυτο....σημερα το φορτωσαμε και το πηγαμε στο συνεργειο...κολλησε η μηχανη ειπαν.πως γινεται αυτο?τι μπορει να επαθε?και ποσο το πιθανο κοστος?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bmw-520i-dual-vanos last edited by

          Γεια σας παιδια ειμαι καινουριος εδω και εχω μια ερωτηση....λογω δουλειας εχω ενα seat inca 1.9 sdi μοντελο 2004 και εχει κανει 250.000κμ το θυριο! το εκανα προσφατα αλλαγη λαδιων και το σαββατο ενω δουλευε κανονικα πηγα να ανεβω ενα πολυ μικρο σιδερενιο ΄΄κρασπεδο΄΄ το πολυ 10 εκατοστων και μετα σταματησε να λειτουργει η μηχανη του...δεν εβγαλε ουτε καπνουσ τιποτα....παω να το βαλω εμπρος τιποτα αυτο....σημερα το φορτωσαμε και το πηγαμε στο συνεργειο...κολλησε η μηχανη ειπαν.πως γινεται αυτο?τι μπορει να επαθε?και ποσο το πιθανο κοστος?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            drdino last edited by

            Λάδια είχε μέσα;

            Sent from my GNex using smoke signals.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tzakos last edited by

              Κόλλησε χωρίς να κάνει θόρυβο,χωρίς να σφύξει,χωρίς να χάσει δύναμη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bmw-520i-dual-vanos last edited by

                οχι δεν εκανε κανενα θορυβο και ειχε λαδια και ολα τα υγρα του....δεν καταλαβα να χασει δυναμη απλα γιατι πηγαινα με πολυ λιγα χιλιομετρα για να ανεβω στην ραμπα....με 2-3km πηγαινα, αλλα δεν καταλαβα γιατι να κολλησει.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
                  οχι δεν εκανε κανενα θορυβο και ειχε λαδια και ολα τα υγρα του....δεν καταλαβα να χασει δυναμη απλα γιατι πηγαινα με πολυ λιγα χιλιομετρα για να ανεβω στην ραμπα....με 2-3km πηγαινα, αλλα δεν καταλαβα γιατι να κολλησει.....

                  Το θηριο ψοφησε.

                  Φιλτρο λαδιου αλλαξες;Εβαλες το σωστο;

                  Οταν λες οτι δοκιμασες να το βαλεις μπροστα τι εννοεις;Γυριζε η μιζα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bmw-520i-dual-vanos last edited by

                    οχι δεν αλλαξα φιλτρο λαδιου γιατι το αλλαζω καθε 12.000 km...την πρωτη φορα που πηγα να το βαλω μπροστα γυρισε η μιζα αλλα για λιγο μετα τπτ...το ξαναδοκιμασα και εκανε τον θορυβο που κανει η μιζα οταν ειναι κολλημενη, το πηγα σε ηλεκτρολογο και απο τις επαλαμβανομενες ΄μιζιες΄κολλησε και η μιζα, την αλλαξα αλλα τπτ ετσι το πηγα στο συνεργειο και ειπαν οτι κολλησε η μηχανη!σημερα το ανοιξαν με πηραν τηλεφωνο και ειπαν οτι κολλησε καποιο γραναζι!τους λεω πως?????εγω περιμενα να ακουσω για πιστονι αλλα δεν..τελικα θα παω αυριο απο εκει να δω τι εγινε

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cyberguy last edited by

                      Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
                      οχι δεν αλλαξα φιλτρο λαδιου γιατι το αλλαζω καθε 12.000 km...την πρωτη φορα που πηγα να το βαλω μπροστα γυρισε η μιζα αλλα για λιγο μετα τπτ...το ξαναδοκιμασα και εκανε τον θορυβο που κανει η μιζα οταν ειναι κολλημενη, το πηγα σε ηλεκτρολογο και απο τις επαλαμβανομενες ΄μιζιες΄κολλησε και η μιζα, την αλλαξα αλλα τπτ ετσι το πηγα στο συνεργειο και ειπαν οτι κολλησε η μηχανη!σημερα το ανοιξαν με πηραν τηλεφωνο και ειπαν οτι κολλησε καποιο γραναζι!τους λεω πως?????εγω περιμενα να ακουσω για πιστονι αλλα δεν..τελικα θα παω αυριο απο εκει να δω τι εγινε

                      εαν σου ειπαν γραναζι μηπως εχει προβλημα το σασμαν σου? μπορει να καρφωσε καποιο γραναζι και να μην απομονωνει με τον συμπλεκτη και ετσι δεν μπορει να γυρισει το βολαν (ωστε να παρει μπρος και το αυτοκινητο)

                      ξαδερφος μου αγορασε κοψοχρονια μια 157 γιατι νομιζαν οτι ειχε βαρεσει μοτερ και τελικα ηταν το σασμαν. οταν το εμαθε ο πρωην ιδιοκτητης βαρουσε το κεφαλι του στον τοιχο (καθως το πουλησε ξεφτιλα, διοτι το μοτερ κοστιζε πολλα, ενω το σασμαν οχι)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bmw-520i-dual-vanos last edited by

                        πηγα σημερα να δω τι εγινε....το μοτερ ηταν ανοιγμενο και ο μηχανικος ειπε ηδη πως ηταν επειδη υπηρχε στα μεταλλα σκονη και δεν εκανε σωστη λειτουργια..στο ανεβασμα οπως ειπε ζοριστηκε μαλλον και κολλησε καποιο δοντι απο ενα γραναζι...περιμενω να μου πουν ακριβης τιμη για να γινει επισκευη....μεχρι ποσα λεφτα αξιζει να δωσω?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nonos last edited by

                          Γιατι εμενα μου βρωμαει ασχημα ο μηχανικος σου???

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
                            πηγα σημερα να δω τι εγινε....το μοτερ ηταν ανοιγμενο και ο μηχανικος ειπε ηδη πως ηταν επειδη υπηρχε στα μεταλλα σκονη και δεν εκανε σωστη λειτουργια..στο ανεβασμα οπως ειπε ζοριστηκε μαλλον και κολλησε καποιο δοντι απο ενα γραναζι...περιμενω να μου πουν ακριβης τιμη για να γινει επισκευη....μεχρι ποσα λεφτα αξιζει να δωσω?

                            Ποια ειναι η βλαβη δηλαδη;Δεν ειναι καθολου διαφωτιστικό αυτο που μας λες.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              megane98hp last edited by

                              Πάρε το αμάξι γρήγορα από εκεί μέσα!!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgos20 last edited by

                                οταν λεει γραναζι,μηπως εννοει αυτα στο ιμαντα εκεντροφορου?μηπως κοπηκε ο ιμαντας?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tsargy last edited by

                                  Της τρόμπας λαδιού?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    r200 last edited by

                                    παρομοιο περιστατικο σε ford εσφιξε το ρουλεμαν του τεντωτηρα ιμαντα χρονισμου και ο κινητηρας νεκρωσε εδινε την εντυπωση κολλημενου καμια απολυτως αποκριση ,αντικατασταθηκε με αλλο χωρις να ανοιχτει ο κινητηρας
                                    το δυσκολο ειναι να γινει η σωστη διαγνωση οχι το ανταλλακτικο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bmw-520i-dual-vanos last edited by

                                      το μυστηριο λυθηκε! τελικα ειχε κολλησει λεει καποιο ρουλεμαν το οποιο αντικαταστηθηκε και το κοστος:250 ευρω και αλλα 120 η μιζα που χαλασε..θα ξαναπαω στα 1.000km για να το ξαναδει

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geko last edited by

                                        Δεν σου τα είπε καλά ο μάστορας, ποιό ρουλεμάν έχει 250 ευρώ; Δώσε περισσότερα στοιχεία αν μπορείς γιατί βρωμάει η υπόθεση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos20 last edited by

                                          Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
                                          το μυστηριο λυθηκε! τελικα ειχε κολλησει λεει καποιο ρουλεμαν το οποιο αντικαταστηθηκε και το κοστος:250 ευρω και αλλα 120 η μιζα που χαλασε..θα ξαναπαω στα 1.000km για να το ξαναδει

                                          αν ειναι ρουλεμαν απο τον ιμαντα...
                                          250 και λιγοτερο,εχει ολο το σετ οχι το ρουλεμαν....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            postruck last edited by

                                            Ο χρήστης bmw 520i dual vanos έγραψε:
                                            το μυστηριο λυθηκε! τελικα ειχε κολλησει λεει καποιο ρουλεμαν το οποιο αντικαταστηθηκε και το κοστος:250 ευρω και αλλα 120 η μιζα που χαλασε..θα ξαναπαω στα 1.000km για να το ξαναδει

                                            ρουλεμάν τεντωτήρα ιμάντα χρονισμού?? γιατί σχεδόν 200 ευρώ έχει το σετ χρονισμού γιαυτόν τον κινητήρα.Αν μας έλεγες ποιο ρουλεμάν είχε κολλήσει, οντως θα λυνόταν το μυστήριο.
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr