-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Beat this: α@@ίδι σε μποτιλιαρισμένο Κηφισό ανοίγει πόρτα για ν' αδειάσει το τασάκι
+
---> -
Δεν την άνοιξε ακριβώς μπροστά μου, αλλά στον αναβάτη που πήγαινε καμιά 10αριά μηχανές μπροστά μου. Εννοείται ότι άκουσε χριστούς και παναγίες κι απ'τους δέκα, ίσως κι από μερικούς πίσω μου, αλλά μέντος δεν είχα πρόχειρες, ούτε κόκα κόλα
Πριν πεταχτεί κανείς, να πω ότι ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως έχω πλήρη συνείδηση ότι είναι παράνομη η κίνηση ανάμεσα στις λωρίδες. Αλλά ΤΕΤΟΙΑ καφρίλα που έκανε ο τύπος δεν παλεύεται με τίποτα...
... αλήθεια, με cola light παίζει το κόλπο με τις μέντος;
-
Όχι ακριβώς tips οδήγησης, αλλά 2 διαπιστώσεις που έχω κάνει.
α) Πολλοί οδηγοί δικύκλων (αλλά και αυτοκινήτων) δεν έχουν πάρει χαμπάρι οτι το πίσω φως πορείας ή το στοπ τους είναι καμμένο. Κάντε το κόπο και πείτε το τους στο επόμενο φανάρι που θα σταματήσετε δίπλα τους, θα εκπλαγείτε από τη δική τους έκπληξη όταν το ακούσουν και ενδεχομένως να τους σώσετε από το να πέσει κάποιος πίσω τους επειδή δεν τους είδε.
β) Λίγο μπακαλίστικη διαπίστωση, αλλά τόσα χρόνια με τη μηχανή αυτό έχω καταλάβει. Όταν κάνει πολύ κρύο (χαμηλά μονοψήφια νούμερα) και κινήστε σε ανοιχτό δρόμο (όχι στα φανάρια δηλαδή με άλλα αυτοκίνητα δίπλα), είναι προτιμότερο να κινείστε γρήγορα παρά με χαμηλές ταχύτητες. Το κρύο που είναι να φάτε θα το φάτε είτε πάτε με 70, είτε με 110. Αυτό που μετράει πιο πολύ είναι οτι πάει αθροιστικά και από κάποια στιγμή και πέρα, όταν θα έχουν παγώσει ρούχα-γάντια, θα αρχίσει να γίνεται ανυπόφορο. Όσο λιγότερο κάτσετε λοιπόν στο δρόμο, τόσο λιγότερη ώρα θα είσαστε στη φάση που δεν την παλεύετε. Το πιο κουφό που έχω διαπιστώσει (και ίσως και να είναι και ιδέα μου στην τελική) είναι οτι στις ακόμα πιο υψηλές ταχύτητες το κρύο είναι ακόμα λιγότερο, καθώς η τριβή του αέρα παίζει το ρόλο της. Ιδιαίτερα αν φοράτε κάποιο ρούχο (πχ αντιανεμικό) το οποίο πλαταγιάζει, τότε το χτύπημα που κάνει πάνω μας ελαττώνει κάπως το πολύ κρύο.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Το πιο κουφό που έχω διαπιστώσει (και ίσως και να είναι και ιδέα μου στην τελική) είναι οτι στις ακόμα πιο υψηλές ταχύτητες το κρύο είναι ακόμα λιγότερο, καθώς η τριβή του αέρα παίζει το ρόλο της. Ιδιαίτερα αν φοράτε κάποιο ρούχο (πχ αντιανεμικό) το οποίο πλαταγιάζει, τότε το χτύπημα που κάνει πάνω μας ελαττώνει κάπως το πολύ κρύο.αυτο το πλαταγιασμα ομως, αν ειναι εντονο, δεν σου χαλαει την ισορροπια και σε κουραζει??
εκτος αν εννοεις για το ελαχιστο που κανει πχ ενα μπουφαν cordura????
