-
Γεια σας.
Έχω ένα Suzuki Swift, μοντέλο 2006, με σχεδόν 80.000 χλμ. Πριν ένα μήνα που το πήγα για service, o τεχνικός μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτης αλλά θα μου κρατήσει καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα. Δεν πέρασε μήνας, και λιγότερο από χίλια χιλιόμετρα και το αμάξι άρχισε να πατινάρει, να ανεβάζει στροφές, μέχρι που κάηκε εντελώς ο δίσκος, βρώμισε ο κόσμος και με άφησε στο δρόμο. Κάποιοι γνωστοί μου λένε ότι είναι πολύ νωρίς να καεί ο δίσκος.
Και ρωτάω: Μπορεί να είναι φυσική φθορά ή αποτέλεσμα κακής οδήγησης; Σε ιδιαίτερα απότομες ανηφόρες δεν το έχω πάει. Ωστόσο τον τελευταίο τρίμηνο το δίνω και στον ανηψιό μου να το οδηγεί, για να μάθει, το πάει καλά αλλά δεν μπορώ να παρακολουθώ τα πόδια του. Το μόνο που μερικές φορές βλέπω ότι κάνει, ότι δεν αλλάζει γρήγορα ταχύτητες με αποτέλεσμα να ανεβάζει στροφές, μπορεί όμως να θεωρηθεί τόσο μεγάλο ζόρισμα αυτό, σε ευθείες και σε άσφαλτο (δηλ, να φτάσει μέχρι 5.000 στροφές). Τι άλλο μπορεί να φταίει;Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα
-
Γεια σας.
Έχω ένα Suzuki Swift, μοντέλο 2006, με σχεδόν 80.000 χλμ. Πριν ένα μήνα που το πήγα για service, o τεχνικός μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτης αλλά θα μου κρατήσει καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα. Δεν πέρασε μήνας, και λιγότερο από χίλια χιλιόμετρα και το αμάξι άρχισε να πατινάρει, να ανεβάζει στροφές, μέχρι που κάηκε εντελώς ο δίσκος, βρώμισε ο κόσμος και με άφησε στο δρόμο. Κάποιοι γνωστοί μου λένε ότι είναι πολύ νωρίς να καεί ο δίσκος.
Και ρωτάω: Μπορεί να είναι φυσική φθορά ή αποτέλεσμα κακής οδήγησης; Σε ιδιαίτερα απότομες ανηφόρες δεν το έχω πάει. Ωστόσο τον τελευταίο τρίμηνο το δίνω και στον ανηψιό μου να το οδηγεί, για να μάθει, το πάει καλά αλλά δεν μπορώ να παρακολουθώ τα πόδια του. Το μόνο που μερικές φορές βλέπω ότι κάνει, ότι δεν αλλάζει γρήγορα ταχύτητες με αποτέλεσμα να ανεβάζει στροφές, μπορεί όμως να θεωρηθεί τόσο μεγάλο ζόρισμα αυτό, σε ευθείες και σε άσφαλτο (δηλ, να φτάσει μέχρι 5.000 στροφές). Τι άλλο μπορεί να φταίει;Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα
-
Γεια σας.
Έχω ένα Suzuki Swift, μοντέλο 2006, με σχεδόν 80.000 χλμ. Πριν ένα μήνα που το πήγα για service, o τεχνικός μου είπε ότι χρειάζεται αλλαγή ο συμπλέκτης αλλά θα μου κρατήσει καμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα. Δεν πέρασε μήνας, και λιγότερο από χίλια χιλιόμετρα και το αμάξι άρχισε να πατινάρει, να ανεβάζει στροφές, μέχρι που κάηκε εντελώς ο δίσκος, βρώμισε ο κόσμος και με άφησε στο δρόμο. Κάποιοι γνωστοί μου λένε ότι είναι πολύ νωρίς να καεί ο δίσκος.
Και ρωτάω: Μπορεί να είναι φυσική φθορά ή αποτέλεσμα κακής οδήγησης; Σε ιδιαίτερα απότομες ανηφόρες δεν το έχω πάει. Ωστόσο τον τελευταίο τρίμηνο το δίνω και στον ανηψιό μου να το οδηγεί, για να μάθει, το πάει καλά αλλά δεν μπορώ να παρακολουθώ τα πόδια του. Το μόνο που μερικές φορές βλέπω ότι κάνει, ότι δεν αλλάζει γρήγορα ταχύτητες με αποτέλεσμα να ανεβάζει στροφές, μπορεί όμως να θεωρηθεί τόσο μεγάλο ζόρισμα αυτό, σε ευθείες και σε άσφαλτο (δηλ, να φτάσει μέχρι 5.000 στροφές). Τι άλλο μπορεί να φταίει;Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα
-
Επειδη τα suzukia δεν τα πανε καλα με τους δισκους και επειδη 80000 χλμ. δεν ειναι λιγα,θεωρω οτι ειναι φυσιολογικο αυτο που συνεβει.
-
Δεν χρειαζεται να το πηγαινεις σε ανηφορες για να χαλασει ο δισκος, και λιγο πατημενο να κρατας το συμπλεκτη οσο οδηγεις κανει ζημια με το καιρο. Με νορμαλ χρηση αντεχει ανετα για 120+k. Αν θες περνα μια βολτα απο το swiftclub.gr, εχει συζητηθει εκτεταμενα το θεμα αυτο.
-
Εμενα προσωπικα ο δισκος μου καπου τοσο αντεξε (Ford Focus mk1).
Ο ανηψιος σου ειστε μαζι οταν το παιρνει?Γιατι εγω προσωπικα τα τελευταια 3-4 χρονια δεν το ειχα αφησει ηχυσο και εμεινε στα χερια μου απανω σε αλλαγη με πολλες στροφες.
-
Ο δίσκος φθείρεται κυρίως από λάθος οδήγηση και που έχουν γίνει τα χιλιόμετρα και δεν παίζουν ρόλο τα συνολικά χιλιόμετρα και εξηγούμαι (παίζει όμως ρόλο η ποιότητα του):
Άλλο 80,000 σε εθνική και άλλο στην πόλη. Θα σου πω μερικές κακές συνήθειες και θα καταλάβεις μόνος σου τι φταίει.- Όταν δεν χρειάζεται η χρήση του το πόδι αριστερά πάντα από το πετάλι και δεν το χρησιμοποιούμε για να ακουμπάμε - ξεκουράζουμε το πόδι μας, τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και την ειδική πατούρα να βάζεις το πόδι σου.
- Όταν περιμένουμε στο φανάρι ή στην ουρά, πάντα με νεκρά και πατημένο το φρένο. Πολλοί ιδίως αν είναι ψιλοανηφόρα κρατάνε το αυτοκίνητο με τον συμπλέκτη. Ότι χειρότερο
3.Η όπισθεν και ιδίως σε ανηφόρα φθείρει τον δίσκο μιας και τον πατινάρεις συνέχεια στις περισσότερες περιπτώσεις. - Στις αλλαγές ταχυτήτων δεν συμπλέκουμε - αποσυμπλέκουμε με το γκάζι πατημένο, εκτός και αν θέλουμε λόγο ..... ξεζουμίσματος και σπορ οδήγησης αλλά έχει και τις συνέπειες στον δίσκο. Το ίδιο ισχύει και για τις γρήγορες εκκινήσεις και τα σπιναρίσματα. Πολλές στροφές και αποσύμπλεξη = φθορά.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ο δίσκος φθείρεται κυρίως από λάθος οδήγηση και που έχουν γίνει τα χιλιόμετρα και δεν παίζουν ρόλο τα συνολικά χιλιόμετρα και εξηγούμαι (παίζει όμως ρόλο η ποιότητα του):
Άλλο 80,000 σε εθνική και άλλο στην πόλη. Θα σου πω μερικές κακές συνήθειες και θα καταλάβεις μόνος σου τι φταίει.- Όταν δεν χρειάζεται η χρήση του το πόδι αριστερά πάντα από το πετάλι και δεν το χρησιμοποιούμε για να ακουμπάμε - ξεκουράζουμε το πόδι μας, τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και την ειδική πατούρα να βάζεις το πόδι σου.
- Όταν περιμένουμε στο φανάρι ή στην ουρά, πάντα με νεκρά και πατημένο το φρένο. Πολλοί ιδίως αν είναι ψιλοανηφόρα κρατάνε το αυτοκίνητο με τον συμπλέκτη. Ότι χειρότερο
3.Η όπισθεν και ιδίως σε ανηφόρα φθείρει τον δίσκο μιας και τον πατινάρεις συνέχεια στις περισσότερες περιπτώσεις. - Στις αλλαγές ταχυτήτων δεν συμπλέκουμε - αποσυμπλέκουμε με το γκάζι πατημένο, εκτός και αν θέλουμε λόγο ..... ξεζουμίσματος και σπορ οδήγησης αλλά έχει και τις συνέπειες στον δίσκο. Το ίδιο ισχύει και για τις γρήγορες εκκινήσεις και τα σπιναρίσματα. Πολλές στροφές και αποσύμπλεξη = φθορά.
+1
Δε ξερω για τα suzuki, τα 80.000 χιλιομετρα λιγα μου φαινονται... Μιλαμε για ενα βασικο και ακριβο μερος του αυτοκινητου.
Παντως σε μια Alfa 146 που εχουμε μετα τα 175.000 χλμ αρχισε λιγο λιγο να πατιναρει... -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ο δίσκος φθείρεται κυρίως από λάθος οδήγηση......
2. Όταν περιμένουμε στο φανάρι ή στην ουρά, πάντα με νεκρά και πατημένο το φρένο. Πολλοί ιδίως αν είναι ψιλοανηφόρα κρατάνε το αυτοκίνητο με τον συμπλέκτη. Ότι χειρότεροΤο 90% των οδηγων το κανει αυτο!! Παρατηρηστε στα φαναρια...Οι απειροι κυριως λογο αγχους για να φυγουν γρηγορα...
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ο δίσκος φθείρεται κυρίως από λάθος οδήγηση......
2. Όταν περιμένουμε στο φανάρι ή στην ουρά, πάντα με νεκρά και πατημένο το φρένο. Πολλοί ιδίως αν είναι ψιλοανηφόρα κρατάνε το αυτοκίνητο με τον συμπλέκτη. Ότι χειρότεροΤο 90% των οδηγων το κανει αυτο!! Παρατηρηστε στα φαναρια...Οι απειροι κυριως λογο αγχους για να φυγουν γρηγορα...
Καλα μην το λες... Περισσοτερο ασπρομαλλιδες με υφακι βλεπω να το κανουν... και μολις πας κοντα τους πανε πιο μπροστα... Θελω μια μερα να παω αρκετα πιο περα σε εναν να δω αν θα μπει μεσα στην μεση της διασταυρωσης για να βγει πιο μπροστα μου!
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Ο δίσκος φθείρεται κυρίως από λάθος οδήγηση και που έχουν γίνει τα χιλιόμετρα και δεν παίζουν ρόλο τα συνολικά χιλιόμετρα και εξηγούμαι (παίζει όμως ρόλο η ποιότητα του):
Άλλο 80,000 σε εθνική και άλλο στην πόλη. Θα σου πω μερικές κακές συνήθειες και θα καταλάβεις μόνος σου τι φταίει.- Όταν δεν χρειάζεται η χρήση του το πόδι αριστερά πάντα από το πετάλι και δεν το χρησιμοποιούμε για να ακουμπάμε - ξεκουράζουμε το πόδι μας, τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν και την ειδική πατούρα να βάζεις το πόδι σου.
- Όταν περιμένουμε στο φανάρι ή στην ουρά, πάντα με νεκρά και πατημένο το φρένο. Πολλοί ιδίως αν είναι ψιλοανηφόρα κρατάνε το αυτοκίνητο με τον συμπλέκτη. Ότι χειρότερο
3.Η όπισθεν και ιδίως σε ανηφόρα φθείρει τον δίσκο μιας και τον πατινάρεις συνέχεια στις περισσότερες περιπτώσεις. - Στις αλλαγές ταχυτήτων δεν συμπλέκουμε - αποσυμπλέκουμε με το γκάζι πατημένο, εκτός και αν θέλουμε λόγο ..... ξεζουμίσματος και σπορ οδήγησης αλλά έχει και τις συνέπειες στον δίσκο. Το ίδιο ισχύει και για τις γρήγορες εκκινήσεις και τα σπιναρίσματα. Πολλές στροφές και αποσύμπλεξη = φθορά.
Νομίζω πως στο παραπανω ποστ ειπώθηκαν όλα όπως πρέπει.
Να προσθέσω από προσωπική εμπειρία οτι τον πρώτο δίσκο στο accent τον άλλαξα στα ~80-85 χιλιάδες, και μετά στις ~160-170 περίπου, οπότε μάλλον είμαι δισκοφάγος ή απλά έτσι είναι η ζωή...1ος δισκος πολλά χιλιόμετρα εκανα σε πολη, η εταιρια που εργαζόμουν ειχε 2οροφο υπογειο παρκινγκ με τους πιο στενους διαδρόμους που έχετε δει, πολυ πατιναρισμα
2ος δισκος παλι πολύ κυκλοφορία στην πόλη συν σπίτι φίλου τέρμα στο βουνό αδιέξοδο, με παρκαρισμα με οπισθεν και ανηφόρα, κάθε εβδομάδα σχεδόν μύριζε.Επίσης νομίζω οτι το θεμα του ανηψιου, προσεθεσε πολλα βάρη στην καμπούρα του δίσκου, ξεκινημα ή αλλαγες με 5.000 στροφές επι τρίμηνο σε ήδη βεβαρυμενο δισκο, παραείναι.
Κάψιμο δίσκου Suzuki Swift