-
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλά το αντικείμενο; Είναι δουλειά που έχει αποτέλεσμα; Πως μπορεί κανείς να ξεκινήσει να ασχολείται; Υπάρχει απορρόφηση;
-
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλά το αντικείμενο; Είναι δουλειά που έχει αποτέλεσμα; Πως μπορεί κανείς να ξεκινήσει να ασχολείται; Υπάρχει απορρόφηση;
-
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλά το αντικείμενο; Είναι δουλειά που έχει αποτέλεσμα; Πως μπορεί κανείς να ξεκινήσει να ασχολείται; Υπάρχει απορρόφηση;
-
Εξαρταται απο ποια γωνια ρωτας.
Αν εισαι καλος τεχνιτης και δεν κλεβεις τον κοσμο οπως κανουν οι περισσοτεροι φαναρτζηδες, μπορεις να χτισεις ενα καλο ονομα και να εχεις συνεχεια πελατεια. -
συμφωνω με τον s3 απολυτως!
-
Ρωτάω γιατί είμαι 20 χρονών,ασχολούμαι με τα σκάφη από τα 10 μου(η δουλειά του πατέρα μου).Πήρα πτυχίο μηχανικού μηχανών θαλάσσης και σπουδάζω στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οχημάτων. Έτσι όμως όπως πάνε τα πράγματα το επάγγελμα του πατέρα μου βλέπω να βυθίζεται όλο και περισσότερο στην Ελλάδα κι έτσι θέλω να στραφώ στο αυτοκίνητο επειδή είναι κάτι που αγαπάω εξίσου και είναι κάτι πιο χρήσιμο στον άνθρωπο για την καθημερινότητα του.Έτσι προσπαθώ να κάνω μια έρευνα με οτιδήποτε έχει σχέση με το αυτοκίνητο. Επειδή μ'αρέσει σαν 'ιδέα' η δουλειά του φανοποιού έκανα αυτήν την ερώτηση. Τώρα που εξήγησα τα πράγματα ελπίζω να πάρω μία πιο κατατοπιστική απάντηση επειδή το ότι αν είμαι καλός στη δουλειά μου θα έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει συνέχεια πελατεία το ξέρω. Είμαι στην πιάτσα δίπλα στον πατέρα μου και έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου για το πως πρέπει να συμπεριφερθείς στον πελάτη για να τον κερδίσεις. Εγώ θέλω πληροφορείες για το αντικείμενο.
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον πάντως είτε πάρω απάντηση είτε όχι. -
φίλος φανοποιός, προσπαθεί να κρατήσει το μαγαζί του ΜΟΝΟ με εταιρίες leasing /ασφάλειες ..... οι ιδιώτες, απλά δεν τα επισκευάζουν ή αν η στούκα είναι μεγάλη δεν αξίζει ούτε για το μαγαζί, ούτε για τον κάτοχο η επισκευή.
-
Και ποιά δουλειά αυτή τη στιγμή υπάρχει στην Ελλάδα που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα; Αυτό το έχω ακούσει κι εγώ. Μόνο τα σέρβις έχω ακούσει δουλεύουν επειδή φτιάχνουν όλοι τα παλιά τους.
-
Αν ήμουν στην ηλικία σου θα κοιτούσα να ειδικευτώ στην αποκατάσταση μικροζημιών (πχ χαλαζόπτωση) με διάφορα ειδικά εργαλεία.Πολύ καθαρή δουλειά και εξαιρετικό μεροκάματο....Εχω γνωστό που την κάνει και είναι πολύ ευχαριστημένος.
Μάλιστα δουλεύει και εκτός Ελλάδος.Παίρνει το βαλιτσάκι του και πηγαίνει όπου χρειαστεί.... -
Αν δουλεύουν οι μικροζημιές θα δουλεύει κι ο φανοποιός !!! Ανάλογα με το μάστορα πάνε αυτά. Την πελατεία και τις ικανότητές του.
-
Αν δει κάποιος το Θέμα αυτό και ασκεί το επάγγελμα ας μου δώσει κάποιες πληροφορίες. Ευχαριστώ πολύ.
-
Για να ξεκινήσεις τη δουλεια θες άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.αν μπορείς να την βγάλεις συνεχίσεις για τα υπόλοιπα.
-
Σε βρίσκω λίγο 'ρομαντικό' και σε καταλαβαίνω,γιατί και εγώ στα 19 μου, αποφάσισα να παω να μάθω τη συγκεκριμένη δουλειά.Δυστηχώς ομως επεσα πάνω σε απανωτές εκπαιδευτικές μεταρυθμίσεις και δεν κατάφερα να αποκτήσω πτυχίο -άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και μετα απο 5 χρόνια,δυστηχώς τα παράτησα.Αν είσαι στο τμήμα οχημάτων μπορείς να αποκτήσεις αδεια-πτυχίο,εκτός και αν το έχουν αλλάξει πάλι,τα τζιμάνια μας.Για να μάθεις ομως την δουλειά,θα πρέπει να βρείς εναν Μάστορα,ο οποιος θα θέλει να σου μάθει την δουλειά και να μην βαριέται.Επίσης καλό θα είναι το μαγαζί του να είναι γενικό και οχι εξιδικευμένο, για να μπορέσεις να μάθεις οσο το δυνατον περισσότερα διαφορετικά αυτοκίνητα,ώστε αργότερα να έχεις περισσότερες επιλογές.Α! δεν πιστευω να θες απο τώρα να ανοίξεις δικό σου,μετα απο 5-6 χρόνια και βάλε.Οτι άλλο θέλεις μπορείς να ρωτήσεις.
-
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Απλώς κάνω κάτι σαν έρευνα για να δώ τι επιλογές έχω όταν θα πάρω το πτυχίο στα χέρια. Επειδή όπως είπα παραπάνω 'απ'έξω' όπως τη βλέπω η δουλειά μ'αρέσει. Η τεχνική της κυρίως. Απλώς ήθελα να μάθω αν πέφτει κανένα φράγκο στο περίπου. Όσο για μάστορες και για τέτοια μην ανησυχείς. Ξέρω ανθρώπους που όταν τους προσεγγίσω θα μου μάθουν καλά τη δουλειά. Θα μου πεις τώρα γιατί δεν πας να τους ρωτήσεις τότε και μας πρήζεις; Υποθέτω πως είσαι μάστορας και καταλαβαίνεις πως είναι να έρθει ο άλλος πάνω απ΄το κεφάλι σου και να βομβαρδίσει με ερωτήσεις.
-
Οπως σου έγραψα,πρέπεις να βρείς Μάστορα,το Μ κεφαλαίο,το οποιο σημαίνει να είναι Ανθρωπος,πρωτα απο ολα και βεβαια να αγαπαει την δουλεια του και να εχει διαθεση να μάθει την δουλειά σε εναν νεότερο.Να ξέρεις πως αν θες να γίνεις σωστος φανοποιος,θα πρεπει να βρεις Μαστορα ο οποιος να φτιαχνει και τρακαρισμένα με σοβαρη ζημιά,ανακατασκευες παλαιων αυτοκινήτων,εκει φαινεται ποιος ειναι Μαστορας και να μην ασχολείται μονο με βίδωμα-ξεβίδωμα φτερών,καπο,προφυλακτήρα.Και με την ευκαιρία να σου αναφέρω ενα προσωπικό παράδειγμα,μετα απο 1,5 χρόνο που είχα στην δουλειά αγόρασα ενα fiat 128 το οποιο ειχε κάνει οπισθεν με την πόρτα του οδηγού ανοικτή και επειδη ηταν σάπιο στον μαρσπιε και στην κολώνα σχεδον κόπηκε.Για μια εβδομάδα καθε απόγευμα που σχολάγαμε ο Μαστορας μου αφηνε τα κλειδια απο το μαγαζί και μπορούσα να κατσω να το φτιάξω με την ησυχία μου.Πράγματι ετσι και έγινε,σε μια εβδομάδα ήταν έτοιμο με τα μόνα ανταλλακτικά που χρησιμοποισα να είναι, μονο ενα μαρσπιέ.Το φτερό,το οποιο είναι κολητό και οχι βιδωτό,η πορτα του οδηγού,επισκευάσθηκαν απο εμένα και η κολώνα φτιάχτικε απο φύλλο λαμαρίνας στο χέρι απο εμένα γιατι δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό διαθέσιμο.Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου οταν βίδωσα την πόρτα στην κολώνα και αυτη έκλεισε τέλεια.Την αλλη μέρα το πρωι οταν πήγα στη δουλειά ο Μαστορας ρώταγε τα αλλα δυο παιδιά, ποιος είχε έρθει και με είχε βοηθήσει.Φυσικά κανείς δεν με ειχε βοηθήσει,απλά έκανα οτι έβλεπα και μου έλεγαν αυτον τον 1,5 χρόνο που ήμουν στην δουλειά.Αφου έκανα τις τελευταίες ρυθμίσεις σε αρμούς και πυρώματα,έκανα και την προεργασία του βαψίματος μόνος μου και το βάψιμο,το έκανε ο Μαστορας.Το αποτέλεσμα τέλειο και απο τότε και μετα, ξεκίνησα να φτιάχνω μονος μου μικροτρακαρίσματα και ανακατασκευες.Α! και απο τον επόμενο μήνα υπήρξε και άυξηση στον μισθό,με αποτέλεσμα στα 22 χρόνια μου, να έχω δυο αυτοκίνητα,ενα παλιό ένα καινούργιο και ένα καινούργιο παπί,το ακριβότερο και μοναδικό που υπήρχε στην περιοχή τότε.Ολα αυτά μέσα απο την δουλειά μου και μόνο.Αν εχεις ορεξη για δουλειά και πέσεις στους σωστούς Ανθρώπους όλα γίνονται,σορυ για το σεντόνι,οτι αλλο θες εδώ ήμαστε.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Οπως σου έγραψα,πρέπεις να βρείς Μάστορα,το Μ κεφαλαίο,το οποιο σημαίνει να είναι Ανθρωπος,πρωτα απο ολα και βεβαια να αγαπαει την δουλεια του και να εχει διαθεση να μάθει την δουλειά σε εναν νεότερο.Να ξέρεις πως αν θες να γίνεις σωστος φανοποιος,θα πρεπει να βρεις Μαστορα ο οποιος να φτιαχνει και τρακαρισμένα με σοβαρη ζημιά,ανακατασκευες παλαιων αυτοκινήτων,εκει φαινεται ποιος ειναι Μαστορας και να μην ασχολείται μονο με βίδωμα-ξεβίδωμα φτερών,καπο,προφυλακτήρα.Και με την ευκαιρία να σου αναφέρω ενα προσωπικό παράδειγμα,μετα απο 1,5 χρόνο που είχα στην δουλειά αγόρασα ενα fiat 128 το οποιο ειχε κάνει οπισθεν με την πόρτα του οδηγού ανοικτή και επειδη ηταν σάπιο στον μαρσπιε και στην κολώνα σχεδον κόπηκε.Για μια εβδομάδα καθε απόγευμα που σχολάγαμε ο Μαστορας μου αφηνε τα κλειδια απο το μαγαζί και μπορούσα να κατσω να το φτιάξω με την ησυχία μου.Πράγματι ετσι και έγινε,σε μια εβδομάδα ήταν έτοιμο με τα μόνα ανταλλακτικά που χρησιμοποισα να είναι, μονο ενα μαρσπιέ.Το φτερό,το οποιο είναι κολητό και οχι βιδωτό,η πορτα του οδηγού,επισκευάσθηκαν απο εμένα και η κολώνα φτιάχτικε απο φύλλο λαμαρίνας στο χέρι απο εμένα γιατι δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό διαθέσιμο.Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου οταν βίδωσα την πόρτα στην κολώνα και αυτη έκλεισε τέλεια.Την αλλη μέρα το πρωι οταν πήγα στη δουλειά ο Μαστορας ρώταγε τα αλλα δυο παιδιά, ποιος είχε έρθει και με είχε βοηθήσει.Φυσικά κανείς δεν με ειχε βοηθήσει,απλά έκανα οτι έβλεπα και μου έλεγαν αυτον τον 1,5 χρόνο που ήμουν στην δουλειά.Αφου έκανα τις τελευταίες ρυθμίσεις σε αρμούς και πυρώματα,έκανα και την προεργασία του βαψίματος μόνος μου και το βάψιμο,το έκανε ο Μαστορας.Το αποτέλεσμα τέλειο και απο τότε και μετα, ξεκίνησα να φτιάχνω μονος μου μικροτρακαρίσματα και ανακατασκευες.Α! και απο τον επόμενο μήνα υπήρξε και άυξηση στον μισθό,με αποτέλεσμα στα 22 χρόνια μου, να έχω δυο αυτοκίνητα,ενα παλιό ένα καινούργιο και ένα καινούργιο παπί,το ακριβότερο και μοναδικό που υπήρχε στην περιοχή τότε.Ολα αυτά μέσα απο την δουλειά μου και μόνο.Αν εχεις ορεξη για δουλειά και πέσεις στους σωστούς Ανθρώπους όλα γίνονται,σορυ για το σεντόνι,οτι αλλο θες εδώ ήμαστε.Αυτό μου αρέσει. Να μπορέσω να κάτσω δίπλα σε κάποιον και να μάθω καλά τη δουλειά. Η αίσθηση του ότι δημιουργώ κάτι απ'την αρχή ή του ότι το επισκευάζω μου αρέσει πολύ. Αυτή τη δουλειά τη θεωρώ τέχνη επειδή θέλει να είσαι καλλιτέχνης για να κάνεις άψογη δουλειά. Τώρα να ξεβιδώσω και να βιδώσω το καινούριο φτερό νομίζω πως είναι η πιο εύκολη λύση και γι'αυτό το κάνουν οι περισσότεροι. Όσο για τους 'αρμούς και τα πυρώματα' συγνώμη αλλά δεν ξέρω τι λες;
Ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον και τον χρόνο σου. -
Επίσης να σου δώσω και εγώ μιά συμβουλή, έχοντας παρακολουθήσει τις αναζητήσεις σου μέσα απο κάποια θέματα που έτσι και αλλοιώς παρακολουθώ. Πάρτο και σαν πατρική συμβουλή...
Μάθε να αγοράζεις και ύστερα να πουλάς.
Και μην βιαστείς να μου απαντήσεις ότι το κάνεις...απλά σκέψου το, χωρίς εξηγήσεις...
-
Αρμους λέμε τα κενά ανάμεσα στο φτερό με το καπό,με το φανάρι,ανάμεσα στις πόρτες και παει λέγοντας...Πυρώματα κάνουμε σε μια χτυπημένη λαμαρίνα που είναι επισκευάσιμη, για να μπορέσει να αποκτήσει την αρχική της μορφή σε συνδιασμό με σφυριλάτισμα με τα ανάλογα κοντράκια και σφυριλατόλιμες.Οτι ο φανοποιος είναι καλλιτέχνης ισχυει και γιαυτο σου γράφω να πας δίπλα σε Μάστορα να μάθεις την δουλειά.Α! κατι που θυμήθικα τώρα που είπαμε για αρμούς,φτιάχνω ενα golf 4 μιας κυρίας ,χτυπημένο εμπρός δεξιά,φτερό,καπο,φανάρι και προσπαθώ να ταιριάξω,(αρμους) το φτερό με το καπο που είναι μεταχειρισμένα και να βρώ αν έχουν κάποιο χτύπημα πριν το βάψιμο.Η διαδικασία αυτη γίνεται στην ουσία χαιδέυοντας την λαμαρίνα με το χέρι και παρατηρόντας με το μάτι,για να βρείς την οποια ατέλια.Οποτε η κυρία που πίνει τον καφέ και κάνει το slime line τσιγαράκι της με κοιτάει με...τρόπο και μου λεει,φαντάζομαι ποσο τυχερές είναι η γυναίκες σας,αν τις χαιδευτε τόσο στοργικά οσο και τις λαμαρίνες...Μετα αυτο μου το είπε και η γυναίκα μου,βλεποντας με να δουλευω πάνω σε ενα golf 3,τυχαίο ? .Το καλλιτέχνης, θα το ακούσεις και απο τους πελάτες σου,που αγαπούν πραγματικά το αυτοκίνητο,οταν θα βλέπουν το αποτέλεσμα της δουλειά σου και μαζί με αυτούς θα χαίρεσαι και εσύ.Μετά απο τόσα χρόνια θύμαμαι ακόμα τα αυτοκίνητα που εχουν περάσει απο τα χέρια μου και τα αναγνωρίζω που κυκλοφορουν ακόμα στο δρόμο.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Επίσης να σου δώσω και εγώ μιά συμβουλή, έχοντας παρακολουθήσει τις αναζητήσεις σου μέσα απο κάποια θέματα που έτσι και αλλοιώς παρακολουθώ. Πάρτο και σαν πατρική συμβουλή...Μάθε να αγοράζεις και ύστερα να πουλάς.
Και μην βιαστείς να μου απαντήσεις ότι το κάνεις...απλά σκέψου το, χωρίς εξηγήσεις...
Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου. Να'σαι καλά αλλά αν θες να μου δώσεις συμβουλές τέτοιου είδους όχι εδώ. Στείλε μου μήνυμα. Εδώ είναι ένα συγκεκριμένο θέμα και δεν είναι ωραίο όποιος μπει να δει το θέμα να δει και άσχετα πράγματα όπως 'πατρικές συμβουλές'. Οκ φιλαράκι μου; Ευχαριστώ και πάλι.
-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Αρμους λέμε τα κενά ανάμεσα στο φτερό με το καπό,με το φανάρι,ανάμεσα στις πόρτες και παει λέγοντας...Πυρώματα κάνουμε σε μια χτυπημένη λαμαρίνα που είναι επισκευάσιμη, για να μπορέσει να αποκτήσει την αρχική της μορφή σε συνδιασμό με σφυριλάτισμα με τα ανάλογα κοντράκια και σφυριλατόλιμες.Οτι ο φανοποιος είναι καλλιτέχνης ισχυει και γιαυτο σου γράφω να πας δίπλα σε Μάστορα να μάθεις την δουλειά.Α! κατι που θυμήθικα τώρα που είπαμε για αρμούς,φτιάχνω ενα golf 4 μιας κυρίας ,χτυπημένο εμπρός δεξιά,φτερό,καπο,φανάρι και προσπαθώ να ταιριάξω,(αρμους) το φτερό με το καπο που είναι μεταχειρισμένα και να βρώ αν έχουν κάποιο χτύπημα πριν το βάψιμο.Η διαδικασία αυτη γίνεται στην ουσία χαιδέυοντας την λαμαρίνα με το χέρι και παρατηρόντας με το μάτι,για να βρείς την οποια ατέλια.Οποτε η κυρία που πίνει τον καφέ και κάνει το slime line τσιγαράκι της με κοιτάει με...τρόπο και μου λεει,φαντάζομαι ποσο τυχερές είναι η γυναίκες σας,αν τις χαιδευτε τόσο στοργικά οσο και τις λαμαρίνες...Μετα αυτο μου το είπε και η γυναίκα μου,βλεποντας με να δουλευω πάνω σε ενα golf 3,τυχαίο ? .Το καλλιτέχνης, θα το ακούσεις και απο τους πελάτες σου,που αγαπούν πραγματικά το αυτοκίνητο,οταν θα βλέπουν το αποτέλεσμα της δουλειά σου και μαζί με αυτούς θα χαίρεσαι και εσύ.Μετά απο τόσα χρόνια θύμαμαι ακόμα τα αυτοκίνητα που εχουν περάσει απο τα χέρια μου και τα αναγνωρίζω που κυκλοφορουν ακόμα στο δρόμο.Τώρα δηλαδή δεν το κάνεις αυτό το επάγγελμα;
Συμβουλές για "νέους" φανοποιούς