-
Ε, δε μιλάω για κάτι υπερβολικό ούτε για ολόκληρο ταξίδι. Μιλαω για σχετικά μικρές διαδρομές, πχ να κατέβεις τον Κηφισσό μέχρι την παραλία.
-
Αυτό με την αυξημένη ταχύτητα ισχύει και σε πλευρικό άνεμο και φυσικά σε βροχή.
-
άμα κρυώνεις μέχρι να κατέβεις τον Κηφισό κάτι έχεις κάνει λάθος στο ντύσιμό σου.
γενικά πρόβλημα έχουν τα άκρα και κυρίως δάχτυλα που παγώνουν και μάλιστα αργούν να αντιδράσουν. οπότε πρέπει να μεριμνήσεις είτε να τα κρατήσεις ζεστά είτα να κινηθείς έγκαιρα.(με δεδομένο το μεγαλύτερο χρόνο αντίδρασης)επίσης το να κρυώνεις/ζεσταίνεσαι στη μοτό είναι κακή πρακτική (μέχρι και όταν δίνεις σήματα το λέει)
έχεις λάθος στάση σώματος, κακές αντιδράσεις, νευρικές/άκαιρες αποφάσεις.
οπότε η συστηματική και εν γνώσει έκθεση σε τέτοιες συνθήκες πρέπει να αποφεύγεται.αυτά που λέει ο taurus περί πλαταγιάσματος κλπ προυποθέτουν οτι δεν φοράτε μπουφάν μηχανής ή οτι είναι λάθος μέγεθος, κάτι που είναι no-no in my book. οπότε αφήστε τις αλχημείες και ντυθείτε κατάλληλα.
-
Πρόσεξε, μίλησα για χαμηλές μονοψήφιες θερμοκρασίες, οπότε ό,τι και να έχεις βάλει δουλεια δε θα κανει.
Ξεκίνα πχ από Πολύδροσο προς Φιλαδέλφεια ένα από αυτά τα βράδια με 2 βαθμούς σκάρτους και το συζητάμε αν κάνουν δουλεια τα ισοθερμικά εσώρουχα πχ. Θα μου πεις 'γιατί να οδηγήσεις με τέτοια θερμοκρασία'. Ε, εκεί με έφερε ο δρόμος μου, τέτοια ώρα έτυχε να φύγω, αυτό το δρομολόγιο χρειάστηκε να κάνω. Δεν ειναι εύκολο να αποφύγεις κάποια δρομολόγια, ιδιαιτερα αν για διάφορους λόγους (πες κίνηση, πες οικονομικούς, όποιους θες) δεν μπορεις να κυκλοφορήσεις με αμάξι.Όσο για το μπουφαν, εννοείται οτι το φοράμε πάντα, απλά καμια φορά βάζω και το αντιανεμικό από πάνω σε πιο δύσκολες συνθήκες.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αυτό με την αυξημένη ταχύτητα ισχύει και σε πλευρικό άνεμο και φυσικά σε βροχή....Στη βροχή, έχω την εντύπωση, ότι ισχύει το αντίθετο...
Βέβαια σε καταρρακτώδη βροχή, είτε γρήγορα κινείσαι είτε αργά, το αποτέλεσμα δεν αλλάζει,
αλλά στο ψιλόβροχο, όσο πιό γρήγορα κινείσαι τόσο περοσσότερο νερό δέχεσαι.
Αυτό που λέω, μπορεί να γίνει αντιληπτό στο παρμπρίζ ενός αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια ψιλόβροχου... -
Στην Α.Ο. μοιράζουν αυτές τις μέρες ένα βιβλιαράκι σχετικό με ασφαλή οδήγηση μηχανής, γραμμένο από τον Θ. Χούντρα. Είναι μάλιστα το Νο 2 κατά πώς λένε, το πρώτο είναι μάλλον αυτό που ανέβηκε πριν λίγο καιρό εδώ μέσα σε pdf. Αν βρεθείτε σε γκισέ ζητήστε το, αν ειστε με το αμάξι. Με τη μηχανή θα σας το δώσουν έτσι και αλλιώς. Πολύ αξιόλογο.
