-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Πηρε ο Χοχος X1/9.. Τοσο καιρο το εψαχνες το θεμα και μερικους τους ειχες ζαλισει κιολας..
Χιλια μπραβο που το εσωσες το αμαξι και θα το κανεις και καλυτερο και απο καινουργιο, ειμαι σιγουρος! Αναμενουμε τις συνεχειες της ανακατασκευης.Έχεις δίκιο σας είχα ζαλίσει όλους.
Ευελπιστώ πραγματικά να το κάνω όσο καλύτερο μπορώ, χωρίς πατέντες τρελές και χωρίς καγκουριές. -
Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:
Δεν ξερω αλλα οποτε βλεπω ενα τετοιο θεμα χαιρομαι γιατι βλεπω πως δεν ειμαι ο μονος που θελει να κανει ενα ριμαδι παλι αμαξι.
Μπραβο φιλε xoxos! Ωραιο αυτο φιατακι, μακαρι σιγα σιγα να το δεις οπως το θες. Ενδιαφερουσες οι φωτογραφιες που ανεβασες, οσο το προχωρας λεγε αν θες και εδω μερικα πραγματα να μαθαινουμε και εμεις.Θα προσπαθήσω να γράφω όσο μπορώ περισσότερες λεπτομέρειες, έχεις δίκιο.
Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια. -
Μερικά ανταλλακτικά που είχα συγκεντρώσει τα προηγούμενα χρόνια. Πριν πάρω το αυτοκίνητο. Ναι το ξέρω πως είναι τρελό αυτό.
Ένα καπό σε πολύ καλή κατάσταση, καθώς το δικό μου είναι να το κλαίνε οι ρέγγες.
Δεξί φτερό (κατά τύχη) σε πολύ καλή κατάσταση
Διάφορα άλλα ανταλλακτικά.
Εμπρός-πίσω προφυλακτήρες από Bertone, Οροφές Targa, πίσω καπό πορτ παγκαζ, καπό μηχανής και πολλά άλλα.
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους από βάθη καρδίας για την ψυχολογική και όχι μόνο υποστήριξή σας.
Δεν περίμενα να έχει τόση απήχηση η προσπάθεια μου αυτή. Θεωρούσα πως ήμουν τρελός (όπως λέει και η μέλλουσα γυναίκα μου) τέτοιους καιρούς να πετάω τόσα λεφτά τα οποία δεν μου περισσεύουν για να υλοποιήσω έναν ανεκπλήρωτο έρωτα του παρελθόντος.
Θα χρειαστώ σίγουρα την βοήθεια όλων σας προκειμένου να καταφέρω να το πάω ως το τέλος.Επειδή θέλω να εξηγώ παραπάνω πράγματα για κάθε φωτογραφία (όπως μου πρότεινε και ο φίλος ''swiftakias'') θέλω να σας ρωτήσω κάτι.
Για να προσθέσω φωτογραφίες και κείμενο πατάω ''Γρήγορη Απάντηση'', αφού προσθέσω αυτά που θέλω και αφού έχω πατήσει και το κουμπί επεξεργασία προφανώς για να διορθώσω κάποιο ορθογραφικό λάθος, το κουμπί επεξεργασία εξαφανίζεται. Πώς μπορώ προσθέσω κείμενο ή να κάνω διορθώσεις αφού δεν υπάρχει πια το κουμπί επεξεργασία;Με το καλό φίλε μου να το τελειώσεις, και να το χαρείς όπως θες. Για το θέμα που ρωτάς, επεξεργασία σε αυτά που έγραψες μπορείς να κάνει μόνο μεσα σε 2 ώρες. Μετά δεν μπορείς .
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.
-
Συγχαρητηρια και απο εμενα για τη προσπαθεια σου,καλο κουραγιο,επιμονη και υπομονη για να το κανεις οπως το φανταζεσαι.Απεκτησες ενα μικρο φανταστικο αυτοκινητακι που κατα τη γνωμη μου συνδιαζει παρα πολλα χαρισματα.Πανεμορφο,οδηγικη ευχαριστηση,σπιρταδα,φτηνο στη συντηρηση,ξεσκεπαστες βολτες ανοιξη καλοκαιρι με το ετερον ημισι,μην ξεχναμε αλλωστε οτι προκειται για ενα σχεδιο το οποιο αρχικα προοριζοταν για τη ferrari...
