-
+1
-
ΟΚ!
Έρχονται τα Rosso σε 10 μέρες...
Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές! -
Ο χρήστης thodoros έγραψε:
Βαλε τα Rosso ειναι καλυτερα στα πλαινα και μη σκας για τις ημερομηνιες και τοσο.Αποθηκευμενα λαστιχα ειναι.Δεν κανανε ηλιοθεραπεια τα καημενουλια,χεχε.τοτε το μαυρο χρωμα πως το εξηγεις;;;;;;
-
φιλοι μου παρακολουθω την κουβεντα σας και απο οτι καταλαβα μαλλοον δεν ξερετε την σωστη εννοια του DOT
εσεις λετε λοιπον οτι DOT ειναι η ημερομηνια παραγωγης;
εαν ναι εισαστε λαθος...
1.) τα λαστιχα σωστα αποθηκευμενα ειναι σωστα για 3 χρονια
2.) μπορειτε να βαλετε διαφορετικες ημερομηνιες ελαστικων κατα αξονα.
3.) DOT σημαινει οτι εχει πιστοποιηση απο το υπουργειο μεταφωρων Department Of Transport
4.) οι λαστιχαδες δεν γνωριζω γιατι δεν το ξερουν
5.) αλλωστε αν ψαξετε αρκετα θα βρητε και λαστιχα που δεν εχουν καν DOT αυτο απλα σημαινει οτι τα λαστιχα δεν ειναι πιστοποιημενα...
εαν παλι εχω καταλαβει λαθος σχετικα με αυτα που γνψριζετε εσεις ,τοτε λαβετε το post μου ως μη γενομενο..
ευχαριστω -
Οι επεξηγήσεις σου είναι χρησιμότατες. Όταν όμως αναφέρεται 'dot του 2008' σημαίνει παραγωγής 2008. Αυτό αρκεί - μαζί με τις συνθήκες φύλαξης, προφανώς, που προαναφέρθηκαν - για να κρίνουμε αν αξίζουν ή όχι.
-
Uploaded with ImageShack.us
οσον αφορα την παρατηρηση (5)
το συγκεκριμενο ειναι bridgestone er300 χωρις DOT!! -
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
φιλοι μου παρακολουθω την κουβεντα σας και απο οτι καταλαβα μαλλοον δεν ξερετε την σωστη εννοια του DOT
εσεις λετε λοιπον οτι DOT ειναι η ημερομηνια παραγωγης;
εαν ναι εισαστε λαθος...
1.) τα λαστιχα σωστα αποθηκευμενα ειναι σωστα για 3 χρονια
2.) μπορειτε να βαλετε διαφορετικες ημερομηνιες ελαστικων κατα αξονα.
3.) DOT σημαινει οτι εχει πιστοποιηση απο το υπουργειο μεταφωρων Department Of Transport
4.) οι λαστιχαδες δεν γνωριζω γιατι δεν το ξερουν
5.) αλλωστε αν ψαξετε αρκετα θα βρητε και λαστιχα που δεν εχουν καν DOT αυτο απλα σημαινει οτι τα λαστιχα δεν ειναι πιστοποιημενα...
εαν παλι εχω καταλαβει λαθος σχετικα με αυτα που γνψριζετε εσεις ,τοτε λαβετε το post μου ως μη γενομενο..
ευχαριστωΝο 1 ΣΩΣΤΟ Νο 2 Θα πρεπει να ειναι κοντινες οι ημερομηνιες Νο3 ΣΩΣΤΟ αλλα το Αμερικανικο πιο συγκεκριμενα Νο4 ΛΑΘΟΣ Οι πιο πολλοι κανουν τον Νο5 DOT δυναται να μην αναγραφεται καν σε λαστιχο που πωλειται στην ευρωπη η πιστοποιηση για υπουργειο της Αμερικης .Παρολο που πολλοι κατασκευαστες το αναγραφουν.Στα ελαστικα οπουδηποτε αναγραφεται ακολουθεια 4 αριθμων σε συγκεκριμενη εσοχη παντα κοντα στη ζαντα και στο ΝΤΟΤ (οπου υπαρχει) δειχνει την ημερομηνια κατασκευης του ελαστικου οπως ολοι ξερουμε (-ενος).Οι δυο πρωτοι αριθμοι την εβδομαδα και οι επομενοι 2 το ετος.Τα υπολοιπα γραμματα η νουμερα που ειναι παντα μπροστα απο την ημερομηνια κατασκευης σε ομαδες των 2 η των 3 η των 4 και δεν ειναι σε εσοχη ειναι κωδικοι του κατασκευαστη που χρειαζονται σε περιπτωσεις ανακλησης του ελαστικου λογω πιθανου ελαττωματος.Το λαστιχο που δειχνει ο φιλος πιο πανω ειναι κατασκευασμενο την 6 εβδομαδα του 2011. Συνεχιζω να μαθουμε και αλλα που ισως καποιοι δεν γνωριζετε.TREADWEAR Δειχνει τον δεικτη ΦΘΟΡΑΣ του ελαστικου συμφωνα με συγκεκριμενη δοκιμη.Δηλαδη αυτο που γραφει 200 ''ελιωσε'' το μισο απο αυτο που γραφει 100 . TRACTION AA,A,B,C Ειναι η δυνατοτητα του ελαστικου να φρεναρει σε υγρες συνθηκες σε συγκεκριμενη δοκιμη.Χωρις να λαμβανεται υποψην η δυνατοτητα ελιγμων η υδρολισθηση και η επιταχυνση. TEMPERATURE A,B,C Δειχνει την αντισταση του ελαστικου στην παραγωγη θερμοτητας.Παντα συμφωνα με συγκεκριμενη δοκιμη πιστοποιησης.
