-
Διάβαζα πρόσφατα ένα βιβλίο για τη διακοπή του καπνίσματος (ακόμα το παλεύω) και ανάφερε εκει ότι το 90 % της συμπεριφοράς μας ειναι αποτέλεσμα υποσυνειδητων διαδικασιών. Το Υποσυνειδητο λειτουργει πολυ ταχυτερα απο τη συνειδηση. Ακόμη και η οδήγηση αναφερε γίνεται έτσι. Σκεφτόμουν για τον τρόπο που οδηγω και κατεληξα ότι κάποιες αντιδράσεις μου (κυρίως μπροστα σε κάποιο κίνδυνο αλλα και σε γρηγορη αντίδραση) δείχνουν να ειναι ¨μηχανικα¨.
Θεωρώ ότι ειναι ένα μίγμα συνειδητων και υποσυνειδητων διαδικασιών με τις ακαριαιες αντιδρασεις ομως να απαιτουν εμπειρια, αλλα δεν μπορώ να εντοπισω το τρόπο λειτουργίας με ακρίβεια. εσείς τι θεωρείτε?
-
Διάβαζα πρόσφατα ένα βιβλίο για τη διακοπή του καπνίσματος (ακόμα το παλεύω) και ανάφερε εκει ότι το 90 % της συμπεριφοράς μας ειναι αποτέλεσμα υποσυνειδητων διαδικασιών. Το Υποσυνειδητο λειτουργει πολυ ταχυτερα απο τη συνειδηση. Ακόμη και η οδήγηση αναφερε γίνεται έτσι. Σκεφτόμουν για τον τρόπο που οδηγω και κατεληξα ότι κάποιες αντιδράσεις μου (κυρίως μπροστα σε κάποιο κίνδυνο αλλα και σε γρηγορη αντίδραση) δείχνουν να ειναι ¨μηχανικα¨.
Θεωρώ ότι ειναι ένα μίγμα συνειδητων και υποσυνειδητων διαδικασιών με τις ακαριαιες αντιδρασεις ομως να απαιτουν εμπειρια, αλλα δεν μπορώ να εντοπισω το τρόπο λειτουργίας με ακρίβεια. εσείς τι θεωρείτε?
-
Διάβαζα πρόσφατα ένα βιβλίο για τη διακοπή του καπνίσματος (ακόμα το παλεύω) και ανάφερε εκει ότι το 90 % της συμπεριφοράς μας ειναι αποτέλεσμα υποσυνειδητων διαδικασιών. Το Υποσυνειδητο λειτουργει πολυ ταχυτερα απο τη συνειδηση. Ακόμη και η οδήγηση αναφερε γίνεται έτσι. Σκεφτόμουν για τον τρόπο που οδηγω και κατεληξα ότι κάποιες αντιδράσεις μου (κυρίως μπροστα σε κάποιο κίνδυνο αλλα και σε γρηγορη αντίδραση) δείχνουν να ειναι ¨μηχανικα¨.
Θεωρώ ότι ειναι ένα μίγμα συνειδητων και υποσυνειδητων διαδικασιών με τις ακαριαιες αντιδρασεις ομως να απαιτουν εμπειρια, αλλα δεν μπορώ να εντοπισω το τρόπο λειτουργίας με ακρίβεια. εσείς τι θεωρείτε?
-
Συμφωνω.
Κάθε διαδικασία που κάνουμε επαναλαμβανόμενα και καταλήγει μέρος της ζωής μας γίνεται συνήθεια και μετά απο κάποιον καιρό την κάνουμε μηχανικά
Προσωπικα οδηγαω σβέλτα , ομως δεν τρεχω σαν μ@λακας , αλλα ούτε σέρνομαι αν βρω μπροστα μου αδειο δρομο, προσπαθω να εκμεταλλεύομαι ολο τον δρομο και τις στροφές του κινητήρα ακόμα και αν χρειαστεί να ανεβούν τα κοκκινα -
Κάπου είχα διαβάσει το εξής, χοντρικά:
- υπάρχουν 2 είδη αντίδρασης από τον άνθρωπο στα ερεθίσματα που δέχεται:
α) Συνειδητά, όπου σκέφτεται έστω και ελάχιστα και έπειτα αποφασίζει την αντίδραση
β) 'Υποσυνείδητα', κάτι σαν αυτόματη αντίδραση του νευρικού συστήματος
Στη 2η περίπτωση χρησιμοπείται κάτι σαν 'βιβλιοθήκη' αντιδράσεων που έχει χτίσει κατά τη ζωή του ο καθένας. Πχ ανοιγόκλεισμα βλεφάρων σε περίπτωση κινδύνου, άπλωμα χεριού όταν πας να πέσεις κλπ.
Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η βιβλιοθήκη αντιδράσεων είναι 'επεκτάσιμη', δηλαδή με τη συνεχή εκπαίδευση/τριβή ο άνθρωπος μπορεί να μάθει πως πρέπει να αντιδρά αυτόματα σε κάποιες καταστάσεις. Πχ σε πολεμικές τέχνες, που μετράει πολύ η ταχύτητα αντίδρασης. Προπονείσαι συνέχεια και μαθαίνει το νευρικό σου σύστημα πως πρέπει να αντιδρά σε κάθε περίπτωση, αυτόματα, χωρίς να πρέπει να το σκεφτείς πρώτα.
Νομίζω λοιπόν ότι και η οδήγηση είναι κάτι παρόμοιο, μετά από αρκετή εξάσκηση κάποιες αντιδράσεις/ενέργειες γίνονται χωρίς σκέψη. Πχ ανάποδο τιμόνι στο γλίστρημα. Σίγουρα όμως χρειάζεται πολλή σκέψη η σωστή και ασφαλής αλλά και γρήγορη οδήγηση. Τώρα για οδηγούς επιπέδου F1 δε ξέρω, μάλλον εκεί παίζει πολύ πιο έντονα το μηχανικό, και η σκέψη τους αφιερώνεται περισσότερο σε πιο πολύπλοκα θέματα, πχ τακτική, προσπεράσεις, κλπ
- υπάρχουν 2 είδη αντίδρασης από τον άνθρωπο στα ερεθίσματα που δέχεται:
-
Υποσυνείδητα και γρήγορα θα έλεγα.
Όταν όμως συγκεντρώνομαι πηγαίνω πιο γρήγορα.
-
Ασυνείδητη θα έλεγα εγώ.
Υπάρχουν στιγμές, συνήθως συναισθηματικά φορτισμένες, που η οδήγηση μου με τρομάζει. Παραδόξως, όταν γυρνάω από μια super πτήση ή ένα επικό σκι, οδηγώ αργά και χαλαρά. Έχει τύχει να γυρίσω όμως από μέτρια πτητικά μέρα και να λιώσω τα τακάκια μου. Ίσως ο (αν)εγκέφαλος προσπαθεί να εκβιάσει τις ενδορφίνες που του έλειψαν.
Όπως και σε κάθε 'αθλητική' δραστηριότητα όμως, πιστεύω ότι οι κινήσεις -μετά από κάποιο επίπεδο εμπειρίας και πάνω- γίνονται μηχανικά και οι αποκρίσεις στα ερεθίσματα είναι αυτόματες. Ο κίνδυνος είναι γνωστός βέβαια. Familiarity breeds contempt και κάπου εκεί αρχίζουν τα ατυχήματα.
-
Όαν είμαι ήρεμος, οδηγώ επί το πλείστον μηχανικά. Όταν είμαι κουρασμένος/εκνευρισμένος προσπαθώ να προσηλώνομαι στο δρόμο, γιατί το υποσυνείδητό τότε δε λειτουργεί σωστά. Αυτό που λέμε αντανακλαστικά είναι καθαρά υποσυνείδητη αντίδραση, αλλά δεν είναι πάντα επιθυμητή(π.χ. το να φρενάρεις μόλις δεις πορτοκαλί είναι αντανακλαστική κίνηση, αλλά μπορεί να σε οδηγήσει σε ακινητοποίηση πάνω στη διασταύρωση.
-
δεν υπορχει υποσυνειδητο...
διοτι εαν προσεξετε οι πραξεις ως σειρα και λογικη εξελιξη ειναι σωστες...απλως οι σκεψεις λογω εκρηξης αδρεναλινης γινονται με overboost...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Υποσυνείδητα και γρήγορα θα έλεγα.Όταν όμως συγκεντρώνομαι πηγαίνω πιο γρήγορα.
οεο!!!! χαχα
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Διάβαζα πρόσφατα ένα βιβλίο για τη διακοπή του καπνίσματος (ακόμα το παλεύω) και ανάφερε εκει ότι το 90 % της συμπεριφοράς μας ειναι αποτέλεσμα υποσυνειδητων διαδικασιών. Το Υποσυνειδητο λειτουργει πολυ ταχυτερα απο τη συνειδηση. Ακόμη και η οδήγηση αναφερε γίνεται έτσι. Σκεφτόμουν για τον τρόπο που οδηγω και κατεληξα ότι κάποιες αντιδράσεις μου (κυρίως μπροστα σε κάποιο κίνδυνο αλλα και σε γρηγορη αντίδραση) δείχνουν να ειναι ¨μηχανικα¨.