Αναμενουμε με αγωνια τις ενημερωσεις,καλη συνεχεια στο project!
-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Πηρε ο Χοχος X1/9.. Τοσο καιρο το εψαχνες το θεμα και μερικους τους ειχες ζαλισει κιολας..
Χιλια μπραβο που το εσωσες το αμαξι και θα το κανεις και καλυτερο και απο καινουργιο, ειμαι σιγουρος! Αναμενουμε τις συνεχειες της ανακατασκευης.Έχεις δίκιο σας είχα ζαλίσει όλους.
Ευελπιστώ πραγματικά να το κάνω όσο καλύτερο μπορώ, χωρίς πατέντες τρελές και χωρίς καγκουριές.μπα ιδεα σου.
πάντως σου εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου -
Σου εύχομαι και εγώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που ανέλαβες (έχω εμπειρία )
Μία παρατήρηση έχω να κάνω σε αυτά που έγραψες. Είπες ότι έχεις μαζέψει πράγματα απο το Bertone, ενώ το αυτοκίνητο δεν είναι Bertone, όπως είχες πει σε παλαιότερη αναφορά. Η γνώμη μου είναι να μην το χαλάσεις κάνοντας το καλύτερο... Αστο Fiat...κλασσικά πράγματα...
Μου αρέσει το ότι έβαλες στόχο, προσηλώθηκες σε αυτόν και τελικά τον πέτυχες (κατά το ήμισυ)...Μπράβο! χαίρομαι να το βλέπω σε νέα παιδιά!
Παρουσίαζε κάθε βήμα απο την αποκατάσταση και από εδώ θα βρεις πολλούς πρόθυμους να σε συμβουλέψουν...και πίστεψε με οι συμβουλές τους αξίζουν... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Σου εύχομαι και εγώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που ανέλαβες (έχω εμπειρία )
Μία παρατήρηση έχω να κάνω σε αυτά που έγραψες. Είπες ότι έχεις μαζέψει πράγματα απο το Bertone, ενώ το αυτοκίνητο δεν είναι Bertone, όπως είχες πει σε παλαιότερη αναφορά. Η γνώμη μου είναι να μην το χαλάσεις κάνοντας το καλύτερο... Αστο Fiat...κλασσικά πράγματα...
Μου αρέσει το ότι έβαλες στόχο, προσηλώθηκες σε αυτόν και τελικά τον πέτυχες (κατά το ήμισυ)...Μπράβο! χαίρομαι να το βλέπω σε νέα παιδιά!
Παρουσίαζε κάθε βήμα απο την αποκατάσταση και από εδώ θα βρεις πολλούς πρόθυμους να σε συμβουλέψουν...και πίστεψε με οι συμβουλές τους αξίζουν...Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την στήριξη.
Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν φίλοι που είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν αν χρειαστεί και ξέρω πως είναι πραγματικοί γνώστες του αντικειμένου. -
Και θέτω ένα ερώτημα στους φίλους.
Το αυτοκίνητο όπως φαίνεται τουλάχιστον, έχει τον γνήσιο (μαμά) κινητήρα σε χάλια κατάσταση.
Ερώτημα:
1ο) Ανακατασκευάζω σε κάποιον ρεκτηφιετζη το μοτέρ (προκειμένου να κρατήσω την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου);2ο) Βρίσκω ένα μοτεράκι εποχής και το πετάω πάνω;
-
Να σου πω...άρχισες πάλι τα σπαστικά???
Συνέχισε το εδώ...και μην περιμένεις απαντήσεις το ίδιο λεπτό...δεν είναι τηλέφωνο.
Ααα και αυτό το τόπικ των κλασικών έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα...αν κάποιος δεν γνωρίζει κάτι 100% δεν απαντάει...αυτό πίστεψε με δεν είναι κακό... -
το παλιο μοτερ, ειναι παντοτε παλιο μοτερ. ειτε προκειται για το δικο σου...ειτε για μεταχειρισμενο.οπως και να εχει, επιβαλεται το λυσιμο για να δεις τι θα βρεις μεσα.ταπεινη μου αποψη.... επισκευη το δικο σου...εφοσον τελιωσεις τη καροτσα. δεν ειναι καλο να καθεται κανα χρονο επισκευασμενο μοτερ. περαν τουτου εαν κατορθωσεις και βρεις ιδιο μοτερ σε καλη τιμη, το παιρνεις και τα λυνεις και τα 2 φτιαχνοντας ενα μοτερ οπως πρεπει. νεροφαγωμτα ψωριασματα μπορει να φανερωθουν σε τοσο παλια μοτερ και να χρειαζεσαι πχ κορμο ή κεφαλη. το χεις παρει ζεστα, κοψε...3 για να μοιρασεις μια...λενε στο χωριο μου. φυσικα.... αντλια νερου και λαδιου...καινουργιες ετσι? το κοστος δεν ειναι απαγορευτικο
-
Συγχαρητήρια για την τόλμη σου , τον δύσκολο αυτό καιρό .... ¨οσον αφορά την ερωτησή σου περί αποκατάστασης ή όχι του μοτέρ , η γνώμη μου είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο που το ανακατασκευάζουμε το ιδεατό είναι να το φέρνουμε στην μορφή που είχε όταν βγήκε απο το εργοστάσιο κρατώντας όλα τα βασικά του μέρη . Έτσι και στο θέμα του κινητήρα άν παίρνει επισκευή εγώ θα τον αποκαθιστούσα και θα ήταν πάλι καινούριος . Σημαντικό όμως είναι να 'γδύσεις' τελείως το αυτοκίνητο να δείς που πονάει , να κατεβάσεις και να ανοίξεις τον κινητήρα να δείς ο εύρος των ζημιών και μετά να κινηθείς και να σκεφθείς τα επόμενα βήματα....
-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Επειδή θέλω να εξηγώ παραπάνω πράγματα για κάθε φωτογραφία (όπως μου πρότεινε και ο φίλος ''swiftakias'') θέλω να σας ρωτήσω κάτι.
Για να προσθέσω φωτογραφίες και κείμενο πατάω ''Γρήγορη Απάντηση'', αφού προσθέσω αυτά που θέλω και αφού έχω πατήσει και το κουμπί επεξεργασία προφανώς για να διορθώσω κάποιο ορθογραφικό λάθος, το κουμπί επεξεργασία εξαφανίζεται. Πώς μπορώ προσθέσω κείμενο ή να κάνω διορθώσεις αφού δεν υπάρχει πια το κουμπί επεξεργασία;Πατα το κουμπι απαντηση και οχι γρηγορη απαντηση για να εχεις απο την αρχη ολες τις επιλογες.
Αφου πατας επεξεργασια στην γρηγορη απαντηση σε παει στην κανονικη απαντηση.Εκει δεν βγαζει παλι επεξεργασια γιατι δεν υπαρχει λογος.Οτι θελεις το αλλαζεις κατευθειαν,αν θες να δεις αν βγαινει σωστο το μυνημα σου πατα προεπισκοπηση για ελενχο και μετα το υποβολη αν ειναι ολα ενταξει.
Και απο εμενα καλη επιτυχια
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Να σου πω...άρχισες πάλι τα σπαστικά???
Συνέχισε το εδώ...και μην περιμένεις απαντήσεις το ίδιο λεπτό...δεν είναι τηλέφωνο.
Ααα και αυτό το τόπικ των κλασικών έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα...αν κάποιος δεν γνωρίζει κάτι 100% δεν απαντάει...αυτό πίστεψε με δεν είναι κακό...Ζητώ συγνώμη τώρα το είδα, κατά λάθος το έκανα. Τα είχα και τα δύο ανοιχτά έκανα paste και υποβολή Κόλλησε ο παλιοMozilla και μετά έκανα paste και υποβολή ξανά και μπήκε και στα δύο.
Δεν χρειαζόταν πάντως αυτό το ύφος στην παρατήρηση. Ειλικρινά έγινε κατά λάθος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Επειδή θέλω να εξηγώ παραπάνω πράγματα για κάθε φωτογραφία (όπως μου πρότεινε και ο φίλος ''swiftakias'') θέλω να σας ρωτήσω κάτι.
Για να προσθέσω φωτογραφίες και κείμενο πατάω ''Γρήγορη Απάντηση'', αφού προσθέσω αυτά που θέλω και αφού έχω πατήσει και το κουμπί επεξεργασία προφανώς για να διορθώσω κάποιο ορθογραφικό λάθος, το κουμπί επεξεργασία εξαφανίζεται. Πώς μπορώ προσθέσω κείμενο ή να κάνω διορθώσεις αφού δεν υπάρχει πια το κουμπί επεξεργασία;Πατα το κουμπι απαντηση και οχι γρηγορη απαντηση για να εχεις απο την αρχη ολες τις επιλογες.
Αφου πατας επεξεργασια στην γρηγορη απαντηση σε παει στην κανονικη απαντηση.Εκει δεν βγαζει παλι επεξεργασια γιατι δεν υπαρχει λογος.Οτι θελεις το αλλαζεις κατευθειαν,αν θες να δεις αν βγαινει σωστο το μυνημα σου πατα προεπισκοπηση για ελενχο και μετα το υποβολη αν ειναι ολα ενταξει.
Και απο εμενα καλη επιτυχια
Σε ευχαριστώ πολύ.
-
Ο χρήστης xoxos έγραψε:
Ζητώ συγνώμη τώρα το είδα, κατά λάθος το έκανα. Τα είχα και τα δύο ανοιχτά έκανα paste και υποβολή Κόλλησε ο παλιοMozilla και μετά έκανα paste και υποβολή ξανά και μπήκε και στα δύο.Δεν χρειαζόταν πάντως αυτό το ύφος στην παρατήρηση. Ειλικρινά έγινε κατά λάθος.
ΟΚ τότε, απλά τρόμαξα
-
Πατέντα Τρελή: Sevro freno απο 126 μάλλον.
Μετά ακολούθησε το ξήλωμα τον ζωνών ασφαλείας.
Άλλη τρελή πατέντα κι εδώ.
και ξεβίδωνε ο κουμπάροςκαι ξεβίδωνε ο κουμπάρος και τίποτα.
Γωνία βιδωμένη στο πάτωμα με μπουλόνι κάτω από την λαμαρίνα εκτεθειμένη που σκουριά και μέταλλο είχαν γίνει ένα.
Και αφού το WD 40 δεν κατάφερε τίποτα, τότε όταν θα σηκωθεί το αυτοκίνητο θα αναλάβει ο τροχός.
Διακρίνετε πίσω από την ζώνη ασφαλείας στην πλάτη κάτω απο το πίσω παρμπρίζ τα 3 στρώματα μόνωσης.
Πλαϊνή βάση ζώνης με 10000000 ροδέλες με βίδα κολλημένη, προφανώς για να γίνει πιο μακρουλή και παξιμάδι πίσω από την λαμαρίνα στοκαρισμένο.
Ζώνη ZASTAVA
Και από την άλλη μεριά η ίδια τρελή πατέντα.
-
Σου εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη και διάθεση και να μη σε τρομάζουν τα 'ευρήματα'!
Κράτα μας ενήμερους- έχει πολύ ενδιαφέρον το φωτογραφικό ημερολόγιο καταστρώματοςΕύγε και πάλι για την επιμονή και την τόλμη!
-
Οι πατέντες με τις ζώνες έγιναν την πρώτη φορά που οι ζώνες είχαν γίνει υποχρεωτικές, δηλαδή περίπου στις αρχές της δεκαετίας του 80. Την έβλεπε ο τροχονόμος και δεν έδινε κλίση...Δουλειά βέβαια δεν έκαναν, ήταν 'αντικλησικές' ...
Όσο για το σεβρό...έχω την εντύπωση ότι το Χ1/9 είχε σεβρό...το 126 πάντως σίγουρα δεν είχε... -
tsargy άσε το φόρουμ και πιάσε το μορέτι... ο xoxos σε συναγωνίζεται σε μεράκι και πάθος και θα μείνεις πίσω!
Ανακατασκευή Fiat x1/9