-
Καλημέρα.
Έχοντας ψάξει για αυτοκίνητο εδώ και 1 χρόνο που να μπορεί να σηκώσει 1 ή και 2 παιδιά,
έχοντας κάνει σχετικό ερώτημα και στο εδώ φόρουμ και πηγαίνοντας στις αντιπροσωπείες - αντιμετωπίζοντας την διαφορά στη συμπεριφορά τους (παρεπιμπτοντως εξωργιστική αδιαφορία στις KIA - OPEL) κατέληξα στο νέο C4.
Αντιμετωπίζοντας βέβαια και αλλαγή στα εργασιακά (γυναίκα εκπαιδευτικός διοριζόμενη ποιός ξέρει σε ποιο σημείο της Ελλάδας και γω στη Σπάρτη για τα επόμενα χρόνια με γονείς Λάρισα - Καβάλα ενώ το σπίτι μας είναι στη Θεσσαλονίκη) αποφάσισα να πάω στη λύση Diesel.(αντι για 14000 € με απόσυρση να δώσω και το κάτι παραπάνω αφου τα χλμ μου ανα έτος προβλέπονται για τα επόμενα χρόνια στα 30000/έτος+)
Η επικεφαλίδα πάντως του θέματος τα λέει όλα...
Η διαφορά των 2 κινητήρων στους οποίους θα μπορούσα να επεκταθώ λόγω και αλλαγής στην έκδοση (Attraction αντί για Trend+) είναι 1800+ € που θα πάνε εξ'ολοκλήρου σε δάνειο μαζί με τα 3500 - 4000 που έχω ήδη υπολογίσει.
Αξίζει η επένδυση;
Ποια είναι η διαφορά των 2 αυτοκινήτων σε κατανάλωση στις ταχύτητες 120 -130 χιλιομέτρων την ώρα;
Τι διαφορές θα αντιμετωπίσω σε ρεπρίζ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.... -
Καλημέρα.
Έχοντας ψάξει για αυτοκίνητο εδώ και 1 χρόνο που να μπορεί να σηκώσει 1 ή και 2 παιδιά,
έχοντας κάνει σχετικό ερώτημα και στο εδώ φόρουμ και πηγαίνοντας στις αντιπροσωπείες - αντιμετωπίζοντας την διαφορά στη συμπεριφορά τους (παρεπιμπτοντως εξωργιστική αδιαφορία στις KIA - OPEL) κατέληξα στο νέο C4.
Αντιμετωπίζοντας βέβαια και αλλαγή στα εργασιακά (γυναίκα εκπαιδευτικός διοριζόμενη ποιός ξέρει σε ποιο σημείο της Ελλάδας και γω στη Σπάρτη για τα επόμενα χρόνια με γονείς Λάρισα - Καβάλα ενώ το σπίτι μας είναι στη Θεσσαλονίκη) αποφάσισα να πάω στη λύση Diesel.(αντι για 14000 € με απόσυρση να δώσω και το κάτι παραπάνω αφου τα χλμ μου ανα έτος προβλέπονται για τα επόμενα χρόνια στα 30000/έτος+)
Η επικεφαλίδα πάντως του θέματος τα λέει όλα...
Η διαφορά των 2 κινητήρων στους οποίους θα μπορούσα να επεκταθώ λόγω και αλλαγής στην έκδοση (Attraction αντί για Trend+) είναι 1800+ € που θα πάνε εξ'ολοκλήρου σε δάνειο μαζί με τα 3500 - 4000 που έχω ήδη υπολογίσει.
Αξίζει η επένδυση;
Ποια είναι η διαφορά των 2 αυτοκινήτων σε κατανάλωση στις ταχύτητες 120 -130 χιλιομέτρων την ώρα;
Τι διαφορές θα αντιμετωπίσω σε ρεπρίζ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.... -
Καλημέρα.
Έχοντας ψάξει για αυτοκίνητο εδώ και 1 χρόνο που να μπορεί να σηκώσει 1 ή και 2 παιδιά,
έχοντας κάνει σχετικό ερώτημα και στο εδώ φόρουμ και πηγαίνοντας στις αντιπροσωπείες - αντιμετωπίζοντας την διαφορά στη συμπεριφορά τους (παρεπιμπτοντως εξωργιστική αδιαφορία στις KIA - OPEL) κατέληξα στο νέο C4.
Αντιμετωπίζοντας βέβαια και αλλαγή στα εργασιακά (γυναίκα εκπαιδευτικός διοριζόμενη ποιός ξέρει σε ποιο σημείο της Ελλάδας και γω στη Σπάρτη για τα επόμενα χρόνια με γονείς Λάρισα - Καβάλα ενώ το σπίτι μας είναι στη Θεσσαλονίκη) αποφάσισα να πάω στη λύση Diesel.(αντι για 14000 € με απόσυρση να δώσω και το κάτι παραπάνω αφου τα χλμ μου ανα έτος προβλέπονται για τα επόμενα χρόνια στα 30000/έτος+)
Η επικεφαλίδα πάντως του θέματος τα λέει όλα...
Η διαφορά των 2 κινητήρων στους οποίους θα μπορούσα να επεκταθώ λόγω και αλλαγής στην έκδοση (Attraction αντί για Trend+) είναι 1800+ € που θα πάνε εξ'ολοκλήρου σε δάνειο μαζί με τα 3500 - 4000 που έχω ήδη υπολογίσει.
Αξίζει η επένδυση;
Ποια είναι η διαφορά των 2 αυτοκινήτων σε κατανάλωση στις ταχύτητες 120 -130 χιλιομέτρων την ώρα;
Τι διαφορές θα αντιμετωπίσω σε ρεπρίζ;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.... -
Eννοείται το ισχυρότερο c4 και πιο πλούσιο(μικρή οικονομική διαφορά).Δες και το megane 1.5 dci energy 19.000 και κάτι με 5 χρόνια εγγύηση και 3 χρόνια δωρεάν σέρβις Seat leon 1.6 tdi ecomotive(χωρίς τέλη!)?Πάντως και τα 3 είναι ότι καλύτερο σε μικρομεσαίο πετρελαιοκίνητο με πολύ καλές τιμές μέχρι 20000.Οτι και να πάρεις θα είναι smart buy .Θέμα γούστου λοιπόν περισσότερο Αλήθεια τι αυτοκίνητο είχες μέχρι τώρα?
-
Τα Megane και Leon απορίφθηκαν το μεν πρώτο από τη σύζυγο μόλις το είδε, το δεύτερο από εμένα. (με χαλάει η αίσθηση της φθήνιας που έχει εσωτερικα και το μικρο πορτ-μπαγκαζ σχετικά)
5 χρονια εγγύηση και 3 δωρεάν service δινει και η citroen. ( Τα τέλη ευτυχώς είναι χαμηλα και στη Citroen)
Το ξέρω ότι το 2ο απο τα C4 είναι καλύτερο απλώς επειδή και το πρώτο με καλύπτει και δε θέλω να επεκταθώ πολύ οικονομικά θέλω να δω αν η διαφορά μεταξύ τους καλύπτεται από τυχόν διαφορά στις καταναλώσεις και οδηγηση. -
Για το leon ok αλλά το megane δεν καταλαβαίνω .Είναι και το μόνο με 6άρι σασμάν νομίζω(παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το 6άρι στα ντίζελ).Οσο για το 90 ή 110,το 90άρι θα είναι αργό, η κατανάλωση θα είναι ίδια ίσως και χαμηλότερη στο 110.Η επιβάρυνση στη δόση θα είναι μικρή φαντάζομαι.
-
Γυναίκες... Εμένα μου άρεσε αλλά μόλις το έδειξα στη γυναίκα μου η απάντηση της ήταν 'ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ''!!!
-
Ο χρήστης Λεωνίδας041076 έγραψε:
Γυναίκες... Εμένα μου άρεσε αλλά μόλις το έδειξα στη γυναίκα μου η απάντηση της ήταν 'ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ''!!!Τοτε γιατι ρωτας εμας και οχι την γυναικα σου;
Σε τετοιες περιπτωσεις τις φερνεις προ τετελεσμενου
-
Δεν το βλέπω να παντρεύομαι Απλά για το 6άρι είναι πολύ σημαντικό.Στα αυτοκίνητα η επιλογή είναι του άντρα ,σε άλλα ζητήματα τα καταφέρνουν καλύτερα και πέρνουν καλές αποφάσεις οι γυναίκες Οτι αρέσει σε σένα λοιπόν.Το πολύ πολύ ας διαλέξει χρώμα
-
θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες , το HDi 110 Attraction και θα σου πω και τους λόγους που κατα τη γνώμη μου είναι σημαντικοί. Θα έχεις 6αρι σασμάν άρα πιο άνετο οδήγημα και μη σου πω και πιο μικρη κατανάλωση στα ταξιδια , θα έχεις καλύτερη ενεργητική ασφάλεια (καλύτερος κινητήρας).
Έπειτα στον εξοπλισμό έχεις αισθητήρες βροχής - φώτων (ειδικά τον αισθητήρα βροχής τον θεωρώ κρίσιμο) και προβολείς ομίχλης (επίσης πολυ σημαντικό).
Για όλα αυτά το επιπλέον τίμημα θεωρώ ότι είναι πολύ λογικό. -
Οικογενεια στο αυτοκινητο = 1) Διαλέγεις αυτά που θέλεις - καλύπτουν τις ανάγκες σου - σου αρέσουν
2) Τα δείχνεις στο έτερο σου ήμισυ το οποίο και σου λέει ποια από αυτά της αρέσουν
3) Αποφασίζεις για τα δευτερεύοντα. (κινητηρες - επιπεδο εξοπλισμου κλπ)
Εννοείται όπως είναι τα οικονομικά όλων σήμερα δεν υπάρχουν στις νορμαλ οικογένειες αποφάσεις στυλ πιο ωραίο χωρίς κάποια 'απόδειξη' -
To 1,6 είναι με διαφορά καλύτερο, αν μπορείς να το πάρεις ούτε συζήτηση. Μη νομίσεις ότι με το 1,4 θα σέρνεσαι, αλλά θα σου λείπει δύναμη σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (130) και μάλλον θα καίει περισσότερο γενικά εκτός πόλης
Πάντως εγώ ψάχνοντας για το συγκεκριμένο κινητήρα (1,6 για 207), είδα στην Ελλάδα άγνοια, αφού ελάχιστα έχουν πωληθεί (δεν υπάρχουν ταξί, λίγα άλλα επαγγελματικά ) και γενικά στα συνεργεία είναι άγνωστος (σε αντίθεση με άλλους πιο χρησιμοποιούμενους diesel) -
Mόλις είδα ότι το 90άρι έχει 5άρι,ενώ το 110 6άρι σασμάν.Δεν το συζητώ το 110 hdi θα πάρεις.Είναι ιδιαίτερα ποιοτικό και με μεγάλους χώρους.Νόμιζα μόνο το megane dci έχει 6άρι,λάθος.Τότε προχώρα για το 110 hdi
-
Λεωνίδα, ως κάτοχος diesel σου λέω ΞΕΧΝΑ την περίπτωση να αγοράσεις κάποιο μοντέλο με 5άρι σασμάν. Αν έχεις τη δυνατότητα του back2back test, θα δεις πως ο fiestaros έχει δίκιο. Στην αγορά υπάρχουν πολλά μοντέλα με 1.5-1.6 diesel με 6άρι κιβώτιο, από qashqai & megane & golf & focus, ως passat & volvo s80! Ρίξε μια ματιά τριγύρω πριν αγοράσεις γιατί οι επιλογές είναι πολλές. Εγώ έχω fluence 1.5dci (viewtopic.php?f=15&t=37579&start=735) το οποίο κοντεύει τις 50.000χλμ σε 1 χρόνο, αν θες περισσότερες λεπτομέρειες ρωτάς.
-
Το 110, το C4 με τα 90 ψιλοσέρνεται
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Mόλις είδα ότι το 90άρι έχει 5άρι,ενώ το 110 6άρι σασμάν.Δεν το συζητώ το 110 hdi θα πάρεις.+1 . Φυσικά και 110 με 6άρι να μην σε κρεμάσει πουθενά . Επίσης σε ταξίδι θα έχει θετική διαφορά στην κατανάλωση .
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Mόλις είδα ότι το 90άρι έχει 5άρι,ενώ το 110 6άρι σασμάν.Δεν το συζητώ το 110 hdi θα πάρεις.
+1 . Φυσικά και 110 με 6άρι να μην σε κρεμάσει πουθενά . Επίσης σε ταξίδι θα έχει θετική διαφορά στην κατανάλωση .
Χωρίς παρεξήγηση, πώς ακριβώς 'κρεμάει', λόγω κιβωτίου, ένας κινητήρας με 23+ κιλά ροπής και εύρος λειτουργίας περί τις 2000 στροφές ;
Όσο σένα φίλε Λεωνίδα που άνοιξες το θέμα (και χωρίς να θέλω να σ' επηρεάσω επ' ουδενί λόγω), θα αναρωτιόμουν αν τα σχεδόν 20 έως 22 χιλιάρικα για πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τα χιλιόμετρα που υπολογίζεις πως θα διανύεις για τα επόμενα χρόνια, πράγματι καθιστούν ασύμφορη την αγορά βενζινοκίνητου αντίστοιχης ή χαμηλότερης τιμής και με καλύτερα χαρακτηριστικά κινητήρα (παίρνεις, π.χ. την αυτόματη 155άρα ΤΗΡ C4, με τα χρήματα της HDi 110) ... -
Tα 19800 που κάνει με την έκπτωση το 110 hdi είναι πολύ καλή τιμή για ντίζελ με 6άρι μάλιστα.Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη και την 5ετή εγγύηση+3 χρόνια δωρεάν σέρβις ενώ είναι και φρέσκο μοντέλο,με μεγάλους χώρους και ιδιαίτερα ποιοτικό Εξαιρετική επιλογή για κάποιον που κάνει πάνω από 20000χλμ το χρόνο.
-
Αυτό που ψάχνω είναι κάποιον που να ξέρει πόσο είναι η διαφορά της κατανάλωσης μεταξύ των 2 διαφορετικών εκδόσεων του κινητήρα.
Φυσικά και το 110 ειναι καλύτερο. (Απλούστατα και η Trend+ είναι επαρκής για μένα)
Θέλω να δω πως μεταφράζεται αυτή η διαφορά σε καταναλώσεις ταχυτήτων αυτοκινητοδρόμου...Govus στα 20000 Km η 155ΤΗΡ δίνει κατανάλωση μικτή 6,4 και εκτός 5,1 ενώ η 110ΗDi 4,6 kai 3,9 αντίστοιχα
Αυτό μεταφράζεται σε λίτρα 1280 μικτά και 1020 εκτός για την ΤΗΡ και 920 - 780 για την HDi και με τις ισχύουσες τιμές καυσίμου σε € 2137,60 - 1703,40 με 1,67€ για Βενζίνη και 1260,40 - 1068,60 με 1,37€ για Πετρέλαιο
Μέσος Όρος 1000,00€ διαφορά το χρόνο.....
Για μια μέση διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου 10 έτη 10000€ χωρίς σ'αυτα να υπολογίζουμε τα χαμηλότερα τέλη και φθηνότερα σερβις.
Τωρα στα 10000 χλμ δεν υπάρχει απόσβεση της αρχικής διαφοράς στην τιμή γι αυτο όλα έχουν σχέση με τις αποστάσεις που διανύεις. -
Με το 6άρι που έχει το 110 θα έχει μικρότερη κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο αυτό είναι δεδομένο.Θα ναι λάθος να πάρεις το 90άρι σε κάθε περίπτωση(χώρια τον υποδεέστερο εξοπλισμό).Αλλιώς πάνε για το megane που βγαίνει κανένα 500άρι φτηνότερα αν σε καίει τόσο το οικονομικό
C4 HDi 90 Trend+ ή HDi 110 Attraction;