-
Θυμαμαι σε βουλκανιζατερ αφισα goodyear που ελεγε οτι τα ελαστικα αν ειναι σωστα αποθηκευμενα δεν εχουν προβλημα για 10 χρονια,επισης ελεγε οτι δεν παιζει ρολο το εργοστασιο κατασκευης καθως σε ολα υπαρχουν τα ιδια στανταρ ποιοτητας.
-
ο
-
Ο χρήστης ae70gts έγραψε:
ο -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θυμαμαι σε βουλκανιζατερ αφισα goodyear που ελεγε οτι τα ελαστικα αν ειναι σωστα αποθηκευμενα δεν εχουν προβλημα για 10 χρονια.αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα στην Ελλάδα με τις 40άρες θερμοκρασίες και τον δυνατό ήλιο.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Θυμαμαι σε βουλκανιζατερ αφισα goodyear που ελεγε οτι τα ελαστικα αν ειναι σωστα αποθηκευμενα δεν εχουν προβλημα για 10 χρονια.
αυτό σηκώνει μεγάλη κουβέντα στην Ελλάδα με τις 40άρες θερμοκρασίες και τον δυνατό ήλιο.
Σωστα αποθηκευμενα εννοειται φανταζομαι σε μερος που αεριζεται και δεν τα βλεπει ηλιος.Δεν πιστευω να τα εχουν πεταμενα σε αλανες και να καιγονται απο τον ηλιο.
-
Σε μέρος που δεν τα βλέπει ήλιος.......και να καίνε ρεύμα όποτε μπαίνουν στην αποθήκη......χοχο
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Σε μέρος που δεν τα βλέπει ήλιος.......και να καίνε ρεύμα όποτε μπαίνουν στην αποθήκη......χοχοΣε ανήλιαγα υπογεια μαζι με τα βαρελια μπραντυ τα κρυβουν
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ο
εννοω σωστος!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε μέρος που δεν τα βλέπει ήλιος.......και να καίνε ρεύμα όποτε μπαίνουν στην αποθήκη......χοχο
Σε ανήλιαγα υπογεια μαζι με τα βαρελια μπραντυ τα κρυβουν
Όσο και να σου φένεται απίστευτο, σε μια αντιπροσωπία - (επίσημο και αποκλειστικό) - που έχω εργαστεί κατά το παρελθόν σου το βεβαιώνω, 4 υπόγεια και δύο πατάρια. Επίσης σύστημα ραφιών για την σωστή οριζόντια απόθηκευση - για να γίνεται περιστροφή τους ανά δίμηνο - καθώς και 'καλάθια' σε σύστημα αποθήκευσης 'πλεξούδα' για πιο ταχυκίνητους κωδικούς δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση πρόβλημα για τον σκελετό του ελαστικού.
-
Τα λάστιχα ήλθαν αλλά δυστυχώς η άμεση σύγκριση με τα φρέσκα ήταν καταλυτική.Δεν χρειάστηκε πολλή ώρα για να διαπιστώσω οτι τα 'μπαγιάτικα' είχαν πιό σκληρή γόμα σε σχέση με τα φρέσκα.Θα έλεγα κατα 30-40% σκληρότερη.Το παραδέχθηκε και ο τεχνικός του καταστήματος των ελαστικών που είχα σκοπό να τα αγοράσω.Προς τιμήν του καταστήματος,τα λάστιχα επεστράφησαν όλη η τετράδα και παράγγειλα άμεσα 4 Continental,2 Sportcontact3 και 2 Sportcontact2 για εμπρός και πίσω αντίστοιχα.Πιστεύω οτι η όποια ανομοιομορφία τους θα είναι ασήμαντη μπροστά στην τεράστια διαφορά που είχαν τα Πιρέλι μεταξύ τους...
-
Γειά σας. Είμαι νέος στο φορουμ και επειδή βλέπω ότι είστε πολύ ενημερωμένοι θα ήθελα να ρωτήσω αν οι αριθμοί του DOT πρέπει να είναι ανάγλυφοι (δηλαδή να εξέχουν από την επιφάνεια του προφίλ όπως και οι άλλοι αριθμοί και γράμματα του ελαστικού) ή πρέπει να είναι χτυπητοί (δηλαδή να είναι χωνευτοί, προς τα μέσα του ελαστικού).
Γιατί έχω την υποψία ότι οι μάγκες οι ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ βρίκαν την πατέντα και χτυπάνε νέες ημερομηνίες στα παλιά ελαστικά. -
Ο χρήστης panoskas έγραψε:
Γειά σας. Είμαι νέος στο φορουμ και επειδή βλέπω ότι είστε πολύ ενημερωμένοι θα ήθελα να ρωτήσω αν οι αριθμοί του DOT πρέπει να είναι ανάγλυφοι (δηλαδή να εξέχουν από την επιφάνεια του προφίλ όπως και οι άλλοι αριθμοί και γράμματα του ελαστικού) ή πρέπει να είναι χτυπητοί (δηλαδή να είναι χωνευτοί, προς τα μέσα του ελαστικού).
Γιατί έχω την υποψία ότι οι μάγκες οι ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ βρίκαν την πατέντα και χτυπάνε νέες ημερομηνίες στα παλιά ελαστικά.Πρεπει να ειναι αναγλυφοι σε μικροεσοχη του ελαστικου διπλα στο χειλος της ζαντας (διαβασε απαντηση μου πιο πισω σε αυτην την συζητηση).Εχω μια εντυπωση οτι τα αναγομομενα εχουν ''χτυπητους'' αριθμους χωρις να βαζω το χερι μου στη φωτια.Θα το ψαξω και θα σου πω.
Λάστιχα με DOT του 2008,να τα πάρω;