**
Θεωρώ ότι ειναι ένα μίγμα συνειδητων και υποσυνειδητων διαδικασιών με τις ακαριαιες αντιδρασεις ομως να απαιτουν εμπειρια, αλλα δεν μπορώ να εντοπισω το τρόπο λειτουργίας με ακρίβεια. εσείς τι θεωρείτε?**Συμφωνώ απόλυτα με το ποστ σου προφέσσορα.
Είναι όπως κάποια κίνηση που κάνεις συνεχώς και τακτικά για μεγάλα χρονικά διαστήματα, οπότε μετά από λίγο γίνεται ψιλο-αυτόματα (πχ την ώρα που τρως, δε σκέφτεσαι προς τα που να πας το πηρούνι ). Εσύ επικεντρώνεσαι στο τι θες να κάνεις (να φας, να κατεβάσεις ταχύτητα για να προσπεράσεις) και το σώμα αναλαμβάνει τις 'μικρές λεπτομέρειες' (που θα πάει το πηρούνι-κουτάλι ή πότε θα πατήσεις και θα αφήσεις το συμπλέκτη, προς ποιές κατευθύνσεις θα κουνήσεις το λεβιέ κτλ).
Και όσο οδηγείς περισσότερο, τόσο πιο μηχανικές-αυτόματες γίνονται οι κινήσεις σου γιατί πλέον δεν χρειάζεται να σκέφτεσαι για να κάνεις 'τις απλές κινήσεις'.
Αν δείτε ως ακραίο παράδειγμα τους οδηγούς αγώνων (είτε kart είτε αυτοκινήτων είτε μηχανής), θα παρατηρήσετε ότι κάποιες φορές ο που πρέπει να είναι ο χρόνος αντίδρασης (για να μην χάσει τον έλεγχο ο οδηγός) είναι τέτοιος που δεν αφήνει περιθώρια παρά να υποθέσεις ότι πλέον έχουν αυτοματοποιήσει πολλές διαδικασίες πάνω στην οδήγηση.
είναι κάτι σαν αυτό που έγραψε ο stefan147. Επικεντρώνονται σε καταστάσεις τύπου 'πόσο να πιέσω το αμάξι, πόσους γύρους θα κρατήσουν τα λάστιχα, ποιά τακτική να ακολουθήσω' κτλ.ΥΓ:η τελευταία επιλογή στο poll είναι όλα τα λεφτά.
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Κάπου είχα διαβάσει το εξής, χοντρικά:- υπάρχουν 2 είδη αντίδρασης από τον άνθρωπο στα ερεθίσματα που δέχεται:
α) Συνειδητά, όπου σκέφτεται έστω και ελάχιστα και έπειτα αποφασίζει την αντίδραση
β) 'Υποσυνείδητα', κάτι σαν αυτόματη αντίδραση του νευρικού συστήματος
Στη 2η περίπτωση χρησιμοπείται κάτι σαν 'βιβλιοθήκη' αντιδράσεων που έχει χτίσει κατά τη ζωή του ο καθένας. Πχ ανοιγόκλεισμα βλεφάρων σε περίπτωση κινδύνου, άπλωμα χεριού όταν πας να πέσεις κλπ.
Το β) για την ακρίβεια διακρίνεται σε δύο βασικές (και 'αντίθετες') κατηγορίες ας πούμε ανακλαστικών αντιδράσεων, αναλόγως του τμήματος του νευρικού συστήματος που 'ενεργοποιείται'. Συμπαθητικού ή παρασυμπαθητικού, fight or flee.
Το ποιο θα επικρατεί κάθε φορά μπορεί να είναι αποτέλεσμα μακροχρόνιας εκπαίδευσης του ατόμου, χημικής ισορροπίας τη στιγμή του γεγονότος κλπ κλπΗ συνειδητή σκέψη επηρεάζεται άμεσα (έως και καθορίζεται) από την κατάσταση στην οποία έχει τεθεί το σώμα. Άλλα μονοπάτια λογικών σκέψεων θα ακολουθηθούν αν είσαι σε κατάσταση 'fight' και άλλα σε 'flee'.
- υπάρχουν 2 είδη αντίδρασης από τον άνθρωπο στα ερεθίσματα που δέχεται:
-
Απαντώ από το RX8 vs S2000 τόπικ στη διαφωνία περί καρτ που άνοιξε ο Γρηγόρης (Κ).
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ενα πραγμα θα σε ρωτησω, γιατι δημιουργεις και εσυ εντυπωσεις και ειναι κριμα...
Την πρωτη φορα που μπηκες με το δικο σου το πρωτο αγωνιστικο, στους πρωτους 3-4 γυρους, πηγες
καλυτερα? Το ενα τετακε που εφερα πραγματι στην κ1, λεει κατι...? Εδω κανουν τετακε στην προπονηση πρωταθλητες, πλακα μας κανεις?Δεν δημιουργώ καθόλου εντυπώσεις, απαντώ σε κάτι που ξεκίνησες to set the record straight.
Καμιά διάθεση δεν είχα.
Κλεβεις και εσυ εκκλησιες ρε Νικολακη, 'με καρτακι διαθεσιμο', και τις αφιδνες που τις κανεις δυο και βαλε χρονια τωρα
σχεδον καθε ΣΚ πλεον, και μας λες και για προπονηση?Βασικά έχω να κάνω στις Αφίδνες αρκετό καιρό.
Μέγαρα πηγαίνουμε ως επί το πλείστον τους τελευταίους μήνες.
Η προπόνηση σε βοηθάει να πας σταθερά πιο γρήγορα. Που το περίεργο?
Το 'καρτάκι διαθέσιμο' δε το καταλαβαίνω. Διέθεσε ενάμιση χιλιάρικο και πάρε ένα καρτ να νιώσεις.
Αλλά δε καταλαβαίνω τι θες να πεις? Τι σχέση έχει το τι κάνω εγώ με το τι ανέφερες ότι κάνεις εσύ?
Τι με νοιαζει ο ποντικομικρουλης αν πυροβολαει στις Αφιδνες και 'τελος' και καλα κρασια?
Ε πως...αφού του τη λες του ανθρώπου. Να μη πω δυο πράγματα που έχω δει?
Υπαρχουν εξω τρελα χερια, που εαν εμπλακουν 2-3 χρονια σαρωνουν τα κυπελα. Ο αλλος τρεχει 10-15χρονια στην ιδια πιστα,
'πυροβολαει' και κατι τρεχει στα γυφτικα.Άσχετο με τη κουβέντα μας.
Βγειτε εξω σε καμμια αλλη πιστα, καντε καμμια αλλη διαδρομη, αν οχι Prima-vista, εστω τριτη-τεταρτη φορα, να δειτε, εχετε
τα νεφρα, μπορειτε να πατε γρηγορα, ή πουλατε μαγκια στα καρτ, αφου εχετε μαθει απ' εξω ΜΙΑ πιστα?Γρηγόρη, ξεκόλλα με τη πίστα. Το να έχεις μάθει μια πίστα απ'έξω δεν πάει να πει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα!
Αν ήταν έτσι όλοι στο καρτόδορμο ή στα Μέγαρα θα γύριζαν στο χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Έλα να γυρίσεις στα Μέγαρα στο 46 (43 γυρίζουν οι άλλοι) και θα σου βγάλω το καπέλο και μετά έλα να μου πεις ποιός πουλάει μαγκιά και ποιός όχι.
Μια πίστα δεν είναι μόνο τα πατήματά της κι οι γραμμές. Μεγαλύτερη σημασία έχει που, πόσο φρενάρεις και πόση ταχύτητα θα 'κουβαλήσεις' στο Κ για να βγεις με παραπάνω χιλιόμετρα, κερδίζοντας χρόνο.
Αν νομίζεις ότι επειδή έμαθες τη πίστα θα γυρίσεις ΤΑΠΑ...είσαι γελασμένος! ΠΟΛΥ γελασμένος.
P.S Εγω ακομα και για προπονηση με μτχ αγωνιστικο ειμαι μεσα. Τι 'αβαντα' ομως χρονου μπορει να δικαιολογηθει συγκριτικα σε καποιον ο οποιος εχει γυρισει την πιστα ουτε 10γυρους, σε σχεση με τον αλλο που εχει κανει ενα εκατομυριο γυρους, μου λες?
Αβάντες κλπ δεν υπάρχουν. Αν είσαι γρήγορος, θα είσαι το ίδιο γρήγορος σε μια πίστα που δε ξέρεις. Αν το'χεις και το κατέχεις το άθλημα, πέντε γύρους κάνεις, βρίσκεις τα πατήματα, γραμμές και τέλος. Δεν είναι πυρηνική φυσική. Αν το'χεις...το'χεις. Ούτε αβάντες χρειάζεσαι, ούτε τίποτα. Αυτά είναι δικαιολογίες.
Μπες μέσα και πήγαινε όσο πιο τάπα μπορείς με το ίδιο καρτ!
Δεν έχει νόημα να γίνει η σύγκριση με μένα πχ ή με τον A-Viper7. Αλλά με τον Joe Bar πχ θα έλεγε.
Όλα έτοιμα είναι σχεδόν, το μοτέρ είναι κουμπωμένο στο σασί.
Αυτά.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Απαντώ από το RX8 vs S2000 τόπικ στη διαφωνία περί καρτ που άνοιξε ο Γρηγόρης (Κ).[...]
Γρηγόρη, ξεκόλλα με τη πίστα. Το να έχεις μάθει μια πίστα απ'έξω δεν πάει να πει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα!
[...]
είναι πολύ σημαντικό. Στο Gran Tourismo.
-
Για νορμαλ ανθρωπινες καταστασεις και οχι πιστα ή οδηγηση για να πετυχεις κατι συγκεκριμενο :
- Οταν οδηγαω μεσα στην πολη κατα 95% σα ταξιτζης και χειροτερα, οδηγαω καθαρα συνειδητα, πολλες φορες κοιταω το στροφομετρο να δω ποτε θα αλλαξω ταχυτητα, βλεπω πιο 'μακρια' προσεχοντας κοκκινα φωτα στο βαθος ή το συχρονισμο των φαναριων, ολα αυτα με στοχο την οικονομια και τις μαλακες ηρεμες κινησεις για να μην κουραζω εμενα ή τους επιβατες μου.
- Οταν οδηγαω σε εθνικη επισης σκεφτομαι πριν κανω κατι γιατι εχω να ελεγξω παραπανω παραμετρους. Π.χ. να σκεφτω τι εχει φανταστει να κανει ο μπροστινος, τι θα κανει ο πισω, τι κ@υλα θα φαει ο φορτηγατζης μπροστα κλπ. Σε κινδυνο ομως θα αντιδρασω τελειως μηχανικα και απ ο,τι εχω προσεξει θα ψαξω παντα να χωσω τ αμαξι σε κενο χωρο, πρωτα σκεφτομενος να αποφυγω και μετα να φρεναρω.
- Οταν οδηγαω σε ανοιχτο δρομο και ανεβαινουν οι ρυθμοι τοτε καθαρα ασυνειδητα. Βλεπω πολυ περισσοτερο 'κοντα' προσεχω γραμμες, πατηματα, σημεια αναφορας απο στροφη σε στροφη, κινησεις αμαξωματος, και ο,τι πληροφορια μου δινει το αυτοκινητο. Καμια φορα μηχανικα παω να φρεναρω και με το αριστερο αλλα συνηθως το σταματαω, (αν κι εχω ριξει 2-3 ωραιες κλωτσιες στον συμπλεκτη κατα καιρους!)
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Απαντώ από το RX8 vs S2000 τόπικ στη διαφωνία περί καρτ που άνοιξε ο Γρηγόρης (Κ).Ενα πραγμα θα σε ρωτησω, γιατι δημιουργεις και εσυ εντυπωσεις και ειναι κριμα...
Την πρωτη φορα που μπηκες με το δικο σου το πρωτο αγωνιστικο, στους πρωτους 3-4 γυρους, πηγες
καλυτερα? Το ενα τετακε που εφερα πραγματι στην κ1, λεει κατι...? Εδω κανουν τετακε στην προπονηση πρωταθλητες, πλακα μας κανεις?Δεν δημιουργώ καθόλου εντυπώσεις, απαντώ σε κάτι που ξεκίνησες to set the record straight.
Καμιά διάθεση δεν είχα.
Σοβαρα? Οταν εσυ πρωτομπηκες με το πρωτο μτχ αγωνιστικο, ΔΕΝ εκανες κανενα τετακε?
Ξεχνας που σου λεγαμε ΟΛΟΙ πως παιρνεις την Κ2 εντελως ΛΑΘΟΣ, γιατι δεν 'εμπαινες μεσα' μετα την Κ1?
Ερχεσαι τωρα και λες και εσυ, καπακι με τον αλλο, για το τετακε. Big fucking deal.
Τα πηγα ασχημα? Τεσσερις γυρους πριμα βιστα μου το εδωσες (και σε ευχαριστω για αυτο, οπως και να εχει)
την πρωτη φορα, που επιασα στα χερια μου αγωνιστικο, και με λαθος ρυθμισεις στο καθισμα που δεν βολευε ΟΥΤΕ εσενα.
Μου το εδωσες αλλες δυο φορες εαν θυμαμαι καλα, την τελευταια, ο ιδιος μου ειπες, οτι παω καλυτερα, εχω πιασει τις γραμμες και τις δοσεις γκαζιου χωρις πολλα φρενα και γενικως μια χαρα για τριτη φορα, και συνολικα ΟΥΤΕ 10 γυρους.Τι με νοιαζει ο ποντικομικρουλης αν πυροβολαει στις Αφιδνες και 'τελος' και καλα κρασια?
Ε πως...αφού του τη λες του ανθρώπου. Να μη πω δυο πράγματα που έχω δει?
Eγω του την λεω? Εχεις δει απο που ξεκινησε αυτη η ιστορια?
Επικοινωνεις? Μιλαει ο ποντικομικρουλης για καρτ, και το παιζει μαγκας που ξερει μια πιστα αφου την εκανε 10-15χρονια
KLEIN MEIN, ας ερθει εξω σε κλειστη διαδρομη, ή και σε ΟΠΟΙΑ αλλη πιστα θελει με ενα αυτοκινητο, να δουμε
τι 'χερας' ειναι, γιατι αυτος το ξεκινησε, και πουλαει μαγκια μεσω πληκτρολογιου, οχι εγω.
Εγω ομως μαλακιες απο παιδακια δεν σηκωνω, και αμα εχει τα νεφρα, ας θεσει ο ιδιος κατι που να μην
εχει κανει ενα εκατομυριο φορες, να δουμε τι 'χερια' εχει...
Η μηπως ξερει μονο απο καρτ, και στα αυτοκινητα εχει θεμα...Γρηγόρη, ξεκόλλα με τη πίστα. Το να έχεις μάθει μια πίστα απ'έξω δεν πάει να πει ΑΠΟΛΥΤΩΣ τίποτα!
Αν ήταν έτσι όλοι στο καρτόδορμο ή στα Μέγαρα θα γύριζαν στο χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Έλα να γυρίσεις στα Μέγαρα στο 46 (43 γυρίζουν οι άλλοι) και θα σου βγάλω το καπέλο και μετά έλα να μου πεις ποιός πουλάει μαγκιά και ποιός όχι.
Εγω να ξεκολλησω? Εσυ την εκανες δυο χρονια και βαλε, και ο αλλος πηγαινε εκει για πανω απο δεκα χρονια, την εμαθε καλα και κατι τρεχει στα γυφτικα?
Εγινε μαγκια τωρα να γυρνας στο 43'' με γομα κατω και καλο καιρο σε ΜΙΑ πιστα, αφου εχεις φαει μια δεκαετια...
Καλο και αυτο...
Aυτο ακριβως λεω, για να παμε μια διαδρομη αγνωστη με ενα νορμαλ αυτοκινητο, να δουμε τα χερια του 'καρτιστα'
που εχει τα μουτρα να κοροιδευει κιολας...Αβάντες κλπ δεν υπάρχουν. Αν είσαι γρήγορος, θα είσαι το ίδιο γρήγορος σε μια πίστα που δε ξέρεις. Αν το'χεις και το κατέχεις το άθλημα, πέντε γύρους κάνεις, βρίσκεις τα πατήματα, γραμμές και τέλος. Δεν είναι πυρηνική φυσική. Αν το'χεις...το'χεις. Ούτε αβάντες χρειάζεσαι, ούτε τίποτα. Αυτά είναι δικαιολογίες.
Α, ειναι δικαιολογιες...Για πες μου ΠΟΣΟ καιρο σου πηρε και μετα απο ΠΟΣΟΥΣ γυρους, και διαφορετικες ρυθμισεις σε πιεσεις
για να πεσεις κατω απο 50sec?
Δηλαδη εγω για να ειμαι 'οκ' σαν τον ποντικομικρουλη, πρεπει να μπω αυριο στην πιστα και να γραψω 46''?
Την τριτη φορα που μπηκα με το δικο σου, πριν καν ρυθμισεις σωστα το καθισμα, 'το ειχα' ή οχι?
Σε σχεση και με τα δικα σου δεδομενα, και αντιστοιχα την δικη σου βελτιωση απο την πρωτη κιολας στιγμη.
Αυτο πες μου μονο, και δεν προκειται να ξαναασχοληθω με το θεμα...P.S Στο ειχε πει και ενας αλλος παλαιος καρτιστας για ενα μεγαλο λαθος που κανεις και εσυ, και καποιοι αλλοι 30αρηδες και βαλε, που μπαινετε στα καρτ...Κοιτατε με το καλημερα να κανετε χρονους, να κανετε ακριβως τις ιδιες κινησεις στα ιδια σημεια, ακριβως τα ιδια φρενα, με τις ιδιες δοσεις, στην ιδια πιστα, σαν ρομποτακια, με τα λαστιχα που...εχουν κολλα.
ΔΕΝ αποκτας ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ εμπειρια για γρηγορη οδηγηση ετσι Νικο, και ας πεσεις και κατω απο 42''.
Τα 'χερια' και ο πραγματικος οδηγος , κρινονται απο τις αντιδρασεις του, υπο πιεση, το πως και ποσο αισθανεται
τους τροχους στην ασφαλτο, και το ποσο γρηγορα μπορει να κινηθει σε ΑΓΝΩΣΤΗ διαδρομη, αν δεν στο εχουν πει...Για να μην νομιζεις και εσυ οπως πολλοι, -στην μεγιστη μεγεθυνση του πραγματος βεβαια- οτι και οι πιλοτοι F1 ειναι 'ανωτεροι', καλυτεροι, ή ικανοτεροι, απο αυτους των WRC...Ουτε κατα φαντασια...Μεγαλυτερη ακριβεια υπο πιεση επιδεικνυουν σε μια απολυτως ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ (λεγε με και σιρκοουι) και γνωστη σε χαραξη -σε ολα τα επιπεδα- πιστα... -
επππ!! τι εχουμε εδω?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σοβαρα? Οταν εσυ πρωτομπηκες με το πρωτο μτχ αγωνιστικο, ΔΕΝ εκανες κανενα τετακε?Όχι, σοβαρά.
Ξεχνας που σου λεγαμε ΟΛΟΙ πως παιρνεις την Κ2 εντελως ΛΑΘΟΣ, γιατι δεν 'εμπαινες μεσα' μετα την Κ1?
Μετά τη Κ1, θέλει κερμπ...δηλαδή έξω.
Ερχεσαι τωρα και λες και εσυ, καπακι με τον αλλο, για το τετακε. Big fucking deal.
Τα πηγα ασχημα? Τεσσερις γυρους πριμα βιστα μου το εδωσες (και σε ευχαριστω για αυτο, οπως και να εχει)
την πρωτη φορα, που επιασα στα χερια μου αγωνιστικο, και με λαθος ρυθμισεις στο καθισμα που δεν βολευε ΟΥΤΕ εσενα.
Μου το εδωσες αλλες δυο φορες εαν θυμαμαι καλα, την τελευταια, ο ιδιος μου ειπες, οτι παω καλυτερα, εχω πιασει τις γραμμες και τις δοσεις γκαζιου χωρις πολλα φρενα και γενικως μια χαρα για τριτη φορα, και συνολικα ΟΥΤΕ 10 γυρους.Κοιτάς το δέντρο και χάνεις το δάσος. Το θέμα είναι ότι το έπαιζες παντογνώστης (πάλι) Γρηγόρη τη στιγμή που είσαι σε πολύ μα πολύ μα πολύ πρωταρχικό στάδιο και φαίνεται από αυτά που λες παρακάτω.
Α, ειναι δικαιολογιες...Για πες μου ΠΟΣΟ καιρο σου πηρε και μετα απο ΠΟΣΟΥΣ γυρους, και διαφορετικες ρυθμισεις σε πιεσεις
για να πεσεις κατω απο 50sec?Τρεις προπονήσεις, ίδιες συνθήκες, δυο δευτερόλεπτα.
Να τ'αφήσω?
Την τριτη φορα που μπηκα με το δικο σου, πριν καν ρυθμισεις σωστα το καθισμα, 'το ειχα' ή οχι?
Σε σχεση και με τα δικα σου δεδομενα, και αντιστοιχα την δικη σου βελτιωση απο την πρωτη κιολας στιγμη.
Αυτο πες μου μονο, και δεν προκειται να ξαναασχοληθω με το θεμα...Τώρα θες να τα ακούσεις. Όχι Γρηγόρη, δεν το είχες. Οι γραμμές σου ήταν αλλού γι'αλλού, έκανες δυο φορές το ίδιο λάθος και σβούριξες (δυο φορές), το γκάζι σου ήταν on-off και όχι προοδευτικό (σου έλεγα...ήρεμα με το φυγοκεντρικό) και γενικώς είχες μια πολύ νευρική οδήγηση.
Προφανώς δεν περίμενα να γύριζες στο 45 ...ούτε ο χρόνος έχει τόσο σημασία όσο το στυλ οδήγησης, το οποίο το δικό σου είναι νευρικό και γενικώς απότομο. Σου έχω πει επανειλημμένως μην κάνεις τιμονιές πάνω στη στροφή...εσύ εκεί.
Όρεξη έχεις τώρα να ανοίξουμε κουβέντα?
P.S Στο ειχε πει και ενας αλλος παλαιος καρτιστας για ενα μεγαλο λαθος που κανεις και εσυ, και καποιοι αλλοι 30αρηδες και βαλε, που μπαινετε στα καρτ...Κοιτατε με το καλημερα να κανετε χρονους, να κανετε ακριβως τις ιδιες κινησεις στα ιδια σημεια, ακριβως τα ιδια φρενα, με τις ιδιες δοσεις, στην ιδια πιστα, σαν ρομποτακια, με τα λαστιχα που...εχουν κολλα.
Α μάλιστα...έχεις και γιαυτό εμπειρία μετά από 20 λεπτά στη πίστα? Δηλαδή -->
Αν πιστεύεις ότι αυτό είναι το καρτ...so be it. For the record, έχεις μαύρα μεσάνυχτα κι ούτε θα κάτσω να σου εξηγήσω γιατί. Κράτα αυτή τη άποψη.
Αν πιστεύεις λοιπόν ότι είναι τόσο εύκολο όπως λες στην ίδια πίστα, με τις ίδιες κινήσεις, στα ίδια σημεία, με τα ίδια φρένα κλπ...κάν'το. Αν μάθεις τις κινήσεις, θα βάλεις τα γυαλιά σε όλους, ε?
Τύφλα να έχουν οι πρωταθλητές...πφφ...τι να πουν τα ρομποτάκια!!
ΔΕΝ αποκτας ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ εμπειρια για γρηγορη οδηγηση ετσι Νικο, και ας πεσεις και κατω απο 42''.
Τα 'χερια' και ο πραγματικος οδηγος , κρινονται απο τις αντιδρασεις του, υπο πιεση, το πως και ποσο αισθανεται
τους τροχους στην ασφαλτο, και το ποσο γρηγορα μπορει να κινηθει σε ΑΓΝΩΣΤΗ διαδρομη, αν δεν στο εχουν πει...Για να μην νομιζεις και εσυ οπως πολλοι, -στην μεγιστη μεγεθυνση του πραγματος βεβαια- οτι και οι πιλοτοι F1 ειναι 'ανωτεροι', καλυτεροι, ή ικανοτεροι, απο αυτους των WRC...Ουτε κατα φαντασια...Μεγαλυτερη ακριβεια υπο πιεση επιδεικνυουν σε μια απολυτως ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ (λεγε με και σιρκοουι) και γνωστη σε χαραξη -σε ολα τα επιπεδα- πιστα...Ντάξει...αποκτάς εμπειρία για γρήγορη οδήγηση με το Vectra θες να μου πεις, κάνοντας βόλτα (στην ίδια διαδρομή) στο Ντράφι.
Άσε μας ρε Γρηγόρη βραδιάτικα που θα εκφράσεις και άποψη για το καρτ επειδή έκανες 20 λεπτά βόλτα...
Τα ισοπέδωσες όλα...πραγματικά όμως...
-
επειδη εχουν ειπωθει βαριες κουβεντες η μονη λυση ειναι με νοικιαρικο αυτοκινητο στα Μεγαρα. Εκει θα δουμε ποιος εχει δικιο.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
επειδη εχουν ειπωθει βαριες κουβεντες η μονη λυση ειναι με νοικιαρικο αυτοκινητο στα Μεγαρα. Εκει θα δουμε ποιος εχει δικιο.Προσωπικά το βρίσκω ανούσιο γιατι δεν προσπαθώ να αποδείξω τίποτα.
Όποιοι το έχουν ανάγκη ας το κάνουν...βάζω τα νερά...
Οδήγηση (γρηγορη και μη). Συνειδητή ή υποσ/τη διαδικασία?