-
Αυτές τις μέρες που φυσάει, αν βρεθείτε σε σημείο με πλάγιες ριπές, κατεβάστε μια ταχύτητα, σκύψτε όσο μπορείτε (για να μικρύνετε την πλευρική σας επιφάνεια και να δώσετε και βάρος στο τιμόνι) και μη σφίγγετε το τιμόνι.
Επίσης: ΠΑΝΤΑ μπουφάν, ακόμα και τώρα το καλοκαιρι. Χτες με τσιμπησε ένα έντομο στο χέρι και μου το έκανε τούμπανο, με βρήκε σε σημείο που το καλοκαιρινο μπουφάν ειναι τελείως διάτρητο. Απορώ αυτοί που κυκλοφορούν με αμάνικο, δεν τους κάνουν κόσκινο?
-
Επίσης εαν τύχει και φοράτε παπούτσια με κορδόνια, φροντίστε να είναι κοντα, ώστε οι θηλιές που σχηματίζονται να είναι μικρές.
Εαν όχι, κάντε διπλό κόμπο για να μικρύνουν.
Μου έχει τύχει δύο φορές να μπεί η θηλια στον μοχλό των ταχυτήτων και να καταλάβω ότι έχω δεμένο το πόδι στην μία πλευρά της μηχανής μόνο οταν χρειάστηκε την μία φορά να κατεβάσω ταχύτητα και την άλλη για να πατησω το πόδι κάτω!
Κατάφερα να το ξεκολήσω μεν, αλλα ακόμα θυμάμαι την τρομάρα που πέρασα... -
εχεις βαλθει να μας τρελανεις ρε ταυρε!
εδω κυκλοφορουν με γυμνο, χωρις κρανος και χωρις γυαλια και πανε σαν δαιμονισμενοι.. τι σκατα βλεπουν?
Παντα κυκλοφορουμε με μπουφαν καλοκαιρινο και γαντια! δεν θελει πολυ.. ενα χαλικακι να πεταξει καποιο μπροστινο λαστιχο και καθαρισαμε!
Ασφαλεια πανω απ' ολα, γαμωτ! -
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
..κι ενα ενδιφερον pdf http://safedriver.gr/studies/ELLHNIKA_P ... /0-300.pdf
Η βιβλος για ολους μας.
Επειδή το λινκ αυτό έχει πεθάνει, μήπως έχει κανείς σωσμένο αυτό το πιντιεφάκι; Pm or mail.
-
Σαν τα χιονια!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σαν τα χιονια!!! -
Servers υπαρχουν!! http://media.feed.gr/pegasus/Multimedia ... 072889.pdf
απο εδω
-
Σπύρο αν δε βγάλεις άκρη το έχω στον υπολογιστή του σπιτιού, πες μου να στο στείλω.
Και για να αναστήσουμε και λίγο το θεματάκι, κάτι που έγραψα και στο αντίστοιχο τοπικ για το οδικό δίκτυο:
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ-ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΥΣ ΤΩΝ ΓΕΦΥΡΩΝ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΞΕΙ!!!
Ιδιαίτερα σε αυτούς που βρίσκονται σε στροφή, όπως πχ στην ένωση Ποσειδώνος και Κηφισσού.
-
Και τέτοια (tips)γιααααααααααααααααα οικονομια.....
http://scooternet.gr/συμ ... e-scooter/ -
Είδα από κοντά το honda st 150 ενός φίλου και το βρήκα καταπληκτικό. Άμα τύχει και γυρίσω Ελλάδα μόνιμα τετοιο θα πάρω.
Δεν ηξερα ότι έχουνε βάλει και stest stop σύστημα σε τέτοια μηχανάκια, αλλά έχει νόημα.
Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας