Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανακατασκευή Fiat x1/9
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Ανακατασκευή Fiat x1/9
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 32
    • 33
    • 2 / 33
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    65
    658
    6524
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xoxos last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Πηρε ο Χοχος X1/9.. Τοσο καιρο το εψαχνες το θεμα και μερικους τους ειχες ζαλισει κιολας..
      Χιλια μπραβο που το εσωσες το αμαξι και θα το κανεις και καλυτερο και απο καινουργιο, ειμαι σιγουρος! Αναμενουμε τις συνεχειες της ανακατασκευης.

      Έχεις δίκιο σας είχα ζαλίσει όλους.
      Ευελπιστώ πραγματικά να το κάνω όσο καλύτερο μπορώ, χωρίς πατέντες τρελές και χωρίς καγκουριές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • X
        xoxos last edited by

        Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:
        Δεν ξερω αλλα οποτε βλεπω ενα τετοιο θεμα χαιρομαι γιατι βλεπω πως δεν ειμαι ο μονος που θελει να κανει ενα ριμαδι παλι αμαξι.
        Μπραβο φιλε xoxos! Ωραιο αυτο φιατακι, μακαρι σιγα σιγα να το δεις οπως το θες. Ενδιαφερουσες οι φωτογραφιες που ανεβασες, οσο το προχωρας λεγε αν θες και εδω μερικα πραγματα να μαθαινουμε και εμεις.

        Θα προσπαθήσω να γράφω όσο μπορώ περισσότερες λεπτομέρειες, έχεις δίκιο.
        Σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • X
          xoxos last edited by

          Μερικά ανταλλακτικά που είχα συγκεντρώσει τα προηγούμενα χρόνια. Πριν πάρω το αυτοκίνητο. Ναι το ξέρω πως είναι τρελό αυτό.

          Ένα καπό σε πολύ καλή κατάσταση, καθώς το δικό μου είναι να το κλαίνε οι ρέγγες.

          Δεξί φτερό (κατά τύχη) σε πολύ καλή κατάσταση

          Διάφορα άλλα ανταλλακτικά.

          Εμπρός-πίσω προφυλακτήρες από Bertone, Οροφές Targa, πίσω καπό πορτ παγκαζ, καπό μηχανής και πολλά άλλα.



          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • X
            xoxos last edited by

            Ο χρήστης blinkys έγραψε:

            Σας ευχαριστώ όλους από βάθη καρδίας για την ψυχολογική και όχι μόνο υποστήριξή σας.
            Δεν περίμενα να έχει τόση απήχηση η προσπάθεια μου αυτή. Θεωρούσα πως ήμουν τρελός (όπως λέει και η μέλλουσα γυναίκα μου) τέτοιους καιρούς να πετάω τόσα λεφτά τα οποία δεν μου περισσεύουν για να υλοποιήσω έναν ανεκπλήρωτο έρωτα του παρελθόντος.
            Θα χρειαστώ σίγουρα την βοήθεια όλων σας προκειμένου να καταφέρω να το πάω ως το τέλος.

            Επειδή θέλω να εξηγώ παραπάνω πράγματα για κάθε φωτογραφία (όπως μου πρότεινε και ο φίλος ''swiftakias'') θέλω να σας ρωτήσω κάτι.
            Για να προσθέσω φωτογραφίες και κείμενο πατάω ''Γρήγορη Απάντηση'', αφού προσθέσω αυτά που θέλω και αφού έχω πατήσει και το κουμπί επεξεργασία προφανώς για να διορθώσω κάποιο ορθογραφικό λάθος, το κουμπί επεξεργασία εξαφανίζεται. Πώς μπορώ προσθέσω κείμενο ή να κάνω διορθώσεις αφού δεν υπάρχει πια το κουμπί επεξεργασία;

            Με το καλό φίλε μου να το τελειώσεις, και να το χαρείς όπως θες. Για το θέμα που ρωτάς, επεξεργασία σε αυτά που έγραψες μπορείς να κάνει μόνο μεσα σε 2 ώρες. Μετά δεν μπορείς .

            Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jim-a3 last edited by

              Συγχαρητηρια και απο εμενα για τη προσπαθεια σου,καλο κουραγιο,επιμονη και υπομονη για να το κανεις οπως το φανταζεσαι.Απεκτησες ενα μικρο φανταστικο αυτοκινητακι που κατα τη γνωμη μου συνδιαζει παρα πολλα χαρισματα.Πανεμορφο,οδηγικη ευχαριστηση,σπιρταδα,φτηνο στη συντηρηση,ξεσκεπαστες βολτες ανοιξη καλοκαιρι με το ετερον ημισι,μην ξεχναμε αλλωστε οτι προκειται για ενα σχεδιο το οποιο αρχικα προοριζοταν για τη ferrari...

              Αναμενουμε με αγωνια τις ενημερωσεις,καλη συνεχεια στο project!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                a-110-alpine last edited by

                Ο χρήστης xoxos έγραψε:

                Πηρε ο Χοχος X1/9.. Τοσο καιρο το εψαχνες το θεμα και μερικους τους ειχες ζαλισει κιολας..
                Χιλια μπραβο που το εσωσες το αμαξι και θα το κανεις και καλυτερο και απο καινουργιο, ειμαι σιγουρος! Αναμενουμε τις συνεχειες της ανακατασκευης.

                Έχεις δίκιο σας είχα ζαλίσει όλους.
                Ευελπιστώ πραγματικά να το κάνω όσο καλύτερο μπορώ, χωρίς πατέντες τρελές και χωρίς καγκουριές.

                μπα ιδεα σου.
                πάντως σου εύχομαι καλή επιτυχία στην προσπάθεια σου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsargy last edited by

                  Σου εύχομαι και εγώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που ανέλαβες (έχω εμπειρία )
                  Μία παρατήρηση έχω να κάνω σε αυτά που έγραψες. Είπες ότι έχεις μαζέψει πράγματα απο το Bertone, ενώ το αυτοκίνητο δεν είναι Bertone, όπως είχες πει σε παλαιότερη αναφορά. Η γνώμη μου είναι να μην το χαλάσεις κάνοντας το καλύτερο... Αστο Fiat...κλασσικά πράγματα...
                  Μου αρέσει το ότι έβαλες στόχο, προσηλώθηκες σε αυτόν και τελικά τον πέτυχες (κατά το ήμισυ)...Μπράβο! χαίρομαι να το βλέπω σε νέα παιδιά!
                  Παρουσίαζε κάθε βήμα απο την αποκατάσταση και από εδώ θα βρεις πολλούς πρόθυμους να σε συμβουλέψουν...και πίστεψε με οι συμβουλές τους αξίζουν...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • X
                    xoxos last edited by

                    Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                    Σου εύχομαι και εγώ καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο που ανέλαβες (έχω εμπειρία )
                    Μία παρατήρηση έχω να κάνω σε αυτά που έγραψες. Είπες ότι έχεις μαζέψει πράγματα απο το Bertone, ενώ το αυτοκίνητο δεν είναι Bertone, όπως είχες πει σε παλαιότερη αναφορά. Η γνώμη μου είναι να μην το χαλάσεις κάνοντας το καλύτερο... Αστο Fiat...κλασσικά πράγματα...
                    Μου αρέσει το ότι έβαλες στόχο, προσηλώθηκες σε αυτόν και τελικά τον πέτυχες (κατά το ήμισυ)...Μπράβο! χαίρομαι να το βλέπω σε νέα παιδιά!
                    Παρουσίαζε κάθε βήμα απο την αποκατάσταση και από εδώ θα βρεις πολλούς πρόθυμους να σε συμβουλέψουν...και πίστεψε με οι συμβουλές τους αξίζουν...

                    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την στήριξη.
                    Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν φίλοι που είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν αν χρειαστεί και ξέρω πως είναι πραγματικοί γνώστες του αντικειμένου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xoxos last edited by

                      Και θέτω ένα ερώτημα στους φίλους.

                      Το αυτοκίνητο όπως φαίνεται τουλάχιστον, έχει τον γνήσιο (μαμά) κινητήρα σε χάλια κατάσταση.

                      Ερώτημα:
                      1ο) Ανακατασκευάζω σε κάποιον ρεκτηφιετζη το μοτέρ (προκειμένου να κρατήσω την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου);

                      2ο) Βρίσκω ένα μοτεράκι εποχής και το πετάω πάνω;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsargy last edited by

                        Να σου πω...άρχισες πάλι τα σπαστικά???
                        Συνέχισε το εδώ...και μην περιμένεις απαντήσεις το ίδιο λεπτό...δεν είναι τηλέφωνο.
                        Ααα και αυτό το τόπικ των κλασικών έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα...αν κάποιος δεν γνωρίζει κάτι 100% δεν απαντάει...αυτό πίστεψε με δεν είναι κακό...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          takis-beta last edited by

                          το παλιο μοτερ, ειναι παντοτε παλιο μοτερ. ειτε προκειται για το δικο σου...ειτε για μεταχειρισμενο.οπως και να εχει, επιβαλεται το λυσιμο για να δεις τι θα βρεις μεσα.ταπεινη μου αποψη.... επισκευη το δικο σου...εφοσον τελιωσεις τη καροτσα. δεν ειναι καλο να καθεται κανα χρονο επισκευασμενο μοτερ. περαν τουτου εαν κατορθωσεις και βρεις ιδιο μοτερ σε καλη τιμη, το παιρνεις και τα λυνεις και τα 2 φτιαχνοντας ενα μοτερ οπως πρεπει. νεροφαγωμτα ψωριασματα μπορει να φανερωθουν σε τοσο παλια μοτερ και να χρειαζεσαι πχ κορμο ή κεφαλη. το χεις παρει ζεστα, κοψε...3 για να μοιρασεις μια...λενε στο χωριο μου. φυσικα.... αντλια νερου και λαδιου...καινουργιες ετσι? το κοστος δεν ειναι απαγορευτικο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            delan last edited by

                            Συγχαρητήρια για την τόλμη σου , τον δύσκολο αυτό καιρό .... ¨οσον αφορά την ερωτησή σου περί αποκατάστασης ή όχι του μοτέρ , η γνώμη μου είναι ότι σε ένα αυτοκίνητο που το ανακατασκευάζουμε το ιδεατό είναι να το φέρνουμε στην μορφή που είχε όταν βγήκε απο το εργοστάσιο κρατώντας όλα τα βασικά του μέρη . Έτσι και στο θέμα του κινητήρα άν παίρνει επισκευή εγώ θα τον αποκαθιστούσα και θα ήταν πάλι καινούριος . Σημαντικό όμως είναι να 'γδύσεις' τελείως το αυτοκίνητο να δείς που πονάει , να κατεβάσεις και να ανοίξεις τον κινητήρα να δείς ο εύρος των ζημιών και μετά να κινηθείς και να σκεφθείς τα επόμενα βήματα....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης xoxos έγραψε:

                              Επειδή θέλω να εξηγώ παραπάνω πράγματα για κάθε φωτογραφία (όπως μου πρότεινε και ο φίλος ''swiftakias'') θέλω να σας ρωτήσω κάτι.
                              Για να προσθέσω φωτογραφίες και κείμενο πατάω ''Γρήγορη Απάντηση'', αφού προσθέσω αυτά που θέλω και αφού έχω πατήσει και το κουμπί επεξεργασία προφανώς για να διορθώσω κάποιο ορθογραφικό λάθος, το κουμπί επεξεργασία εξαφανίζεται. Πώς μπορώ προσθέσω κείμενο ή να κάνω διορθώσεις αφού δεν υπάρχει πια το κουμπί επεξεργασία;

                              Πατα το κουμπι απαντηση και οχι γρηγορη απαντηση για να εχεις απο την αρχη ολες τις επιλογες.

                              Αφου πατας επεξεργασια στην γρηγορη απαντηση σε παει στην κανονικη απαντηση.Εκει δεν βγαζει παλι επεξεργασια γιατι δεν υπαρχει λογος.Οτι θελεις το αλλαζεις κατευθειαν,αν θες να δεις αν βγαινει σωστο το μυνημα σου πατα προεπισκοπηση για ελενχο και μετα το υποβολη αν ειναι ολα ενταξει.

                              Και απο εμενα καλη επιτυχια

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xoxos last edited by

                                Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                                Να σου πω...άρχισες πάλι τα σπαστικά???
                                Συνέχισε το εδώ...και μην περιμένεις απαντήσεις το ίδιο λεπτό...δεν είναι τηλέφωνο.
                                Ααα και αυτό το τόπικ των κλασικών έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα...αν κάποιος δεν γνωρίζει κάτι 100% δεν απαντάει...αυτό πίστεψε με δεν είναι κακό...

                                Ζητώ συγνώμη τώρα το είδα, κατά λάθος το έκανα. Τα είχα και τα δύο ανοιχτά έκανα paste και υποβολή Κόλλησε ο παλιοMozilla και μετά έκανα paste και υποβολή ξανά και μπήκε και στα δύο.

