-
Καλησπέρα κ από μένα
Έχω ένα Golf VI 1.4 TSI απ το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά επειδή κάνω περίπου 25000χλμ το χρόνο θέλω να το αλλάξω με πετρέλαιο. Παράλληλα επειδή η δουλειά μου είναι Πάτρα αλλά κατάγομαι από Θεσσαλονίκη το αμάξι κουβαλάει και χίλια2 καλούδια πέρα από τις βαλίτσες με τα ρούχα, οπότε το Γκολφάκι δεν πολυ-βολεύει. Οπότε όπως καταλαβαίνετε χρειάζομαι χώρους και χαμηλή κατανάλωση.
Σκέφτομαι για Station wagon μάλιστα γιατί τα γουστάρω και σαν εικόνα άσχετα που στην Ελλάδα είναι λίγο απαξιωμένα.
Για να μην πολυλογώ πήγα είδα το Octavia 1.6 diesel (105hp) το οποίο και οδήγησα και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο πετρέλαιο καραβάν (θέλει 3-4 μήνες) οπότε χάνω περίπου 3000ευρώ από την προσφορά απόσυρσης που ισχύει μέχρι τις 31/12/11. Βέβαια και η λιμουζίνα έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ δεν λέω...
Επίσης τι λέτε για τα 2300 επιπλέον για το DSG7?? Τα αξίζει??
Ταβάνι έχω περίπου τα 22000......*** Έλεγα αρχικά για μεταχειρισμένο από έξω αλλά φοβάμαι τους 'κοντεράκηδες'
Όποιος έχει άποψη για το συγκεκριμένο αμάξι ας μου πει τις δικές του σκέψεις. ΕΠΙΣΗΣ κάθε πρόταση για παραπλήσιο αμάξι ΔΕΚΤΗ με πολλή χαρα. Αλήθεια το νέο astra sports tourer τι λέει???????
Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας!! -
Καλησπέρα κ από μένα
Έχω ένα Golf VI 1.4 TSI απ το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά επειδή κάνω περίπου 25000χλμ το χρόνο θέλω να το αλλάξω με πετρέλαιο. Παράλληλα επειδή η δουλειά μου είναι Πάτρα αλλά κατάγομαι από Θεσσαλονίκη το αμάξι κουβαλάει και χίλια2 καλούδια πέρα από τις βαλίτσες με τα ρούχα, οπότε το Γκολφάκι δεν πολυ-βολεύει. Οπότε όπως καταλαβαίνετε χρειάζομαι χώρους και χαμηλή κατανάλωση.
Σκέφτομαι για Station wagon μάλιστα γιατί τα γουστάρω και σαν εικόνα άσχετα που στην Ελλάδα είναι λίγο απαξιωμένα.
Για να μην πολυλογώ πήγα είδα το Octavia 1.6 diesel (105hp) το οποίο και οδήγησα και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο πετρέλαιο καραβάν (θέλει 3-4 μήνες) οπότε χάνω περίπου 3000ευρώ από την προσφορά απόσυρσης που ισχύει μέχρι τις 31/12/11. Βέβαια και η λιμουζίνα έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ δεν λέω...
Επίσης τι λέτε για τα 2300 επιπλέον για το DSG7?? Τα αξίζει??
Ταβάνι έχω περίπου τα 22000......*** Έλεγα αρχικά για μεταχειρισμένο από έξω αλλά φοβάμαι τους 'κοντεράκηδες'
Όποιος έχει άποψη για το συγκεκριμένο αμάξι ας μου πει τις δικές του σκέψεις. ΕΠΙΣΗΣ κάθε πρόταση για παραπλήσιο αμάξι ΔΕΚΤΗ με πολλή χαρα. Αλήθεια το νέο astra sports tourer τι λέει???????
Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας!! -
Καλησπέρα κ από μένα
Έχω ένα Golf VI 1.4 TSI απ το οποίο είμαι απόλυτα ικανοποιημένος, αλλά επειδή κάνω περίπου 25000χλμ το χρόνο θέλω να το αλλάξω με πετρέλαιο. Παράλληλα επειδή η δουλειά μου είναι Πάτρα αλλά κατάγομαι από Θεσσαλονίκη το αμάξι κουβαλάει και χίλια2 καλούδια πέρα από τις βαλίτσες με τα ρούχα, οπότε το Γκολφάκι δεν πολυ-βολεύει. Οπότε όπως καταλαβαίνετε χρειάζομαι χώρους και χαμηλή κατανάλωση.
Σκέφτομαι για Station wagon μάλιστα γιατί τα γουστάρω και σαν εικόνα άσχετα που στην Ελλάδα είναι λίγο απαξιωμένα.
Για να μην πολυλογώ πήγα είδα το Octavia 1.6 diesel (105hp) το οποίο και οδήγησα και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις. Το κακό είναι ότι δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο πετρέλαιο καραβάν (θέλει 3-4 μήνες) οπότε χάνω περίπου 3000ευρώ από την προσφορά απόσυρσης που ισχύει μέχρι τις 31/12/11. Βέβαια και η λιμουζίνα έχει μεγάλο πορτ μπαγκαζ δεν λέω...
Επίσης τι λέτε για τα 2300 επιπλέον για το DSG7?? Τα αξίζει??
Ταβάνι έχω περίπου τα 22000......*** Έλεγα αρχικά για μεταχειρισμένο από έξω αλλά φοβάμαι τους 'κοντεράκηδες'
Όποιος έχει άποψη για το συγκεκριμένο αμάξι ας μου πει τις δικές του σκέψεις. ΕΠΙΣΗΣ κάθε πρόταση για παραπλήσιο αμάξι ΔΕΚΤΗ με πολλή χαρα. Αλήθεια το νέο astra sports tourer τι λέει???????
Ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθειά σας!! -
φιλε μου εγω εχω να σου προτεινω το renault fluence,ομορφο οικογενειακο,κινητηρας 1.5dci 110ps,με 6αρι σασμαν χωροι που θυμιζουν πλοιο και στην εκδοση privillege η dynamic,εχει τα παντα.Επισης διατιθεται με 1500 ευρω εκπτωση και υπαρχει προγραμμα αποσυρσης με η χωρις αυτοκινητο,επισης 5 χρονακια εγγυηση για να εχεις το κεφαλι σου ησυχο και 3 χρονια δωρεαν σερβις!!!
-
γιατι να το αλλαξεις το αμαξι σου;
-
Γιατί θέλει περίπου 120ε Πάτρα-Θεσ/νίκη και πίσω και προβλέπεται να το κάνει για τα επόμενα 3 χρόνια ανελλιπώς..
Έχει ήδη 60000χλμ,... -
Μήπως να κοιταζες και το Qashqai με τον καινούριο 1,6 diesel και τα 130 άλογα?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Μήπως να κοιταζες και το Qashqai με τον καινούριο 1,6 diesel και τα 130 άλογα?+1
-
Όντως εξαιρετικός κινητήρας, αλλά αφενός σαν το ASX μου φαίνονται μικρά αμαξώματα (4,33μ) αφετέρου με 410 λίτρα χώρο αποσκευών δεν με καλύπτουν. Φανταστείτε το Γκολφ μου έχει 424 και η οκτάβια 585!
-
Στον χώρο αποσκευών μην μένεις στα ονομαστικά λίτρα αλλά καλύτερα να βλέπεις ο ίδιος τον χωρο και την διαμόρφωση του (πλάτος, βάθος, θόλοι, εσοχές, κατώφλι κλπ). Και δεν το λεω για το QQ ή για καποιο άλλο συγκεκριμενα αλλά έχω συναντησει 'εκπλήξεις'!
-
Μερικές σκόρπιες προτάσεις :
α. Μένεις με το ίδιο αφού είσαι και ευχαριστημένος,κάνεις λίγο υπομονή με το πορτ μπαγκάζ, και με 1.200 ευρά το κάνεις υγραέριο και με τα ρέστα από τα 20.000 : σουβλάκια. Μακράν η πλέον οικονομική πρόταση.
β. Το σφάζεις αλλά μένεις στην ίδια μάρκα, και παίρνεις το Τζέτα 1.6 πετρέλαιο με 7άρι αυτόματο. Μέχρι να βγει η τριετία θα μαζέψεις από τη διαφορά της κατανάλωσης ότι έχασες με την ανταλλαγή και κάτι παραπάνω ίσως.
γ. Πας για Φορντ c-max 1.6 diesel με εξάρι χειρός και 115 αραβίας.Το αυτό για τη ανταλλαγή.
δ. Πας σε Όπελ, ή το Μερίβα ή το Άστρα τούρερ ή το Μερίβα, αμφότερα με 1.700άρι ντίζελ και 6άρι χειρός. Το αυτό για την ανταλλαγή.
κοκ (Κασκάι, Σενίκ,Φλουένς,308...)
-
Renault megane 1.5 dci estate energy Η καλύτερα scenic 1.6 dci(βγαίνει γύρω στα 22000€ δες ροπές και άλογα για πετρέλαιο ,πιο φτηνό από το αντίστοιχο qashqai 1.6 dci που πάει 25+.Υπάρχει και το skoda yeti greenline 1.6 tdi ambition ίσως και το focus 1.6 tdci 115 sw trend γύρω στα 22000.Εγώ λέω scenic 1.6 dci πάντως.
-
Μόλις δεήσουν και αν βάλουν τον 1,6d στο Megane SW θα έχουν βγάλει το πιο ολοκληρωμένο μικρομεσαίο και σε εμφάνιση και σε χώρους και μηχανικά.
Αν το Scenic 1,6d βγαίνει φτηνότερο του αντιστοιχου QQ νομίζω να είναι πιο συμφέρουσα αγορά προσφέροντας εξίσου όμορφο αμαξωμα και πολυμορφικές δυνατότητες στους εσωτερικούς χώρους. -
1.focus 1.6 tdci 115 sw trend
2.megane estate 1.5 dci energy
3.astra 1.7 diesel sports tourer edition
Ενα από τα 3.Και τα 3 πάνε από 20000-22500€ με τις εκπτώσεις που έχουν όλα.Τα jetta 1.6 tdi,scenic-qashqai 1.6 dci πάνε στα 24-25000 -
Καλά μιλάμε έχω πάθει λίγο πλάκα που ΚΑΝΕΝΑΣ μα κανένας δεν έχει αναφερθεί στο Οκταβια που είπα ότι είναι κ το πρώτο που σκέφτομαι και πήγα είδα κιόλας...
1000 ευχαριστώ για τις γνώμες-συμβουλές πάντως
Έχουμε κ λέμε
Απορρίπτω το Megane SW & Scenic λόγω εσωτερικού και μόνο κατά τα άλλα μ αρέσουν αρκετά
Το Focus SW είναι μια καλή λύση που κρατάω
Το Astra SW απορρίπτεται γιατί στα ίδια λεφτά προτιμώ το Focus
Τέλος πολύ με καλό μάτι άρχισα να βλέπω το Yeti 1.6 Greenline γιατί παρά το μικρό πορτ μπαγκάζ έχει απίστευτο σύστημα με τα πίσω καθίσματα που από 3 γίνονται 2, βγαίνουν ανεξάρτητα και ανασηκώνονται προς τα μπροστά προσφέροντας τρελλή ανεξαρτησία Βρε λες?? -
Και το Volvo V50 1.6D πρεπει να το φτανεις με 22000€ και μπορει να παιζει και καμμια προσφορα....λογω μοντελου που βρισκεται στο τελος της καριερας του....
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Και το Volvo V50 1.6D πρεπει να το φτανεις με 22000€ και μπορει να παιζει και καμμια προσφορα....λογω μοντελου που βρισκεται στο τελος της καριερας του....Οι δικές σου εμπειρίες με το δικό σου V50 από άποψη προβλημάτων???
-
Εμενα ειναι βενζινη βεβαια...απο αξιοπιστια μια χαρα ειναι μεχρι τωρα (115000χλμ) μονο αμορτισερ και πισω τακακια εχω αλλαξει...
Απο ποιοτητα,ασφαλεια,οδικη συμπεριφορα πιστευω οτι ακομα συγκαταλεγεται στα κορυφαια της κατηγοριας...απο χωρους εχει αυτους που πρεπει για μικρομεσαιο οικογενιακο με μονη διαφορα οτι τα 415λιτ του χωρου αποσκευων μπορεις να τα διαπλασιασεις φορτωνοντας μεχρι την οροφη...
Το μεγεθος του (μηκος 4,5μ) ειναι οριακο για κινηση και εντος πολης....Τα σερβις εγω τα κανω εκτος αντιπροσωπειας πια με το μισο κοστος...και ανταλλακτικα τα βρισκεις στο μεσο ορο των τιμων για αυτη την κατηγορια.....
Καταναλωση εχω απο 6,4λτ/100χλμ εως 7,5λτ/100χλμ σε μικτες διαδρομες χωρις μποτιλιαρισμα...
Θα το ηθελα σε Diesel...(ζηλευω)....αλλα προς το παρον βολευομαι μα το Diesel Smart μου....!!!
Οτι και να επιλεξεις παντως σου ευχομαι να σε καλυψει απολυτα....!!!
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Καλά μιλάμε έχω πάθει λίγο πλάκα που ΚΑΝΕΝΑΣ μα κανένας δεν έχει αναφερθεί στο Οκταβια που είπα ότι είναι κ το πρώτο που σκέφτομαι και πήγα είδα κιόλας...
1000 ευχαριστώ για τις γνώμες-συμβουλές πάντως
Έχουμε κ λέμε
Απορρίπτω το Megane SW & Scenic λόγω εσωτερικού και μόνο κατά τα άλλα μ αρέσουν αρκετά
Το Focus SW είναι μια καλή λύση που κρατάω
Το Astra SW απορρίπτεται γιατί στα ίδια λεφτά προτιμώ το Focus
Τέλος πολύ με καλό μάτι άρχισα να βλέπω το Yeti 1.6 Greenline γιατί παρά το μικρό πορτ μπαγκάζ έχει απίστευτο σύστημα με τα πίσω καθίσματα που από 3 γίνονται 2, βγαίνουν ανεξάρτητα και ανασηκώνονται προς τα μπροστά προσφέροντας τρελλή ανεξαρτησία Βρε λες??Μεταξύ yeti & octavia προτείνω yeti μιας και έχουν ίδια τιμή,αλλά το yeti είναι πιο φρέσκο στην αγορά ενώ το οκτάβια σε λίγο θα αντικατασταθεί και κυρίως γιατί είναι 30 πόντους μικρότερο σε μήκος αλλά και για τα 5 αστέρια έναντι 4 του οκτάβια.Το κακό με τον 1.6 tdi του group vag είναι το 5άρι χειροκίνητο,όταν οι άλλοι ντίζελ των αυτοκινήτων που προτάθηκαν έχουν 6άρι άρα καλύτερη εκμετάλλευση των ωφέλιμων σαλ.Το megane δεν κατάλαβα γιατί το απορρίπτεις για το εσωτερικό.Ισα ίσα είναι κλασάτο,με ωραίο πίνακα οργάνων και με πολύ καλή ποιότητα υλικών που φτάνει το golf.Είναι και το φτηνότερο που μπορείς να βρεις μιας και έχει 20000€,σου παίρνει να βάλεις και μια πανοραμική ηλιοροφή που λέει ο λόγος .Τεσπα,από εκεί και πέρα αφού το απορρίπτεις πάνε για το focus 1.6 tdci sw trend(νομίζω θα το προτιμούσα από το v50 μιας και το τελευταίο πάλιωσε και έχει νομίζω μικρότερο πορτ παγκαζ).Εχει πολύ καλό ντίζελ(ίδιος με του v50),πιο δυνατο από τον 1.6 tdi και έχει και 6άρι,φρέσκο όχημα,5 χρόνια εγγύηση,esp και τιμή γύρω στα 21-22000€.Το yeti 1.6 tdi νομίζω δεν έχει και esp στανταρ.
-
Ο χρήστης antonispatra έγραψε:
Όντως εξαιρετικός κινητήρας, αλλά αφενός σαν το ASX μου φαίνονται μικρά αμαξώματα (4,33μ) αφετέρου με 410 λίτρα χώρο αποσκευών δεν με καλύπτουν. Φανταστείτε το Γκολφ μου έχει 424 και η οκτάβια 585!350 λίτρα έχει το Γκολφ. Από εκεί και πέρα, οι προτάσεις πολλές και το μπάτζετ επαρκές. Όπως είπε όμως και ο dstou, θα ξοδέψει πολλά λεφτά προσπαθώντας να κάνεις οικονομία!
Οικογενειακό, πετρέλαιο & γύρω στα 20000ευρώ!!