-
Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.
17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.
Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0 -
Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.
17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.
Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0 -
Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.
17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.
Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0 -
Τα ίδια και στο golf 1.6 fsi της οικογένειας. Τον αλλάξαμε στην αντιπροσωπεία...
edit: Στο αυτοκίνητο μπαίνει μόνο 100άρα
-
Bρηκα αυτον εδω και παρηγγειλα 260€
http://www.ebay.com/itm/Genuine-New-VW- ... d349#rpdIdΣε σχεση με τα 500€ της αντιπροσωπιας καμια σχεση. Ρισκο βεβαια, αλλα δεν εχω 500€.
-
Παρε και αυτο μηπως γλυτωσεις τα εργατικά.
http://www.golfmkv.net/blog/archives/71#Οι σενσορες καθ' εαυτοι ειναι υποτίθεται φτηνοι, τωρα τι εχουν κανει οι Γερμαναράδες με εκεινο το κουτάκι που τον συνοδευει δεν ξερω. Αν εχουν φτωχό μείγμα (αρα εχει οξυγονο το καυσαέριο) παράγουν ~0,2V και με πλούσιο μειγμα παράγουν ~0,8V. Αυτό είναι όλο.
Ο σενσορας όντως ειναι εκει για να τσεκαρει τα αποτελεσματα του καταλύτη. Ελεγχονται τα καυσαέρια μετά τον καταλύτη, συγκρινονται με τη συμπεριφορά πριν τον καταλύτη (1ος σενσορας) και αν μοιάζουν, ο καταλυτης υποτιθεται δεν λειτουργει.
Τσέκαρε μην έχεις κανα θεμα με τρυπα στην εξατμιση , εστω και απειροελαχιστη, ΠΡΙΝ τον 2ο σενσορα... τρελαίνεται, αν και απο ότι φαινεται σπο το λεκτικό του λαθουςε, (χωρις να το ψάξω παραπερα) μαλλον το πρόβλημα ειναι στην αντισταση που ζεσταινει το σενσορα, ουσιαστικα μαλλον δεν θα ειχες κανα προβλημα και να μην το άλλαζες.
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
τρελαίνεται, αν και απο ότι φαινεται σπο το λεκτικό του λαθουςε, (χωρις να το ψάξω παραπερα) μαλλον το πρόβλημα ειναι στην αντισταση που ζεσταινει το σενσορα, ουσιαστικα μαλλον δεν θα ειχες κανα προβλημα και να μην το άλλαζες.δεν καταλαβα τι θες να πεις εδω....
edit:
Το καταλαβα....Aν θυμαμαι καλα σημερα μου εβγαλε αυτο το σφαλμα
17443/P1035 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible -
Οι σενσορες δουλευουν σωστά μόνο όταν έχουν υψηλη θερμοκρασια. Γιανα μην περιμενουν να ζεσταθουν απο τα καυσαέρια σε 2-3 λεπτά και εν τω μεταξύ δίνουν λάθος ενδειξεις στην ΕCU , έχουν μια εσωτερικη αντισταση και τους ζεσταινει σχεδον αμεσα και μετα σβήνει. Αν δεν δουλευει η αντισταση (καμενη βραχυκυκλωμενη κλπ) τοτε βγαινει μηνυμα λαθους. Αυτα γενικα για αισθητήρες.
δες και εδω για το δικο σου, λενε για υγρασια.
http://www.fixya.com/cars/t7285664-as_bought_vw_golf_mk4_model_2003 -
Geia sas
Exw to Golf mkV 1.6 FSI 2004 montelo BLP, 110000km
Exo to anogrameno sfalma sto vag com.
Para na akalso auto to 'sensor' deuteri fora, giati proti fora eitan sta 75000km, pos mporo na to ksegelaso me kamoia antistasi?
Ginetai auto?Genikos ti xalaei ekei, i 'lambda sonde', i ta ilektronika pou briskontai mesa sto koutaki?
Ama einai mono i sonda, mporo na paro apo alo montelo kai na tin sinteso me ta kalodia sto doiko mou?
Euxaristo, kai 1000 siggnomi gia 'ta ellinika'. -
το 'sonde' ειναι ο αισθητηρας στα Γαλλικα, δεν ξερω να σε κατατοπισω παραπανω.
-
Αν θέλει αισθητήρα λάμδα πως να το κοροϊδέψεις. Άντε να το βγάλεις και να το καθαρίσεις μπας και...
Και δεν θέλεις να το κοροϊδέψεις γιατί μπορεί να καις πιο πολύ ή πιο λίγο από όσο πρέπει που και τα δύο είναι κακά (για καταλύτη, λάδια, κινητήρα).
Τι θα πει να βρεις από άλλο μοντέλο, ή είναι το σωστό που κάνει ή δεν είναι. Εκτός αν πχ το ίδιο πράμα από τη Σκόντα είναι φτηνότερο.
Πολύ πιθανόν να έχει 2 αισθητήρες λάμδα έναν πριν κι έναν μετά τον καταλύτη, μπορεί δηλαδή να μην είναι ο ίδιος που άλλαξες στα 75000χλμ. -
Ισως μπορει να κανει κατι να ρυθμισει τον λαμδα στο 1 και να παιρνει σταθερα μειγματα. Βεβαια καλο δε θα κανει αλλα θα ειναι ποιο σταθερο σε σχεση με εναν χαλασμενο λαμδα που μπορει να κανει το αμαξι να δουλευει πλουσιο η φτωχο.
Τα κακα οταν δουλευει πλουσιο το αμαξι ειναι η υψηλη καταναλωση, τα carbon dioxides (σορρυ δε το θυμαμαι στα ελληνικα) και οτι θα αργησει να φτασει στη θερμοκρασια που χρειαζεται για να δουλεψει σωστα. Οταν το αμαξι δουλευει φτωχο εχει παραπανω NOx εκπομπες, χαμηλοτερη καταναλωση (επειδη εχει παραπανω μειγμα αερα), αλλα η θερμοκρασια στον κυλινδρο αυξανεται πολυ επειδη θα εχει πολλα πειρακια οταν το φορτιο ειναι υψηλο. Αυτο οδηγει ειτε σε τρυπα στο πιστονι, ειτε σε στραβωμενη μπιελα.
Κατα τη γνωμη μου κανε την υπερβαση για την ωρα και φτιαχτο γιατι θα κανεις μεγαλυτερη ζημια. Μπορεις να βαλεις και universal.
-
Loipon
Xthes bradu eimastan me ton mastora kai ekane me to vag com test kai sta dio lambda kai ston kataliti (polu zesto kinitira kai mou to kratise 2500-3000 rot/min arketo kairo), kai to test dixnei OK, leitourgoun kanonika kai ta 3 (lambda x 2 kai o katalitis)
omos kai pali exo to parakato sfalma:
17480 - NOx Sensor (G925) Heater control
P1072 - 008 - Circuit Malfunction - Intermittent - MIL ONPliroforo oti to lampaki check engine sto tablo anabei area, pou se 200xlm, pou se 500 pou se 1200....den exei regoula!
Elega na to kano bypas me mia asfalia, 800ohm, omos tha ginei, pos tha antidra to amaksi
Alios ti na koitakso? Ti na rithmiso?
pantou sta forum milane gi'auto to G295
-
Ο σένσορας μάλλον έχει χαλάσει ,δεν δουλεύει η θέρμανση του ,μπορεί να έχει κοπεί το καλώδιο;
http://www.autozone.com/autozone/repair ... 3f802d80fdΓράφε με ελληνικούς χαρακτήρες [mod]
-
Den mporo me ellinikous xaraktires apo texnikous logous.
Ma to vag com to dixnei oti douleuei, apantaei sosta!
To problima tha einai alou kai kanenas den kserei!Tha pao stnv VW se merikes meres na kano soft-upgrade sto ECU, giati kati paidia apo Agglia etsi legane, oti to 2004 eixe to soft me lathos perithoria sta lambda, kai mpas pou kataferno kati!
-
Ο χρήστης paizisc έγραψε:
Den mporo me ellinikous xaraktires apo texnikous logous.
Ma to vag com to dixnei oti douleuei, apantaei sosta!
To problima tha einai alou kai kanenas den kserei!Tha pao stnv VW se merikes meres na kano soft-upgrade sto ECU, giati kati paidia apo Agglia etsi legane, oti to 2004 eixe to soft me lathos perithoria sta lambda, kai mpas pou kataferno kati!
http://services.innoetics.com/greeklish/
You are welcome
Nox Sensor Golf V 1.6 FSi