                                Δεν χρειαζόταν πάντως αυτό το ύφος στην παρατήρηση. Ειλικρινά έγινε κατά λάθος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • X
                                  xoxos last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                  Επειδή θέλω να εξηγώ παραπάνω πράγματα για κάθε φωτογραφία (όπως μου πρότεινε και ο φίλος ''swiftakias'') θέλω να σας ρωτήσω κάτι.
                                  Για να προσθέσω φωτογραφίες και κείμενο πατάω ''Γρήγορη Απάντηση'', αφού προσθέσω αυτά που θέλω και αφού έχω πατήσει και το κουμπί επεξεργασία προφανώς για να διορθώσω κάποιο ορθογραφικό λάθος, το κουμπί επεξεργασία εξαφανίζεται. Πώς μπορώ προσθέσω κείμενο ή να κάνω διορθώσεις αφού δεν υπάρχει πια το κουμπί επεξεργασία;

                                  Πατα το κουμπι απαντηση και οχι γρηγορη απαντηση για να εχεις απο την αρχη ολες τις επιλογες.

                                  Αφου πατας επεξεργασια στην γρηγορη απαντηση σε παει στην κανονικη απαντηση.Εκει δεν βγαζει παλι επεξεργασια γιατι δεν υπαρχει λογος.Οτι θελεις το αλλαζεις κατευθειαν,αν θες να δεις αν βγαινει σωστο το μυνημα σου πατα προεπισκοπηση για ελενχο και μετα το υποβολη αν ειναι ολα ενταξει.

                                  Και απο εμενα καλη επιτυχια

                                  Σε ευχαριστώ πολύ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsargy last edited by

                                    Ο χρήστης xoxos έγραψε:
                                    Ζητώ συγνώμη τώρα το είδα, κατά λάθος το έκανα. Τα είχα και τα δύο ανοιχτά έκανα paste και υποβολή Κόλλησε ο παλιοMozilla και μετά έκανα paste και υποβολή ξανά και μπήκε και στα δύο.

                                    Δεν χρειαζόταν πάντως αυτό το ύφος στην παρατήρηση. Ειλικρινά έγινε κατά λάθος.

                                    ΟΚ τότε, απλά τρόμαξα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xoxos last edited by

                                      Πατέντα Τρελή: Sevro freno απο 126 μάλλον.

                                      Μετά ακολούθησε το ξήλωμα τον ζωνών ασφαλείας.
                                      Άλλη τρελή πατέντα κι εδώ.


                                      και ξεβίδωνε ο κουμπάρος

                                      και ξεβίδωνε ο κουμπάρος και τίποτα.

                                      Γωνία βιδωμένη στο πάτωμα με μπουλόνι κάτω από την λαμαρίνα εκτεθειμένη που σκουριά και μέταλλο είχαν γίνει ένα.
                                      Και αφού το WD 40 δεν κατάφερε τίποτα, τότε όταν θα σηκωθεί το αυτοκίνητο θα αναλάβει ο τροχός.

                                      Διακρίνετε πίσω από την ζώνη ασφαλείας στην πλάτη κάτω απο το πίσω παρμπρίζ τα 3 στρώματα μόνωσης.
                                      Πλαϊνή βάση ζώνης με 10000000 ροδέλες με βίδα κολλημένη, προφανώς για να γίνει πιο μακρουλή και παξιμάδι πίσω από την λαμαρίνα στοκαρισμένο.

                                      Ζώνη ZASTAVA

                                      Και από την άλλη μεριά η ίδια τρελή πατέντα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        great8 last edited by

                                        Σου εύχομαι να συνεχίσεις με την ίδια όρεξη και διάθεση και να μη σε τρομάζουν τα 'ευρήματα'!
                                        Κράτα μας ενήμερους- έχει πολύ ενδιαφέρον το φωτογραφικό ημερολόγιο καταστρώματος

                                        Εύγε και πάλι για την επιμονή και την τόλμη!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsargy last edited by

                                          Οι πατέντες με τις ζώνες έγιναν την πρώτη φορά που οι ζώνες είχαν γίνει υποχρεωτικές, δηλαδή περίπου στις αρχές της δεκαετίας του 80. Την έβλεπε ο τροχονόμος και δεν έδινε κλίση...Δουλειά βέβαια δεν έκαναν, ήταν 'αντικλησικές' ...
                                          Όσο για το σεβρό...έχω την εντύπωση ότι το Χ1/9 είχε σεβρό...το 126 πάντως σίγουρα δεν είχε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            great8 last edited by

                                            tsargy άσε το φόρουμ και πιάσε το μορέτι... ο xoxos σε συναγωνίζεται σε μεράκι και πάθος και θα μείνεις πίσω!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 2 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr