Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Συμβουλές για "νέους" φανοποιούς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Συμβουλές για "νέους" φανοποιούς
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    33
    1148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      than00liz last edited by

      Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλά το αντικείμενο; Είναι δουλειά που έχει αποτέλεσμα; Πως μπορεί κανείς να ξεκινήσει να ασχολείται; Υπάρχει απορρόφηση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        than00liz last edited by

        Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλά το αντικείμενο; Είναι δουλειά που έχει αποτέλεσμα; Πως μπορεί κανείς να ξεκινήσει να ασχολείται; Υπάρχει απορρόφηση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          than00liz last edited by

          Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει καλά το αντικείμενο; Είναι δουλειά που έχει αποτέλεσμα; Πως μπορεί κανείς να ξεκινήσει να ασχολείται; Υπάρχει απορρόφηση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            s3 last edited by

            Εξαρταται απο ποια γωνια ρωτας.
            Αν εισαι καλος τεχνιτης και δεν κλεβεις τον κοσμο οπως κανουν οι περισσοτεροι φαναρτζηδες, μπορεις να χτισεις ενα καλο ονομα και να εχεις συνεχεια πελατεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sacracer last edited by

              συμφωνω με τον s3 απολυτως!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                than00liz last edited by

                Ρωτάω γιατί είμαι 20 χρονών,ασχολούμαι με τα σκάφη από τα 10 μου(η δουλειά του πατέρα μου).Πήρα πτυχίο μηχανικού μηχανών θαλάσσης και σπουδάζω στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης στο τμήμα Οχημάτων. Έτσι όμως όπως πάνε τα πράγματα το επάγγελμα του πατέρα μου βλέπω να βυθίζεται όλο και περισσότερο στην Ελλάδα κι έτσι θέλω να στραφώ στο αυτοκίνητο επειδή είναι κάτι που αγαπάω εξίσου και είναι κάτι πιο χρήσιμο στον άνθρωπο για την καθημερινότητα του.Έτσι προσπαθώ να κάνω μια έρευνα με οτιδήποτε έχει σχέση με το αυτοκίνητο. Επειδή μ'αρέσει σαν 'ιδέα' η δουλειά του φανοποιού έκανα αυτήν την ερώτηση. Τώρα που εξήγησα τα πράγματα ελπίζω να πάρω μία πιο κατατοπιστική απάντηση επειδή το ότι αν είμαι καλός στη δουλειά μου θα έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει συνέχεια πελατεία το ξέρω. Είμαι στην πιάτσα δίπλα στον πατέρα μου και έχω βγάλει τα συμπεράσματά μου για το πως πρέπει να συμπεριφερθείς στον πελάτη για να τον κερδίσεις. Εγώ θέλω πληροφορείες για το αντικείμενο.
                Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον πάντως είτε πάρω απάντηση είτε όχι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  johnkyr last edited by

                  φίλος φανοποιός, προσπαθεί να κρατήσει το μαγαζί του ΜΟΝΟ με εταιρίες leasing /ασφάλειες ..... οι ιδιώτες, απλά δεν τα επισκευάζουν ή αν η στούκα είναι μεγάλη δεν αξίζει ούτε για το μαγαζί, ούτε για τον κάτοχο η επισκευή.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    than00liz last edited by

                    Και ποιά δουλειά αυτή τη στιγμή υπάρχει στην Ελλάδα που δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα; Αυτό το έχω ακούσει κι εγώ. Μόνο τα σέρβις έχω ακούσει δουλεύουν επειδή φτιάχνουν όλοι τα παλιά τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • S
                      sv2 last edited by

                      Αν ήμουν στην ηλικία σου θα κοιτούσα να ειδικευτώ στην αποκατάσταση μικροζημιών (πχ χαλαζόπτωση) με διάφορα ειδικά εργαλεία.Πολύ καθαρή δουλειά και εξαιρετικό μεροκάματο....Εχω γνωστό που την κάνει και είναι πολύ ευχαριστημένος.
                      Μάλιστα δουλεύει και εκτός Ελλάδος.Παίρνει το βαλιτσάκι του και πηγαίνει όπου χρειαστεί....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        than00liz last edited by

                        Αν δουλεύουν οι μικροζημιές θα δουλεύει κι ο φανοποιός !!! Ανάλογα με το μάστορα πάνε αυτά. Την πελατεία και τις ικανότητές του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          than00liz last edited by

                          Αν δει κάποιος το Θέμα αυτό και ασκεί το επάγγελμα ας μου δώσει κάποιες πληροφορίες. Ευχαριστώ πολύ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • limited_one
                            limited_one moderator last edited by

                            Για να ξεκινήσεις τη δουλεια θες άδεια εξασκήσεως επαγγέλματος.αν μπορείς να την βγάλεις συνεχίσεις για τα υπόλοιπα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              postruck last edited by

                              Σε βρίσκω λίγο 'ρομαντικό' και σε καταλαβαίνω,γιατί και εγώ στα 19 μου, αποφάσισα να παω να μάθω τη συγκεκριμένη δουλειά.Δυστηχώς ομως επεσα πάνω σε απανωτές εκπαιδευτικές μεταρυθμίσεις και δεν κατάφερα να αποκτήσω πτυχίο -άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και μετα απο 5 χρόνια,δυστηχώς τα παράτησα.Αν είσαι στο τμήμα οχημάτων μπορείς να αποκτήσεις αδεια-πτυχίο,εκτός και αν το έχουν αλλάξει πάλι,τα τζιμάνια μας.Για να μάθεις ομως την δουλειά,θα πρέπει να βρείς εναν Μάστορα,ο οποιος θα θέλει να σου μάθει την δουλειά και να μην βαριέται.Επίσης καλό θα είναι το μαγαζί του να είναι γενικό και οχι εξιδικευμένο, για να μπορέσεις να μάθεις οσο το δυνατον περισσότερα διαφορετικά αυτοκίνητα,ώστε αργότερα να έχεις περισσότερες επιλογές.Α! δεν πιστευω να θες απο τώρα να ανοίξεις δικό σου,μετα απο 5-6 χρόνια και βάλε.Οτι άλλο θέλεις μπορείς να ρωτήσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                than00liz last edited by

                                Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Απλώς κάνω κάτι σαν έρευνα για να δώ τι επιλογές έχω όταν θα πάρω το πτυχίο στα χέρια. Επειδή όπως είπα παραπάνω 'απ'έξω' όπως τη βλέπω η δουλειά μ'αρέσει. Η τεχνική της κυρίως. Απλώς ήθελα να μάθω αν πέφτει κανένα φράγκο στο περίπου. Όσο για μάστορες και για τέτοια μην ανησυχείς. Ξέρω ανθρώπους που όταν τους προσεγγίσω θα μου μάθουν καλά τη δουλειά. Θα μου πεις τώρα γιατί δεν πας να τους ρωτήσεις τότε και μας πρήζεις; Υποθέτω πως είσαι μάστορας και καταλαβαίνεις πως είναι να έρθει ο άλλος πάνω απ΄το κεφάλι σου και να βομβαρδίσει με ερωτήσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  postruck last edited by

                                  Οπως σου έγραψα,πρέπεις να βρείς Μάστορα,το Μ κεφαλαίο,το οποιο σημαίνει να είναι Ανθρωπος,πρωτα απο ολα και βεβαια να αγαπαει την δουλεια του και να εχει διαθεση να μάθει την δουλειά σε εναν νεότερο.Να ξέρεις πως αν θες να γίνεις σωστος φανοποιος,θα πρεπει να βρεις Μαστορα ο οποιος να φτιαχνει και τρακαρισμένα με σοβαρη ζημιά,ανακατασκευες παλαιων αυτοκινήτων,εκει φαινεται ποιος ειναι Μαστορας και να μην ασχολείται μονο με βίδωμα-ξεβίδωμα φτερών,καπο,προφυλακτήρα.Και με την ευκαιρία να σου αναφέρω ενα προσωπικό παράδειγμα,μετα απο 1,5 χρόνο που είχα στην δουλειά αγόρασα ενα fiat 128 το οποιο ειχε κάνει οπισθεν με την πόρτα του οδηγού ανοικτή και επειδη ηταν σάπιο στον μαρσπιε και στην κολώνα σχεδον κόπηκε.Για μια εβδομάδα καθε απόγευμα που σχολάγαμε ο Μαστορας μου αφηνε τα κλειδια απο το μαγαζί και μπορούσα να κατσω να το φτιάξω με την ησυχία μου.Πράγματι ετσι και έγινε,σε μια εβδομάδα ήταν έτοιμο με τα μόνα ανταλλακτικά που χρησιμοποισα να είναι, μονο ενα μαρσπιέ.Το φτερό,το οποιο είναι κολητό και οχι βιδωτό,η πορτα του οδηγού,επισκευάσθηκαν απο εμένα και η κολώνα φτιάχτικε απο φύλλο λαμαρίνας στο χέρι απο εμένα γιατι δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό διαθέσιμο.Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου οταν βίδωσα την πόρτα στην κολώνα και αυτη έκλεισε τέλεια.Την αλλη μέρα το πρωι οταν πήγα στη δουλειά ο Μαστορας ρώταγε τα αλλα δυο παιδιά, ποιος είχε έρθει και με είχε βοηθήσει.Φυσικά κανείς δεν με ειχε βοηθήσει,απλά έκανα οτι έβλεπα και μου έλεγαν αυτον τον 1,5 χρόνο που ήμουν στην δουλειά.Αφου έκανα τις τελευταίες ρυθμίσεις σε αρμούς και πυρώματα,έκανα και την προεργασία του βαψίματος μόνος μου και το βάψιμο,το έκανε ο Μαστορας.Το αποτέλεσμα τέλειο και απο τότε και μετα, ξεκίνησα να φτιάχνω μονος μου μικροτρακαρίσματα και ανακατασκευες.Α! και απο τον επόμενο μήνα υπήρξε και άυξηση στον μισθό,με αποτέλεσμα στα 22 χρόνια μου, να έχω δυο αυτοκίνητα,ενα παλιό ένα καινούργιο και ένα καινούργιο παπί,το ακριβότερο και μοναδικό που υπήρχε στην περιοχή τότε.Ολα αυτά μέσα απο την δουλειά μου και μόνο.Αν εχεις ορεξη για δουλειά και πέσεις στους σωστούς Ανθρώπους όλα γίνονται,σορυ για το σεντόνι,οτι αλλο θες εδώ ήμαστε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    than00liz last edited by

                                    Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                    Οπως σου έγραψα,πρέπεις να βρείς Μάστορα,το Μ κεφαλαίο,το οποιο σημαίνει να είναι Ανθρωπος,πρωτα απο ολα και βεβαια να αγαπαει την δουλεια του και να εχει διαθεση να μάθει την δουλειά σε εναν νεότερο.Να ξέρεις πως αν θες να γίνεις σωστος φανοποιος,θα πρεπει να βρεις Μαστορα ο οποιος να φτιαχνει και τρακαρισμένα με σοβαρη ζημιά,ανακατασκευες παλαιων αυτοκινήτων,εκει φαινεται ποιος ειναι Μαστορας και να μην ασχολείται μονο με βίδωμα-ξεβίδωμα φτερών,καπο,προφυλακτήρα.Και με την ευκαιρία να σου αναφέρω ενα προσωπικό παράδειγμα,μετα απο 1,5 χρόνο που είχα στην δουλειά αγόρασα ενα fiat 128 το οποιο ειχε κάνει οπισθεν με την πόρτα του οδηγού ανοικτή και επειδη ηταν σάπιο στον μαρσπιε και στην κολώνα σχεδον κόπηκε.Για μια εβδομάδα καθε απόγευμα που σχολάγαμε ο Μαστορας μου αφηνε τα κλειδια απο το μαγαζί και μπορούσα να κατσω να το φτιάξω με την ησυχία μου.Πράγματι ετσι και έγινε,σε μια εβδομάδα ήταν έτοιμο με τα μόνα ανταλλακτικά που χρησιμοποισα να είναι, μονο ενα μαρσπιέ.Το φτερό,το οποιο είναι κολητό και οχι βιδωτό,η πορτα του οδηγού,επισκευάσθηκαν απο εμένα και η κολώνα φτιάχτικε απο φύλλο λαμαρίνας στο χέρι απο εμένα γιατι δεν υπήρχε σαν ανταλλακτικό διαθέσιμο.Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά μου οταν βίδωσα την πόρτα στην κολώνα και αυτη έκλεισε τέλεια.Την αλλη μέρα το πρωι οταν πήγα στη δουλειά ο Μαστορας ρώταγε τα αλλα δυο παιδιά, ποιος είχε έρθει και με είχε βοηθήσει.Φυσικά κανείς δεν με ειχε βοηθήσει,απλά έκανα οτι έβλεπα και μου έλεγαν αυτον τον 1,5 χρόνο που ήμουν στην δουλειά.Αφου έκανα τις τελευταίες ρυθμίσεις σε αρμούς και πυρώματα,έκανα και την προεργασία του βαψίματος μόνος μου και το βάψιμο,το έκανε ο Μαστορας.Το αποτέλεσμα τέλειο και απο τότε και μετα, ξεκίνησα να φτιάχνω μονος μου μικροτρακαρίσματα και ανακατασκευες.Α! και απο τον επόμενο μήνα υπήρξε και άυξηση στον μισθό,με αποτέλεσμα στα 22 χρόνια μου, να έχω δυο αυτοκίνητα,ενα παλιό ένα καινούργιο και ένα καινούργιο παπί,το ακριβότερο και μοναδικό που υπήρχε στην περιοχή τότε.Ολα αυτά μέσα απο την δουλειά μου και μόνο.Αν εχεις ορεξη για δουλειά και πέσεις στους σωστούς Ανθρώπους όλα γίνονται,σορυ για το σεντόνι,οτι αλλο θες εδώ ήμαστε.

                                    Αυτό μου αρέσει. Να μπορέσω να κάτσω δίπλα σε κάποιον και να μάθω καλά τη δουλειά. Η αίσθηση του ότι δημιουργώ κάτι απ'την αρχή ή του ότι το επισκευάζω μου αρέσει πολύ. Αυτή τη δουλειά τη θεωρώ τέχνη επειδή θέλει να είσαι καλλιτέχνης για να κάνεις άψογη δουλειά. Τώρα να ξεβιδώσω και να βιδώσω το καινούριο φτερό νομίζω πως είναι η πιο εύκολη λύση και γι'αυτό το κάνουν οι περισσότεροι. Όσο για τους 'αρμούς και τα πυρώματα' συγνώμη αλλά δεν ξέρω τι λες;
                                    Ευχαριστώ πάρα πολύ για το ενδιαφέρον και τον χρόνο σου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tsargy last edited by

                                      Επίσης να σου δώσω και εγώ μιά συμβουλή, έχοντας παρακολουθήσει τις αναζητήσεις σου μέσα απο κάποια θέματα που έτσι και αλλοιώς παρακολουθώ. Πάρτο και σαν πατρική συμβουλή...

                                      Μάθε να αγοράζεις και ύστερα να πουλάς.

                                      Και μην βιαστείς να μου απαντήσεις ότι το κάνεις...απλά σκέψου το, χωρίς εξηγήσεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        postruck last edited by

                                        Αρμους λέμε τα κενά ανάμεσα στο φτερό με το καπό,με το φανάρι,ανάμεσα στις πόρτες και παει λέγοντας...Πυρώματα κάνουμε σε μια χτυπημένη λαμαρίνα που είναι επισκευάσιμη, για να μπορέσει να αποκτήσει την αρχική της μορφή σε συνδιασμό με σφυριλάτισμα με τα ανάλογα κοντράκια και σφυριλατόλιμες.Οτι ο φανοποιος είναι καλλιτέχνης ισχυει και γιαυτο σου γράφω να πας δίπλα σε Μάστορα να μάθεις την δουλειά.Α! κατι που θυμήθικα τώρα που είπαμε για αρμούς,φτιάχνω ενα golf 4 μιας κυρίας ,χτυπημένο εμπρός δεξιά,φτερό,καπο,φανάρι και προσπαθώ να ταιριάξω,(αρμους) το φτερό με το καπο που είναι μεταχειρισμένα και να βρώ αν έχουν κάποιο χτύπημα πριν το βάψιμο.Η διαδικασία αυτη γίνεται στην ουσία χαιδέυοντας την λαμαρίνα με το χέρι και παρατηρόντας με το μάτι,για να βρείς την οποια ατέλια.Οποτε η κυρία που πίνει τον καφέ και κάνει το slime line τσιγαράκι της με κοιτάει με...τρόπο και μου λεει,φαντάζομαι ποσο τυχερές είναι η γυναίκες σας,αν τις χαιδευτε τόσο στοργικά οσο και τις λαμαρίνες...Μετα αυτο μου το είπε και η γυναίκα μου,βλεποντας με να δουλευω πάνω σε ενα golf 3,τυχαίο ? .Το καλλιτέχνης, θα το ακούσεις και απο τους πελάτες σου,που αγαπούν πραγματικά το αυτοκίνητο,οταν θα βλέπουν το αποτέλεσμα της δουλειά σου και μαζί με αυτούς θα χαίρεσαι και εσύ.Μετά απο τόσα χρόνια θύμαμαι ακόμα τα αυτοκίνητα που εχουν περάσει απο τα χέρια μου και τα αναγνωρίζω που κυκλοφορουν ακόμα στο δρόμο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • T
                                          than00liz last edited by

                                          Ο χρήστης tsargy έγραψε:
                                          Επίσης να σου δώσω και εγώ μιά συμβουλή, έχοντας παρακολουθήσει τις αναζητήσεις σου μέσα απο κάποια θέματα που έτσι και αλλοιώς παρακολουθώ. Πάρτο και σαν πατρική συμβουλή...

                                          Μάθε να αγοράζεις και ύστερα να πουλάς.

                                          Και μην βιαστείς να μου απαντήσεις ότι το κάνεις...απλά σκέψου το, χωρίς εξηγήσεις...

                                          Ευχαριστώ πολύ για τη συμβουλή σου. Να'σαι καλά αλλά αν θες να μου δώσεις συμβουλές τέτοιου είδους όχι εδώ. Στείλε μου μήνυμα. Εδώ είναι ένα συγκεκριμένο θέμα και δεν είναι ωραίο όποιος μπει να δει το θέμα να δει και άσχετα πράγματα όπως 'πατρικές συμβουλές'. Οκ φιλαράκι μου; Ευχαριστώ και πάλι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            than00liz last edited by

                                            Ο χρήστης postruck. έγραψε:
                                            Αρμους λέμε τα κενά ανάμεσα στο φτερό με το καπό,με το φανάρι,ανάμεσα στις πόρτες και παει λέγοντας...Πυρώματα κάνουμε σε μια χτυπημένη λαμαρίνα που είναι επισκευάσιμη, για να μπορέσει να αποκτήσει την αρχική της μορφή σε συνδιασμό με σφυριλάτισμα με τα ανάλογα κοντράκια και σφυριλατόλιμες.Οτι ο φανοποιος είναι καλλιτέχνης ισχυει και γιαυτο σου γράφω να πας δίπλα σε Μάστορα να μάθεις την δουλειά.Α! κατι που θυμήθικα τώρα που είπαμε για αρμούς,φτιάχνω ενα golf 4 μιας κυρίας ,χτυπημένο εμπρός δεξιά,φτερό,καπο,φανάρι και προσπαθώ να ταιριάξω,(αρμους) το φτερό με το καπο που είναι μεταχειρισμένα και να βρώ αν έχουν κάποιο χτύπημα πριν το βάψιμο.Η διαδικασία αυτη γίνεται στην ουσία χαιδέυοντας την λαμαρίνα με το χέρι και παρατηρόντας με το μάτι,για να βρείς την οποια ατέλια.Οποτε η κυρία που πίνει τον καφέ και κάνει το slime line τσιγαράκι της με κοιτάει με...τρόπο και μου λεει,φαντάζομαι ποσο τυχερές είναι η γυναίκες σας,αν τις χαιδευτε τόσο στοργικά οσο και τις λαμαρίνες...Μετα αυτο μου το είπε και η γυναίκα μου,βλεποντας με να δουλευω πάνω σε ενα golf 3,τυχαίο ? .Το καλλιτέχνης, θα το ακούσεις και απο τους πελάτες σου,που αγαπούν πραγματικά το αυτοκίνητο,οταν θα βλέπουν το αποτέλεσμα της δουλειά σου και μαζί με αυτούς θα χαίρεσαι και εσύ.Μετά απο τόσα χρόνια θύμαμαι ακόμα τα αυτοκίνητα που εχουν περάσει απο τα χέρια μου και τα αναγνωρίζω που κυκλοφορουν ακόμα στο δρόμο.

                                            Τώρα δηλαδή δεν το κάνεις αυτό το επάγγελμα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr