-
ηταν μια κολοανηφορα επιστρεφοντας απο την παραλια αλλο πραμα....
λογο χωρου αναγκαστηκα να ανεβω με την οπισθεν!!προφανως παραπατησα τον συμπλεκτη, γιατι ειδα τα εξης φαινομενα...
οι στροφες να ανεβαινουν σχεδον αρκετα μεσα στο κοκκινο....
οταν ανεβηκα πανω μυριζε ασχημα καμμενο και εβγαιναν ασπροι καπνοι απο τους τροχους...(ολα αυτα ειχαν διαρκεια 5-10 δευτερα)
η μυρωδια εμεινε ακομα και δυο μερες μετα.....
τωρα στην επιστροφη δεν εμφανισε κανενα προβλημα και οταν αλλαζα ταχυτητες στα 170-180...
(οχι ηχους, μυρωδιες κτλ...)τυχερος και μην το πειτε ουτε του παπα, ή οντως κατι γαμηθηκε;;;
-
ηταν μια κολοανηφορα επιστρεφοντας απο την παραλια αλλο πραμα....
λογο χωρου αναγκαστηκα να ανεβω με την οπισθεν!!προφανως παραπατησα τον συμπλεκτη, γιατι ειδα τα εξης φαινομενα...
οι στροφες να ανεβαινουν σχεδον αρκετα μεσα στο κοκκινο....
οταν ανεβηκα πανω μυριζε ασχημα καμμενο και εβγαιναν ασπροι καπνοι απο τους τροχους...(ολα αυτα ειχαν διαρκεια 5-10 δευτερα)
η μυρωδια εμεινε ακομα και δυο μερες μετα.....
τωρα στην επιστροφη δεν εμφανισε κανενα προβλημα και οταν αλλαζα ταχυτητες στα 170-180...
(οχι ηχους, μυρωδιες κτλ...)τυχερος και μην το πειτε ουτε του παπα, ή οντως κατι γαμηθηκε;;;
-
ηταν μια κολοανηφορα επιστρεφοντας απο την παραλια αλλο πραμα....
λογο χωρου αναγκαστηκα να ανεβω με την οπισθεν!!προφανως παραπατησα τον συμπλεκτη, γιατι ειδα τα εξης φαινομενα...
οι στροφες να ανεβαινουν σχεδον αρκετα μεσα στο κοκκινο....
οταν ανεβηκα πανω μυριζε ασχημα καμμενο και εβγαιναν ασπροι καπνοι απο τους τροχους...(ολα αυτα ειχαν διαρκεια 5-10 δευτερα)
η μυρωδια εμεινε ακομα και δυο μερες μετα.....
τωρα στην επιστροφη δεν εμφανισε κανενα προβλημα και οταν αλλαζα ταχυτητες στα 170-180...
(οχι ηχους, μυρωδιες κτλ...)τυχερος και μην το πειτε ουτε του παπα, ή οντως κατι γαμηθηκε;;;
-
Για καθε προβλημα θα ανοιγεις τοπικ??
Απο το πατιναρισμα θα ηταν -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Για καθε προβλημα θα ανοιγεις τοπικ??
Απο το πατιναρισμα θα ητανχαζομπαμπας ειμαι ακομα!!
ουτε 4700 δεν εχει κανει!!
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
Για καθε προβλημα θα ανοιγεις τοπικ??
Απο το πατιναρισμα θα ητανχαζομπαμπας ειμαι ακομα!!
ουτε 4700 δεν εχει κανει!!
Ε και?? Εδω για καμμενη λαμπα και εκανες σα να ειδες κατσαριδα
Ασε που υπαρχει και θεμα viewtopic.php?f=6&t=20530 -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Για καθε προβλημα θα ανοιγεις τοπικ??
Απο το πατιναρισμα θα ητανχαζομπαμπας ειμαι ακομα!!
ουτε 4700 δεν εχει κανει!!
Ε και?? Εδω για καμμενη λαμπα και εκανες σα να ειδες κατσαριδα
Ασε που υπαρχει και θεμα viewtopic.php?f=6&t=20530 -
Ας το συγχωνεύσει ένας mod.
Κανονικά, ο καπνός από δίσκο έχει χρώμα γαλάζιο. Τον ζόρισες αρκετά και του έκοψες μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα ζωής...
ΥΓ: Κάτι τέτοιο δεν είχες κάνει και με ένα Kadett ή θυμάμαι λάθος;
-
Καλή τεχνική οδήγησης.
Γκάζι στο πάτωμα με το στροφόμετρο να βροντάει στον κόφτη και πατινάρεις τον συμπλέκτη.Για να μυρίζει 2 μέρες το έσκισες καλά.
Αφού δεν πατινάρει τώρα έχει ακόμα ψωμί ο συμπλέκτης (λιγότερο ψωμί βέβαια).
-
Aρχαρια τεχνικη. Τον μελανιασες για τα καλα. Να ξερεις οτι δεν υπαρχει νοημα να πατιναρουμε πανω απο 2-3000 στροφες.
-
παρεπιπτοντως στο 99% των περιπτωσεων η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη οποτε αν δεν συντρεχει αλλος λογος πχ γωνια ραμπας, η πρωτη ειναι προτιμοτερη.
-
οχο τον πηδηξες και καπνισε για τα καλα με οπισθεν ανεβασμα ανηφορας
ενταξει θα του κανες 40-50% φθορα αλλα θα κρατησει λιγο ακομα -
Θα σου περιγράψω με όρους της επικαιρότητας τι έκανες στον δίσκο........
[spoiler:1hk120ks]Του έκανες μνημόνιο.[/spoiler:1hk120ks]
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
παρεπιπτοντως στο 99% των περιπτωσεων η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη οποτε αν δεν συντρεχει αλλος λογος πχ γωνια ραμπας, η πρωτη ειναι προτιμοτερη.Ισχύει αυτό; Γιατί κάποτε έλεγαν 'η όπισθεν είναι πιο δυνατή';
Πάντως κάτι αντίστοιχο είχε πάθει και γνωστός με crv. Χωρίς καπνούς αλλά με άφθονη βρώμα. Και τότε μου έλεγε απογοητευμένος πως δεν περίμενε κάτι τέτοιο από τη Honda -
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
παρεπιπτοντως στο 99% των περιπτωσεων η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη οποτε αν δεν συντρεχει αλλος λογος πχ γωνια ραμπας, η πρωτη ειναι προτιμοτερη.
Ισχύει αυτό; Γιατί κάποτε έλεγαν 'η όπισθεν είναι πιο δυνατή';
Πάντως κάτι αντίστοιχο είχε πάθει και γνωστός με crv. Χωρίς καπνούς αλλά με άφθονη βρώμα. Και τότε μου έλεγε απογοητευμένος πως δεν περίμενε κάτι τέτοιο από τη HondaH πρωτη ειναι κοντυτερη παντα τουλαχιστον σε οσους καταλογους, με τους λογους των σχεσεων, εχω κοιταξει.
-
Μια φορά ήθελα να ανέβω μια πολύ μεγάλη ανηφόρα με το Atos. Με πρώτη δέν ανέβαινε με τίποτα γιατί σπινιάρανε τα λάστιχα. Οπότε το γυρίζω με την όπισθεν. Τα λάστιχα δέν σπινιάρανε αλλά ο κινητήρας ήταν έτοιμος να σβήσει και απο το πολύ ζόρι πατινάρισε ο συμπλέκτης.
Τελικά την ανέβηκε την ανηφόρα!
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
παρεπιπτοντως στο 99% των περιπτωσεων η οπισθεν ειναι πιο μακρυα απο την πρωτη οποτε αν δεν συντρεχει αλλος λογος πχ γωνια ραμπας, η πρωτη ειναι προτιμοτερη.
Ισχύει αυτό; Γιατί κάποτε έλεγαν 'η όπισθεν είναι πιο δυνατή';
Η όπισθεν είναι πιο δυνατή επειδή έχει καλύτερη πρόσφυση για το 80% (?) των οχημάτων σήμερα μιας και η προσθιοκίνηση έχει επικρατήσει και για αυτό ο ντογκ80 ανέβηκε την ανηφόρα με το Ατος. Τώρα από κλιμάκωση δεν ξέρω...
-
η οπισθεν δεν ειναι πιο δυνατη, απλα οταν μετατρεπεις ενα αμαξι σε πισωμηχανο κ πισωκινητο( βλ. οπισθεν) του δινεις καλυτερη προσφυση. αλλα καις περισσοτερο τον συμπλεκτη επειδη ειναι πιο μακρυα η οπισθεν.
-
Πιο μακριά η όπισθεν?....
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Πιο μακριά η όπισθεν?....κατα κανονα, πχ:
http://exchange.goo-net.com/catalog/FIAT__COUPE_FIAT/9000348/
μηπως τον πηδηξα τον δισκο;;