Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    almera - κολλαει το γκαζι
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. almera - κολλαει το γκαζι
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    246
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostas-pappas last edited by

      Almera 10 ετιας Ν16 1.5 (2002 μοντελο).
      Κολλαει το γκαζι στο ρελαντι οταν π.χ. κατεβαινω μια μεγαλη κατηφορα (περιπου 30'' )και το εχω στο ρελαντι χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο, τοτε κολλαει το γκαζι. Εννοω οτι χρειαζομαι αρκετη δυναμη στο ποδι να το πατησω για να ξεκολλησει!
      Τι μπορει να συμβαινει? Εχει σχεση με την πεταλουδα, μηπως χρειαζεται καθαρισμα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • K
        kostas-pappas last edited by

        Almera 10 ετιας Ν16 1.5 (2002 μοντελο).
        Κολλαει το γκαζι στο ρελαντι οταν π.χ. κατεβαινω μια μεγαλη κατηφορα (περιπου 30'' )και το εχω στο ρελαντι χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο, τοτε κολλαει το γκαζι. Εννοω οτι χρειαζομαι αρκετη δυναμη στο ποδι να το πατησω για να ξεκολλησει!
        Τι μπορει να συμβαινει? Εχει σχεση με την πεταλουδα, μηπως χρειαζεται καθαρισμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostas-pappas last edited by

          Almera 10 ετιας Ν16 1.5 (2002 μοντελο).
          Κολλαει το γκαζι στο ρελαντι οταν π.χ. κατεβαινω μια μεγαλη κατηφορα (περιπου 30'' )και το εχω στο ρελαντι χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο, τοτε κολλαει το γκαζι. Εννοω οτι χρειαζομαι αρκετη δυναμη στο ποδι να το πατησω για να ξεκολλησει!
          Τι μπορει να συμβαινει? Εχει σχεση με την πεταλουδα, μηπως χρειαζεται καθαρισμα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sacracer last edited by

            καθαρισμα πεταλουδας καθε 2-3 χρονια για αρχη.αν δεν φτιαξει πας για αλλαγη του διακοπτη γκαζιου αν εχει ηλεκτρικο γκαζι.αν ειναι με ντιζα απλα αλλαζεις ντιζα.εχω ιδιο αυτοκινητο με ηλεκτρικο γκαζι.αλλα αφου μου λες πως κολαει το πεταλι κατω στο πατωμα πιστευω ειναι με ντιζα,δηλαδη εχεις το μοντελο του 2000 και το πηρες το 2002 τη χρονια που αλλαξε με το facelift.ετσι ειναι η κανω λαθος?

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • scotch
              scotch last edited by

              Δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στο Σπανό;

              Κι εγώ έχω (είχα μάλλον, γιατί το επέστρεψα στον ιδιοκτήτη του) ανάλογο πρόβλημα με ένα rover 416. Το πρόβλημα εντοπίζεται (από τη rover) στην πλαστική πεταλούδα η οποία έχει αντικατασταθεί σε μεταγενέστερα μοντέλα με μεταλλική.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dstou last edited by

                To πρόβλημα συνήθως είναι στην πεταλούδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις μαζεύει μπίχλα ή παραμορφώνεται ελαφρά με τη χρήση και βρίσκει στα τοιχώματά της. Πανεύκολη συνήθως η θεραπεία. Αφαιρούμε τον μηχανισμό γκαζιού, βγάζουμε την πεταλούδα και την καθαρίζουμε, και σε μερικές περιπτώσεις που έχει παραμορφωθεί λίγο ή έχει χάσει την κυκλοκότητά της λιμάρουμε ελαφρώς με μια μικρή λίμα ή τρίβουμε με γυαλόχαρτο εκεί που βλέπουμε ότι βρίσκει.
                Σε 10' είσαι ΟΚ (και σε Ρόβερ).
                Επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις συμφέρει η αντικατάσταση της πεταλούδας με άλλη, ακόμη και μεταλλικής αντί πλαστικής. Για ορισμένα αυτοκίνητα υπάρχουν άφτερ λύσεις και σε αυτό.
                Άλλη περίπτωση είναι η ντίζα του γκαζιού να θέλει κάπου λάδωμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:
                  ...και σε μερικές περιπτώσεις που έχει παραμορφωθεί λίγο ή έχει χάσει την κυκλοκότητά της λιμάρουμε ελαφρώς με μια μικρή λίμα ή τρίβουμε με γυαλόχαρτο εκεί που βλέπουμε ότι βρίσκει.

                  Και μετα δεν θα μπορεις να κρατησεις σωστο ρελαντι με τιποτα αφου θα περναει περισσοτερος αερας.

                  Ελενξε την ντιζα,για να χρειαζεται δυναμη για να ξεκολλησει ειναι μηχανικο το θεμα.Επισης ελενξε και το πενταλ μηπως πιανει πουθενα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Και μετα δεν θα μπορεις να κρατησεις σωστο ρελαντι με τιποτα αφου θα περναει περισσοτερος αερας.

                    Μιλάμε για απειροελάχιστο τρίψιμο, ίσα να φύγουν τίποτα αποθέσεις, εξογκωματάκια ή ακιδούλες. Κάποια μικρά του χιλιοστού δηλαδής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • scotch
                      scotch last edited by

                      Για αλλαγή της πεταλούδας σε μεταλλική η rover θέλει ένα χιλιαρικάκι. Με μεταχειρισμένη, πάμε γύρω στο 200άρι. Μέχρι στιγμής έχουμε περιοριστεί σε καθάρισμα, χωρίς όμως αποτέλεσμα διαρκείας (σε λίγο καιρό επανεμφανίζεται το πρόβλημα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • K
                        kostas-pappas last edited by

                        Ο χρήστης sacracer έγραψε:
                        καθαρισμα πεταλουδας καθε 2-3 χρονια για αρχη.αν δεν φτιαξει πας για αλλαγη του διακοπτη γκαζιου αν εχει ηλεκτρικο γκαζι.αν ειναι με ντιζα απλα αλλαζεις ντιζα.εχω ιδιο αυτοκινητο με ηλεκτρικο γκαζι.αλλα αφου μου λες πως κολαει το πεταλι κατω στο πατωμα πιστευω ειναι με ντιζα,δηλαδη εχεις το μοντελο του 2000 και το πηρες το 2002 τη χρονια που αλλαξε με το facelift.ετσι ειναι η κανω λαθος?

                        Με ντιζα ειναι. Ειναι αυτο με τα 90 αλογα. Το επομενο δεν αλλαξε μονο facelift, αλλά και κινητηρα (98 αλογα αν θυμαμαι καλα).
                        Το πεταλι κολλαει στη θεση που ειναι οταν δεν το πατας. Και χρειαζομαι δυναμη να το πατησω πολυ παραπανω απο το κανονικο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • D
                          dstou last edited by

                          Σκοτς, έχει τρεις πάμφθηνες επιλογές.

                          α. Βγάζεις το γκάζι (4 βίδες όλες κι όλες), παίζεις το μηχανισμό με το χέρι και βλέπεις που βρίσκει, τον ανοίγεις (λίγο προσοχή στο ελατήριο επαναφοράς και στον αισθητήρα γκαζιού αν έχει), τον καθαρίζεις με νέφτι/διαλυτικό, και τον γυαλοχαρτάρεις/λιμάρεις ελαφρά στο επίμαχο σημείο, τσεκάρεις καλού κακού και την ντίζα. Ξεμπερδεύεις σε 15', και μάλιστα δωρεάν.

                          β. Αγοράζεις από ιμπέι άλλο μηχανισμό γκαζιού. Και επειδή είναι κοινός με πολλά άλλα Ρόβερ μιας που η εταιρεία έναν τετρακύλινδρο κινητήρα είχε όλο κι όλον και απλώς άλλαζε τον κυβισμό, έχεις να βρεις ένα κάρο. Κοστολόγιο? Το πολύ με 35-40 ευρώ καθάρισες.
                          http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=rover+416+throttle&_sacat=See-All-Categories

                          γ. Σκαλίζεις λίγο το ιμπέι, και βρίσκεις μεταλλικές πεταλούδες και μεταλλικό μηχανισμό γκαζιού για Ρόβερ με λίγο παραπάνω ευρά και ξεμπερδεύεις μια κι έξω.

                          Γενικώς, το sticky throttle είναι κοινότατο πρόβλημα στα υπεραυτοκίνητα της Ρόβερ, και λύνεται πανεύκολα και για πάντα. Τα 1.000 ευρώ που ζητάνε, είτε είναι αλλού το πρόβλημα (εξηγήσου γι' αυτό), είτε είναι απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου.

                          My 2 eurocents, παρακαλώ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • K
                            kostas-pappas last edited by

                            Σχετικα με το καθαρισμα της πεταλουδας ο μηχανικος που παρακολουθει το αυτοκινητο, μου ειχε πει να αποφυγουμε να το κανουμε. Ειχε τεθει και το καλοκαιρι το θεμα της πεταλουδας, αλλά για άλλο λογο: Μερικες φορες δεν μου παιρνει με την πρωτη (ή και δευτερη) μπροστα ή κλωτσαει (πολυ χαμηλες στροφες και με δυσκολια να παρει) σε πολυ ζεστο κλιμα.
                            Μαλλον αρχιζει και δειχνει τα χρονακια του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr