-
Almera 10 ετιας Ν16 1.5 (2002 μοντελο).
Κολλαει το γκαζι στο ρελαντι οταν π.χ. κατεβαινω μια μεγαλη κατηφορα (περιπου 30'' )και το εχω στο ρελαντι χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο, τοτε κολλαει το γκαζι. Εννοω οτι χρειαζομαι αρκετη δυναμη στο ποδι να το πατησω για να ξεκολλησει!
Τι μπορει να συμβαινει? Εχει σχεση με την πεταλουδα, μηπως χρειαζεται καθαρισμα? -
Almera 10 ετιας Ν16 1.5 (2002 μοντελο).
Κολλαει το γκαζι στο ρελαντι οταν π.χ. κατεβαινω μια μεγαλη κατηφορα (περιπου 30'' )και το εχω στο ρελαντι χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο, τοτε κολλαει το γκαζι. Εννοω οτι χρειαζομαι αρκετη δυναμη στο ποδι να το πατησω για να ξεκολλησει!
Τι μπορει να συμβαινει? Εχει σχεση με την πεταλουδα, μηπως χρειαζεται καθαρισμα? -
Almera 10 ετιας Ν16 1.5 (2002 μοντελο).
Κολλαει το γκαζι στο ρελαντι οταν π.χ. κατεβαινω μια μεγαλη κατηφορα (περιπου 30'' )και το εχω στο ρελαντι χωρις ταχυτητα στο κιβωτιο, τοτε κολλαει το γκαζι. Εννοω οτι χρειαζομαι αρκετη δυναμη στο ποδι να το πατησω για να ξεκολλησει!
Τι μπορει να συμβαινει? Εχει σχεση με την πεταλουδα, μηπως χρειαζεται καθαρισμα? -
καθαρισμα πεταλουδας καθε 2-3 χρονια για αρχη.αν δεν φτιαξει πας για αλλαγη του διακοπτη γκαζιου αν εχει ηλεκτρικο γκαζι.αν ειναι με ντιζα απλα αλλαζεις ντιζα.εχω ιδιο αυτοκινητο με ηλεκτρικο γκαζι.αλλα αφου μου λες πως κολαει το πεταλι κατω στο πατωμα πιστευω ειναι με ντιζα,δηλαδη εχεις το μοντελο του 2000 και το πηρες το 2002 τη χρονια που αλλαξε με το facelift.ετσι ειναι η κανω λαθος?
-
Δεν παίρνεις ένα τηλέφωνο στο Σπανό;
Κι εγώ έχω (είχα μάλλον, γιατί το επέστρεψα στον ιδιοκτήτη του) ανάλογο πρόβλημα με ένα rover 416. Το πρόβλημα εντοπίζεται (από τη rover) στην πλαστική πεταλούδα η οποία έχει αντικατασταθεί σε μεταγενέστερα μοντέλα με μεταλλική.
-
To πρόβλημα συνήθως είναι στην πεταλούδα. Σε ορισμένες περιπτώσεις μαζεύει μπίχλα ή παραμορφώνεται ελαφρά με τη χρήση και βρίσκει στα τοιχώματά της. Πανεύκολη συνήθως η θεραπεία. Αφαιρούμε τον μηχανισμό γκαζιού, βγάζουμε την πεταλούδα και την καθαρίζουμε, και σε μερικές περιπτώσεις που έχει παραμορφωθεί λίγο ή έχει χάσει την κυκλοκότητά της λιμάρουμε ελαφρώς με μια μικρή λίμα ή τρίβουμε με γυαλόχαρτο εκεί που βλέπουμε ότι βρίσκει.
Σε 10' είσαι ΟΚ (και σε Ρόβερ).
Επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις συμφέρει η αντικατάσταση της πεταλούδας με άλλη, ακόμη και μεταλλικής αντί πλαστικής. Για ορισμένα αυτοκίνητα υπάρχουν άφτερ λύσεις και σε αυτό.
Άλλη περίπτωση είναι η ντίζα του γκαζιού να θέλει κάπου λάδωμα. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
...και σε μερικές περιπτώσεις που έχει παραμορφωθεί λίγο ή έχει χάσει την κυκλοκότητά της λιμάρουμε ελαφρώς με μια μικρή λίμα ή τρίβουμε με γυαλόχαρτο εκεί που βλέπουμε ότι βρίσκει.Και μετα δεν θα μπορεις να κρατησεις σωστο ρελαντι με τιποτα αφου θα περναει περισσοτερος αερας.
Ελενξε την ντιζα,για να χρειαζεται δυναμη για να ξεκολλησει ειναι μηχανικο το θεμα.Επισης ελενξε και το πενταλ μηπως πιανει πουθενα.
-
Και μετα δεν θα μπορεις να κρατησεις σωστο ρελαντι με τιποτα αφου θα περναει περισσοτερος αερας.
Μιλάμε για απειροελάχιστο τρίψιμο, ίσα να φύγουν τίποτα αποθέσεις, εξογκωματάκια ή ακιδούλες. Κάποια μικρά του χιλιοστού δηλαδής.
-
Για αλλαγή της πεταλούδας σε μεταλλική η rover θέλει ένα χιλιαρικάκι. Με μεταχειρισμένη, πάμε γύρω στο 200άρι. Μέχρι στιγμής έχουμε περιοριστεί σε καθάρισμα, χωρίς όμως αποτέλεσμα διαρκείας (σε λίγο καιρό επανεμφανίζεται το πρόβλημα).
-
Ο χρήστης sacracer έγραψε:
καθαρισμα πεταλουδας καθε 2-3 χρονια για αρχη.αν δεν φτιαξει πας για αλλαγη του διακοπτη γκαζιου αν εχει ηλεκτρικο γκαζι.αν ειναι με ντιζα απλα αλλαζεις ντιζα.εχω ιδιο αυτοκινητο με ηλεκτρικο γκαζι.αλλα αφου μου λες πως κολαει το πεταλι κατω στο πατωμα πιστευω ειναι με ντιζα,δηλαδη εχεις το μοντελο του 2000 και το πηρες το 2002 τη χρονια που αλλαξε με το facelift.ετσι ειναι η κανω λαθος?Με ντιζα ειναι. Ειναι αυτο με τα 90 αλογα. Το επομενο δεν αλλαξε μονο facelift, αλλά και κινητηρα (98 αλογα αν θυμαμαι καλα).
Το πεταλι κολλαει στη θεση που ειναι οταν δεν το πατας. Και χρειαζομαι δυναμη να το πατησω πολυ παραπανω απο το κανονικο. -
Σκοτς, έχει τρεις πάμφθηνες επιλογές.
α. Βγάζεις το γκάζι (4 βίδες όλες κι όλες), παίζεις το μηχανισμό με το χέρι και βλέπεις που βρίσκει, τον ανοίγεις (λίγο προσοχή στο ελατήριο επαναφοράς και στον αισθητήρα γκαζιού αν έχει), τον καθαρίζεις με νέφτι/διαλυτικό, και τον γυαλοχαρτάρεις/λιμάρεις ελαφρά στο επίμαχο σημείο, τσεκάρεις καλού κακού και την ντίζα. Ξεμπερδεύεις σε 15', και μάλιστα δωρεάν.
β. Αγοράζεις από ιμπέι άλλο μηχανισμό γκαζιού. Και επειδή είναι κοινός με πολλά άλλα Ρόβερ μιας που η εταιρεία έναν τετρακύλινδρο κινητήρα είχε όλο κι όλον και απλώς άλλαζε τον κυβισμό, έχεις να βρεις ένα κάρο. Κοστολόγιο? Το πολύ με 35-40 ευρώ καθάρισες.
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=rover+416+throttle&_sacat=See-All-Categoriesγ. Σκαλίζεις λίγο το ιμπέι, και βρίσκεις μεταλλικές πεταλούδες και μεταλλικό μηχανισμό γκαζιού για Ρόβερ με λίγο παραπάνω ευρά και ξεμπερδεύεις μια κι έξω.
Γενικώς, το sticky throttle είναι κοινότατο πρόβλημα στα υπεραυτοκίνητα της Ρόβερ, και λύνεται πανεύκολα και για πάντα. Τα 1.000 ευρώ που ζητάνε, είτε είναι αλλού το πρόβλημα (εξηγήσου γι' αυτό), είτε είναι απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου.
My 2 eurocents, παρακαλώ.
-
Σχετικα με το καθαρισμα της πεταλουδας ο μηχανικος που παρακολουθει το αυτοκινητο, μου ειχε πει να αποφυγουμε να το κανουμε. Ειχε τεθει και το καλοκαιρι το θεμα της πεταλουδας, αλλά για άλλο λογο: Μερικες φορες δεν μου παιρνει με την πρωτη (ή και δευτερη) μπροστα ή κλωτσαει (πολυ χαμηλες στροφες και με δυσκολια να παρει) σε πολυ ζεστο κλιμα.
Μαλλον αρχιζει και δειχνει τα χρονακια του...
almera - κολλαει το γκαζι