Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nox Sensor Golf V 1.6 FSi
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Nox Sensor Golf V 1.6 FSi
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    15
    1439
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fanistelrooy last edited by

      Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.

      17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus
                          P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
      

      Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.

      Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
      Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.

      Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
      http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fanistelrooy last edited by

        Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.

        17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus
                            P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
        

        Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.

        Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
        Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.

        Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
        http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fanistelrooy last edited by

          Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.

          17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus
                              P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
          

          Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.

          Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
          Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.

          Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
          http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            billlllll last edited by

            Τα ίδια και στο golf 1.6 fsi της οικογένειας. Τον αλλάξαμε στην αντιπροσωπεία...

            edit: Στο αυτοκίνητο μπαίνει μόνο 100άρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fanistelrooy last edited by

              Bρηκα αυτον εδω και παρηγγειλα 260€
              http://www.ebay.com/itm/Genuine-New-VW- ... d349#rpdId

              Σε σχεση με τα 500€ της αντιπροσωπιας καμια σχεση. Ρισκο βεβαια, αλλα δεν εχω 500€.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                trident1971 last edited by

                Παρε και αυτο μηπως γλυτωσεις τα εργατικά.
                http://www.golfmkv.net/blog/archives/71#

                Οι σενσορες καθ' εαυτοι ειναι υποτίθεται φτηνοι, τωρα τι εχουν κανει οι Γερμαναράδες με εκεινο το κουτάκι που τον συνοδευει δεν ξερω. Αν εχουν φτωχό μείγμα (αρα εχει οξυγονο το καυσαέριο) παράγουν ~0,2V και με πλούσιο μειγμα παράγουν ~0,8V. Αυτό είναι όλο.

                Ο σενσορας όντως ειναι εκει για να τσεκαρει τα αποτελεσματα του καταλύτη. Ελεγχονται τα καυσαέρια μετά τον καταλύτη, συγκρινονται με τη συμπεριφορά πριν τον καταλύτη (1ος σενσορας) και αν μοιάζουν, ο καταλυτης υποτιθεται δεν λειτουργει.

                Τσέκαρε μην έχεις κανα θεμα με τρυπα στην εξατμιση , εστω και απειροελαχιστη, ΠΡΙΝ τον 2ο σενσορα... τρελαίνεται, αν και απο ότι φαινεται σπο το λεκτικό του λαθουςε, (χωρις να το ψάξω παραπερα) μαλλον το πρόβλημα ειναι στην αντισταση που ζεσταινει το σενσορα, ουσιαστικα μαλλον δεν θα ειχες κανα προβλημα και να μην το άλλαζες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • F
                  fanistelrooy last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                  τρελαίνεται, αν και απο ότι φαινεται σπο το λεκτικό του λαθουςε, (χωρις να το ψάξω παραπερα) μαλλον το πρόβλημα ειναι στην αντισταση που ζεσταινει το σενσορα, ουσιαστικα μαλλον δεν θα ειχες κανα προβλημα και να μην το άλλαζες.

                  δεν καταλαβα τι θες να πεις εδω....

                  edit:
                  Το καταλαβα....

                  Aν θυμαμαι καλα σημερα μου εβγαλε αυτο το σφαλμα
                  17443/P1035 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    trident1971 last edited by

                    Οι σενσορες δουλευουν σωστά μόνο όταν έχουν υψηλη θερμοκρασια. Γιανα μην περιμενουν να ζεσταθουν απο τα καυσαέρια σε 2-3 λεπτά και εν τω μεταξύ δίνουν λάθος ενδειξεις στην ΕCU , έχουν μια εσωτερικη αντισταση και τους ζεσταινει σχεδον αμεσα και μετα σβήνει. Αν δεν δουλευει η αντισταση (καμενη βραχυκυκλωμενη κλπ) τοτε βγαινει μηνυμα λαθους. Αυτα γενικα για αισθητήρες.

                    δες και εδω για το δικο σου, λενε για υγρασια.
                    http://www.fixya.com/cars/t7285664-as_bought_vw_golf_mk4_model_2003

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      paizisc last edited by

                      Geia sas
                      Exw to Golf mkV 1.6 FSI 2004 montelo BLP, 110000km
                      Exo to anogrameno sfalma sto vag com.
                      Para na akalso auto to 'sensor' deuteri fora, giati proti fora eitan sta 75000km, pos mporo na to ksegelaso me kamoia antistasi?
                      Ginetai auto?

                      Genikos ti xalaei ekei, i 'lambda sonde', i ta ilektronika pou briskontai mesa sto koutaki?
                      Ama einai mono i sonda, mporo na paro apo alo montelo kai na tin sinteso me ta kalodia sto doiko mou?
                      Euxaristo, kai 1000 siggnomi gia 'ta ellinika'.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        trident1971 last edited by

                        το 'sonde' ειναι ο αισθητηρας στα Γαλλικα, δεν ξερω να σε κατατοπισω παραπανω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Αν θέλει αισθητήρα λάμδα πως να το κοροϊδέψεις. Άντε να το βγάλεις και να το καθαρίσεις μπας και...
                          Και δεν θέλεις να το κοροϊδέψεις γιατί μπορεί να καις πιο πολύ ή πιο λίγο από όσο πρέπει που και τα δύο είναι κακά (για καταλύτη, λάδια, κινητήρα).
                          Τι θα πει να βρεις από άλλο μοντέλο, ή είναι το σωστό που κάνει ή δεν είναι. Εκτός αν πχ το ίδιο πράμα από τη Σκόντα είναι φτηνότερο.
                          Πολύ πιθανόν να έχει 2 αισθητήρες λάμδα έναν πριν κι έναν μετά τον καταλύτη, μπορεί δηλαδή να μην είναι ο ίδιος που άλλαξες στα 75000χλμ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ισως μπορει να κανει κατι να ρυθμισει τον λαμδα στο 1 και να παιρνει σταθερα μειγματα. Βεβαια καλο δε θα κανει αλλα θα ειναι ποιο σταθερο σε σχεση με εναν χαλασμενο λαμδα που μπορει να κανει το αμαξι να δουλευει πλουσιο η φτωχο.

                            Τα κακα οταν δουλευει πλουσιο το αμαξι ειναι η υψηλη καταναλωση, τα carbon dioxides (σορρυ δε το θυμαμαι στα ελληνικα) και οτι θα αργησει να φτασει στη θερμοκρασια που χρειαζεται για να δουλεψει σωστα. Οταν το αμαξι δουλευει φτωχο εχει παραπανω NOx εκπομπες, χαμηλοτερη καταναλωση (επειδη εχει παραπανω μειγμα αερα), αλλα η θερμοκρασια στον κυλινδρο αυξανεται πολυ επειδη θα εχει πολλα πειρακια οταν το φορτιο ειναι υψηλο. Αυτο οδηγει ειτε σε τρυπα στο πιστονι, ειτε σε στραβωμενη μπιελα.

                            Κατα τη γνωμη μου κανε την υπερβαση για την ωρα και φτιαχτο γιατι θα κανεις μεγαλυτερη ζημια. Μπορεις να βαλεις και universal.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              paizisc last edited by

                              Loipon
                              Xthes bradu eimastan me ton mastora kai ekane me to vag com test kai sta dio lambda kai ston kataliti (polu zesto kinitira kai mou to kratise 2500-3000 rot/min arketo kairo), kai to test dixnei OK, leitourgoun kanonika kai ta 3 (lambda x 2 kai o katalitis)
                              omos kai pali exo to parakato sfalma:
                              17480 - NOx Sensor (G925) Heater control
                              P1072 - 008 - Circuit Malfunction - Intermittent - MIL ON

                              Pliroforo oti to lampaki check engine sto tablo anabei area, pou se 200xlm, pou se 500 pou se 1200....den exei regoula!

                              Elega na to kano bypas me mia asfalia, 800ohm, omos tha ginei, pos tha antidra to amaksi

                              Alios ti na koitakso? Ti na rithmiso?

                              pantou sta forum milane gi'auto to G295

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο σένσορας μάλλον έχει χαλάσει ,δεν δουλεύει η θέρμανση του ,μπορεί να έχει κοπεί το καλώδιο;
                                http://www.autozone.com/autozone/repair ... 3f802d80fd

                                Γράφε με ελληνικούς χαρακτήρες [mod]

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  paizisc last edited by

                                  Den mporo me ellinikous xaraktires apo texnikous logous.
                                  Ma to vag com to dixnei oti douleuei, apantaei sosta!
                                  To problima tha einai alou kai kanenas den kserei!

                                  Tha pao stnv VW se merikes meres na kano soft-upgrade sto ECU, giati kati paidia apo Agglia etsi legane, oti to 2004 eixe to soft me lathos perithoria sta lambda, kai mpas pou kataferno kati!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης paizisc έγραψε:
                                    Den mporo me ellinikous xaraktires apo texnikous logous.
                                    Ma to vag com to dixnei oti douleuei, apantaei sosta!
                                    To problima tha einai alou kai kanenas den kserei!

                                    Tha pao stnv VW se merikes meres na kano soft-upgrade sto ECU, giati kati paidia apo Agglia etsi legane, oti to 2004 eixe to soft me lathos perithoria sta lambda, kai mpas pou kataferno kati!

                                    http://services.innoetics.com/greeklish/
                                    You are welcome

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1 / 1
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    APRILIOS

                                    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr